מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

ה-חתונה של השנה: החתונות שעשו לנו את 2023

לקראת סיומה של שנת 2023, שהתחילה פחות או יותר כרגיל, אך בחודשים האחרונים תפסה כיוון קצת אחר, עלה רעיון להכין כתבה שמרכזת את 4 החתונות שעשו לנו את השנה.
למרות שהזוגות של 2023 התמודדו עם לא מעט אילוצים בעקבות המלחמה: יש מהם שהחליטו לוותר על החתונה ויש שהחליטו לדחות אותה ולקיים אותה בקונספט אחר, עדיין זכינו לראות לא מעט זוגות מתחתנים, מקימים בתים וממשיכים בפטריוטיות את המסורת.

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 6 דקות
14.8K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
ה-חתונה של השנה: החתונות שעשו לנו את 2023
15
15
מהירות:
לאורך 2023, זרמו אלינו סיפורי חתונה מיוחדים במינם. מבין שלל הסיפורים שהגיעו אלינו, בחרנו את אלו שהיוו עבורנו השראה, עוררו תקווה ואפילו גרמו לנו להזיל דמעה.
יחד עם הספקים שלנו, נסכם את 2023 עם החתונות הכי מיוחדות, שלכל אחת מהן סיפור מיוחד ובלתי נשכח מאחוריה.

החתונות הכי מיוחדות, שלכל אחת מהן סיפור מיוחד ובלתי נשכח מאחוריה. צילום: דניס בוטנרוהחתונות הכי מיוחדות, שלכל אחת מהן סיפור מיוחד ובלתי נשכח מאחוריה. צילום: דניס בוטנרו | תמונה: דניס בוטנרו - צלם

כי עזה כמוות האהבה – החתן שיצא מעזה כדי להתחתן

BrideShoot, בעלת עסק היוצרת תוכן אישי לחתונות להפצה ברשתות החברתיות, שיתפה אותנו בסיפור חתונה טרי, וממש לא מובן מאליו:

הזוג הגיע ל BrideShoot בעקבות המלצה חמה מחברה טובה. בעלת העסק התבקשה להגיע בדחיפות (והיא אכן עשתה זאת, בהתנדבות מלאה!) בכדי לתעד חתונה מיוחדת, של זוג שהיו לו את כל הסיבות לוותר או לדחות את החתונה, אך בחרו לשלוף את הבעל, בעיצומה של הלחימה בעזה, אספשלי עבור החתונה. בעלת העסק לקחה את הפרויקט בשתי ידיים, והיא משתפת שדווקא החתונה המתוקה הזו שבתה את ליבה במיוחד.
"החתן יצא במיוחד מעזה כדי להתחתן, והתכוון לחזור מיד לאחר מכן לשדה הקרב, ללא שהיות. בחתונה עצמה, כיאה לחתונת צה"ל, כל החברים הגיעו על מדים ונשקים, במיניבוס מיוחד, מצוידים בדגלי היחידות שלהם. מרגש עד דמעות.
המשפחה והחברים, כולם הגיעו מלאי מוטיבציה לשמח, לרקוד ולהנות, כמעט בלי להתייחס לעובדה שרגע לפני נלחמו בתנאים קשים".

כיוצרת תוכן, מספרת לנו בעלת העסק, "כל כך שמחתי שיכולתי להעניק להם תיעוד חי מהאירוע, ובזכותי יכל הזוג להנות מהתוצרים, בלי להמתין חודשים לתמונות של צלם הסטילס". 
והתגובה של הזוג? תסכימו איתנו שהיא פרייסלס!

כל החברים הגיעו על מדים ונשקים, במיניבוס מיוחד, מצוידים בדגלי היחידות שלהם. מרגש עד דמעות.

חתונת חרבות ברזל בקטע טוב

אין דבר יותר מרגש מזוג שיודע בדיוק מה שהוא רוצה, ולא מתפשר על שום פרט בויז'ן שלו.
אופוריה - חברת DJ'S וותיקה, משתפת באחת החתונות שעשתה לה את השנה - חתונה בקונספט אבירים ונסיכות, שנלקחה הישר מימי הביניים, בניחוח ספרי הפנטזיה האהובים על כולנו (כי קצת אסקפיזם ממש לא יזיק בימים אלו).
מלבד החתן והכלה שהתחפשו לנסיכה והאביר על הסוס הלבן, גם האורחים הפתיעו עם תחפושות של אבירים ומלכים, רובין הוד, אייזן גארד, כך שהמוזמנים נראו כאילו נלקחו היישר מתוך הסרט שר הטבעות של טולקין.
כיאה לחתונה בקונספט אבירים ונסיכות, המקום קושט בחרבות ובכתרים תואמים, ובדרך לחופה התנגנו שירי אנימה ושירים דרמטיים הלקוחים מתוך פסי קול של סרטי פנטזיה. אין ספק, עבור הזוג הזה, מדובר בפנטזיה שהתגשמה!

חתונה בקונספט אבירים ונסיכות, שנלקחה הישר מימי הביניים, בניחוח ספרי פנטזיה. צילום: רמי כהןחתונה בקונספט אבירים ונסיכות, שנלקחה הישר מימי הביניים, בניחוח ספרי פנטזיה. צילום: רמי כהן | תמונה: אופוריה - לירון ומוש - מרגישים מוסיקה!
גם האורחים הפתיעו עם תחפושות של אבירים ומלכים. צילום: רמי כהןגם האורחים הפתיעו עם תחפושות של אבירים ומלכים. צילום: רמי כהן | תמונה: אופוריה - לירון ומוש - מרגישים מוסיקה!

חוץ מהשעה והתאריך, שום דבר לא היה כמתוכנן

בחוות דרך ארץ, שמארגנת חתונות בלב הטבע, משתפים אותנו בסיפור חתונה מרגש במיוחד:
"ביום שישי,ה- 13.10.23, הזוג המקסים רותם ואיתמר היה אמור להתחתן בחווה. כמו שכולנו יודעים, התוכניות השתבשו בעקבות מלחמת חרבות ברזל, ובני הזוג גויסו למילואים. למרות הכל, הזוג קיבל בהבנה את המציאות והתארגן לקראת חתונה מאולתרת. 
למרות הכל, החליט הזוג שהוא לא דוחה את החתונה, אלא עורך חופה מזורזת, בלוקיישן מקורי במיוחד: מצפה בטיילת מתחת לביתם, ואת מסיבת החתונה, יערוך בהמשך בחוות דרך ארץ. 
(במאמר מוסגר נגלה לכם שהזוג התעקש להתחתן דווקא ב-13.10, כי יש בו סמליות מדהימה:
 13.10 זה יום נישואי ההורים של רתם, ואין מצב שהיתה מוותרת על הסמבוליות הזו בשום מחיר!)

החופה התקיימה כשהשניים לבושי מדים, מוקפים במשפחה והחברים הקרובים. החופה המאולתרת של הזוג הוכנה (תחזיקו חזק) מדגלי ישראל שאב הכלה תפר וחיבר, וכך הפכו לבעל ואישה. הכלה משתפת: "תאמינו או לא, אבל עוברי אורח בכו איתנו מהתרגשות, והרגשנו עטופים בכל כך הרבה אהבה מעם ישראל. נכון שלא יצא כמו שתכננו, אבל נצחון אחד במלחמה כבר אספנו לנו". 

חופה במדים, מוקפים במשפחה וחברים קרובים - חתונות בישראל! צילום: עידן פוריאן מקליקה וודינג.חופה במדים, מוקפים במשפחה וחברים קרובים - חתונות בישראל! צילום: עידן פוריאן מקליקה וודינג. | תמונה: חוות דרך ארץ
"תאמינו או לא, אבל עוברי אורח בכו איתנו מהתרגשות, והרגשנו עטופים בכל כך הרבה אהבה מעם ישראל". צילום: קליקה וודינג. | תמונה: חוות דרך ארץ

בתוך הפשטות והטבע, כל זוג יכול לשזור את העולם שלו

בימי שגרה (שנזכה להרגיש קצת מהם בקרוב, אמן), חוות דרך ארץ היא אחד המקומות המיוחדים לחגוג בו את הביג דיי שלכם.
משתפת אותנו גל, כלה שמחוברת לטבע והתחתנה בחווה בקיץ האחרון, בחתונה מיוחדת במינה, שדויקה עבורה, עד לפרטים הקטנים. הזוג חובב מסיבות טבע, וביקש להרים חתונת בוהו שיק באוויר הפתוח. לאחר חיפוש ממושך בלוקיישנים שונים הגיעו לחווה, ושם היה מאצ' מטורף.
לאורך כל התהליך, הצוות בחווה עשה את המיטב עבור הזוג, ובנה קונספט עיצובי המתכתב בצורה מדויקת עם העדפותיהם. הכלה, גל,  חובבת מראה טבעי בסגנון בוהמייני.
לאחר פגישה עם מעצבת המקום, ודיוק ההעדפות האישיות, נתפרו עבור הזוג עיצובים המשלבים יצירה אישית יחד עם עיצובים מוכנים ממחלקת הקונספט של המקום. העיצוב הנקי והעדין כלל פרחים בצבעי אפרסק, ירוק, וורוד בייבי, לצד פרחים יבשים וחמניות. יחד עם האלמנט הפרחוני, הכינה גל הכלה מקרמה כדי לשלב אותו בעמדת הצילום. 

גל הכלה חובבת מראה טבעי בסגנון בוהמייני, הכינה מקרמה בשילוב העיצוב. צילום: happy wedding daysגל הכלה חובבת מראה טבעי בסגנון בוהמייני, הכינה מקרמה בשילוב העיצוב. צילום: happy wedding days | תמונה: חוות דרך ארץ
גם המתנות לאורחים כללו חמניות ובקבוקי שמן קטנים שהתכתבו עם העיצוב הפשוט והאותנטי, שנבחרו בגלל…שהכלה אוהבת.

כך חוות דרך ארץ הצליחה להכניס את הכלה לתוך הפרטים הקטנים.
גל מסכמת: "הצוות של המקום היה מדהים, ואול אובר דה פלייס הורגשה חגיגה של חופש ואהבה, בדיוק לפי החלום שלנו. היופי במקום הוא, שבתוך הפשטות והטבע, כל זוג יכול לשזור את העולם שלו.
להביא את עצמו".
הזוגות שמגיעים לחוות דרך ארץ, ומעוניינים בחתונת שטח מושקעת, מקבלים את הטבע כמות שהוא, עם כל הפסיליטיס: מעטפת ספקים רחבה שעומדת לרשות הזוג, ניסיון, יחס אישי ומחלקת עיצובי קונספט, עם ליין צבעוני ודקורטיבי של עיצובים, המשתלב בהרמוניה עם הטבע סביב החווה.
וכדי להפוך את החוויה ללא פחות ממושלמת, המיקסולוגים של "בר מקומי" בחוות דרך ארץ, מלווים את הזוגות ביצירת תוכן אלכוהולי תואם לסגנון הפקת האירוע. 

גם המתנות לאורחים כללו חמניות ובקבוקי שמן קטנים שהתכתבו עם העיצוב הפשוט והאותנטי. צילום: happy wedding daysגם המתנות לאורחים כללו חמניות ובקבוקי שמן קטנים שהתכתבו עם העיצוב הפשוט והאותנטי. צילום: happy wedding days | תמונה: חוות דרך ארץ

ולסיום סיומת, חתונת היער המכושף

יום החתונה הוא זמן מושלם להגשים חלומות ילדות פרועים או כל ויז'ן עיצובי אחר שלא חשבנו אי פעם שיכול להיות אפשרי. זה בדיוק הסיפור של הזוג הנוכחי, שני תל אביבים מתוקים, שהכירו בחוג ריקודים סלוניים, ובחרו להתחתן בבוסתן באבו גוש, בחתונה בקונספט של... יער מכושף. מדובר בחתונה הכי קסומה שיצא לנו לראות.
Denis Butnaru Photography צלמים, שתיעדו את האירוע בחן וביופי, משתפים אותנו בחוויה:
החתונה עצמה התקיימה בבוסתן באבו גוש, בקונספט של יער מכושף. בחתונה היו שלל אלמנטים עיצוביים מיוחדים כמו פרפרים על הצלחות ובתפאורה, מדבקות פנים, כנפיים שהאורחים הדביקו על גבם וספרי אגדות נוסטלגיים שפוזרו ברחבי הגן. חוויה קסומה ומיוחדת!

ומה הזיכרון הכי מתוק מהערב? לא, דווקא לא התפאורה המרשימה, אלא העובדה שהחברים והמשפחה לא הפסיקו להרים את הרחבה, לשמוח ולפזר אבקת פיות משלהם באוויר. תאמינו לנו, זה היה מדהים בדיוק כפי שזה נראה.

מדובר בחתונה הכי קסומה שיצא לנו לראות. צילום: דניס בוטנרומדובר בחתונה הכי קסומה שיצא לנו לראות. צילום: דניס בוטנרו | תמונה: דניס בוטנרו - צלם
החברים והמשפחה לא הפסיקו להרים את הרחבה, לשמוח ולפזר אבקת פיות משלהם באוויר. צילום: דניס בוטנרוהחברים והמשפחה לא הפסיקו להרים את הרחבה, לשמוח ולפזר אבקת פיות משלהם באוויר. צילום: דניס בוטנרו | תמונה: דניס בוטנרו - צלם
מתחתני 2024, גם אתם חולמים שהחתונה שלכם תהיה מיוחדת לפחות כמו החתונות האלו? מוזמנים להיכנס לעמוד נותני השירות שלנו, כדי לבחור את הספקים שיעשו לכם את האירוע, ולקבל השראה לחתונות קונספט בבלוג החתונות שלנו.

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

35
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
BrideShoot | יוצרת תוכן לחתונות
יצירת תוכן לחתונות
20% הנחה
הנחה לחיילים וכוחות הביטחון ולמפונים
הנחה לחיילים וכוחות הביטחון ולמפונים
76.8K
למימוש ההנחה
logo
חוות דרך ארץ
גני אירועים
חוות דרך ארץ
חתונה בלב יער - אירועים שמתחברים לטבע
חתונה בלב יער  - אירועים שמתחברים לטבע
2.0M
עוד פרטים
logo
דניס בוטנרו - צלם
צילום וידאו וסטילס
סשן צילומי זוגיות - במתנה!
הכי מיוחד והכי מקצועי שיכול להיות.
הכי מיוחד והכי מקצועי שיכול להיות.
11.6K
למימוש ההטבה
logo
אופוריה - לירון ומוש - מרגישים מוסיקה!
תקליטנים / DJ
25% הנחה
מסיבת החתונה הכי טובה שתוכלו לדמיין...
מסיבת החתונה הכי טובה שתוכלו לדמיין...
23.1K
למימוש ההנחה
הוספת חוות דעת