מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

חתונה בבית החולים: סיפור החתונה המפתיע של רז ויסמין

אחרי ה-7 באוקטובר כולנו כבר הפנמנו שהחיים יכולים בלתי צפויים, אבל התגלגלות האירועים בחתונה של הזוג רז ויסמין, יצליח להפתיע גם את האדישים ביותר.
רז ויסמין גורני, שני סטודנטים מהמרכז האקדמי רופין, היו אמורים להתחתן לפני שבועיים באולם קטן וסולידי בקיסריה. שנה שלמה תוכנן האירוע עד לפרטים הקטנים, עד שהגיעה המלחמה ונסיבותיה. יסמין ורז חרקו שיניים אבל קיבלו את הדין באהבה, והאירוע הועתק לחצר בית דוד הכלה במושב אביחיל. אממה, הסיפור לא נעצר כאן. 

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 4 דקות
12.0K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
חתונה בבית החולים: סיפור החתונה המפתיע של רז ויסמין
15
15
מהירות:

קיבלנו בשורה שטרפה את כל הקלפים

בבוקר החתונה קיבל הזוג הודעה מפתיעה במיוחד, שגרמה לו לשנות שוב את מקום החתונה, למקום הכי לא צפוי שיש. יסמין ורז, שנראים כל כך אוהבים ומאושרים בתמונות שהם בחרו לשתף איתנו, הכירו בתקופת השירות הצבאי, בחיל הים באשדוד. הצעת הנישואין המיוחלת, הגיעה אחרי 7 שנות אהבה וחברות עמוקה על חוף הים של מקסיקו. חתונת השניים נקבעה לתאריך 19.10.23 בלוקיישן מדהים בקיסריה. במשך שנה שלמה בנו יסמין ורז על חתונה אינטימית בלוקיישן חלומי, עד ל...7 באוקטובר.

ב-7 באוקטובר התרחש הבלתי צפוי. יסמין ורז קיבלו הודעה על חבר מהצבא שנחטף, ויחד עם ההתגייסות של האחים למילואים וההודעה הרשמית על מלחמה, היה ברור לכל הצדדים שהתוכניות הולכות להשתנות.

הצעת הנישואין הגיעה אחרי 7 שנות אהבה וחברות עמוקה על חוף הים של מקסיקו.הצעת הנישואין הגיעה אחרי 7 שנות אהבה וחברות עמוקה על חוף הים של מקסיקו.

תכנונים לחוד ומציאות לחוד

באותה תקופה, אמה של יסמין היתה מאושפזת במשך כמעט חודשיים ברצף בבית החולים לניאדו. כשבוע לפני החתונה, השניים הגיעו למסקנה שחייבים לבטל את החתונה באולם, ולעדכן את הספקים.
"המיקום החדש נקבע בחצר של דוד של רז, במושב אביחיל" משתפת יסמין. "מבחינתנו, זו היתה תפנית משמחת. חלמנו על חתונה קטנה, אז השינוי מ-200 מוזמנים ל-70 לא היה משמעותי כל כך עבורנו.
ביום החתונה עצמו, הגיעה בשורה מפתיעה נוספת, שגרמה לנו לשנות את התוכניות שלנו למסלול שונה לחלוטין".

אני לא מתחתנת בלי אמא!

ביום החתונה עצמו, נודע לזוג שאם הכלה לא תוכל להשתחרר מבית החולים.
"אמא עברה צנתור לבבי והיתה בסיכון רציני, אז לא היה שום סיכוי שתצא ותגיע לחתונה. אני הודעתי לרז, שבלי אמא, אני לא מתחתנת ויהי מה! לא אבדנו את העשתונות ופנינו יחד לצוות בית החולים, שיעזור לנו לחגוג עם אמא. הצוות כולו נרתם לטובת האירוע ועזר לנו להפיק חתונה מרגשת בטירוף בהתראה קצרה במיוחד" משתפת יסמין בהתרגשות. 
כשרז שבר את הכוס לצד מיטת אימה של יסמין, לא היה איש שלא התרגש עד דמעות. השמחה במרפסת בית החולים הרקיעה שחקים והתמונות… פשוט מדברות בעד עצמן. החופה היתה סופר מרגשת, ובהמשך הערב הגיעו המשפחה והחברים למושב אביחיל, לארוחה החגיגית שתוכננה מראש. 

"לא אבדנו את העשתונות ופנינו יחד לצוות בית החולים לניאדו".
"הצוות כולו נרתם לטובת האירוע ועזר לנו להפיק חתונה מרגשת בטירוף".

מקום התארגנות הוא MUST

"יום לפני החתונה, לא היה ברור מה הולך להתרחש, והייתי מאוד לחוצה ועצבנית". משתפת יסמין. "ברור לי שכל כלה מרגישה בסערת רגשות לפני החתונה, אבל אני הייתי אפילו עוד יותר נסערת בגלל המצב של אמא. לוילת ההתארגנות Brides Kingdom Penthouse  הגעתי באזור 19:00 בערב עם 4 חברות. הזמנו סושי, שתינו יין ונכנסנו לג'קוזי מתוך מטרה להתנתק: מהקושי עם אמא, מאי הודאות ומהמלחמה שמתנהלת מסביבנו.
כאן המקום לפרגן לליאל ולירז המדהימות בעלות המקום, שיצרו עבורנו חממה אמיתית.

בלילה ישנו היטב ובבוקר קמנו לארוחה סופר מפנקת. לירז המדהימה ליוותה אותנו לאורך כל היום, ונענתה לכל בקשה שלנו עוד לפני שאמרנו משהו.
וילת ההתארגנות היא לוקיישן מיוחד במינו, עם המון נישות מדהימות ופוטוגניות שכיף להצטלם בהן, והיא מצוידת בכל מה שצריך כדי לנקות את הראש ולהגיע לחתונה ברוגע.
בדיעבד, זו אחת ההחלטות הטובות שעשיתי, ואני ממליצה לכל כלה, בפרט בתקופה שלנו, לא לוותר על מקום התארגנות לפני החתונה.

כאן המקום לפרגן לליאל ולירז המדהימות בעלות המקום, שיצרו עבורנו חממה אמיתית. צילום: לב סלוצקיכאן המקום לפרגן לליאל ולירז המדהימות בעלות המקום, שיצרו עבורנו חממה אמיתית. צילום: לב סלוצקי

תני שני טיפים לכלות שנדרשות להרים חופה מאולתרת, בהתראה קצרה?

  • לכי על זה בכל הכוח – אני חושבת שלא נכון לדחות חתונה בתקופה הנוכחית. גם כי לא יודעים מתי תהיה הפוגה במלחמה, וגם כי יש משהו מקודש בתאריך שבחרתם, ולכן כדאי להצמד אליו. לדעתי זו הגדולה שלנו כעם, להצליח לקיים חתונות גם בזמנים כאלו. 
  • המשפחה והחברים הם אלו שעושים את האירוע - לא משנה איפה תערכו את האירוע, בין אם זה בחצר ובין אם בבית חולים, המשפחה והחברים הטובים שוודאי יגיעו יהפכו את השמחה שלכם למושלמת. הם לא יפספסו את האירוע שלכם, וזה גם מה שתזכרו בסופו של דבר אחרי הכל.

    רז ויסמין, תודה ששיתפתם אותנו בחווית חתונה מלאת אהבה ומסירות, שמזכירה לכולנו מהם הדברים החשובים באמת בחיים!

רז ויסמין, תודה ששיתפתם אותנו בחווית חתונה מלאת אהבה ומסירות. צילום: לב סלוצקירז ויסמין, תודה ששיתפתם אותנו בחווית חתונה מלאת אהבה ומסירות. צילום: לב סלוצקי

קרדיטים לספקים המדהימים שזרמו עם רז ויסמין בהתראה קצרה:

איפור: אלודי לוי 
שמלת כלה: קלייר | Clair
עיצוב שיער: רון אברהם
קייטרינג: ביסקוטי
צילום: לב סלוצקי
להקה וארגון החופה: בית החולים לניאדו
מקום החתונה: מרפסת בית חולים לניאדו
הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

13
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
עין יעל
גני אירועים
חודשי הקיץ במחירים אטרקטיבים!
חתונה בטבע הירושלמי שמרחיב לנו את ה💗
חתונה בטבע הירושלמי שמרחיב לנו את ה💗
3.2M
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת