מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

משימות, משימות, משימות - כל מה שחשוב ליישם רגע לפני שהחתונה מגיעה

כל זוג שמתכנן חתונה יודע שיש לא מעט דברים שיש לעשות, להספיק, לברר ולסגור. חלק מהזוגות מכינים לעצמם דף של משימות עם דד ליינים, חלק מהזוגות נעזרים במפיק או מפיקה שיעזרו להם להשתלט על הכל, וחלק פשוט מתבלבלים מרוב עומס ולא יודעים מאיפה להתחיל. יש הרבה מאוד דברים שאותם אתם יכולים לסגור ולשים מאחוריכם הרבה לפני שהחתונה והלחץ שנלווה לה מגיעים, מבלי להתמהמה או להתעכב.

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 11 דקות
12.9K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
משימות, משימות, משימות - כל מה שחשוב ליישם רגע לפני שהחתונה מגיעה
15
15
מהירות:

הכתבה שהכנו עבורכם כאן עוסקת בדיוק בדברים האלו, ויחד עם ההמלצות הפרקטיות של ארבעת הספקים שאיתם דיברנו - היא עומדת לעזור לכם לנהל הרבה יותר טוב את העומס, הלחץ והבלאגן.

״הכתבה שהכנו עבורכם עומדת לעזור לכם לנהל הרבה יותר טוב את העומס, הלחץ והבלאגן״.״הכתבה שהכנו עבורכם עומדת לעזור לכם לנהל הרבה יותר טוב את העומס, הלחץ והבלאגן״. | תמונה: אביב שויקה | צילום אירועים

הפקת חתונה וההשלכות הנגזרות ממנה - כך זה מתחיל

הפקת חתונה היא משימה שמרבית הזוגות מתמודדים איתה בפעם הראשונה, ובתקווה גם האחרונה. הם מגיעים אל המשימה הזו בלי ידע או ניסיון, ולכן כשהמשימות מתחילות להיגזר ממנה - הלחצים עולים והחשש גובר. הלחצים והחששות האלו הם לגיטימיים לחלוטין, ויותר מזה - הם אפילו מתבקשים. אז מה אפשר לעשות כדי למנן אותם? פשוט מאוד - או לדאוג שיהיו לצידכם מפיק או מפיקה תותחים, או לקרוא כמה שיותר המלצות מראש.

על מנת שנוכל לעזור לכם, נערכנו בדיוק עם המלצות כאלו מטעם המפיקה דני מור, מפיקה שמאחוריה שנים ארוכות של ניסיון ושורה של זוגות נשואים שהחתונה שלהם לא היתה יכולה להיות אותו הדבר בלעדיה. דני מכניסה אותנו אל חדר הישיבות שלה ומדמה לנו פגישה שבה היא מסבירה את כל מה שחשוב לדעת: "כשהזוגות מגיעים אליי להפקת החתונה אנחנו מתחילים לפרק את התמונה לגורמים. בדרך כלל נהוג לחשוב שהדבר הראשון שצריך לדבר עליו הוא התקציב, אבל זו טעות כי עדיין אין לנו פרופורציה לשום דבר. בגלל זה אני תמיד אומרת לזוגות שלי - 'בואו נתחיל משיעורי בית ראשונים שיוכלו לתת לנו כיוון לאירוע - באיזה תאריך אתם רוצים להתחתן? באיזו עונה? באיזה יום? באיזה מקום בארץ?' ברגע שאנחנו עושים מיפוי לכל אלו, אנחנו יכולים להתחיל לצמצם את האפשרויות ולקבל כיוונים. זו גם המשימה שאני ממליצה לעשות בטווח המיידי - התארסתם? השלב הבא הוא לשבת ולחשוב על השאלות האלו ולמצוא להן תשובות. ההמלצה שלי היא להוריד חסמים, להשתחרר מהסטיגמות, ולהיות פתוחים לכל סוגי החתונה - קיץ, חורף, במרכז תל אביב וגם בצפון או בדרום - יש אפשרויות מדהימות בארץ שלנו".

״כשהזוגות מגיעים אליי להפקת החתונה אנחנו מתחילים לפרק את התמונה לגורמים״״כשהזוגות מגיעים אליי להפקת החתונה אנחנו מתחילים לפרק את התמונה לגורמים״ | תמונה: Dani Mor | דני מור הפקה וניהול חתונות
התשובות האלו לא תמיד מגיעות בקלות, ודני מציינת שיש כל מיני נקודות שיעזרו לכם בדרך: "צריך לחשוב לא רק על הרצונות של הזוג, אלא גם על המשתנים שמסביב - מאיפה רוב האורחים מגיעים? האם יש משפחה שמגיעה מחו"ל לטובת האירוע וצריך להתחשב בה? האם מתקיים בתאריך שחשבתם עליו אירוע גדול כמו מונדיאל, אולימפיאדה או להבדיל יום זיכרון כלשהו? האם יש אבל כלשהו, חס וחלילה, שצריך לחכות שיסתיים? האם קיימים תאריכי איסור חיתון שהזוג מעוניין או לא מעוניין להתחתן בהם? אם יש מגבלות כאלו - חשוב להתחשב בהן ולתכנן את החתונה בהתאם להן. אם אין מגבלות - חגיגה! אנחנו יכולים להתקדם. עם כל התשובות האלו אנחנו יכולים להתחיל לתעדף ובהתאם גם להתפשר, כי אין מה לעשות - זה חלק מהתהליך. חשבו מה יותר חשוב לכם - אולם ספציפי או יום בשבוע? עונה או מיקום בארץ? התעדוף עוזר לנו להתחיל להצטמצם ל-4-5 מקומות עיקריים, ויחסוך המון זמן של התרוצצויות ממקום למקום, בדיקות מיותרות על אולמות ותאריכים לא רלוונטים ועוד".

דני גם מציינת המלצה פרקטית שתעזור לכם מאוד בדרך, והיא קשורה בחתונות שנערכו בשנתיים האחרונות - בעיצומה של תקופת הקורונה: "הרבה זוגות שוכחים שעד לפני כמה חודשים עוד חגגנו חתונות בחצרות הבתים או בשמורות של קק"ל, עם כמה בורקסים, סלטים ובקבוקי שתייה קלה. הדבר הכי טוב שאני ממליצה לעשות כדי לצאת לדרך בשיקול דעת הוא להיזכר במהות האמיתית שלשמה אנחנו מפיקים את האירוע - לחגוג אהבה, לשמוח עם האנשים שאתם הכי אוהבים, ולדאוג לזה שלכולם יהיה כיף. המסגרת של האירוע היא יקרה מאוד ואין לה סוף, אבל הלב של האירוע הוא מה שנמצא בתוך המסגרת הזו - האנשים, האטרקציות, החוויות והאהבה שלכם בתור זוג".

״הדבר הכי טוב שאני ממליצה לעשות כדי לצאת לדרך בשיקול דעת הוא להיזכר במהות האמיתית שלשמה אנחנו מפיקים את האירוע - לחגוג אהבה, לשמוח עם האנשים שאתם הכי אוהבים, ולדאוג לזה שלכולם יהיה כיף״״הדבר הכי טוב שאני ממליצה לעשות כדי לצאת לדרך בשיקול דעת הוא להיזכר במהות האמיתית שלשמה אנחנו מפיקים את האירוע - לחגוג אהבה, לשמוח עם האנשים שאתם הכי אוהבים, ולדאוג לזה שלכולם יהיה כיף״ | תמונה: Dani Mor | דני מור הפקה וניהול חתונות

הכינו את המגבונים והימנעו מהכתמים

צילומי הזוגיות תופסים חלק נכבד מאוד מיום החתונה, ואין דבר מבאס יותר מאשר לסיים אותם עם כתם איפור על חליפת החתן, או עם לכלוכי אבק בתחתית שמלת הכלה. היות והצילומים נעשים במזגי אוויר משתנים ובלוקיישנים שיכולים להניב כל מיני לכלוכים מפתיעים, כדאי להיערך להכל מראש.

הצלם אביב שויקה מביא איתו ערימות של ניסיון בתחום, ונותן המלצות לכמה דברים שאפשר לעשות כבר עכשיו בשביל להיפרד מהכתמים ברגע האמת בלי בעיה: "בין אם כבר סגרתם תאריך לחתונה ובין אם לא, זה הזמן ללכת לרשת פארם כלשהי ולקנות את המגבונים של וניש קליה. אלו מגבונים מעולים שטובים לכל צורך, ואני מכיר אותם במיוחד מהצילומים של הזוג לפני החתונה. אני מייצר בין בני הזוג אינטראקציה של מגע, וכשהכלה נשענת על החתן הוא בדרך כלל מסיים עם כתם של מייק אפ על החליפה. מגבונים רגילים לא מספיקים פה, כי הם משאירים כתם משל עצמם על החליפה, אבל המגבונים של וניש קליה ידועים ביכולת שלהם לעשות קסמים".

״אני מייצר בין בני הזוג אינטראקציה של מגע, וכשהכלה נשענת על החתן הוא בדרך כלל מסיים עם כתם של מייק אפ על החליפה. מגבונים רגילים לא מספיקים פה...״״אני מייצר בין בני הזוג אינטראקציה של מגע, וכשהכלה נשענת על החתן הוא בדרך כלל מסיים עם כתם של מייק אפ על החליפה. מגבונים רגילים לא מספיקים פה...״ | תמונה: אביב שויקה | צילום אירועים
עוד לפני שתצאו מהבית, אביב, או כל צלם אחר שבו תבחרו, יצלם את מקום ההתארגנות וגם את האלמנטים הספציפיים ששייכים לחתונה שלכם. גם כאן אביב נותן המלצה מצוינת שחשוב לדאוג לה מראש: "אני תמיד מגדיר מרחבי תמרון ככה שיהיה לנו מספיק זמן לבלת"מים ולצילומים שאני עושה בלי קשר לזוג. כשאני מגיע לצלם את הכלה בסוף ההתארגנות שלה אני גם מצלם את ההזמנות והטבעות, ואם יש קופסאות מיוחדות, עוגיות או כל אקססוריז ממותגים אחרים שקשורים לחתונה - אני מצלם גם אותם. בהתאם, חשוב לדאוג שכל אלו יהיו אצל הכלה ולא אצל החתן, כדי שבזמן העודף שאני משאיר לעצמי אני אוכל לצלם אותם כמו שצריך".

אביב מוסיף כמה המלצות כלליות שיכולות לעזור לכל זוג, וניתן ליישם אותן כבר עכשיו: "עוד בשלב הסגירה של הספקים אני ממליץ לכלה לבחור במאפרת ובמעצבת שיער שלא לוקחות כלה נוספת מלבדה. רק ככה אפשר לעבוד ברוגע ובנחת, ולעמוד בלוח זמנים שמסתדר עם היום. יוצא מצב שמאפרות ומעצבות שיער סוגרות יותר מכלה אחת ביום, ואז מגיעות לכלה שלי או ממש מוקדם בבוקר, ואז יש שעות מתות שבהן היא כבר מוכנה ולא עושה כלום, או ההיפך - הופכת להיות מוכנה רק ברגע האחרון או באיחור, וזה פשוט מיותר. בנוסף, אני ממליץ להכין את האוטו עם כל הציוד שצריך לקחת מראש, כדי שלא נתעכב עם הצילומים. אם יש לכם שקיות עם זוהרים לרחבה, כפכפים או כל גימיק אחר - תעמיסו את האוטו יום לפני החתונה או תנו למלווים והמלוות לעשות את זה במקביל להתארגנות, ככה שכל מה שישאר לנו לעשות זה פשוט לצאת להצטלם בכיף".

״כשאני מגיע לצלם את הכלה בסוף ההתארגנות שלה אני גם מצלם את ההזמנות והטבעות, ואם יש קופסאות מיוחדות, עוגיות או כל אקססוריז ממותגים אחרים שקשורים לחתונה - אני מצלם גם אותם״״כשאני מגיע לצלם את הכלה בסוף ההתארגנות שלה אני גם מצלם את ההזמנות והטבעות, ואם יש קופסאות מיוחדות, עוגיות או כל אקססוריז ממותגים אחרים שקשורים לחתונה - אני מצלם גם אותם״ | תמונה: אביב שויקה | צילום אירועים

כדי לטפח את הפנים והשיער לא צריך לחכות לרגע האחרון

הכנת הפנים והשיער לאיפור והתסרוקת של יום החתונה היא משימה שלא מעט כלות מזניחות ונזכרות בה ברגע האחרון. בנושא הזה ספציפית הזמן הוא גורם קריטי ומכריע, ולכן ככל שתתחילו לדאוג לו יותר מוקדם - כך ביום החתונה תוכלו לקבל את המראה הזוהר והיפה ביותר.

המאפרת הולי קיר-סטוק נותנת כמה המלצות שניתן ליישם ממש עכשיו, כדי להגיע מוכנות לכיסא ההתארגנות: "אני ממליצה לשתות הרבה מאוד מים, גם באופן כללי אבל בפרט בתקופה שלקראת החתונה וביום החתונה. המים מרווים את הגוף, מזינים ומחזקים את עור הפנים. כלה שמעוניינת לעבור טיפולי פנים, כמו הוצאת שחורים או שימוש במגוון חומצות, יכולה לעשות זאת עד שבועיים לפני האירוע, לא אחרי. הטיפולים עלולים לשנות את מראה הפנים ולייצר עליהן פצעים ואדמומיות, ולכן אנחנו צריכות לתת להן זמן להחלים. עד שבועיים לפני החתונה זה עדיין בסדר, אבל מעבר לזה זה כבר עלול להיות מסוכן. לגבי הורדת שפם וגבות - מומלץ להוריד עד יומיים לפני האירוע במקסימום. בטווח שסמוך יותר לאירוע העור שמתחת לגבות והשפם יישאר חשוף, והמייקאפ עלול להתיישב עליו לא טוב. אני גם ממליצה לא להשתזף בפנים, כדי שהאיפור יוכל לעשות את העבודה כמו שצריך. מעבר לזה - חשוב לשמור על שגרת טיפוח רגילה, כמו מריחת קרם לחות איכותי".

הולי לא פוסחת גם על נושא התקשורת שבין הכלות לבין המאפרות, ומציינת שברגע שאתן יודעות מה כיוון האיפור שלכן - תעדכנו בו את המאפרת כדי שהיא תוכל להתחיל לבנות קו איפור שמתכתב איתו: "בחירת המאפרת נעשית היום בעיקר דרך האינסטגרם, שבו ניתן לראות עבודות קודמות ולהבין האם אתן מתחברות אליהן או לא. אחרי שאתן בודקות שהתאריך פנוי וסוגרות את המאפרת, אפשר להתחיל לתת לה דגשים לדברים ספציפיים שחשובים לכן, למשל עין מורמת, פתוחה וגדולה, גוונים כהים או בהירים שאתן אוהבות במיוחד וכו'. במקביל, חשוב לתת למאפרת להכווין אתכן לפי הניסיון שלה, ולתת לה להתאים לכן את סגנון האיפור. בסופו של דבר, אם אהבתן את העבודות שלה באינסטגרם - אתן יכולות להיות בטוחות שהן ייראו 'וואו' גם עליכן".

״אני ממליצה לשתות הרבה מאוד מים, גם באופן כללי אבל בפרט בתקופה שלקראת החתונה וביום החתונה. המים מרווים את הגוף, מזינים ומחזקים את עור הפנים״.״אני ממליצה לשתות הרבה מאוד מים, גם באופן כללי אבל בפרט בתקופה שלקראת החתונה וביום החתונה. המים מרווים את הגוף, מזינים ומחזקים את עור הפנים״. | תמונה: הולי קיר-סטוק איפור כלות
״חשוב לתת למאפרת להכווין אתכן לפי הניסיון שלה, ולתת לה להתאים לכן את סגנון האיפור״״חשוב לתת למאפרת להכווין אתכן לפי הניסיון שלה, ולתת לה להתאים לכן את סגנון האיפור״ | תמונה: הולי קיר-סטוק איפור כלות

"לא על השמלה לבדה" - האקססוריז, אופי האירוע, ההלבשה התחתונה וכל השאר

בחירת השמלה אולי נראית כמו משימה מורכבת ואפילו בלתי אפשרית, אבל עם כמה הכוונות נכונות ודיוקים - תוכלו להפוך אותה לאחת המשימות הכי מהנות בתכנון החתונה שלכן. בין אם בחרתן כבר שמלה ובין אם לא, לצידה מגיעים עוד כמה דברים שניתן להתעסק בהם כבר עכשיו, על מנת לחסוך זמן יקר והתעסקות מיותרת בדקה ה-90.

מעצבת שמלות הכלה נטלה, בעלת אחד מהסטודיואים היפים ביותר בחיפה, משתפת אותנו בכמה המלצות מעולות שניתן ליישם בכל שלב ושלב בדרך: "רוב הכלות מדמיינות את עצמן בשמלת כלה כבר מגיל צעיר, וברגע האמת מתחילות להתבלבל. אני ממליצה לחשוב קודם כל על עניין הגזרה, כי קיימות מספר צורות עיקריות למבנה הגוף הנשי ולכל מבנה קיימות גזרות שמחמיאות לו יותר ופחות. ברגע שהכלה מכירה את הגוף שלה, קל לה יותר להתחיל לחפש את השמלה. למבנה הגוף מצטרף גם הקונספט של החתונה והמיקום שבו היא תתקיים - גן אירועים או אולם אירועים, אירוע כפרי או אירוע נסיכותי וקלאסי ועוד. השמלה צריכה להתכתב עם הקונספט והמיקום כך שתיווצר הרמוניה - למשל, חתונה כפרית היא חתונה רומנטית שמחוברת לטבע, והעיצוב כולו יהיה פסטורלי וירוק. בהתאם, מומלץ ללכת כאן על שמלה בסגנון בוהו שיק, עם שמלה קלילה, נוחה ולא מתאמצת. לעומת זאת, לחתונה בסגנון אורבני ועירוני מומלץ לבחור בשמלת כלה עם עיצובים מודרנים וטרנדים עכשווים, כך שכל האווירה תהיה עדכנית ורלוונטית".

״רוב הכלות מדמיינות את עצמן בשמלת כלה כבר מגיל צעיר, וברגע האמת מתחילות להתבלבל. אני ממליצה לחשוב קודם כל על עניין הגזרה...״״רוב הכלות מדמיינות את עצמן בשמלת כלה כבר מגיל צעיר, וברגע האמת מתחילות להתבלבל. אני ממליצה לחשוב קודם כל על עניין הגזרה...״ | תמונה: נטלה שמלות כלה - Natella
ומה עם כל האביזרים הנלווים? נטלה מדברת איתנו גם עליהם, כך שהתמונה שתתקבל תהיה מלאה: "אחרי שהכלה בוחרת בשמלה צריך להתאים לה הלבשה תחתונה הולמת, הינומה, תכשיטים, עליונית לחופה ואביזרים לשיער. את ההלבשה התחתונה אפשר לבחור עוד לפני שהשמלה מוכנה, ואני יכולה להמליץ על טרנד חזק שהולך היום של לבנים שקופים. אם לא בוחרים בטרנד השקוף, כדאי למצוא צבע תחתון שמותאם לצבע הגוף של הכלה. את ההינומה, העליונית, התכשיטים והאביזרים לשיער כדאי לבחור כשהשמלה נמצאת בשלבי סיום כדי למדוד הכל ביחד, לראות את הלוק הכללי ולהבין אם הוא מתאים ומרגיש נכון. מעל הכל חשוב שכל מה שאתן בוחרות יתאים לסגנון שאתן אוהבות, ככה זה הכי אותנטי ויפה".

״מעל הכל חשוב שכל מה שאתן בוחרות יתאים לסגנון שאתן אוהבות, ככה זה הכי אותנטי ויפה״״מעל הכל חשוב שכל מה שאתן בוחרות יתאים לסגנון שאתן אוהבות, ככה זה הכי אותנטי ויפה״ | תמונה: נטלה שמלות כלה - Natella

המשימות עלינו - הביצוע עליכם!

עם כל המשימות החשובות האלו, אין ספק שאתם יכולים לצאת לדרך עם הביצוע בטווח הקצר או הארוך - לפי מה שנוח לכם. ככל שתקדימו לסמן וי על המשימות שקשורות לחתונה שלכם, כך תוכלו להגיע אליה כשאתם הרבה יותר נינוחים ורגועים, ותוכלו להתרכז בעיקר - האירוע, האהבה שמסביבכם והעובדה שאתם הופכים ממש בקרוב לזוג נשוי. אז קדימה, גשו למשימות שלכם ושיהיה המון בהצלחה!
הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

26
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
אביב שויקה | צילום אירועים
צלמי סטילס
צילום סטילס החל מ-6,000 ₪
"בזכות אביב התמונות יצאו מדהימות!"
35.5K
למימוש ההטבה
logo
נטלה שמלות כלה - Natella
שמלות כלה
נטלה שמלות כלה - Natella
השקת קולקציית שמלות כלה 2024
השקת קולקציית שמלות כלה 2024
48.1K
עוד פרטים
הוספת חוות דעת