מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

איך מעבירים את הזמן עד החתונה?

רוב הזוגות מתכננים חתונה במשך שנה שלמה ואפילו יותר, תקופה שהיא מאתגרת, מרגשת ומלאת משימות. עדי לב, חברת מועדון 'כלות מספרות', שיתפה יום אחרי יום איך נראו הימים האחרונים שלפני החתונה שלה ויש לה גם טיפים מעולים בשבילכם, בואו נתחיל!

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 4 דקות
community content
11.5K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
איך מעבירים את הזמן עד החתונה?
15
15
מהירות:

"אנחנו היינו ממש ברוגע, סגרנו הכל בערך חודש אחרי האירוסין וכמעט שכחנו מהחתונה עד שבועיים לפני, 
שם התחיל הטירוף…"

"שם התחיל הטירוף..." צילום: טוני בנישו
✔ תכנון יום החתונה וההתארגנות - הבנו סופית מי מגיע להתארגנות ומתי, והיה לנו חשוב גם להבין איך כל אחד מתכנן להגיע ושלכולם יש איך לעבור מההתארגנות-לצילומים ולאולם. הרבה אמרו לי שזו לא אחריות שלי, ובכל זאת לא רציתי שיתחילו להיות עם זה בעיות ביום עצמו והעדפתי לעזור לכולם להיות רגועים. בנוסף, וידאנו שיש בדירה שבה אנחנו מתארגנים הכל - כסאות בר, מראות גוף, הזמנו מגשי אוכל וכו'.

 סידורי הושבה, עלינו על רעיון גאוני! 
חשבתי שאני לא אהיה כזו, אבל רעננתי את האישורי הגעה בכל שתי דקות בערך…
היה מאוד מתסכל אבל עברתי את זה, ואז עברנו לסידורי הושבה, שמענו סיפורי אימה על לעשות סידורי הושבה עם ההורים, ועלינו על רעיון גאוני: שלחנו לכל אחד מההורים את המוזמנים שלו שמגיעים, וביקשנו שיחלק לשולחנות של 10-12 איש. מלבד זה שאבא שלי עשה שולחנות קטנים יותר, זה פתר הרבה מאוד בעיות וחסך לנו כאב ראש

✔ אריזת ציוד - הבאנו את הציוד לאבא שלי יום לפני, והוא העביר את הציוד לאולם ביום עצמו. 
היה לי חשוב שהכל יהיה מסודר, ואני עדיין על זה, אבל רשימות זה הדבר הכי טוב בעולם. התחלתי לארוז הכל בארגזי קרטון ובשקיות, והדבקתי על כל דבר פתק קטן עם הסברים לאולם (לדוגמה: שלטי 'הידעת' להשעין על העששיות בשולחנות - 1 בשולחנות רגילים, 2 בשולחנות אבירים). ככה ידעתי שהכל מגיע, והאולם יודע מה לעשות עם הדברים.

✔ שאלות לספקים - בכנות, ממש רציתי להצטייר ככלה הסופר רגועה שהספקים מדברים איתה פעם אחת כשסוגרים והפעם הבאה שמדברים איתה היא בחתונה עצמה. בפועל, לא קרה, ולקח לי זמן להרגיש בנוח לשלוח שאלות לספקים - אבל זה חשוב! היו שאלות על ההתחייבות לאולם בעקבות אישורי הגעה ומשפחה שלמה של 10(!!) שעוד לא יודעת אם היא תשאר אחרי החופה או לא, שאלות לצלמת כי הרגשתי שהלו"ז צפוף מדי, ומלא מלא שאלות למאפרת בנוגע לאמא ולמלווה ולגיסה ולמה צריך בבית. יש ספקים שקצת אכזבו בחוסר סבלנות שלהם, אבל יש גם ספקים שגרמו לי להרגיש הכי בנוח ולהתרגש מלפגוש אותם ביום רביעי. ובכל מקרה, הרגיע אותי לדעת את כל מה שהיה לי חסר.

✔ DOC משותף - האמת שזה היה רעיון של אבא של החתן (!!) שביקש שנביא איתנו ביום החתונה מסמך מודפס עם הלו"ז, עם מספרי טלפון ועם כל מה שצריך לדעת. הוא אמר "תכננתם מלא עד החתונה, וביום החתונה אתם לא צריכים להתעסק בזה. אם מישהו שואל אתכם שאלה - תפנו אותו למישהו שיש לו את הדף שידע לענות. אתם צריכים לנוח ולהנות, לא לענות על כלום".
מפה לשם יצרנו DOC ששיתפנו עם המשפחה והמלווים שכולל לו"ז, איך כל אחד מגיע ומתי (כולל מספרי טלפון), איזה ציוד צריך להגיע לאולם, איזה ציוד מגיע מההתארגנות לאולם (ואולי ככה לא נשכח את הטבעות 😊) והסברים למשפחה על החופה. נראה שזה יצר הרבה רוגע גם אצלנו וגם אצל המשפחה - מומלץ מאוד!

✔ צביעת שיער - בעיקרון, לא מומלץ לעשות שינויים דרסטיים בשיער זמן כל כך קצר לפני החתונה, אבל אני צבעתי את השיער שלי לג'ינג'י (בפעם השלישית, אבל עם פורמולה חדשה) שבוע לפני! אחת הסיבות הייתה שרציתי שלא יצמחו לי שורשים עד החתונה, אבל גם להכריח את עצמי לא לקחת את הסיפור יותר מדי ברצינות :) זה עזר לי לזכור מי אני, ושיש חיים אחר כך, ושגם אם השיער שלי יהיה כתום בחתונה שלי - לפחות זה סיפור מצחיק לספר לילדים. זו הייתה הדרך שלי להתמודד עם זה, אבל יש גם דרכים אחרות (ואולי יותר מומלצות 🙂)

אלה ימים מרגשים ומלאי חששות והתרגשות, כמה חשוב להיערך לפני, לשתף, למצוא פתרונות ולהרגיש כמה שיותר מאורגנים ליום הגדול.


DOC משותף שיצר הרבה רוגע גם אצלנו וגם אצל המשפחה - מומלץ מאוד!
"להרגיש כמה שיותר מאורגנים ליום הגדול". צילום: נדב קרלינסקי
עדי אהובה, שמחים כל כך לדעת שהיה לכם אירוע חלומי והכל עבר בשלום, תודה על טיפים מעולים ומועילים, בטוחים שזוגות רבים מהקהילה יוכלו ללמוד המון מהניסיון שלכם ולדעת שיש סביבם עוד זוגות לפני שמרגישים כמוכם בדיוק.

אם יש לכם עוד שאלות לעדי ולחברות מועדון 'כלות מספרות', מוזמנים לפנות אליהן בקהילת 'הצילו התארסנו! קבוצת הזוגות הסגורה מבית מתחתנים למען מתחתנים'


מועדון 'כלות מספרות'.מועדון 'כלות מספרות'.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

39
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
אלינור ברש
איפור כלות
איפור מתנה לאירוע נוסף לבחירתך
הטבה ל-10 כלות בלבד!
הטבה ל-10 כלות בלבד!
85.5K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת