מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

טיפים לחתונת שישי מושלמת

בשנים האחרונות טרנד חתונות השישי רק הולך ומתגבר. יותר ויותר זוגות מעדיפים את השמש המלטפת יחד עם הבריזה הנהדרת כתפאורה לחתונה שלהם, לצד הלבוש הקליל ואווירת החופש. חתונות השישי מביאות איתן המון יתרונות מובהקים, אבל לצידם חשוב לזכור שמדובר על יום קצר ועמוס יותר.

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 9 דקות
12.0K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
טיפים לחתונת שישי מושלמת
15
15
מהירות:
אם אתם חושבים להתחתן ביום שישי אתם חייבים להיצמד לכמה טיפים שיעזרו לכם לעשות את זה כמו שצריך. דיברנו עם ארבעה ספקים מעולמות האיפור והשיערהמוסיקה לחתונהצילום האירועים ועריכת הטקסים, וקיבלנו ממקור ראשון את ההמלצות והעצות הטובות ביותר לחתונת השישי שלכם.

החתונה הראשונה אי פעם - ביום שישי בצהריים

הקונספט של חתונת שישי בצהריים הוא קונספט עתיק שמלווה אותנו משחר האנושות. לכן, לא פלא שבשנים האחרונות הוא הופך לקונספט אהוב במיוחד על הזוגות, וצובר תאוצה במגוון האולמות וגני האירועיםהרב צוריאל יבין אוהב במיוחד את ההווי של חתונות שישי בצהריים, ומספר היכן הן התרחשו לראשונה: "החתונה הראשונה שהתרחשה אי פעם בעולם היתה ביום שישי בצהריים. האדם הראשון נברא ביום שישי. אחרי כמה שעות שהוא הסתובב ולא מצא את בת זוגו, בורא עולם הרדים אותו, הוציא לו צלע מצלעו וברא את חווה. לאחר מכן בורא עולם קיים ביניהם חתונה, תפר להם בגדים ולמעשה היה השושבין שלהם. כל זה נעשה ביום שישי בצהריים, ולכן החופות שאני הכי מתחבר אליהן אלו חופות שישי בצהריים".

"החופות שאני הכי מתחבר אליהן אלו חופות שישי בצהריים". | תמונה: הרב צוריאל יבין
לצד אווירת הקדושה וההתחברות לשורשים, אנחנו מקבלים גם טיפ לשעת החופה המומלצת: "הרבנות מגבילה את הזוגות שרוצים להתחתן דרכה לשעות חופה מאוד מדויקות וספציפיות - בחורף יש להתחיל את החופה בשעה 12:00 לכל המאוחר, ובקיץ בשעה 13:00 לכל המאוחר. זוגות שלא מתחתנים דרך הרבנות לא מחויבים לזה כמובן, הרבנות עושה זאת כדי שהחתונה תוכל להיות כמה שיותר ארוכה ויפה ועדיין לא תיכנס לתוך השבת". בגלל לוח הזמנים הצפוף של יום שישי החופה מקבלת כיוון קצת אחר מבדרך כלל, והיא צריכה להיות קצרה וקולעת: "החופה בשישי בצהריים לא יכולה להימרח, כי יש לנו מסגרת זמנים מאוד ברורה ומדויקת. אנחנו רוצים להשאיר זמן לאוכל ולריקודים, ולכן חשוב לבחור ברב קשוב, קצר וקולע.

"חשוב לבחור ברב קשוב, קצר וקולע". | תמונה: הרב צוריאל יבין
כניסת השבת אולי לא תמיד רלוונטית לזוג המתחתן, אבל לחלק מהאורחים היא יכולה להיות חשובה מאוד. הטיפ הנוסף שאנחנו מקבלים קשור בדיוק בנושא הזה: "גם אם הזוג לא שומר שבת, הוא צריך לשים לב אם יש לו אורחים שכן שומרים שבת. חשוב לבנות את לוח הזמנים בצורה שתהיה נוחה לאורחים הדתיים או שומרי המסורת, ותאפשר להם לצאת הביתה בזמן אחרי שהם הגיעו לחתונה, לקחו בה חלק ונהנו. במקביל, צריך לשים לב למיקום החתונה, אם אתם מקיימים חתונה רחוקה - וודאו האם יש לכם אורחים שומרי שבת ודאגו להם לסידורי לינה".

"חשוב לבנות את לוח הזמנים בצורה שתהיה נוחה לאורחים" | תמונה: הרב צוריאל יבין

אין תחליף לצילומים רגועים שנעשים בנחת

אי אפשר שלא לשים לב לצפיפות הגדולה בלוח הזמנים של חתונת שישי בצהריים. מדובר כאן על יום שכולל את הדברים שכל חתונה דורשת - איפור ושיער, צילומי חוץ, קבלת פנים ועוד, פשוט שכל אלו נדחסים לתוך מסגרת זמן הרבה יותר דחוסה. אז איך אפשר להתמודד עם העניין הזה כמה שיותר בנחת?

הצלם ארתור אברמוב מבטיח לנו שזה לגמרי אפשרי, אם רק תקפידו לתכנן את הכל בצורה נכונה ומבעוד מועד: "בחתונת שישי אנחנו רוצים להתחיל את הצילומים לכל המאוחר בשעה 9:00, יש לנו בין שעה וחצי לשעתיים בסך הכל, ואנחנו רוצים לנצל אותן בצורה המקסימלית ולהגיע לאולם בזמן ובלי לחץ. במידה והזוג מתארגן במקום שיש בו גינה יפה או ארכיטקטורה מיוחדת - אפשר להתחיל את הצילומים בלוקיישן שבו הם כבר נמצאים, ולאחר מכן להרוויח עוד לוקיישן בחוץ. כדאי מאוד להצטלם בסביבה של מקום ההתארגנות ולא להתחיל לטייל בארץ - זה עלול לדחות את כל זמני החתונה.

"אפשר להתחיל את הצילומים בלוקיישן שבו אתם כבר נמצאים" | תמונה: ארתור אברמוב
אם בחתונה באמצע השבוע הצלמים יגיעו לקראת סוף ההתארגנות של הכלה, הרי שבשישי הם יקדימו להגיע קצת יותר - בשביל הסיכוי להרוויח עוד זמן צילום: "אנחנו מגיעים למקום ההתארגנות כדי לצלם את ההווי, האווירה, השמלה והאביזרים. מומלץ תמיד להשאיר את כל האביזרים אצל הכלה, כמו טבעות, הזמנה לחתונה, זר הפרחים ועוד. אנחנו מגיעים בסביבות 8:00 בבוקר ומתחילים לצלם את כל המסביב, ולקראת סיום ההתארגנות של הכלה מצלמים גם אותה ואת המלוות.

"ההווי, האווירה, השמלה והאביזרים" | תמונה: ארתור אברמוב
יש כמה דברים שיוכלו להעשיר את אלבום התמונות שיתעד את חתונת השישי שלכם: "בגלל שבחתונות צהריים מזג האוויר הוא חם וגם בגלל האסתטיקה - מומלץ להביא איתכם כמה אביזרים לצילומים. אני אוהב שזוגות מצטלמים עם משקפי שמש, עם הינומה שאפשר לעשות איתה דברים יפים, הדפסים על מקל כמו שפם ושפתיים, בקבוק שמפניה עם שתי כוסות, וכמובן אביזרים שמדברים אל הזוג באופן אישי. בצילומי החוץ אנחנו רוצים לבנות את האווירה המשוחררת, וככל שיש לנו יותר אביזרים לעשות את זה איתם - הצילומים יוכלו להיות מהנים יותר".

"עם הינומה שאפשר לעשות דברים יפים" | תמונה: ארתור אברמוב

כשחתונת שישי בצהריים הופכת למסיבת חתונה משגעת

כשמדברים על חתונת שישי מושלמת מדברים בראש ובראשונה על מזג האוויר. חודשים כמו דצמבר או ינואר עלולים להיות בעייתיים במובן הזה, וזוג שרוצה להבטיח לעצמו חתונת שישי במזג אוויר מעולה - כדאי שימתין לחודשי האביב והקיץ.

חברת הדיג'ייז "אליטה" לקחה חלק בלא מעט חתונות שישי צהריים, ומביאה בפנינו את כל המסקנות שלה: "החודשים הטובים ביותר לעשות בהם חתונת שישי הם יוני או ספטמבר. אלו הזמנים בשנה שהכי כיף לעשות את החתונה מבחינת מזג האוויר - בחוץ לא חם מדי, ואנחנו לא סובלים מחמסין כמו ביולי או אוגוסט. גם מבחינת שעון הקיץ זה נוח מאוד, כי יום שישי הוא ארוך יותר ואפשר למשוך את החתונות גם עד 18:00 בערב, לקראת כניסת השבת. לצורך העניין, בחתונות שישי צהריים בחורף אנחנו צריכים לסיים בשעה 16:00 לכל המאוחר".

שישי צהריים, שעון קיץ, איזה כיף!שישי צהריים, שעון קיץ, איזה כיף! | תמונה: אליטה
כדי להשאיר מספיק זמן למסיבה כדאי לתכנן את הזמנים בצורה כמה שיותר מדויקת: "אם אנחנו מתחילים לרקוד בשעה 13:30 זה משאיר לנו לפחות 4-4 וחצי שעות של מסיבה. אם נקביל את זה לחתונת אמצע שבוע בערב - זה בעצם כמו להתחיל ב-21:30 את המסיבה ולהמשיך איתה עד 1:30-2:00 בלילה. קלאסי. כמובן שיש גם חתונות שאנחנו קוראים להן 'חתונות שישי ערב', שלא נסגרות עם כניסת השבת וכל לוח הזמנים שלהן מתנהל אחרת. חתונות כאלו מתחילות בדרך כלל בין 13:00-16:00, ואז אנחנו יכולים להמשיך עם המסיבה לתוך הלילה - לפעמים עד 22:00 ולפעמים אפילו עד 00:00. אלו החתונות הכי ארוכות, אין שעת סיום, אין אורחים שזה מפריע להם כי השעות הגיוניות ואף אחד לא עייף, וכל התנאים מושלמים להמשיך במסיבה שהיא כמעט אינסופית".

כל התנאים מושלמים להמשיך במסיבה שהיא כמעט אינסופיתכל התנאים מושלמים להמשיך במסיבה שהיא כמעט אינסופית | תמונה: אליטה
מסיבות חתונה ארוכות הן מדהימות, אבל חשוב לזכור שכדי להנות מהן צריך גם להתלבש בהתאם: "חליפה זה דבר מאוד מחמם, ולכן בחתונת שישי אפשר להתחיל עם חליפה מחויטת כלשהי ובמסיבה לעבור למכנס ברמודה קצר, טישרט וסניקרס. הכלה בדרך כלל תחליף את שמלת הכלה הרשמית בשמלה שיותר כיף ונעים לרקוד איתה, יחד עם כפכפים או סניקרס. באופן כללי כל הוויב של חתונת שישי הוא קליל יותר, וכדי ליהנות מהאווירה חשוב לא להתלבש בכבדות ולהיות מוכנים למסיבה הכי טובה שיש".

"להיות מוכנים למסיבה הכי טובה שיש". | תמונה: אליטה

"הזמן קצר והמלאכה מרובה" - משפט שנכתב בדיוק על חתונת שישי בצהריים

הספקים הראשונים שתפגשו יגיעו כבר בשעות הבוקר המוקדמות, ואנחנו מתכוונים כמובן לספקי האיפור והשיער. אם בחתונת ערב באמצע השבוע תוכלו להיפגש בסביבות 9:00-9:30, הרי שכאן מדובר על שעות הרבה יותר מוקדמות. עד כמה מוקדמות? ובכן, תתכוננו לכוון את השעונים ל-5:00 בבוקר, ולפעמים אפילו ל-4:00.

המאפרת ומעצבת השיער ריקי ציון כבר מתורגלת בחתונות שישי שכאלו, ויודעת לתת לנו את הטיפים הכי טובים לתכנון לוח הזמנים: "אמנם בשישי החתונה היא קצרה יותר, אבל מבחינת זמן ההתארגנות אנחנו זקוקות לאותו הזמן בדיוק. זה אומר שאנחנו צריכות לקחת בחשבון כ-4-4 וחצי שעות להתארגנות, כולל איפור, שיער ולבישת השמלה. לפעמים כלות שישי חוששות ואומרות ששעת התחלת ההתארגנות היא מוקדמת מאוד, אבל צריך לקחת בחשבון שלצד היתרונות הגדולים של חתונת שישי היא גם גובה מחיר. מניסיון, כלה שוויתרתי לה והסכמתי להתחיל את ההתארגנות בשעה שהיא הציעה - תמיד התמודדנו בסוף עם עומס ולחץ, וחבל. היום הזה מגיע פעם אחת בחיים ואנחנו רוצות להיות בו רגועות ובטוחות במראה שלנו.

"יום הזה מגיע פעם אחת בחיים ואנחנו רוצות להיות בו רגועות ובטוחות במראה שלנו". | תמונה: ריקי ציון
סגנון האיפור והשיער גם הוא ייחודי וספציפי לחתונת שישי בצהריים. לאווירה הקלילה והמשוחררת מותאמים התסרוקת והאיפור, בצורה שמאפשרת לכלה לקבל את הלוק ההולם ביותר לחתונה: "בחתונות שישי בצהריים נשתמש באיפור פחות כהה ופחות כבד, וניצמד לסגנון אביבי ומרענן עם צלליות רכות, מעושנים רכים ושפתון בהיר. מבחינת השיער לא נבחר באסופים אלגנטים והדוקים, אלא יותר בתסרוקת פזורה או אסוף מרושל עם המון שוונצים בחוץ. יש כלות שחוששות מהעמידות בחתונת שישי בצהריים תחת השמש, ובנקודה הזאת חשוב לי להבהיר את הנושא: מלכתחילה התסרוקת שנבחר היא יותר מרושלת ופחות חשוב לנו שתישאר הדוקה. לכן, גם אם משהו זז זה פחות נראה לעין. בנוסף, באופן טבעי חתונת שישי היא קצרה יותר, ולכן אין מה לדאוג בעניין העמידות של האיפור והשיער, כל עוד אתן הולכות למאפרת ומעצבת שיער מקצועית שמשתמשת בחומרים הטובים ביותר".

"אין מה לדאוג בעניין העמידות של האיפור והשיער, כל עוד אתן הולכות למאפרת ומעצבת שיער מקצועית" | תמונה: ריקי ציון
הטיפ האחרון קשור בטיימינג של חתונת השישי: "אני ממליצה לא להתחתן ביום שישי שאחרי החלפת השעון, כי זה הזמן הכי קשה. אחרי ההחלפה  לשעון הקיץ הבוקר הופך למוקדם יותר והלילה לקצר יותר, וגם ככה מדובר ביום עמוס ומתיש. אני תמיד אומרת שבחתונת שישי 'הזמן קצר והמלאכה מרובה', אז חשוב להקל על עצמנו איפה שאפשר. אם בכל זאת החלטתם ללכת על זה - תדעו שחתונת שישי היא הדבר הכי מהמם וכיף בעולם, ושיהיה מלא מזל טוב!"

"הזמן קצר והמלאכה מרובה" | תמונה: ריקי ציון

חתונת השישי המושלמת שלכם מתחילה ע-כ-ש-י-ו!

אם רק תיצמדו לטיפים שהבאנו בפניכם כאן, תוכלו לארגן את חתונת השישי שלכם בצורה הטובה ביותר ועם אפס תקלות. ואם אתם רוצים לעבוד בצורה מסודרת ומאורגנת כדי להבטיח שכל המשימות מתבצעות בזמן, היכנסו ל-WedPlanner - מפיק החתונות הדיגיטלי והחינמי שלנו, ועברו שלב אחר שלב בדרך לחתונה המושלמת. בהצלחה!

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

21
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
הרב צוריאל יבין
רבנים ועורכי טקסים
15% הנחה
ממשיכים להתחתן ולהקים בית בישראל!
ממשיכים להתחתן ולהקים בית בישראל!
76.0K
למימוש ההנחה
logo
אליטה | ELITA
תקליטנים
אליטה | ELITA
ELITA DJ'S - בחירת הזוגות של mit4mit
ELITA DJ'S - בחירת הזוגות של mit4mit
10.8K
עוד פרטים
logo
Arty Films | צילום וידאו מקצועי
צלמי וידאו
1,000 שקלים הנחה
"זו הרמה הכי גבוהה שראינו לסרטון חתונה"
48.2K
למימוש ההנחה
הוספת חוות דעת