מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

שבעת המינים של עולם החתונות: 7 דברים שאסור לכם לפספס

חג הסוכות הוא אחד מהחגים האהובים עלינו בשנה! מעבר למזג האוויר המצוין, הארוחות והמנהגים היפהפיים שלו, יש בו אלמנטים שמזכירים לנו מאוד את העשייה שלנו, כמו הסוכה והחופה, וכמובן שבעת המינים!

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 6 דקות
23.4K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
שבעת המינים של עולם החתונות: 7 דברים שאסור לכם לפספס
15
15
מהירות:
אז מה הקשר? ובכן, אנחנו מתחתנים למען מתחתנים מציעים לכם ערוצים שונים שיעזרו לכם לתכנן את החתונה שלכם, אז ברוח החג החלטנו להכיר לכם את שבעת המינים של עולם החתונות שבלעדיהם החתונה שלכם פשוט לא תיראה אותו הדבר.

״ברוח החג החלטנו להכיר לכם את שבעת המינים של עולם החתונות שבלעדיהם החתונה שלכם פשוט לא תיראה אותו הדבר״.״ברוח החג החלטנו להכיר לכם את שבעת המינים של עולם החתונות שבלעדיהם החתונה שלכם פשוט לא תיראה אותו הדבר״. | תמונה: אהרון גדליה

1. הכירו את מפיק החתונות הדיגיטלי שלכם: ה-WedPlanner

אז אולי לא תמצאו אצלנו את החיטה, השעורה, הגפן או התאנה, אבל עם ה-WedPlanner שלנו אתם בהחלט מסודרים! אפליקציית הפלא שתעזור לכם לתכנן את החתונה שלב אחר שלב, מבלי לפספס שום דבר בדרך. ניהול משימותרשימת מוזמניםמחשבון חתונה  - כל אלו מחכים לכם בחינם! ללא עלות! ללא מגבלות! ללא אותיות קטנות! (מקווים שהצלחנו להדגיש את העובדה כי יש לכם כאן אפליקציה חינמית).


מארגנת חתונה? הכירו את אפליקצית ה wed-planner אפליקציה חינמית לניהול החתונה

ומה עוד? תוסיפו לכל הטוב הזה את מאות אלפי חוות הדעת שנכתבו באתר, ובעזרתן תכנון החתונה שלכם יהפוך להיות הרבה יותר פשוט ממה שחשבתם. 
בכמה לחיצות כפתור בודדות תוכלו לגלות מה זוגות אחרים מספרים על הספקים ששמתם עליהם עין, ולוודא שהם באמת יכולים להתאים לכם. 
חוות הדעת של מתחתנים נכתבות באתר על ידי זוגות אמיתיים, ועוברות הליך אימות כדי לוודא שהפלטפורמה שלנו נשארת נקייה ואותנטית ב-100%. עד כמה אותנטית? חשוב לנו שתדעו כי לספקים אין אפשרות להשפיע על חוות הדעת ש*אתם* כותבים. אנחנו הפלטפורמה היחידה ברשת שמאפשרת כתיבת חוות דעת חיוביות ושליליות.
כמובן שחוות הדעת צריכות להיות כנות, מדויקות ואמיתיות. יש לכתוב אותן בצורה מכבדת כדי ניתן יהיה להשפיע באמצעותן על זוגות נוספים ועל תחום החתונות כולו.

״תוסיפו לכל הטוב הזה גם את מאות אלפי חוות הדעת שנכתבו באתר שלנו, ותכנון החתונה שלכם הופך להיות הרבה יותר פשוט ממה שחשבתם״.״תוסיפו לכל הטוב הזה גם את מאות אלפי חוות הדעת שנכתבו באתר שלנו, ותכנון החתונה שלכם הופך להיות הרבה יותר פשוט ממה שחשבתם״. | תמונה: כתום צלמים

2. כאן חוסכים בכיף!

אז הכרנו לכם את הכלי שיעשה לכם סדר וינהל איתכם את תהליך ארגון החתונה, אך טרם ציינו כי מדובר בכלי שעתיד לחסוך לכם מאות אם לא אלפי שקלים, ויעזור לכם להישאר עם האצבע על הדופק בכל רגע נתון בכל מה שקשור לאורחים שלכם. דרך ה-WedPlanner אתם לא רק מנהלים משימות, אלא גם מנהלים את החתונה כולה. 

מתוך האפליקציה תוכלו לשלוח Save the date, הזמנה דיגיטלית, הודעות SMS חינמיות לתזכורות ותודות אחרי האירוע, וכמובן גם אישורי הגעה וסידורי הושבה מבלי להגביל אתכם בכמויות. מתחתנים עם 50 אורחים או 500 אורחים? לנו זה ממש לא משנה, והכלי הנהדר שלנו יעמוד לרשותכם כך או כך. אה, ואם פספסתם אז - השימוש באפליקציה, כולל כל הכלים בה, הוא חינמי לחלוטין.


״מתוך האפליקציה תוכלו לשלוח Save the date, הזמנה דיגיטלית, הודעות SMS חינמיות לתזכורות ותודות אחרי האירוע״.


3. מתנות באשראי ללא עמלות - כי למה שתשלמו יותר?

פנקסי צ'קים - OUT, מזומן - OUT, אז מה ה-IN של עולם החתונות? ניחשתם נכון - מתנות באשראי! הרבה מאוד אורחים בוחרים בשנת 2022 להעניק מתנות לחתונה באשראי - פתרון קל, נגיש וזמין. הבעיה מתחילה כשחברות רבות מציעות לכם חבילת קבלת מתנות באשראי עם עמלות גבוהות, כך שהאורחים משלמים יותר ואתם מרוויחים פחות. נחשו מה? גם את כל זה פתרנו באמצעות ה-WedPlanner שלנו, שמאפשר לכם לקבל מתנות באשראי בלי עמלות בכלל - לא לכם ולא לאורחים שלכם.

באמצעות הארנק הדיגיטלי, אתם מנגישים לאורחים שלכם אופציית תשלום מהירה ונוחה, שמעבירה את הכסף מהאורחים ישירות אליכם, בלי שום עמלה בדרך. לאחר החתונה המתנות והברכות שתקבלו ישמרו באופן אוטומטי באפליקציה לכל החיים, כך שמי מכם שירצה להציץ ולדעת כמה להחזיר לבן דוד מצד אבא או לחברה מהצבא יוכל לעשות זאת בקלות.

״באמצעות הארנק הדיגיטלי, אתם מנגישים לאורחים שלכם אופציית תשלום מהירה ונוחה, שמעבירה את הכסף מהאורחים ישירות אליכם״.״באמצעות הארנק הדיגיטלי, אתם מנגישים לאורחים שלכם אופציית תשלום מהירה ונוחה, שמעבירה את הכסף מהאורחים ישירות אליכם״. | תמונה: סוד צלמים | S.O.D Photographers

4. מאגר הספקים הגדול ביותר בתחום החתונות בישראל

בסופו של דבר החתונה שלכם תכלול רק כמה ספקים בודדים, אבל כדי לבחור אותם בתבונה אתם צריכים להכיר את כל האפשרויות העומדות בפניכם. במאגר הספקים שלנו תמצאו מאות ספקים בכל תחום ותחום שקשור בחתונה שלכם - החל מהמקום שבו תבחרו לקיים את האירוע, דרך Dj's, צלמים, מעצבי שיער, מאפרות וסטודיואים לשמלות כלה, ועד אטרקציות, עורכי טקסים, סידורי הושבה ועוד. השילוב בין ההיצע האדיר שלנו לבין חוות הדעת העדכניות שהזוגות שלנו כותבים יעזור לכם לקבל את ההחלטות הנכונות ביותר עבורכם בדרך לחתונה בלתי נשכחת.

אז איך זה עובד? אנחנו נדאג להציג לכם את המוניטין שקיים על כל ספק וספקית באמצעות קטגוריות מסודרות ואפשרויות סינון חכמות כמו דירוג, מחיר, איזור גיאוגרפי ועוד, ואתם? לכם רק ישאר לבחור את נותני השירות שהכי מתאימים לכם בהתאם לכל אלו.

״השילוב בין ההיצע האדיר שלנו לבין חוות הדעת העדכניות שהזוגות שלנו כותבים יעזור לכם לקבל את ההחלטות הנכונות ביותר עבורכם״.״השילוב בין ההיצע האדיר שלנו לבין חוות הדעת העדכניות שהזוגות שלנו כותבים יעזור לכם לקבל את ההחלטות הנכונות ביותר עבורכם״. | תמונה: גלושא צלמים

5. בלוג המתחתנים שלנו - המקום לקבל ממנו השראה

רבים מכם בוודאי מכירים את הבלוג שלנו, ואם עדיין לא יצא לכם להיתקל בו - עכשיו זה בדיוק הזמן! הכתבות הכי מעניינות, הספקים הכי מומלצים, האולמות וגני האירועים הטובים ביותר בארץ, טרנדים חדשים שאתם חייבים להכיר, סיפורים אישיים של זוגות, מדריכים לתכנון חתונה ועוד המון כלים והשראה שיוכלו לשדרג בן רגע את החתונה שלכם - חיפוש קצר בבלוג ואנחנו בטוחים שתקבלו תשובה לכל שאלה. ואם עדיין נשארתם לכם שאלה פתוחה, אנחנו כאן נשמח לשמוע וללמוד מכם! שלחו הודעה ל-Blog@mit4mit.co.il.

״הכתבות הכי מעניינות... טרנדים חדשים שאתם חייבים להכיר... סיפורים אישיים של זוגות... הכל נמצא בתוך הבלוג שלנו״.״הכתבות הכי מעניינות... טרנדים חדשים שאתם חייבים להכיר... סיפורים אישיים של זוגות... הכל נמצא בתוך הבלוג שלנו״. | תמונה: מגנטינה

6. מתחתנים למען מתחתנים - הקהילה: הבית שלכם לחודשים הקרובים

לתכנן חתונה לבד זה מבאס, אבל לתכנן אותה במקביל לזוגות נוספים זו כבר חוויה אחרת לחלוטין! בקהילה שלנו תמצאו זוגות שנמצאים בדיוק באותה הסירה כמוכם, חווים את אותן החוויות - הטובות יותר והטובות פחות, ומשתפים בכל הלבטים והדילמות שלהם לאורך הדרך. ביחד הכל הופך להרבה יותר פשוט ונגיש. בין אם תצטרפו לקהילה ולקבוצה כמשתתפים פעילים או כקוראים או גם וגם - אנחנו בטוחים שתוכלו למצוא תשובות להרבה מסימני השאלה שלכם.

לצד הקהילות, אנחנו מזמינים אתכן - כלות יקרות, להצטרף למועדון "כלות מספרות" של mit4mit. אם גם אתן רוצות לשתף בתהליכי תכנון החתונה שלכן, בחששות, בתובנות ולהוות אוזן קשבת וכתף תומכת לכלות נוספות וזוגות נוספים - מקומכן לגמרי איתנו!

כמשתתפים פעילים או כקוראים או גם וגם - אנחנו בטוחים שתוכלו למצוא תשובות להרבה מסימני השאלה שלכם.כמשתתפים פעילים או כקוראים או גם וגם - אנחנו בטוחים שתוכלו למצוא תשובות להרבה מסימני השאלה שלכם. | תמונה: אלמיה

7. בחירת הזוגות - ללכת על בטוח

מדי שנה אנחנו מציגים את בחירת הזוגות שלנו וגאים בסטנדרט הגבוה שהספקים שלנו מציבים בכל פעם מחדש! הזוגות משאירים את חוות הדעת שלהם על כל ספק וספקית, ואלו שמקבלים את הכמות הגדולה ביותר של חוות הדעת החיוביות (ובכפוף לפרמטרים השונים) - זוכים להיכנס לרשימה הנוצצת שלנו שמתעדכנת ומתפרסמת מדי שנה. אם אתם רוצים ללכת על בטוח ולצמצם את החיפוש ממאות ספקים לכמה יחידים ומובחרים ביותר - בחירת הזוגות היא הדרך שלכם לעשות את זה.

רוצים ללכת על בטוח ולצמצם את החיפוש ממאות ספקים לכמה יחידים ומובחרים ביותר? - בחירת הזוגות היא הדרך שלכם לעשות את זה.רוצים ללכת על בטוח ולצמצם את החיפוש ממאות ספקים לכמה יחידים ומובחרים ביותר? - בחירת הזוגות היא הדרך שלכם לעשות את זה. | תמונה: עידן נהרי

שבעת המינים - לא רק בחג הסוכות

אז מה אומרים? לקישוט הסוכה תיגשו עם שבעת המינית הקלאסיים ולתכנון החתונה עם שבעת המינים שלנו? ;-)
מזמינים אתכם להשתמש תמיד בכל ערוצי התקשורת, הארגון וההכוונה שסיפרנו עליהם כאן, ולחרוט אותם טוב טוב בזיכרון שלכם - הם עומדים ללוות אתכם בתקופה המרגשת ביותר בחייכם! זה הזמן להצטרף לאלפי זוגות שתכננו ומתכננים חתונה על הצד הטוב ביותר, מתמודדים עם מינימום כאבי ראש ויודעים שיש מאחוריהם רשת ביטחון גדולה של עזרה, סיוע ותמיכה. חג סוכות שמח!
הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

19
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
כתום צלמים
צילום וידאו וסטילס
כתום צלמים
טיפ # 1 תהיו הכי אתם בחתונה שלכם
טיפ # 1 תהיו הכי אתם בחתונה שלכם
603.8K
עוד פרטים
logo
סוד צלמים | S.O.D Photographers
צילום וידאו וסטילס
סוד צלמים | S.O.D Photographers
יש בנו אהבה והיא תנצח! עם ישראל חי.
יש בנו אהבה והיא תנצח! עם ישראל חי.
38.5K
עוד פרטים
logo
גלושא צלמים
צילום וידאו וסטילס
1,000 שקלים הנחה
מתחתנים? אסור לכם לפספס את ההצעה הזאת >>
מתחתנים? אסור לכם לפספס את ההצעה הזאת >>
6.2K
למימוש ההנחה
logo
אלמיה
צילום וידאו וסטילס
צילומי הכרות במתנה
"איזה כיף שזכינו בצוות כזה לחתונה שלנו!"
4.7K
למימוש ההטבה
logo
עידן נהרי | צילום אירועים
צילום וידאו וסטילס
חבילת צילום מושלמת ב-₪10,500
בעיני, כל תמונה שלכם שווה אלף מילים!
בעיני, כל תמונה שלכם שווה אלף מילים!
37.5K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת