מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

ספקים מספרים: חוות הדעת שריגשה אותי

מה מחזיק ספקים בעולם החתונות ומעודד אותם להמשיך וליצור בשנה שהייתה לא משהו (בלשון המעטה)? הפידבק מהלקוחות הוא ללא ספק הדלק שמניע נותני שירות בתחום. אם בשגרה תמיד נעים ומרגש לקבל חוות דעת מלקוח או לקוחה ולדעת שעשית להם ערב בלתי נשכח, אז בימי קורונה - על אחת כמה וכמה.

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 7 דקות
20.8K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
ספקים מספרים: חוות הדעת שריגשה אותי
15
15
מהירות:
חזרנו עם כמה מהספקים שלנו לחוות הדעת שנתנו להם "בוסט" של אנרגיה לעשייה, ששימחו אותם במיוחד או בקיצור: חוות הדעת שלא ישכחו מ-2020.


מעניין את הסבתא


יעל ממותג שמלות הכלה רן צוריאל מתקשה לברור בין עשרות חוות דעת שריגשו אותה. לדבריה, כל חוות דעת של כלה מרגשת אותה עד דמעות. היא נוהגת לשתף גם את סבתה בת ה-93 בפידבקים מרגשים במיוחד מכלות שעיצבה להן שמלה "במיוחד בתקופת הקורונה ראיתי כמה היא מתרגשת מכך וכמה היא שמחה לדעת שהחיים לא עוצרים ועדיין יש חתונות, ושמלות" היא אומרת.

יעל מספרת שהיא נהנית לשמח כלות "אני מרגישה שזו זכות. הטעם שלי מאוד נוכח בכל שמלה כמובן אבל הוא כל כולו בהתכווננות לכלה שמולי". בנוסף, ביקשה לציין שתי חוות דעת שריגשו אותה במיוחד מתוך חוות הדעת שקיבלה השנה:
"יעל יקרה, תודה תודה תודה תודה. אין בי מילים להודות לך על שלקחת חלק בהגשמת החלום (שלא ידעתי שקיים), על שמלה מדהימה שלא הפסיקה ולא מפסיקה לגרוף מחמאות, על הדרך והנועם והמקום לבנות ולתפור משהו חדש שירגיש שלי. אומנם שולי השמלה לא מאוד שחורים, אבל מבטיחה שעבדנו קשה על להוציא זרדים ושאריות דשא ;) אוהבת המון, ושוב תודה"

חוות דעת נוספת היא של כלה עם סיפור חיים מיוחד (כל הפרטים שמורים אצל יעל):
"יעל מהממת! תפרתי שמלה מאפס לפי דגם שראיתי בסטודיו. היה תענוג וכייף גדול בכל התהליך, מדידה אחר מדידה! זו הייתה פשוט חוויה!יעל הייתה קשובה לכל הצרכים והבקשות והרגשתי שהיא ממש פה בשבילי, וחשוב לה שאהיה מרוצה מהתוצאה.אני לא מפסיקה לקבל מחמאות על השמלה! שהייתה יפיפייה, נוחה, כיפית ומיוחדת ושונה!נהניתי ממש ללבוש אותה, ולרקוד איתה בכלל! בחירה הכי טובה שיש! מומלץ מאוד! תודה!".

הפקה וניהול אירועים - ספקים מספרים: חוות הדעת שריגשה אותיתמונה: רן צוריאל
הפקה וניהול אירועים - ספקים מספרים: חוות הדעת שריגשה אותי

בכל נקודות החיים


לאחר החופה סביר להניח שניפרד בצורה יפה מהרב שערך את הטקס (וגם נכתוב עליו חוות דעת), אבל אצל רבנים מסוימים, הקשר נמשך גם הרבה אחרי שבירת הכוס.

הרב גמליאל צווינגבאום עורך טקסי חופה. השנה הוא לא הירבה לערוך טקסים בשל מיעוט החתונות אך נזכר באירוע מרגש של זוג שחיתן: "מדובר בזוג שחיתנתי לפני כ-6 שנים. לפני למעלה משנה הוזמנתי לחנוכת הבית שלהם והשנה גם נכחתי באירוע פתיחת משרד עורכי הדין שלהם. זה משמח ומרגש אותי ללוות זוגות בכל מיני רגעים בחיים ולא רק בחופה". 

הרב משתף בהתרגשות גם בחוות דעת של  זוג טרי שהתחתן בחודש יוני האחרון: "התחתנו חתונת קורונה קטנה ואינטימית, ואין לנו מילים לתאר כמה החופה הייתה מרגשת ועוצמתית, במיוחד בזכות הרב גמלילאל צווינגבאום, הוא קלע בול למה שרצינו. אחרי החופה אורחים באו ושאלו איפה מצאנו רב כזה".

נטו זוגות


הצלם עידן נהרי משתף אותנו בשנה המאתגרת שחווה: "החוויה של צילום הזוגות בתקופת הקורונה היתה עוצמתית מאוד וסופר אינטימית. חווינו את הזוג נטו, בלי כל הרעש הגדול שמסביב. כל ההתרגשות שיש בדרך כלל התעצמה פי חמש. יכולנו להכיר את הזוג והמשפחה יותר לעומק ואני יכול להגיד בפה מלא שאנחנו הצלמים הרגשנו ממש כמו חלק מהאורחים".

עידן שיתף אותנו בחוות דעת של זוג שהצטלם צילומי זוגיות: "עוד לא התחתנו! אני בהיי מטורף אחרי הצילומי זוגיות! עידן מתאם איתי יום לפני, אני מבחינתי לא רוצה כבר (דחינו את החתונה פעמיים בגלל הקורונה, ואין לדעת מה יהיה אם יהיה בכלל! ) עידן לא מבין איך אני מבואסת... שעה אחרי אני מקבלת הודעה: ״נטלי מחר, 16:30 בכניסה לנחל אלכסנדר, מביא שני חברים שיעשו לכם שמח!״ עשיתי לייק להודעה, לא ממש הבנתי מה עומד לקרות לי ביום חמישי, עם חברים של עידן ועם עידן:) מגיע יום חמישי, נפגשים, מתחילים בצילומים... כל כך הרבה פרגון, אהבה, הבנה! הצטלמנו 6 שעות, ולשניה לא נזכרנו שאין לנו אולם, שהחתונה בהתמוטטות, שבכלל העולם גוסס מקורונה! עידן פשוט גרם לנו להרגיש מרכז העולם! עידן נתן לנו להרגיש שהוא איתנו... ורק שלנו! היחס האישי, האכפתיות! הרצון הזה שיהיה לנו טוב וכיף! עידן כובש:) התמונות יצאו מדהימות! ומחכה כבר לחתונה!!!"

איך מתמודדים עם כל הלחץ שהקורונה הביאה איתה? 
חוות הדעת הזו מספרת את כל הסיפור: "את עידן הכרנו פנים מול פנים רק ביום החתונה בגלל המצב, אבל היינו בקשר טלפוני איתו ושבוע לפני החתונה הוא התקשר שוב לעשות תיאום ציפיות. נתחיל בזה שהוא פשוט מצחיק וזורם עם השטויות של כולם! הוא קודם כל רואה את הזוג ואז את השאר...עידן בא לבית שלי(הכלה) וישר אמר לי: "בלי לחץ, אני זורם" והתחיל ממש להקליל את המצב וזה פשוט עזר לי להירגע".

הפקה וניהול אירועים - ספקים מספרים: חוות הדעת שריגשה אותיתמונה: עידן נהרי
הפקה וניהול אירועים - ספקים מספרים: חוות הדעת שריגשה אותיתמונה: עידן נהרי

התאמות מוזיקליות


כמויות מוזמנים משתנות היו מנת חלקם של זוגות רבים שהתחתנו השנה. הגמישות נדרשה גם מבעלי המקצוע. צבי, הבעלים של נובו מיוזיק המתמחה במתן שירותי מוסיקה ופתרונות מוזיקליים, משתף בחוות דעת של זוג שהתחתן השנה ונדרש לעשות התאמות גם בהיבט המוזיקלי:
 "החתונה שלנו הייתה בזמן קורונה סבב ב' (יולי 2020) ונאלצנו לצמצם את החתונה ל-50 מוזמנים בלבד שהיו חצי מבוגרים וחצי צעירים. דיברנו עם צבי על המוזמנים שנשארו והוא עשה את ההתאמות הנכונות כדי שגודל האירוע לא ישפיע על אופיו. צבי הוא הדיג'יי המושלם, הוא מאמין ביחס אישי כזה שלא רואים בדרך כלל (וגם יש לו אחלה וויסקי)".

שעון מראה שלוש


אריאלה צייטלין היא כנרת מקצועית, ומנהלת הרכבים מגוונים לאירועים. "השנה הייתה לא פשוטה, התבטלו לי עשרות אירועים וגם נסיעות לחו"ל לאירועים" היא מספרת. יחד עם זאת היא אומרת שהפידבקים מהלקוחות מזכירים לה שמה שהיא עושה נוגע ברגעים הכי חשובים בחיים של אנשים וזה מדרבן אותה להמשיך בעשייה.

אריאלה זוכרת במיוחד סיפור משעשע שמאוד מאפיין לדעתה את השנה שחלפה: "פגשתי זוג מקסים שהחליטו אחרי 3 שינויים לעשות אירוע קטן באולם, וביקשו שהאירוע יתחיל מוקדם: סביב שעה שלוש בצהריים כדי שיהיו קפסולות של חברים שיבואו אחד אחרי השני יותר מאוחר בערב. אני הגעתי שעה לפני להתארגנות ובדיקת סאונד (הייתי אחראית על כל המוסיקה של האירוע, כמו שיצא הרבה פעמים בתקופה הזאת). הגעתי, סידרתי - אבל אף אחד מהאולם לא הגיע כדי לסדר ולארגן. משום שזו הייתה חתונה קטנה, כולם כבר היו שם כשהגעתי, אבל האירוע לא התחיל. בשלב מסוים אמרתי לעצמי שאני פשוט אתחיל לנגן, והתחלתי לנגן, ובאמת פתאום בזכות הקסם שיש במוזיקה חיה האווירה השתנתה ודברים התחילו לזרום. יומיים אחר כך הכלה התקשרה אלי ואמרה לי שהנגינה שלי הייתה מה שהפכה את "ההתקהלות" לאירוע. בסוף היה אירוע מדהים".

חתונות מצומצמות, חוסר ודאות, שינויים ומגבלות היו מנת חלקם של הזוגות המתחתנים השנה. למרות זאת, לרבים מהם היה חשוב לעצור רגע ולספר על החוויה שלהם. חוות הדעת שכתבו המתחתנים והפידבקים המרגשים שלהם, מספרים לנו שבמהלך תקופת הקורונה היו גם  לא מעט רגעים של אושר והתרגשות שנשארים איתנו זמן רב לאחר סיום האירוע.
הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

17
1
הצעות נוספות לקריאה
logo
עידן נהרי | צילום אירועים
צילום וידאו וסטילס
חבילת צילום מושלמת ב-₪10,500
בעיני, כל תמונה שלכם שווה אלף מילים!
בעיני, כל תמונה שלכם שווה אלף מילים!
37.6K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת