מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

זוהי חופתך: עיצובי חופה ל-2021

אחד הפרטים החשובים בעיצוב של החתונה הוא איך תיראה החופה. החופה מסמלת את המעבר מאירוסין לנישואים, ואת השער לתחילת הדרך החדשה של בני הזוג כזוג נשוי. 

עיצוב אירועים | זמן קריאה: 4 דקות
16.9K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
זוהי חופתך: עיצובי חופה ל-2021
15
15
מהירות:
מעמד החופה הוא אולי הרגע הכי מרגש בחתונה וזהו למעשה הרגע הראשון שלכם כזוג נשוי. לכן חשוב לכם בוודאי שהחופה תהיה מעוצבת בצורה שתעביר את התחושות שלכם, ותיתן לכם הרגשה חגיגית, נינוחה ונעימה. אין סוף לסגנונות העיצוב שאפשר לבחור בהם והכל תלוי בחיבור שיש לכם אל הדת, בסגנון החתונה ובעיקר באופי שלכם כזוג.

זה אולי נראה כמעט מובן מאליו, אבל קודם כדאי לדבר קצת על החשיבות של החופה בדת היהודית.

לגבי משמעות הביטוי חופה יש דעות שונות. המילה חופה מופיעה במקרא במשמעות של חתן וכלה והיא  הייתה כנראה הבית שהחתן ייעד למגורים המשותפים של הזוג לאחר הנישואין. בתקופת המשנה והתלמוד החופה היתה אוהל מקושט או כיפה עשויה מעץ, אבל יש שמעריכים ש"חופה" גם שימשה כשם כללי למקום שבו נערך טקס החתונה. בימי הביניים החופה הפכה דומה יותר למה שאנחנו מכירים בימינו, בד שכיסה את ראשיהם של החתן והכלה. במהלך השנים והזמן המושג חופה הפך להיות מה שמקובל במסורת עד היום - יריעת בד שמחוברת לארבעה עמודים ותחתיה עורכים את טקס הקידושין.

מתחת לחופה כידוע נהוג שעומדים החתן והכלה, ההורים, ושני עדים. טקס החופה שאנחנו מכירים משלב בעצם שני טקסים שבעבר היו נפרדים: טקס האירוסין (קידושין) וטקס הנישואין. 

צורת החופה מסמלת מעין 'בית' שאליו נכנסים בני הזוג. מעבר לכך, יש לה גם משמעות סמלית של אחדות עם ישראל. החתן והכלה הם בעצם נציגים של שתי משפחות שנקשרות ביחד לגורל אחד. בחלק מהעדות מקובל שהחופה היא תחת כיפת השמיים במשמעות סמלית של עמידה תחת הכוכבים, ובחלק מהעדות לא מקפידים על המנהג הזה.

חופה מינימליסטית:

לפעמים לא צריך להוסיף הרבה והמינימום יכול להיות בדיוק מה שאתם צריכים. חופה כמעט כמו בהגדרה – ארבעה עמודים ויריעת בד עם תוספת צנועה של פרחים או קישוטים, יכולה לשים את הדגש עליכם ולהעביר את הרגע בפשטות.





חופת פרחים:

עם פרחים כמעט אף פעם אי אפשר לטעות, על אחת כמה וכמה פרחים לבנים. חופה עטופה בפרחים לבנים או צבעוניים, עלים וצמחים תעטוף אתכם בתחושת רעננות. היא מקושטת מצד אחד ולא עמוסה בפרטים מצד שני ונותנת גם הרגשה של התחלה חדשה, קצת כמו בראש השנה או בסוכות.






חופה לבנה:

חופה שהמוטיב העיקרי שלה הוא הצבע הלבן – בד טול לבן, פרחים לבנים וכל קישוט עיצובי אחר שתוכלו לחשוב עליו. היא משתלבת טוב בצבעים הכלליים של חתונה וגם בכל צבע שתבחרו לעיצוב הכללי של מקום האירוע. אין ספק שלבן הוא הצבע האולטימטיבי לעיצוב של חופה.





חופה מסורתית:

ככה כמו פעם, כשארבעה בני משפחה או חברים טובים מחזיקים את ארבעת העמודים ומעליכם יריעת בד. יש משהו מרגש ברגע הקטן והצנוע הזה. יריעת הבד יכולה להיות גם חופה רקומה, אפשר לרקום עליה את השמות שלכם או את התאריך וככה היא גם נשארת לכם מזכרת לתמיד מהיום המיוחד הזה.




חופה של אור:

כשהחופה שלכם מוקפת במנורות ומאירה אתכם כמו על במה, גם אתם מרגישים מוארים לרגע. חופה מוארת תשים עליכם את הזרקור במלוא מובן המילה ותיתן להם תחושה זוהרת. ואם להרגיש לרגע זוהרים ומוארים כמו הכוכבים שמעליכם, אז למה לא.






חופה ירוקה:

ירוק הוא אולי לא הצבע הראשון שחושבים עליו כשמתכננים חתונה. אבל אם אתם אנשים של טבע, או שאולי אתם פשוט אוהבים ירוק, חופה מוקפת עלים יכולה להיות טוויסט רציני לכל מה שמסביב ובעיקר לשבור קצת את הגוונים הלבנים, ורודים וצהובים שנהוגים בדרך כלל בעיצוב חופות וחתונות בכלל.





חופה "וואו": 

כזו שיש בה קצת מכל דבר, או הרבה מכל דבר. פרחים, עלים, בדים ומנורות ואפילו זיקוקים. כי הרי החתונה שלכם היא האירוע שבו מותר לכם ללכת על הכל ועל הכי דרמטי שיש אם זה מה שאתם אוהבים. כאן אף אחד לא יגיד לכם שהגזמתם.






עכשיו נשאר לכם רק להחליט איזה זוג אתם- מינימליסטי או בעד אפקט ה"וואו"? מסורתי או מואר? ירוק או לבן? מה שלא תבחרו אל תשכחו שזה רק הרגע הראשון שאחריו יהיו לכם חיים שלמים של צבע, אור ודרמה. 

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

16
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
עמותת עמיחי- עציצים לאירועים
עיצוב אירועים
הטבה לרוכשים מעל 100 עציצים
מחפשים מתנה עם ערך מוסף לכל אורח?
מחפשים מתנה עם ערך מוסף לכל אורח?
32.7K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת