מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

כלות מספרות על חשבון הנפש שאחרי החתונה

התכנונים, הארגונים, הטלפונים, הלחצים - בסופו של דבר כולם מתנקזים לערב אחד בלבד, ערב החתונה שלכם. לפני שהאירוע הזה מתעורר לחיים אתם מתייחסים אליו בכפפות של משי, ומחברים חתיכה ועוד חתיכה בעדינות כדי להפוך אותו לאירוע המושלם, אבל רק כשהוא יסתיים תוכלו להסתכל לאחור, להסיק מסקנות ולהבין שהדברים שהיו עד לפני רגע ביג דיל, יהפכו בשניה להיות בטלים בשישים לעומת האושר האדיר של היום הזה.

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 5 דקות
community content
18.3K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
כלות מספרות על חשבון הנפש שאחרי החתונה
15
15
מהירות:
דיברנו עם שלוש מהכלות במועדון "כלות מספרות" שלנו, וזכינו לקבל מהן חשבון נפש אותנטי וכן על הבחירות, הטיפים והדברים שאולי, בדיעבד, הן היו עושות אחרת. אז הכירו את גל, שהתחתנה ב"אודאון" שבעמק חפר ב-17.8.22, מעיין, שהתחתנה ביקב פסגות ב-22.2.22, ואת אריאל, שהתחתנה ב"גן באגם" ב-1.9.22, ובואו להיחשף לחשבון הנפש שלהן.

"דיברנו עם שלוש מהכלות במועדון "כלות מספרות" שלנו, וזכינו לקבל מהן חשבון נפש אותנטי".

נתחיל מהבוקר שאחרי החתונה - האם היו לך מחשבות או תובנות חדשות?

גל: "המחשבה הראשונה שלי היתה - 'איזה מטורף היה, למה נגמר כל כך מהר?', אבל אחרי זה התפניתי לחשוב על כל מי שהגיעו והיו שם בשבילי ובשביל דין. אני מאוד מעריכה את זה, היה לנו ערב מאוד משמעותי ואלו דברים שלא ראיתי לפני".

מעיין: "לקח לי זמן לעכל את האירוע. אמנם אני זוכרת כל רגע ממנו, אבל עד עכשיו אני לא קולטת שאנחנו אחרי".

אריאל: "היינו בהיי בבוקר שאחרי. היה לנו כל כך כיף, האווירה הייתה מיוחדת ועדיין היינו בסוג של הלם שהאירוע קרה בדיוק כמו שדמיינו".

"לקח לי זמן לעכל את האירוע. אמנם אני זוכרת כל רגע ממנו, אבל עד עכשיו אני לא קולטת שאנחנו אחרי"/

האם יש דברים שהיית עושה אחרת?

גל: "הייתי חושבת על המלוות בצורה שונה. בחרתי בחברות שהייתי בטוחה שישמחו בשמחתי, וזה לא היה ככה. לבסוף, עם כל הכאב, כן יצא לי לראות אנשים אחרים שעשו בשבילנו דברים ולהעריך אותם. מבחינת הבחירות של הספקים - הכל היה מושלם. יש תמונות שאני מתבאסת שלא עשיתי, אז אולי בדיעבד הייתי רושמת לעצמי אילו תמונות בא לי לעשות כדי לא לפספס את זה".

מעיין: "הייתי רוצה למדוד עוד קצת שמלות. הייתי רק בשני מקומות, ובדיעבד הייתי רוצה לנסות ולמדוד סגנונות שונים, גם אם אני יודעת בוודאות שהם לא מתאימים לי. מבחינת הצילום - הייתי רוצה יותר תיאום, הצהרת כוונות ולתת דגשים על הדברים שחשובים לי. מבחינת ההתארגנות - הייתי רוצה כמה דקות של שקט בתוך כל הבלאגן שהקיף אותי".

אריאל: "לא הייתי משנה כלום. היו לנו שלושה דברים שכולם ניסו להוריד אותנו מהם, אבל אנחנו לא ויתרנו. הראשון הוא המרחק. אני מאילת ומקס מנהריה, ובחרנו להתחתן באיזור טבריה. לקחנו את הסיכון שהרבה אנשים לא יגיעו בגלל המרחק, ובאמת לא הגיעה כמות גדולה של אנשים, אבל האווירה שהיתה שם לא היתה יכולה להיות בשום מקום אחר. הדבר השני הוא שרצינו חתונת שקיעה. אמרו לנו שאף אחד לא יגיע לשעה שהזמנו - 17:30, אבל 90% מהאורחים הגיעו בזמן לחופה. הדבר השלישי הוא אורך החתונה - בגלל שהתחלנו מוקדם הרבה אנשים אמרו לנו שאף אחד לא ישאר עד הסוף, ושאנחנו בעצמנו לא נחזיק מעמד. בפועל החתונה נמשכה עד 1:30 בשיא הכיף. תקשיבו רק לעצמכם ולאינטואיציות שלכם, תהיו מודעים לסיכונים אבל בסוף תעשו מה שאתם באמת רוצים".

"לא הייתי משנה כלום".

האם היו הפתעות בחתונה שלך?

גל: "הופתעתי מהאנשים, מהמשפחה ומהחברים".

מעיין: "אני חששתי מאוד שאהיה לחוצה והיסטרית ביום הזה, והפתיע אותי לגלות שלהיות מוקפת באנשים הנכונים יכול להוריד לחצים אפילו של חתונה".

אריאל: "שכחתי לבחור שיר חופה, למרות שהדיג׳יי היה מתקשר אליי כל יום להזכיר לי. בחרתי שיר חופה בזמן ההתארגנות, וזה פשוט מה שהיה צריך לקרות. השיר היה מדהים ובדיוק מה שרציתי".

"בחרתי שיר חופה בזמן ההתארגנות, וזה פשוט מה שהיה צריך לקרות".

האם קיבלת טיפ זהב כלשהו שהשתמשת בו בחתונה?

גל: "לשחרר, לא לחשוב על החברה שלא באה לחגוג איתי או על אח שלי שלא הוריד מהאגו שלו. פשוט לבחור ביום הזה להיות אגואיסטים, לחשוב רק עליי ועל בן הזוג שלי כי זה היום שלנו".

מעיין: "להסתובב בקבלת הפנים ולפגוש את האורחים".

אריאל: "להצטלם עם האורחים המבוגרים שיושבים בשולחנות, ולהיות בקבלת פנים. זה היה משמעותי מאוד. הרגשתי את כל האורחים והם כיבדו את זה, וכמובן שיש לי תמונות כמזכרות מהם. אמנם זה נשמע מובן מאליו, אבל אם לא דואגים להצטלם עם האורחים באופן יזום - זה פשוט לא קורה".

״פשוט לבחור ביום הזה להיות אגואיסטים, לחשוב רק עליי ועל בן הזוג שלי כי זה היום שלנו״פשוט לבחור ביום הזה להיות אגואיסטים, לחשוב רק עליי ועל בן הזוג שלי כי זה היום שלנו".

איזה טיפ זהב תוכלי לתת לכלות ולזוגות שנמצאים לפני החתונה שלהם?

גל: "לא להיפגע. עם כמה שזה לא קל, בתור אחת שלא הצליחה לשחרר עד יום החתונה - חשוב להבין שמי שחשוב לו ישמח איתך. טיפ נוסף - לתכנן הכל לפני החתונה, עד הפרטים הקטנים, אבל ביום עצמו לא לחשוב על כלום ופשוט ליהנות".

מעיין: "תבואו עם נעליים נוחות, וטיפ נוסף - לא להיכנע לדעות של אנשים".

אריאל: "קחו מנהל אירוע! אני לא יודעת מה הייתי עושה בלי מנהלת האירוע שלי. כל החתונה היתה באיחור, והיא פשוט סידרה לוח זמנים חדש. עוד טיפ - קחו כוס, תמלאו אותה במים ותחזיקו אותה ביד כאילו שזה אלכוהול. ככה כל מי שבא לשתות איתכם ירים איתכם מבלי לדעת מה יש בכוס, ואתם תוכלו לסיים את הערב בסבבה, בלי לשתות יותר ממה שאתם רוצים".

"תבואו עם נעליים נוחות, וטיפ נוסף - לא להיכנע לדעות של אנשים".

אז בארבע מילים - איך היתה החתונה שלך?

גל: "היום המאושר בחיינו-מושלם!"

מעיין: "בא לי עוד פעם!"

אריאל: "חוויה מטורפת, רוצה שוב!"

"היום המאושר בחיינו-מושלם!"

תתחתנו, תהנו, תאהבו ותחגגו - זה היום שלכם!

כמו שאתם רואים גם בעצמכם - תמיד יכולים להיות עיכובים, תקלות, אלפי דעות וחששות גם ביום האירוע וגם לפני. מה שבטוח הוא שאם תצליחו לשים את כל אלו בצד ולעשות חשבון נפש אמיתי עם עצמכם - תגלו שהאירוע שלכם יכול להיות הכי טוב בעולם, אם רק תשימו את הדברים החשובים באמת במרכז. אז מאיתנו אליכם - צום מועיל לצמים, חתימה טובה ולא פחות חשוב - חתונה טובה!

כתבות נוספות שיעניינו אותך:
חשבון הנפש של עולם החתונות
כלות מספרות מסכמות - מה עבר על הכלות שלנו השנה?
התחתנתם! ומה עכשיו?
הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

29
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
צילום גיא ניסים
צילום וידאו וסטילס
הטבה מיוחדת לזוגות mitformit
מתכננים חתונת חורף? זה בשבילכם✨
מתכננים חתונת חורף? זה בשבילכם✨
58.1K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת