מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

להתחתן בשיא הגלאם: הטיפים שיהפכו את החתונה שלך לנוצצת ויוקרתית

אם כשהתחלת לתכנן את החתונה שלך, הדבר הראשון שדמיינת הוא אלגנטיות, נצנצים ויוקרה- הכתבה הזו היא בדיוק עבורך. לקראת הסילבסטר והגעתה של שנת 2024, החלטנו לסייע לך ליצור את החתונה הכי גלאמית ויוקרתית שאפשר, כדי שכל אורח ואורחת שיגיעו ישארו בתחושת 'וואו'. 

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 5 דקות
13.2K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
להתחתן בשיא הגלאם: הטיפים שיהפכו את החתונה שלך לנוצצת ויוקרתית
15
15
מהירות:
יש המון סגנונות שיכולים להתאים ליום הגדול שלך, אבל אם הסגנון החלומי שלך הוא יוקרתי, גלאמי ומלא בנצנוץ ואלגנטיות, הכתבה הזו הולכת לעשות לך סדר ובגדול. לא משנה אם גלאם מסמל בעינייך וינטג', יוקרה ואלגנטיות או נצנצים והכול בגדול, הדבר החשוב ביותר הוא לעשות את זה מדויק, מרשים ושירגיש לך הדבר הנכון ביותר שיגרום ללב שלך לנצנץ ביום המאושר בחייך.

גלאם מסמל בעינייך וינטג', יוקרה ואלגנטיות או נצנצים? צילום: אלמיהגלאם מסמל בעינייך וינטג', יוקרה ואלגנטיות או נצנצים? צילום: אלמיה | תמונה: אלמיה
הטיפים המנצנצים של המאפרת ומעצבת השיער, מריה ליסר:

  1. התאימי את האיפור ועיצוב השיער שלך לשמלה על מנת להיראות הכי מדויקת ומוקפדת- למשל, בדקי האם השמלה מלאה בפרטים ואם כן, עדיף לשמור על עיצוב נקי ורך בשיער. אם השמלה שלך נקייה וחלקה, ניתן להוסיף אלמנטים בשיער- העיקר, לשמור על איזון.  על מנת ליצור 'גלאם במקסימום' בדקי שהכול מתכתב בלוק הכללי שלך.

  2. שמרי על איפור מוקפד ולא מקושקש מדי, הדגישי את מה שהכי מחמיא לך- אם זה אזור העיניים או השפתיים. זכרי שאת לובשת לבן ולכן חשוב לשמור על קו אלגנטי וקלאסי באיפור ולא לבחור במראה עמוס מדי או במראה פשוט ויומיומי מדי.
ניתן להתחיל את היום עם גוון מט בשפתיים, שהוא פחות דביק ונוח לנשיקות עם החתן במפגש ובצילומים, ובערב לפני החופה לחזק עם אודם שמכיל יותר לחות או עם גלוס למראה זוהר וגלאמי.

אם השמלה מלאה בפרטים, עדיף לשמור על עיצוב נקי ורך בשיער. צילום: יוסי שטיינראם השמלה מלאה בפרטים, עדיף לשמור על עיצוב נקי ורך בשיער. צילום: יוסי שטיינר | תמונה: מריה ליסר
זכרי שאת לובשת לבן ולכן חשוב לשמור על קו אלגנטי וקלאסי באיפור. צילום: יוסי שטיינרזכרי שאת לובשת לבן ולכן חשוב לשמור על קו אלגנטי וקלאסי באיפור. צילום: יוסי שטיינר | תמונה: מריה ליסר
הסגנון הכי גלאמי שבחר עבורנו DJ דור מ'אליטה DJS':

סגנון המוזיקה שהייתי בוחר בחתונה נוצצת ואלגנטית הוא דיסקו- זהו ז'אנר נקי, מרקיד ו'חדשני' שאפשר להגיד עליו שהוא קונצנזוס- כולם אוהבים אותו. המבוגרים גדלו על הסגנון הזה והצעירים נחשפים אליו ומתאהבים בו בתקופה האחרונה.

דור גולד מאליטה. צילום: תמיר איתןדור גולד מאליטה. צילום: תמיר איתן | תמונה: אליטה | ELITA
לדוגמא: Lizzo- About damn time
שיר שלדעתי הכי מתאים לחתונה נוצצת, שמזיז את כולם ומשדר וייב טוב, מגניב וחדשני


האפקטים המנצנצים של 'בית - חלל אירועים אורבני':

דווקא כשמחפשים חתונת גלאם יוקרתית, Less is more. 
בחלל האירועים האורבני 'בית', תוכלו ליהנות מריאה ירוקה באמצע אזור תעשייה, שמוקפת בדונם של ירוק וטבע. לאולם עצמו קירות זכוכית, שמשדרים יוקרה ויופי אלגנטי במיוחד.

תפריט האוכל מורכב מקבלת פנים שכוללת מנות מרחבי העולם, שמכינים אל מול האורחים ובאירוע עצמו, המנות הראשונות הם מנות שרינג והמנה העיקרית היא בסגנון מסעדה.

בר הקוקטיילים שממתין לאורחים מקבלת הפנים לאורך האירוע גם כן משדר אירוע קוקטייל מוקפד ויוקרתי וברגע החופה, חופת הגזיבו עם הצמחייה המטפסת גורמת לטקס להיראות הכי גלאם שיש.
בנוסף, שימי לב לתאורה- Fairylights נוטים לגרום לתחושה של אגדה, קסם, נצנוץ ויוקרה, דבר שהופך את מקום האירוע לחלומי בין רגע.

קירות זכוכית, שמשדרים יוקרה ויופי אלגנטי במיוחד. צילום: יניב כהןקירות זכוכית, שמשדרים יוקרה ויופי אלגנטי במיוחד. צילום: יניב כהן | תמונה: בית - חלל אירועים אורבני
תאורת- Fairylights הנוטים לגרום לתחושה של אגדה, קסם, נצנוץ ויוקרה. צילום: יניב כהןתאורת- Fairylights הנוטים לגרום לתחושה של אגדה, קסם, נצנוץ ויוקרה. צילום: יניב כהן | תמונה: בית - חלל אירועים אורבני
הטיפים הגלאמיים לצילומים של אלמיה צלמים:

  1. בחרו מקום התארגנות שווה בו עיצוב עדכני או בסגנון גלאמי ויוקרתי, כמו שהכלה רצתה במהלך כל החתונה ואליו היא מתחברת.

  2. דאגו לאקססוריז ממותגים שמוסיפים טאץ' אישי ומרימים את הצילומים רמה אחת למעלה- כמו למשל קולב עם התאריך והשמות, קופסה לטבעות עם אלמנטים אישיים, חלוקים לכלה ולמלוות וכו'.

  3. שימו לב לטיפ הזהב- משקפי שמש מעניינות תמיד מוסיפות פאנץ' לתמונה. למראה גלאמי ומגניב במיוחד, ניתן להצטייד במשקפי שמש לבנות בסגנון חתולי או במשקפי שמש שחורות ויוקרתיות- לפי טעמכם האישי.

  4. אם מעוניינים בסגנון צילום גלאמי לכיוון ה-Fashion, כדי לבחור את מקום ההתארגנות בהתאם ולהגיע אל וילה יוקרתית או אל מלון יפה ברמה גבוהה של עיצוב.

שימו לב לטיפ הזהב- משקפי שמש מעניינות תמיד מוסיפות פאנץ' לתמונה.שימו לב לטיפ הזהב- משקפי שמש מעניינות תמיד מוסיפות פאנץ' לתמונה. | תמונה: אלמיה
מעוניינים בסגנון צילום גלאמי לכיוון ה-Fashion? כדי לבחור את מקום ההתארגנות בהתאם.מעוניינים בסגנון צילום גלאמי לכיוון ה-Fashion? כדי לבחור את מקום ההתארגנות בהתאם. | תמונה: אלמיה
סגנון השמלה הגלאמי והיוקרתי עליו ממליצה אושינקה - מעצבת שמלות כלה:

חשוב להבין כי לגלאם פנים רבות וסגנונות רבים כגון: וינטג' שמייצג יותר גלאם אירופאי או סגנון יותר ישראלי שמיוצג יותר על ידי נצנצים וכניסה מרשימה.
ללוק הראשון, ממליצה אושינקה על שמלת וינטג' עם שובל עשיר או על שמלה מנצנצת ומדויקת שתשאיר רושם על האורחים כבר מהשנייה הראשונה.

בשמלה השנייה, ניתן לבחור בשמלה קצרה, אולי בסגנון יותר אריסטוקרטי או סגנון אחר שיתן את השואו שהכלה רוצה. מה שהופך את שמלות הכלה לגלאם אמיתי אלו הפרטים הקטנים:
  • הינומות מיוחדות וארוכות
  • הינומות קצרות ומיוחדות עם פיצ'רים קטנים ובלתי נשכחים
  • כפפות שהפכו לאחרונה לטרנד חזק מאוד בעולם החתונות: כפפות שקופות, מתחרה או אפילו מנצנצות, בהתאמה לשמלה.

חשוב לזכור שגם בגזרת שמלות הכלה, Less is more והפריטים צריכים להתכתב האחד עם השני, על מנת לא להעמיס על הלוק, לשמור על היוקרה שלו ולא להגיע למצב שהכלה תיראה 'מחופשת'. הגלאם האמיתי נמצא בדיוק.

שמלת וינטג' עם שובל עשיר או על שמלה מנצנצת ומדויקת.שמלת וינטג' עם שובל עשיר או על שמלה מנצנצת ומדויקת. | תמונה: אושינקה
הגלאם האמיתי נמצא בדיוק.הגלאם האמיתי נמצא בדיוק. | תמונה: אושינקה
אז עכשיו לאחר שקיבלת את כל הטיפים הנוצצים ביותר ממגוון אנשי המקצוע, לכי לזהור ולתכנן את החתונה הכי יוקרתית וגלאמית שאת יכולה לדמיין ואל תשכחי, כל עוד את מרגישה נוצצת ומדהימה, זה מה שתצליחי לשדר לאורחים וזה גם מה שיהיה. זה היום המאושר שלך, והוא כבר מלא בקסם ויוקרה. מזל טוב!

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

32
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
אושינקה
שמלות כלה
מחירים מיוחדים עד סוף החודש
סאמפלים של שמלות כלה החל מ-2,500 ₪
סאמפלים של שמלות כלה החל מ-2,500 ₪
26.6K
למימוש ההטבה
logo
אליטה | ELITA
תקליטנים
אליטה | ELITA
ELITA DJ'S - בחירת הזוגות של mit4mit
ELITA DJ'S - בחירת הזוגות של mit4mit
10.4K
עוד פרטים
logo
אלמיה
צילום וידאו וסטילס
צילומי הכרות במתנה
"איזה כיף שזכינו בצוות כזה לחתונה שלנו!"
835
למימוש ההטבה
logo
בית - חלל אירועים אורבני
מקומות לאירועים קטנים
חתונת חורף הכל כלול ב-39,000 ₪
בית- אווירה משפחתית, יחס אישי, בלי פשרות
בית- אווירה משפחתית, יחס אישי, בלי פשרות
144.9K
למימוש ההטבה
logo
מריה ליסר | מאפרת ומסרקת כלות
איפור כלות
מחיר מיוחד ל-10 הכלות הראשונות
איפור ועיצוב שיער כולל ליווי ב-4,000 ₪
איפור ועיצוב שיער כולל ליווי ב-4,000 ₪
27.9K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת