מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

להתחתן בפיסה מגן עדן: הכירו את "יער עין חמד"

לכל איזור במדינה שלנו יש את היופי שלו. בהתאם, האולמות וגני האירועים נעזרים ביופי הטבעי של ישראל כדי לייצר את מקומות החתונה המושלמים ביותר עבורכם, הזוגות. בעוד שבצפון תמצאו את הטבע הירוק והמלבלב, בדרום תהנו מהמדבר האינסופי ובמרכז תוכלו לעצום עיניים ולנשום את הבריזה שמגיעה מהים, כשתגיעו לאיזור ירושלים תמצאו את "יער עין חמד". 

גני אירועים | זמן קריאה: 7 דקות
10.8K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
להתחתן בפיסה מגן עדן: הכירו את "יער עין חמד"
15
15
מהירות:

מדובר על יופי מהמיוחדים ביותר שתוכלו למצוא, לא רק בארץ אלא בעולם בכלל. בואו לקבל טעימה מהמקום שלמעשה הוא פיסה מגן-עדן.

"פיסה מגן-עדן" | תמונה: יער עין חמד

תתכוננו להחסיר פעימה מרוב יופי

אם החלום שלכם הוא להתחתן במקום באמת מיוחד, "יער עין חמד" הוא בדיוק המקום הזה. אין אפשרות שלא להתפעל מ"יער עין חמד" כבר בנסיעה אליו, שכל כולה טובלת בירוק ומזמינה את האורחים להתעטף באווירה ירושלמית טבעית.

הצוות של "יער עין חמד" מתאר את המקום כ"פשוט יפה", ואם אתם צריכים הרחבה - בבקשה: "המקום שלנו נמצא בנוף של הרי יהודה ובנוי על טרסות, הכל בבנייה מאוד עתיקה וטבעית. מסביב יש המון עצי אורן וחורש טבעי. מתחם האירועים שלנו מתחלק לשני מתחמים: מתחם הטרסה ומתחם החורשה. מתחם הטרסה כשמו כן הוא - בנוי על הטרסות, טובל כולו בירוק, יושב על דשא אמיתי תחת החורש הטבעי של הרי ירושלים ומתאים לאירועים של עד 250 מוזמנים. מתחם החורשה הוא המתחם הוותיק שלנו שמיועד לכמות של עד 750 מוזמנים, נמצא בלב היער בין העצים הגבוהים, כשמסביב הטבע המוריק. לפעמים זה מרגיש כאילו כל החוזקות של הטבע התנקזו למקום שלנו, עם טרסות פורחות ויפות, מאות דונמים של יערות, ומתחם גבוה שמשקיף על כל הנוף שמסביב. יש כאן תו איכות של יופי, והרעיון הוא לתת לזוגות ולאורחים הרגשה שהיא מעבר לחתונה - היא חוויה שלמה".

"לפעמים זה מרגיש כאילו כל החוזקות של הטבע התנקזו למקום שלנו" | תמונה: יוני לאופר, יער עין חמד
הבנייה הייחודית בטרסות משפיעה על המבנים שבנויים בצורה אורכית ומאפשרים משחק חכם עם מיקום הרחבה, הבר, עמדת התקלוט וקירות הזכוכית שמסביב: "הייחודיות של 'יער עין חמד' באה לידי ביטוי גם בצורת המבנים, שצורתם האורכית גורמת להתהוות האמיתית של האירוע להיות במרכז - האוכל, הבר ורחבת הריקודים. התקרה השקופה והזכוכיות שמסביב מאפשרות לאורחים ליהנות מהמיקום שלנו בלב לבו של הטבע, ובהתאם הם חווים את הטבע בצורה אחרת לגמרי - הכי מקרוב שיש. בתחילת הדרך חששנו לעשות אירועים בתוך הטבע, כי תהינו איך נביא את האורחים לתוך היער? ומה אם ירד גשם? היום אנחנו מבינים שזה כל היופי של המקום. התקרה נותנת הצצה למה שקורה ביער, וכשיורד גשם החווויה הטבעית אפילו מתעצמת ומחברת את האורחים לאדמה, למים וליער. יש בזה קסם שקשה להסביר".

חווים את הטבע בצורה אחרת לגמרי - הכי מקרוב שישחווים את הטבע בצורה אחרת לגמרי - הכי מקרוב שיש | תמונה: יער עין חמד
"התקרה נותנת הצצה למה שקורה ביער, וכשיורד גשם החווויה הטבעית אפילו מתעצמת ומחברת את האורחים לאדמה, למים וליער. יש בזה קסם שקשה להסביר".

אירוע שמתאים בדיוק למידות שלכם

כבר מהרגעים הראשונים ב"יער עין חמד" תוכלו להרגיש שהגעתם למקום הכי נכון עבורכם. במקום נמצא צוות ניהול מקצועי ומסור, ולצידו מחלקת הפקה מקצועית שעובדת היטב כדי לאפיין כל אירוע בצורה הייחודית ביותר: "יש לנו קונספט ייחודי שיודע לקחת כל זוג ולתת לו הרגשה כאילו האירוע שלו הוא היחיד שהמערכת מתנהלת מולו. בנינו מחלקת הפקה שאחראית על בירור הפרטים והאפיון של האירוע, ותופרת לכל זוג בדיוק את האירוע שמתאים למידותיו. זה ידוע שלכל זוג יש את החלום שלו - אירוע הגשה, אירוע מזנונים, חתונה הפוכה, אירוע עם דגש לטבעונות וצמחונות, אירוע חלבי, לפני או אחרי שקיעה, אירוע שמסתיים מוקדם או אירוע שנמשך לכיוון הלילה, אירוע קונספט של שישי בצהריים, אירוע שקרוב לחג מסוים ועוד. יש המון ניואנסים בכל חתונה, ומחלקת ההפקה יודעת לצבוע את הגן בצבעים אחרים לפי הרצון של הזוג - בעיצוב, בסגנון ובאווירה. אנחנו שואלים את השאלות הנכונות כדי לתת מענה גם לדברים הרגילים, כמו בניית לו"ז ורגישויות באוכל, ועד דיוקים של שמירת חניה, מס' הכסאות בחופה, שמירת מקום לאורחים חשובים ועוד".

"יש לנו קונספט ייחודי שיודע לקחת כל זוג ולתת לו הרגשה כאילו האירוע שלו הוא היחיד שהמערכת מתנהלת מולו"
"יש המון ניואנסים בכל חתונה, ומחלקת ההפקה יודעת לצבוע את הגן בצבעים אחרים לפי הרצון של הזוג - בעיצוב, בסגנון ובאווירה" | תמונה: הרשל גוטמן, יער עין חמד

כשהאוכל הוא הרבה יותר מרק אוכל

עולם האירועים יודע שהזוגות של היום מחפשים מנות הרבה יותר מורכבות מאלו שהם מכירים מהתחום. בהתאם, השפים באולמות וגני האירועים חושבים באופן תדיר איך לקחת את האוכל כמה צעדים קדימה. ב"יער עין חמד" עושים את זה בצורה מופתית: "יש אצלנו שלושה פרמטרים שאנחנו לא מוותרים עליהם בשום פנים ואופן - ניקיון, חשיבה מחוץ לקופסה ושפע. אנחנו חושבים הרבה על אופן הקיצוב שלנו, על טכניקות הבישול שלנו ועל הדיוק של כל מנה ומנה, כך שגם 500 מנות שמוגשות במקביל יוכלו לצאת מושלמות - לא פחות מזה. הרבה בעלי עסקים מפחדים מהשפע, וכאורחים התרגלנו שמתייחסים אלינו בצמצום. אצלנו האורחים מקבלים פתאום שפע לשולחן שעמוס בכל טוב, עם מנות מתוחכמות ויפות ששוברות את כל מה שהכרנו עד היום. דרך האוכל שלנו אנחנו משלבים את סיפור הקידמה הקולינרית בישראל, וגם מגישים לשולחן את השפע הירושלמי האהוב".

המנות ב"יער עין חמד" מוגשות בהתאם למה שרלוונטי - הן מבחינת חומרי הגלם והן מבחינת הטרנדים: "אנחנו עובדים עם מגוון טכנולוגיות בעיבוד מזון, מבישול במתקני סוויד ועד נתחי בשר שנכנסים במשך שעות לתוך המעשנת כדי לקבל את הארומה המעושנת והעדינה. יש לנו תצוגת תכלית קולינרית, החל משלב הבישול שנעשה אל מול האורחים ועד ההגשה לשולחנות. אנחנו אוהבים לתת לאורחים לבחור מה הם רוצים לאכול. לדוגמה, החתן והכלה לא בוחרים רק ששה סלטים אלא שנים-עשר. במקום שתי מנות ראשונות למרכז השולחן האורחים מקבלים חמש. באופן הזה הם יכולים לבחור מתוך כל השפע מה הם הכי רוצים לאכול, עם הגשה מלאה בסטייל".

"אצלנו האורחים מקבלים פתאום שפע לשולחן שעמוס בכל טוב, עם מנות מתוחכמות ויפות ששוברות את כל מה שהכרנו עד היום" | תמונה: יער עין חמד
"איך לקחת את האוכל כמה צעדים קדימה" | תמונה: טוני בנישו, יער עין חמד
"אנחנו עובדים עם מגוון טכנולוגיות בעיבוד מזון, מבישול במתקני סוויד ועד נתחי בשר שנכנסים במשך שעות לתוך המעשנת כדי לקבל את הארומה המעושנת והעדינה" | תמונה: טוני בנישו, יער עין חמד
כל זה ועדיין לא דיברנו על המנות, אז בואו לפתוח את התיאבון יחד איתנו. הצוות נותן לנו דוגמאות לכמה מהמנות שמוגשות במקום, כדי שתוכלו להתחיל לדמיין את החתונה שלכם - האוכל יוצא הדופן לצד הטבע הפראי שמסביב: "יש לנו מנה ראשונה בשם 'עראייס ממזרח ירושלים' - בייגלה ערבי ארוך עם שומשום ובשר טלה איכותי ברמת שומן ותיבול מדוייקים, שעולה על פחמים ומוגש שלם למרכז השולחן יחד עם בצל, פטרוזיליה וסומק. יש לנו שתי אפשרויות של אסאדו שמבושל בצורה מאוד מדויקת בסוויד: אפשרות ראשונה יוצאת בתור שערות אסאדו שמוגשות בתוך באן בסגנון אסיאתי לקבלת הפנים, ואפשרות שניה - נתחי אסאדו כמנה עיקרית. עוד מנה מיוחדת ומפתיעה היא שוק טלה. אנחנו לוקחים את השוק, פורסים אותו לרוחב, ומכינים מנה חגיגית שבדרך כלל מאפיינת שולחנות חג. השוק מבושל קונפי בתוך השמן של עצמו, ומוגש יחד עם רוטב פלפלת ורטטוי ירקות".

כמו שהבטחנו, גם לצמחונים והטבעונים יש פתרון מצוין, ואפילו לא תצטרכו לבקש אותו במיוחד: "מאז ומתמיד היו לנו פתרונות צמחוניים וטבעוניים, אבל השנה הכנסנו מנה של כדורי ארנצ'יני עם תחליפי גבינות שיוצאת כסטנדרט למרכז השולחן. אם עד היום האורחים הטבעונים היו מבקשים שיביאו להם מנה במיוחד והרגישו קצת שונים, היום זה חלק בלתי נפרד מהאירוע. כחלק ממגמת הצמחונות הכנסנו עוד מנה עיקרית - דג דניס טרי שמוגש על פולנטת תירס וכמהין. מעבר לזה, אנחנו רוצים להתחשב גם באורחים שרוצים לאכול ארוחה קלילה יותר, נמנעים מבשר אדום, או מביאים איתם אילוצים אחרים".

"'עראייס ממזרח ירושלים' - בייגלה ערבי ארוך עם שומשום ובשר טלה איכותי ברמת שומן ותיבול מדוייקים" | תמונה: טוני בנישו, יער עין חמד
"מאז ומתמיד היו לנו פתרונות צמחוניים וטבעוניים, אבל השנה הכנסנו מנה של כדורי ארנצ'יני עם תחליפי גבינות שיוצאת כסטנדרט למרכז השולחן" | תמונה: טוני בנישו, יער עין חמד
את נשף "כלות מספרות" שנערך בדצמבר האחרון קיימנו במתחם הטרסה במקום. את כל השפע הקולינרי, הטבע היפהפה וההפקה המקצועית זכינו לחוות גם בעצמנו, והחוויה של החורף היתה עוצמתית, חגיגית ומפוארת - בדיוק כמו שדמיינו. גם הצוות שמח לארח אותנו במקום: "לקבל את הכלות ואת הצוות של MIT4MIT היה מאוד מרגש בשבילנו. ההיכרות בינינו מתפרשת על פני 8 שנים של קשר וצעידה קדימה, ושמחנו מאוד לערוך את הנשף של המועדון אצלנו. זה היה אירוע יוצא דופן".

ועכשיו תורכם! הכל כבר מוכן בשבילכם, אז רק תבואו

טבע מרהיב - יש, ניהול והפקה ברמה הגבוהה ביותר - יש, אוכל מעולה שמתחשב בכולם - יש, וכל מה שחסר זה רק אתם. אתם מוזמנים להכין את עצמכם לחתונה שהיא חוויה מלאה - מהצעד הראשון שתעשו במקום ועד הרגע האחרון באירוע. אה, ואם עדיין לא אמרנו - יש זוגות שעד היום מקבלים מחמאות על החתונה שלהם ב"יער עין חמד", למרות שעברו כבר שנים. וזה הזמן שלכם להצטרף אליהם! צרו קשר עם הצוות של "יער עין חמד", הם כבר יקחו את זה משם.

"אתם מוזמנים להכין את עצמכם לחתונה שהיא חוויה מלאה - מהצעד הראשון שתעשו במקום ועד הרגע האחרון באירוע" | תמונה: יער עין חמד
הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

16
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
58 - גן ומתחם אירועים
גני אירועים
58 - גן ומתחם אירועים
58 - גן אירועים אותנטי וקסום במיקום מנצח
58 - גן אירועים אותנטי וקסום במיקום מנצח
38.2K
עוד פרטים
הוספת חוות דעת