מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

יום חתונה לא פחות ממושלם: איך תוכלו להפוך את יום החתונה לטוב ביותר?

יום החתונה הוא אחד מהאירועים המרגשים ביותר בחייו של כל זוג. אחרי חודשים של תכנון והתארגנות, מגיע הרגע הגדול שבו כל החלומות והציפיות מתגשמים. כדי להבטיח שהיום הזה יעבור בצורה חלקה ומלאת זיכרונות טובים, חשוב להיערך מראש ולדעת כיצד להתמודד עם כל מצב שיכול להתרחש. הספקים שלנו משתפים בכתבה הבאה מה הדברים להם תוכלו לדאוג מראש והדברים שחשוב שתשימו לב אליהם גם ביום האירוע עצמו, כדי שהוא יהיה הכי מושלם שרק אפשר! 

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 5 דקות
11.0K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
יום חתונה לא פחות ממושלם: איך תוכלו להפוך את יום החתונה לטוב ביותר?
15
15
מהירות:

תכנון מראש מפחית לחץ ומשפר את היום:

לחץ הוא רגש מוכר מאוד ביום החתונה ותכנון מוקדם לגמרי יכול לגרום לכם להרגיש יותר טוב, יותר בטוחים ויותר רגועים ביום עצמו ועל ידי  כך, להפוך את יום החתונה שלכם למוצלח פי כמה. 

הסטודיו צילום 'בראשית'- ישראל פרסי, נותנים לנו כמה נקודות חשובות שכדאי לשים לב אליהם לפני היום המיוחל, כדי שמפלס החרדה ביום עצמו יהיה הרבה יותר נמוך: "קודם כל, חשוב שתערכו שיחות תיאום עם הספקים שלכם- במיוחד הצלם, הדיג'יי ומנהל האירוע, כדי לוודא שכולם מסונכרנים ומבינים בדיוק מה נדרש ומה אתם מצפים שיקרה. בנוסף, הקפידו על לוח זמנים מרווח, כך שתוכלו לקחת לעצמכם זמן להתארגן ולהתכונן בנחת, ואל תגיעו למצב של 'הכול ברגע האחרון'- כך תוכלו ליהנות מכל רגע".

"חשוב שתערכו שיחות תיאום עם הספקים שלכם כדי לוודא שכולם מסונכרנים ומבינים בדיוק מה נדרש ומה אתם מצפים שיקרה". | תמונה: סטודיו צילום 'בראשית'- ישראל פרסי
בהקשר של השיח אל מול הצלמים והפחתת הלחץ מולם, 'בראשית' ממליצים: "הכינו לכם מראש רשימה של צילומים שחשובים לכם, עם החברים, עם המשפחה ורגעים מיוחדים ביניכם וספרו על כך לצלם שלכם, תיאום הציפיות מולו על מי האנשים החשובים לכם והרגעים הקריטיים לתיעוד עבורכם יגרום ליישור קו ולתקשורת טובה יותר ביניכם. בנוסף, בחרו יחד עם הצלם מראש לוקיישנים מגוונים ויפים, שיתאימו לסגנון הצילום המבוקש, בהתאמה כמובן למזג האוויר. 

דבר אחרון, שירים את הצילומים שלכם ברמה, שמרו על נינוחות וטבעיות אל מול המצלמה, תזכרו שמטרת הצילומים הם לתפוס את הרגעים האמיתיים ולתעד אתכם איך שאתם באמת- ביום המאושר בחייכם".

"מטרת הצילומים הם לתפוס את הרגעים האמיתיים ולתעד אתכם איך שאתם באמת- ביום המאושר בחייכם". | תמונה: סטודיו צילום 'בראשית'- ישראל פרסי

כלה מוכנה בחיוך כשהסביבה מחבקת ותומכת:

הרבה מהצלחת יום החתונה, תלויה במצב הרוח של הזוג וסביבתו והרבה ממצב הרוח תלוי כמובן- בהרגשה של הכלה. על מנת שכבר מתחילת היום הכלה תרגיש על הצד הטוב ביותר. 

המאפרת ומעצבת השיער, דניאלה אלקלעי מסבירה, שהכול נמצא בצוות: "כשאת בוחרת את אלו שיארגנו אותך ביום החתונה, מאפר/ת ומסרק/ת, חשוב מאוד לשים לב גם למקצועיות, אבל גם לאנושיות. ההתארגנות אורכת כ-4 שעות בממוצע, שזה זמן נכבד מהיום שלך, ואת צריכה לצידך ספקים שיהיה לך כיף איתם, שיגרמו לך להרגיש בנוח. גם אם במהלך ההתארגנות, יהיה משהו שתרצי לתקן או תצטרכי עזרה כלשהי, שתרגישי בנוח לבקש ולפנות אליהם. גם לגבי הצלם, זו תחושה חשובה מאוד! זה ספק שיהיה איתך לאורך כל הדרך, וחשוב לשים לב לאנרגיות שלו כדי למקסם את ההרגשה הטובה ביום החתונה".

"כשאת בוחרת את אלו שיארגנו אותך ביום החתונה, חשוב מאוד לשים לב גם למקצועיות, אבל גם לאנושיות". | תמונה: דניאלה אלקלעי מאפרת ומסרקת כלות
גם מעבר לספקים, גם האנשים שאנו בוחרים שיהיו לצידנו, יש השפעה עצומה עפ"י דניאלה: "כל כך חשוב לבחור את המלוות והמלווים הנכונים, תחשבו כזוג על מי אפשר לסמוך, מי הכי יפרגן לכם במהלך היום ומי ירים לכם לאורך כל הדרך. לכלה אני מציעה למנות מלווה שיש לה 100% ביטחון בה שתנהל את השיח אל מול הספקים ביום החתונה, כדי שהכלה תתעסק רק בהנאה שלה ובהתרגשות כמובן".

"מומלץ למנות מלווה שיש לה 100% ביטחון בה שתנהל את השיח אל מול הספקים ביום החתונה". | תמונה: דניאלה אלקלעי מאפרת ומסרקת כלות

הכול במידה, עבור יום חתונה מוצלח במיוחד:

אם יש משהו אחד שחשוב ביום החתונה- הוא לא להגזים. לא להגזים בתגובות, באלכוהול, בהתרגשות, במתח, פשוט לנסות ולהישאר על מי מנוחות ו'לזרום' בצורה הנינוחה ביותר.

גן האירועים, 'גן הפקאן', שגם ככה משרה עלינו אווירה של יופי ורוגע במידה הנכונה ליום חתונה, נותנים לנו כמה קווים מנחים ליום מוצלח: "אנו קודם כל ממליצים לכם להקפיד על מספיק זמן לכל תחנה במהלך היום. שריינו מספיק זמן להתארגנות, מספיק זמן לצילומים ומספיק זמן גם למנוחות שבין לבין. בנוסף, חשבו מראש על המקומות בהם תסתובבו, בימים חמים או קרים במיוחד, הקפידו על לוקיישנים ממוזגים ומקורים, מבלי לוותר על המקוריות, כמו למשל חנות רהיטים גדולה, אולם באולינג או אפילו סופרמרקט".

"מומלץ להקפיד על מספיק זמן לכל תחנה במהלך היום. שריינו מספיק זמן להתארגנות, מספיק זמן לצילומים ומספיק זמן גם למנוחות שבין לבין". | צילום: רוב אהרון | תמונה: גן הפקאן
ב'גן הפקאן' דואגים גם לקיבה (ולכבד) שלכם ומסבירים כמה חשוב לשים לב לכל פרט במישור הזה ביום החתונה שלכם: "אל תשכחו לאכול, זה יום שבו יש נטייה לדלג על ארוחות, אבל חשוב מאוד לדאוג לעצמכם. אכלו ארוחות קלות במהלך היום ותקפידו על שתייה מרובה של מים. בנוסף, מומלץ לא לאכול במקום לא מוכר, זה לא יום בו אתם רוצים לקחת סיכון לכאבי בטן. מבחינת אלכוהול, שתו במידה סבירה. אמנם 'יין משמח לבב אנוש' אבל אתם לא רוצים שיזכרו את החתונה שלכם כחתונה בה הכלה התעלפה בריקודים. מצאו חבר טוב וחברה טובה שידאגו לרסן אתכם ולשמור עליכם, גם מבחינת אוכל וגם מבחינת שתייה".

"אל תשכחו לאכול, זה יום שבו יש נטייה לדלג על ארוחות, אבל חשוב מאוד לדאוג לעצמכם". | תמונה: גן הפקאן

וכמה טיפים לסיום, מן המערכת שלנו:

  1. זכרו שלא הכול ילך כמתוכנן, וזה בסדר. אתם יכולים לתכנן במשך חודשים רבים, אבל ברגע האמת הכול קורה בלייב וקשה לצפות. כשמתחיל יום החתונה שחררו, קוו לטוב ביותר ותיהנו מהרגע.
  2. דעו שעשיתם את הטוב ביותר, במשך כמעט שנה ולפעמים אפילו יותר, תכננתם את אירוע חלומותיכם ועכשיו זה הזמן לקצור את הפירות וליהנות, בלי חרטות.
  3. אל תתבאסו על מי שלא הגיע- מי שהגיע הרוויח ומי שלא, זה כבר לא משנה.
  4. האצילו סמכויות, גם בזמן תכנון החתונה וגם ביום החתונה עצמו. תנו למי שרוצה לעזור, גם אם זה תחת פיקוח והנחיות שלכם, אל תכבידו על עצמכם מעבר למה שאתם יכולים לשאת.
  5. זכרו שאתם לא חייבים לעמוד בציפיות של כולם. זה היום שלכם כזוג, ותו לא.

אין ספק שיום החתונה הוא רגע השיא של כל מערכת יחסים, ולכן חשוב לעשות את כל המאמצים כדי שהוא יהיה מושלם. באמצעות תכנון נכון, שמירה על רוגע ותשומת לב לפרטים הקטנים, תוכלו להבטיח לעצמכם חוויה בלתי נשכחת. זכרו ליהנות מכל רגע, להיות נוכחים ולהתחבר אחד לשני, כי בסופו של דבר, מה שחשוב באמת הוא האהבה והקשר ביניכם. מאחלים לכם יום חתונה נפלא ומלא שמחה!

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

16
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
בראשית ישראל פרסי - צילום לאירועים
צילום וידאו וסטילס
3 אטרקציות במתנה!
אירגנו לכם הצעה מושלמת לחתונה ב- ♥️
אירגנו לכם הצעה מושלמת לחתונה ב- ♥️
27.0K
למימוש ההטבה
logo
גן הפקאן
גני אירועים
☼ הטבה למתחתנים בקיץ 2024 ☼
הכל כלול במחיר - ללא תוספות והפתעות
הכל כלול במחיר - ללא תוספות והפתעות
110.0K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת
הקישור
הועתק