מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

באושר ועל פי ההנחיות: מקומות 'בטוחים' להתחתן בהם

בימים אלו, בו חוסר וודאות שולטת בחיינו ובמיוחד בתחום האירועים והחתונות, החלטנו ליצור עבורכם רשימה של מקומות 'בטוחים' בהם תוכלו להגיע ולחגוג את היום המאושר שלכם בחיוך גדול ולקבל ליווי צמוד מהאולמות, שרק מחכים להפיץ אור במצב הנוכחי.

 | זמן קריאה: 5 דקות
13.6K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
באושר ועל פי ההנחיות: מקומות 'בטוחים' להתחתן בהם
15
15
מהירות:
מתחילת מלחמת 'חרבות ברזל' לוקיישנים רבים באזור הצפון והדרום איבדו את היכולת לארח אירועים והפכו ל'לא בטוחים' ובו זמנית, מקומות רבים במרכז הארץ פתחו את שעריהם ומציעים מחירים מיוחדים עבור אלו שמחליטים למרות הכול, להאיר את המצב במעט אור, אהבה ורומנטיקה.

בימי שגרה, לאלי הוא מתחם כפרי המציע לופט תעשייתי בעיצוב מוקפד. המתחם הוא חלק מנחלה רחבת ידיים במושב היוגב בעמק יזרעאל וגובל בכרם זיתים, מה שהופך אותו לפסטורלי במיוחד. כיום, חוץ ממקום התארגנות, לאלי מתפקד גם כמקום לאירועים קטנים עד 50 איש. 
בעקבות המצב, חלק מהזוגות שתכננו להתארגן במתחם החליטו גם להינשא בו, וגם זוגות נוספים הגיעו מן הצפון והדרום לבירור על קיום האירוע ב'לאלי'.

דבר המקום: "כל מי שפונה בימים אלו, מתחיל בהתנצלות. יש באוויר הרגשת אי נוחות מצד כולם להתעסק בשמחות, אבל מצד שני חשוב לדבוק בדברים מיטיבים, שתורמים לחוסן של כולנו ומפיחים בי אופטימיות.

יש הנחה של 15% על מחיר ההתארגנות וחבילת עיצוב לאירוע שיתקיים במקום, עד 50 איש".

"חשוב לדבוק בדברים מיטיבים, שתורמים לחוסן של כולנו ומפיחים אופטימיות". | תמונה: LALI | לאלי מקום התארגנות בעמק יזרעאל
58 הוא מתחם אירועים בפתח תקווה, המשלב גן פתוח ואזור אורבני ממוזג. המתחם משתרע על שטח של 16 דונם ובו גם סוויטה מפוארת לזוגות.  התפריט מורכב מחומרי הגלם הטובים והטרנדיים ביותר, על מנת לתת מענה לקהל מגוון עד כמה שניתן.

דבר האולם: "יצא לנו לארח עד כה 2 זוגות מהדרום שהאירוע שלהם בוטל בגלל המלחמה, ואנחנו לגמרי מחפשים עוד זוגות שנקלעו למצב של ביטול וצריכים מקום בטוח ורגוע לחגוג בו. התחושות הן בעיקר של חוסר ודאות וחשש, בעיקר מבחינת הזוגות. בהתחלה לא ידענו מה המתווה ולא יכולנו לעזור, אבל הגענו מתורגלים בגלל תקופת הקורונה. היום ההרגשה אופטימית יותר, מותר לקיים אירועים באזורנו וגם אם תהיה אזעקה, המתחם שלנו עשוי מבטון יצוק- כך שאפשר להמשיך להיות רגועים ולרקוד.
אנחנו גובים מהזוגות מהדרום ומהצפון את אותו המחיר שהם היו אמורים לשלם לאירוע זהה בדרום או בצפון, אנחנו רוצים לתת את התחושה שאנחנו כאן לעזור ולא ליצור דאגות מיותרות, למרות שברוב הפעמים המחירים שלנו גבוהים יותר. אנחנו מתגמשים כמה שאפשר על מנת לתת מקום בטוח וטעים לחגוג בו את השמחה שלהם".

"אנחנו רוצים לתת את התחושה שאנחנו כאן לעזור ולא ליצור דאגות מיותרות". צילום: דור לובטון | תמונה: 58 - גן ומתחם אירועים
תמונה: גיא ניסיםתמונה: גיא ניסים | תמונה: 58 - גן ומתחם אירועים
גן האירועים יארה נמצא בקיסריה ושוכן בלוקיישן רומנטי במיוחד ומרהיב ביופיו, אל מול חורשת פקאנים בת כ-100 שנה ואגם פסטורלי. המקום מאפשר להתנתק מהכל ולהתחבר לטבע, עם גישה נוחה לאורחים. 

דבר האולם: "מנהל המתחם שלנו הוא איש מקצוע מנוסה מאוד והוא לקח את כל הטיפול והניהול של המצב באופן אישי ובצורה מסודרת. הוא נמצא בקשר יומיומי עם הזוגות שלנו, שמלאים בפחדים וחששות. הוא מאפשר להם מרחב התנהלות חופשי ובנוסף, אנחנו מאפשרים להם תשלום לפי כמות האורחים שהגיעו בלבד, ללא התחייבות למינימום ועם אפשרות לביטול עד יום לפני האירוע, מה שממש הוריד את החששות. לבסוף, לרוב הזוגות הגיעו המון אורחים, נראה שהעם שלנו רוצה לשמח ולקחת חלק.

עבור הזוגות מהצפון והדרום, אנחנו מנסים להתגמש עד כמה שניתן ולהיות נגישים ואטרקטיביים עבורם. יש לנו עבורם מחירים מיוחדים ואופציות בהתאמה אישית לאירוע".

"נראה שהעם שלנו רוצה לשמח ולקחת חלק". | תמונה: YARA - יארה ארועים בשרון
יקבי קיסריה הוא לוקיישן לאירועים בגן הלאומי בעיר, לצד הנמל. המקום משלב בין נוף גן הפסלים העתיקים, עיצוב מעודכן ומאובזר, תפריט של השף מיכאל בן חמו והמסעדנית חלי בן נעים ומפגש בין היסטוריה לבין סטייל מודרני. 

דבר האולם: "לפני שבועיים הגיע אלינו זוג לחתונה והיה מרגש מאוד. הזוגות מגיעים חוששים, אבל כשהם עומדים בחופה מרוגשים ומחבקים אותנו בסוף בהודיה, זה הכי מספק בעולם. המקום שלנו הוא אינטימי ומתאים באופן מושלם לאירועים קטנים, הוא משלב גן בחוץ ומקום בפנים לארוחה ולמסיבה.

אנחנו מציעים מנה החל מ-290 ש"ח שזה מחיר סופר אטרקטיבי יחסית למחירים המוצעים אצלנו בדרך כלל".

"כשהם עומדים בחופה מרוגשים ומחבקים אותנו בסוף בהודיה, זה הכי מספק בעולם". | תמונה: יקבי קיסריה-הגן בקיסריה
חופית, שנמצא בכפר ויתקין, מתהדר במטבחו הייחודי, שמורכב מחומרי גלם טריים, יצירתיות וטעמים מהארץ ומהעולם. חלל האולם מעוצב בסגנון אורבני- טרופי בשילוב בטון וצמחייה טבעית ויוצר אווירה נינוחה וצעירה. 

דבר האולם: "הזוגות הגיעו אלינו עם תחושות מועקה גדולות מאוד, גם בגלל המצב במדינה וגם בגלל האירועים שבוטלו בצפון ובדרום. מנהל האירועים שלנו ליווה אותם לחתונות בזק בהתראה של שבוע וחצי ברגישות מדהימה. בלי קשר לעסק, כולנו רצינו לקבל קצת אור בתוך כל המצב הזה והחתונות שהתקיימו היו באווירה מדהימה: חתן וכלה עטופים בדגל ישראל בחופה, הנפת דגלים ברחבת הריקודים וזו לגמרי זכות עבורנו. כולם מתגייסים ועובדים מכל הלב להצלחת כל אירוע ובשביל לשמח את הזוגות, שגם ככה חווים טלטלות בימים אלו. יש אצלנו חבילת חתונה במחיר מוזל, עבור הזוגות שזקוקים לכך".

"כולם מתגייסים ועובדים מכל הלב להצלחת כל אירוע ובשביל לשמח את הזוגות". | תמונה: חופית - בית קולינרי לארועים
בדולינה הוא אולם אירועים ברעננה, המתאים בימי שגרה ל150-450 אורחים. האולם מתהדר בעיצוב מיוחד וחדשני והפקת החתונה כוללת ייעוץ וליווי צמוד של צוות מקצועי, שרוצה להגשים את כל החלומות שיש לזוגות על יום חתונתם. 

דבר האולם: "קיימנו מספר אירועים שהעתיקו את חתונתם אלינו. לראות את תושבי הדרום שמחים, רוקדים ומקיימים את מצוות החתונה, למרות הימים הכל כך סוערים שעוברים על כולנו, היה מרגש מאוד. הצוות שלנו ליווה אותם והקים איתם תוך זמן קצר אירוע אינטימי ומרגש.
בנוסף, יש במקום מרחב מוגן שמאפשר קיום אירועים באופן בטוח ואנו מארחים בתשלום נוח, עם חוזה גמיש".

"לראות את תושבי הדרום שמחים, רוקדים ומקיימים את מצוות החתונה אצלנו, היה מרגש מאוד". צילום: רומבה | תמונה: בדולינה - BADOLINA
צילום: עופר מתיתיהוצילום: עופר מתיתיהו | תמונה: בדולינה - BADOLINA

המון מזל טוב זוגות יקרים, בואו נפיץ אור!

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

13
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
LALI | לאלי מקום התארגנות בעמק יזרעאל
מקום להתארגנות
LALI | לאלי מקום התארגנות בעמק יזרעאל
בואו להתארגן באוירה קסומה בלב העמק
בואו להתארגן באוירה קסומה בלב העמק
57.6K
עוד פרטים
logo
בדולינה - BADOLINA
אולמות אירועים
מעטפת מלאה משלב תכנון החתונה
דואגים לכם מ-א' עד ת', ללא אותיות קטנות.
דואגים לכם מ-א' עד ת', ללא אותיות קטנות.
38.3K
למימוש ההטבה
logo
YARA - יארה ארועים בשרון
אולמות אירועים
אירוע בהתאמה אישית, ללא הגבלות
YARA אתכם תמיד! ומאחלים לימים שקטים ♥️
YARA אתכם תמיד! ומאחלים לימים שקטים ♥️
39.1K
למימוש ההטבה
logo
58 - גן ומתחם אירועים
גני אירועים
58 - גן ומתחם אירועים
58 - גן אירועים אותנטי וקסום במיקום מנצח
58 - גן אירועים אותנטי וקסום במיקום מנצח
38.1K
עוד פרטים
הוספת חוות דעת