מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

העונה הקרה: המנות שיחממו אתכם

אמנם החורף הישראלי לא מביא איתו טמפרטורות נמוכות מדי, אבל עדיין - אי אפשר להגיד שהוא לא ניכר כאן. כשהחושך מגיע בשעות אחר הצהריים המוקדמות, הרוחות מנשבות והגשם מגיח מדי פעם, כולנו מחפשים איך להתחמם, ואין כמו לעשות את זה עם אוכל חם, מנחם וטעים.

קייטרינג לאירועים | זמן קריאה: 6 דקות
26.6K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
העונה הקרה: המנות שיחממו אתכם
15
15
מהירות:
אולמות האירועים וחברות הקייטרינג בישראל מציעים תפריטי חורף מיוחדים עם מנות ספיישל חורפיות, כאלו שיעשו לכם נעים בבטן ויגרמו לכם להתענג על כל ביס מחדש. הכינו את הסכין והמזלג ובואו להכיר את המנות שיחממו אתכם כמו שצריך בחתונות החורף הקרובות.

חיבור לבית וטעמי חורף עמוקים

לא סתם אומרים שבחורף האוכל צריך להיות מנחם. משהו בתחושת הקור שחודר לעצמות גורם לגוף לרצות עוד ועוד שכבות של חום, והאוכל הוא זה שמוסיף שכבה אחר שכבה ועוטף אותו בחמימות ונחמה גדולה.
המנות של שף רוסלן הן בדיוק מנות כאלו, והן מתבססות על חומרי גלם מעולים בשילוב טעמים חזקים של בית: "אחת מהמנות הבולטות שלנו היא תבשיל עגל קווקזי, או בשמו המוכר - ז'רקוב. זהו תבשיל עגל המתבשל בין 8-10 שעות על אש קטנה, עם גושי בשר גדולים, בצל ופירות יבשים לצד אורז עם עשבי תיבול. היום הזוגות מחפשים לחזור לבית אמא ולהנות ממאכלים אותנטיים, ואין זוג שמוותר על המנה הזו. 
במדינה כמו שלנו שרוויה בעדות, מה שמאחד בין כולם זה התבשיל המיוחד שלוקח את כולם בחזרה הביתה".

"המנות של שף רוסלן הן בדיוק מנות כאלו, והן מתבססות על חומרי גלם מעולים בשילוב טעמים חזקים של בית" | תמונה: שף רוסלן
בגזרת המרקים תוכלו למצוא מרק מלא בטעמים שפותח את הריאות ואת הלב: "אנחנו מגישים מרק של עשבי תיבול עם נטיפי ביצים, שכמובן אפשר לעשות אותו גם בגרסה טבעונית. המרק מתבשל עם הציר במשך המון שעות, ולקראת סוף הבישול מוסיפים לו את כל סוגי הירק - גזר, סלרי, בצל, שיני שום, עשבי תיבול ועוד. זה מרק ירוק ועשיר מאוד שנותן לגוף את כל הויטמינים שהוא צריך ומחמם אותו כהוגן".

גם המשקאות החמים הם חלק מהתפריט, עם פירות העונה והמון יין: "בחורף אנחנו אוהבים לחמם את האורחים עם פונץ' חם. אנחנו מכינים מרקחות באופן עצמאי בטעמי פסיפלורה, שזיפים, תפוחים ותותים, ומוסיפים להן תבלינים כמו ציפורן, קינמון ועוד. את המרקחות אנחנו מערבבים עם יין אדום יבש וטוב, פירות חתוכים כמו תפוזים, אפרסמון ופירות יער, ומגישים בתוך כוס שמחממת את הידיים ואת הגוף כולו".

"את המרקחות אנחנו מערבבים עם יין אדום יבש וטוב, פירות חתוכים" | תמונה: שף רוסלן

להתחמם עם המנות שאתם הכי אוהבים

לפעמים המנות שהכי מחממות את הגוף הן אלו שמחממות גם את הלב. באולם האירועים "ארטיסטה" שבחדרה יודעים בדיוק אילו מנות אהובות על הזוגות ועל קהל האורחים, ומגישים אותן בהמון אהבה לתוך הצלחת: "השף שלנו, שף אלעד לוי, מייצר מנות יפות, טעימות וייחודיות. אנחנו מציעים מנות נהדרות עם מבחר אדיר לבחירה. בקבלת הפנים ניתן למצוא מנת אסאדו בבישול איטי, פיצות עם גבינה טבעונית, ירקות אנטיפסטי לצד פוקאצ'ות חמות, לחמעג'ון ועוד מגוון מנות מסתובבות כמו פאני פורי, ברבוניות וסביצ'ה".

"מנות אהובות על הזוגות ועל קהל האורחים, מגוון מנות מסתובבות כמו פאני פורי, ברבוניות וסביצ'ה" | תמונה: ארטיסטה
כל זה ועדיין לא הגענו לאוכל שמוגש בשולחנות הישיבה: "יש לנו מבחר סלטים טריים ושלוש מנות פתיחה, כמו קרפצ'יו או פטה כבד בצורה ארטיק שוקולד עם ברוסקטות. בתפריט המסעדה אנחנו מגישים לברק טרי על מצע של פסטה, סיגר עם שקדי עגל, המבורגר עם לחמניית בריוש, פרגית טריה על מג'דרה, חרדל ודבש, ואנטריקוט משויש ומויושן 250 גרם עם תפוח אדמה מדורה. כמובן שגם לטבעוניים והצמחוניים יש מקום אצלנו, עם מנות נהדרות כמו טורטליני בטטה ופטריות. לסיום אנחנו מוציאים למרכז הרחבה בר קינוחים עשיר עם המון פטיפורים ופירות העונה, כך שגם החורף אצלנו הוא חגיגת טעמים אמיתית".

"החורף אצלנו הוא חגיגת טעמים אמיתית" | תמונה: ארטיסטה

כשהאוכל הוא חיבור בין אקלים, אדמה, שורשיות וטבע

אפשר להגיד על אוכל הרבה מאוד דברים, אבל על דבר אחד אי אפשר להתווכח: כשהוא מחובר לשורשים - הוא הכי טוב שיש.

בחלל האירועים "בית" שברעננה מקפידים על השילוש הקדוש בין אוכל, אלכוהול ואווירה, ומקפידים להעניק חוויה של אוכל עונתי עם חומרי הגלם הרלוונטים שמתאימים בול לחורף: "השף וצוות המטבח שלנו אוהבים מאוד אוכל ומאמינים שהכי חשוב להשקיע בו את המשאבים והמחשבה. אנחנו עובדים עם מיטב המגדלים והגידולים מהאדמה, ועושים שימוש בהמון ירקות שורש בחורף. לצד מנות בסיס כמו פילה בקר, למשל, אנחנו מתאימים לכל עונה את האופי שלה. בחורף אנחנו מקפידים להגיש מנות קצת יותר 'כבדות' כדי שיתאימו לאווירה. למשל, יש לנו בקבלת הפנים עמדה גלילית של עופות שלמים בטאבון שעוברים בישול ארוך ומוגשים מפורקים יחד עם סלט פריקי, ירוקים ותאנים. בקבלת הפנים נמצאת גם מנה של בשר, טחינה, חציל שרוף ויוגורט נענע. בעמדת המרקים אנחנו מגישים מרק ראמן עם כל התוספות - ביצים, אצות, אטריות אודון וציר פטריות עמוק".

"חוויה של אוכל עונתי עם חומרי הגלם הרלוונטים שמתאימים בול לחורף", צלם: יניב כהן | תמונה: בית חלל אירועים אורבני
בעזרת חומרי הגלם הטריים והעונתיים אפשר גם להנות ממנות ישראליות מהמטבח המקומי, וגם לצאת לטיול מסביב לעולם: "האוכל שלנו חובק עולם ומגיע ליוון, יפן, תאילנד וגם אמריקה. אנחנו מגישים מנות כמו קריספי צ'יקן - עוף קנטאקי עם רוטב טנדורי על בסיס קארי שנותן ביס מאוד מעניין בפה; טטאקי סינטה עם רוטב פונזו חם; לחוח עם בשר מפורק בבישול ארוך עם טעמים ישראליים לביס מחבק; נתחים של בשר בבישול ארוך שנימוחים על המזלג, יחד עם קרם תפוח אדמה באטר וטבעות בצל אמיתיות בטמפורה; דגים שלמים קבורים במלח, שמפורקים על ברוסקטה של בריוש יחד עם משוויה חצילים. לצד כל אלו יש לנו גם מנות טבעוניות, כמו פסטות וקונסומה פטריות חם עם טורטליני. אנחנו רוצים שהאורחים שלנו ירגישו שחשבנו עליהם וששמנו אותם במרכז. אנחנו מבינים שכשהם באים אלינו אחרי שירד עליהם גשם במשך כל הנסיעה - הם צריכים לקבל את חווית האוכל שמפצה על זה".

"אנחנו רוצים שהאורחים שלנו ירגישו שחשבנו עליהם וששמנו אותם במרכז" | תמונה: בית חלל אירועים אורבני

הזוגות בוחרים - השפים מבשלים

חלק מחברות הקייטרינג בארץ מאפשרות לזוגות לבחור את הטעמים שאותם הם רוצים לשלב באירוע שלהם, ובהתאם השפים עובדים במרץ על התבשילים הנבחרים. כך בדיוק קורה בחברת הקייטרינג "שיבולים", שמבקשת מהזוגות לספר מעט על קהל האורחים, ומתאימה יחד איתם את המנות: "בחורף ניתן למצוא אצלנו מגוון רחב של מנות. מהבולטות מביניהן ניתן למצוא את מנת האסאדו המעושן עם פירה - בשר באיכות הגבוהה ביותר שעובר תהליך בישול של 24 שעות בבור מתחת לאדמה; דגים טריים שמבושלים במקום בתוך טאבון עם טמפרטורה ומד-חום מעלות שמותאמים בדיוק לסוג הדג; פינת קפה מושקעת עם עמדת צ'אי מפנקת ומשקאות שיחממו אתכם ויפתחו לכם את התיאבון".

"דגים טריים שמבושלים במקום בתוך טאבון עם טמפרטורה ומד-חום מעלות שמותאמים בדיוק לסוג הדג" | תמונה: שיבולים קייטרינג והפקת אירועים
"בשר באיכות הגבוהה ביותר שעובר תהליך בישול של 24 שעות" | תמונה: שיבולים קייטרינג והפקת אירועים

רעבים? אנחנו בטוחים שכן!

אי אפשר שלא לפנטז על אחת או יותר מהמנות שהכרנו לכם כאן, כי אין ספק שהן מתאימות בול למזג האוויר שבחוץ. זה הזמן להיכנס לעמוד "נותני השירות" שלנו, לבחור את הספקים שיכינו את מנות החורף הטובות והמחממות ביותר, ולדאוג לזה שכשקר בחוץ - בחתונה שלכם יהיה חם וטעים!

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

33
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
בית - חלל אירועים אורבני
מקומות לאירועים קטנים
בית - חלל אירועים אורבני
❤ We believe in love ❤
❤ We believe in love ❤
10.8K
עוד פרטים
logo
ארטיסטה | ARTISTA
אולמות וגני אירועים
תאורה, הגברה ו-DJ עלינו!
חתונת שישי - ההזדמנות שלכם לחגוג בענק🥂
חתונת שישי - ההזדמנות שלכם לחגוג בענק🥂
29.3K
למימוש ההטבה
logo
שף רוסלן -הפקת אירועים
הפקה וניהול אירועים
הפקת חתונה בהנחה מטורפת!
גם בימים אלו, ממשיכים לתכנן חתונה💍
גם בימים אלו, ממשיכים לתכנן חתונה💍
22.7K
למימוש ההטבה
logo
שיבולים קייטרינג והפקת אירועים
הפקה וניהול אירועים
שיבולים קייטרינג והפקת אירועים
להפקה המושלמת לחתונה בטבע
להפקה המושלמת לחתונה בטבע
542.0K
עוד פרטים
הוספת חוות דעת