מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

חתונה עושים באהבה, או לא עושים בכלל

מה נותן לנותני השירות את הדרייב לעבוד קשה יום אחרי יום, כדי להרים חתונה מושקעת? נו, זה כבר ברור: האהבה לתחום ולזוג, כמובן. כל ספק מביא איתו ליום המיוחד מסירות, התאמה אישית והקשבה, ועוטף את הכל באהבה. והזוגות? מרגישים את זה עמוק בלב: כשספק אוהב את מה שהוא עושה, ומביא את הנשמה, כל התהליך הופך לחוויתי.

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 5 דקות
11.8K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
חתונה עושים באהבה, או לא עושים בכלל
15
15
מהירות:
אז איך עושים את זה? איך מתחברים לזוג עם כל הלב והנשמה? נפגשנו עם ארבעה ספקים מובילים, כדי לשמוע מהם על ההתאמות המיוחדות שהם עושים עבור זוגות, שמביאים הרבה יותר חיבור ולב ליום המיוחד.

יעל מן: מתחברת לזוג דרך השברים

במעמד החופה, אחרי שהכוס נשברת, אפשר להפוך את השברים ליצירת אומנות מיוחדת ומרגשת. 
זה בדיוק הקסם שיוצרת Yaelman art בסטודיו שלה. אצל יעל, שברי כוס החופה הופכים ליצירת אמנות מרגשת, המתחברת לזוג ולעומק הרגע דרך השברים. 
יעל מבקשת מזוגות לשמור את כוס שברי החופה, כדי לשבץ אותם בקפידה ולהדביק שבר שבר, בתוך קוביית פרספקס או לב פרספקס מואר, בשילוב אותיות השם, חמסה וכוסות יין מיניאטוריות. 
"החופה היא אחד הרגעים הכי מרגשים שיש בחתונה, והרגע של שבירת הכוס, אפילו יותר. אני לוקחת את הרגע בצורה האותנטית שלו, כולל השברים הקטנים ביותר. אני מחברת ומדביקה, ויוצרת לכל זוג קומפוזיציה ייחודית משלו". אחרי שיעל מחבר את כל השברים יחד לכדי יצירה אחת, היא משלבת כל מיני מיניאטורות שהופכות את היצירה לאמנות של ממש: בקבוק יין, זר עם פרחים ועוד.

האותיות שיעל מכניסה ליצירה עשויות זהב מראה, חומר מיוחד המאפשר לזוג לראות את פניו בתוך היצירה. כך היצירה מקבלת מימד נוסף, כשפני הזוג משתקפים בה.

"האהבה של הזוג היא ההשראה ליצירה שלי". מסכמת יעל. היא מקפידה לא לגעת בשברים, לא להוסיף ולא לגרוע, אלא לקחת את המקור ולהנציח את האהבה.

"האהבה של הזוג היא ההשראה ליצירה שלי". | תמונה: Yaelman art

האיכר: הזוג מקבל חבילת שירות מושלמת קומפלט

הזוגות שפונים לערוך חתונה באיכר, קייטרינג בוטיק לאירועים, מקבלים חבילת שירות מושלמת קומפלט.
"התהליך מתחיל בשיחת היכרות בת 20 דקות, בה אנחנו שומעים את הזוג, את הרצונות, את הויז'ן לאירוע, ואיך הוא רואה את החלק הקולינרי. לאחר מכן, מתאימים את התפריט, ואז מגיע החלק הטעים: מזמינים את הזוג לטעימות המותאמות לתפריט ששוחחנו עליו". מספר בעל המקום.

איך אתם נותנים לזוג הרגשה שאתם 100% איתם?

  • פגישת קשירת קצוות בזום- עשרה ימים לפני האירוע, צוות האיכר מנהל עם הזוג פגישת קשירת קצוות. "מטרת הפגישה היא לקשור את כל הפינות, כי משלב הטעימות עד האירוע נולדו עוד מיליון צרכים: שאלות, בקשות ועניינים קטנים שצריכים ללבן.  הפיינל טיונינג נותן לזוג הרגשה שאנחנו 100% איתם".
  • ציוד, בר וקייטרינג אינהאוס: אצלנו הזוגות מקבלים את כל החבילה אינהאוס- ציוד, בר וקייטרינג (עד אירועים של 150 איש), ולא צריכים לגייס מפיק אירועים או ספקים נוספים בתוספת תשלום.
    "הצוות שלנו מביא לאירוע את הציוד: את הכספת, החופה, השולחנות ועוד, ולפעמים גם צ'ופרים נוספים על חשבון הבית. כך זוגות יוצאים בהרגשה שפינקנו אותו מכל הלב".

כל החבילה אינהאוס.כל החבילה אינהאוס. | תמונה: האיכר -תרבות של אוכל מקומי

משה שראגני: כל זוג הוא עולם ומלואו

משה שראגני, צלם וידאו וסטילס, מספר שבעיניו התמונות הכי טובות יוצאות, כשהצלם לא תופס חלק מהתמונה, אלא מתחבר לזוג ומנסה להיות חלק מהיום המיוחד שלהם.
"במסגרת התהליך, הזוג חייב להרגיש מולי הכי נוח. כדי לתרום לאווירה משוחררת, אני מקשיב לזוג, מייעץ, ומנסה לבדוק איך אני יכול לתרום ולהתחבר אליהם ביום הזה. הרבה פעמים אני נדרש לגלות גמישות במקומות שלא תכננתי: לצלם במזג אוויר סגרירי, להתאים את עצמי ללו"ז של מאפרת ומעצבת שיער, ולפעמים במקום להיעלם מהפריים, דווקא להיצמד לזוג ולתת להם הרגשה שאני לצידם.

"להיצמד לזוג ולתת להם הרגשה שאני לצידם". | תמונה: משה שראגני

אני שם כדי לגרום לזה להצליח

לפני החתונה, אני מלווה את הזוג אישית ומסביר איך הם יכולים 'למקסם' את היום: להפוך אותו להכי קסום עבורם, וגם להפיק ממנו את המיטב. אני נותן להם מלא טיפים, כדי שירגישו שהם סומכים עליי.
חשוב לי שזוגות יבינו, שגם אם יש עיכובים מצד ספקים אחרים, בלת"מים או מזג אוויר פסיכי, אני שם לצידם, בתמיכה אישית וחיוך, כדי לגרום לזה להצליח. 

"אני שם כדי לגרום לזה להצליח". | תמונה: משה שראגני

שמורתה: כל זוג שמגיע, נכנס למשפחה

שמורתה היא שמורת טבע קסומה, אפופה מרבדי דשא ירוקים לצד צמחיה טרופית עשירה ואקזוטית. זוגות שמגיעים למקום מעידים כי מהרגע הראשון הצוות גורם להם להרגיש הכי בבית.
"אצלנו הזוגות מרגישים שהגיעו למשפחה, וזה המסר שעוטף אותם מרגע שהם דורכים בשמורתה עד שהם חוזרים הביתה. אנחנו יוצרים עבור הזוג אירוע מאפס לפי הויז'ן הייחודי שלהם: עם לוח הזמנים המבוקש, העיצוב, צורת ההגשה המבוקשת, התפריט המועדף וכן הלאה.

בדיוק כמו משפחה, גם הצוות וגם הזוגות מכירים זה את זה לעומק, ושומרים על ערוץ תקשורת פתוח, אכפתי ועוטף: ממנהל המקום, שמתעניין בשביעות הרצון של בני הזוג, דרך בעלת הבית שעושה עם הזוג חזרות בדרך לחופה ועד לשף שמתאים את המעדנים בדיוק לפי טעמם.

"זוגות שמגיעים למקום מעידים כי מהרגע הראשון הצוות גורם להם להרגיש הכי בבית". צילום: גלושא | תמונה: שמורתה גן אירועים
אנו משתדלים להיות קשובים, מכילים ולעשות הכל כדי שהזוג יצא מרוצה. הליווי האישי והכימיה המשותפת, גורם ליום הגדול להיות נינוח וחסר דאגות עבור הזוג. "הזוגות שבחרו בנו מקבלים כאן כל מה שליבם חפץ, מהפרטים הקטנים עד הגדולים: החל מבר קוקטיילים מותאם אישית ועד לעזרה בסידור ההינומה כמה דקות לפני תחילת החופה. בעינינו, חשוב יותר עם מי עושים את האירוע, מאשר איפה עושים אותו. אנחנו מצידנו, משתדלים לתת מכל הלב, כדי שהזוג ירגיש בידיים טובות".

"חשוב יותר עם מי עושים את האירוע, מאשר איפה עושים אותו". צילום: גלושא | תמונה: שמורתה גן אירועים

רוצים לקרוא על ספקים נבחרים נוספים? 

כאלו שהעבודה איתם רצופה באהבה, פועלים במקצועיות וברגישות, 
ויוכלו לעטוף אתכם מתחילת הדרך עד ליום הגדול?
מוזמנים לצפות בספקים שקיבלו את אות בחירת הזוגות לשנת 2023, או להעיף מבט בחוות הדעת שניתנו לנותני השירות שלנו.
לחיי האהבה שלכם!

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

20
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
משה שראגני
צילום וידאו וסטילס
צילום סטילס החל מ-6,000 ₪
"משה הוא אחת הבחירות הכי טובות שעשינו!"
40.8K
למימוש ההטבה
logo
שמורתה גן אירועים
גני אירועים
שמורתה גן אירועים
חתונה בטבע שלך 🌿
חתונה בטבע שלך 🌿
29.6K
עוד פרטים
logo
Yaelman art
אלבום חתונה
200 שקלים הנחה
היום המרגש בחייכם מונצח באמנות אישית
היום המרגש בחייכם מונצח באמנות אישית
10.6K
למימוש ההנחה
הוספת חוות דעת