מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

לכבוד 200K חוות דעת באתר: הדרך שעברנו ב-mitformit

איזה מספר מטורף זה 200,000 נכון? כל כך מטורף, עד שאנחנו צריכים לשפשף ממש חזק את העיניים כדי להאמין שהוא מייצג את כמות חוות הדעת שנכתבה באתר שלנו!

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 7 דקות
15.7K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
לכבוד 200K חוות דעת באתר: הדרך שעברנו ב-mitformit
15
15
מהירות:
 כן, הפלטפורמה הנפלאה של mitformit הוקמה בשנת 2005 כדי להגשים חזון גדול - להיות מקום שהוא בית למתחתנים המלווה זוגות לפני חתונה בדרך הכי טובה ובטוחה עד לרגע המאושר בחייהם.
לשמחתנו, במשך השנים, אלפי זוגות עוזרים לנו להגשים את החלום הזה ומשתפים בחוות הדעת על החוויה שעברה עליהם, מספרים על הספקים שליוו אותם ביום הגדול בחייהם, משקפים את המחירים שקיבלו מכל ספק וספק, ומייצרים מעגל שיתופי בין כל זוגות המתחתנים בעזרת הפלטפורמה שלנו. לכבוד חמישית מיליון חוות הדעת שנאספו באתר שלנו, הלא הן 200K, אנחנו שמחים לספר לכם היום על פריצת הדרך שעברנו בשנים האחרונות, ומעל הכל להגיד לכם תודה ענקית - בלעדיכם זה פשוט לא היה קורה.

mitformit - קודם כל זה הזוגות!

עובד יוסף וירון ויצמן, היזמים והמנכ"לים של mitformit, מגיעים מתחום האירועים והחתונות. השניים זיהו צורך אמיתי שהגיע מזוגות והקימו פלטפורמה מהווה מקום לשיתוף בידע ובניסיון של זוגות לקראת חתונה, ובקבלת מידע וכלים שיעזרו להם לקבל את ההחלטות הנכונות בדרך.
"היום אין סיכוי שמישהו מקבל החלטה לפני שהוא בודק את חכמת ההמונים, בעזרת קריאה של ביקורות וחוות דעת. הדבר הזה מקבל נפח אפילו גדול ומשמעותי יותר בכל הנוגע לעולם החתונות, כשזוגות ממליצים לחברים שלהם על ספק שהוא 'אחלה' זה פשוט לא מספיק, ואנחנו ב-mitformit פועלים כדי לקחת את ה'אחלה' הזה ולפרק אותו לגורמים. כל חוות דעת אצלנו מורכבת מכמה קטגוריות - מקצועיות, זמינות, מתן שירות ותמורה למחיר, יחד עם מקום לטקסט חופשי. אנחנו מזמינים את הזוגות להרחיב על החוויה שלהם בצורה כמה שיותר פתוחה באמצעות טיפים, שיתוף במחירים, הוספת תמונות או וידאו שייצגו את החוויה וגם כמה דברים שהם אהבו בספק או בתהליך המשותף איתו. בצורה הזאת מתקבלת תמונה מלאה שאפשר באמת להבין ממנה מה הזוגות עומדים לקבל, והאם זה מתאים למה שהם מחפשים".

היום אין סיכוי שמישהו מקבל החלטה לפני שהוא בודק את חכמת ההמונים, בעזרת קריאה של ביקורות וחוות דעתהיום אין סיכוי שמישהו מקבל החלטה לפני שהוא בודק את חכמת ההמונים, בעזרת קריאה של ביקורות וחוות דעת | תמונה: עידן כנפי
לצד חוות הדעת באתר, אנחנו ב-mitformit פועלים רבות על מנת לאפשר לזוגות שלנו ליהנות מכמה שיותר מרחבי שיתוף, התייעצות ויצירת קשרים. בדיוק בשביל זה הקמנו עוד מגוון ערוצי תקשורת סופר שימושיים ויחודיים, המאפשרים לקבל את המידע הדרוש בצורה הכי אותנטית שיש הכוללת פיתוח כלים טכנולוגים חדשניים עבור הזוגות, 
אחד ממוצרי הדגל שפיתחנו הוא ה-wedplanner - עוזר אישי דיגיטלי המאפשר לזוגות לנהל את ארגון החתונה בצורה פשוטה, מהירה וללא עלות; הווד פלנר מסייע  בניהול משימות, ניהול תקציב, עיצוב הזמנות, אישורי הגעה, קבלת מתנות ב PayBox ואפילו תיעוד מתנות האורחים.
בנוסף, הזוגות שלנו נהנים  מבלוג עם תוכן איכותי המתעדכן מדי יום סוקר טרנדים חדשים מעולם החתונות, מקום שהוא השראה גדולה לזוגות.
לצד כל אלה, יש מקום שבו נפגשים כולם יחד ומדברים- הקהילות הנהדרות שלנו, הקהילות הן מרחב אותנטי המאפשר שיח, מעורבות גדולה מצד הספקים ומצד הזוגות, עזרה הדדית וחיבור נפלא בין זוגות לספקים.
הקהילה נפגשת בקבוצות הפייסבוק, בוואטסאפ, במפגשי זוגות ובפרויקטים ייחודיים של הקהילה כמו מועדון הכלות האינטימי #כלות_מספרות.

אנחנו ב-mitformit פועלים רבות על מנת לאפשר לזוגות שלנו, ליהנות מכמה שיותר מרחבי שיתוף, התייעצות ויצירת קשריםאנחנו ב-mitformit פועלים רבות על מנת לאפשר לזוגות שלנו, ליהנות מכמה שיותר מרחבי שיתוף, התייעצות ויצירת קשרים | תמונה: אריאל אריכא
בכל יום נכנסים לאתר שלנו כ-6,000 זוגות שקוראים את חוות הדעת, מקבלים החלטות ובוחרים בספקים שמתאימים להם באופן אישי. זה מספר אדיר שאי אפשר להתעלם ממנו. בנקודה הזו, חשוב לנו להגיד לזוגות שלנו שוב תודה ענקית על כך שאתם מרגישים בנוח לשתף ברגעים הכי אינטימיים שלכם במטרה לעזור לזוגות נוספים, להעביר את הרושם המדויק על הספקים שלכם, ולחבר את הכל לכדי מנוע שעובד בצורה כל כך טובה.

בכל יום נכנסים לאתר שלנו כ-6,000 זוגות שקוראים את חוות הדעת, מקבלים החלטות ובוחרים בספקים שמתאימים להם באופן אישיבכל יום נכנסים לאתר שלנו כ-6,000 זוגות שקוראים את חוות הדעת, מקבלים החלטות ובוחרים בספקים שמתאימים להם באופן אישי

האותנטיות לפני הכל 

בעולם שבו האותנטיות קצת הלכה לאיבוד, אנחנו ב-mitformit מקפידים לשמור עליה מכל משמר. היות וטובת הזוגות נמצאת תמיד בעדיפות העליונה, אין לספקים אפשרות להתערב, להשפיע או למחוק חוות דעת שנכתבות עליהם - בין אם הן טובות ומחמיאות, ובין אם הן מותחות ביקורת שלא תמיד נעים לקבל. האותנטיות הזו בונה אמון בקרב הזוגות, ובמקביל הצליחה לייצר מגמת שיפור אדירה בקרב הספקים בעולם החתונות. "ברגע ששמנו את הכוח הזה בידיים של הזוגות, יצרנו השפעה גדולה על כל התחום, ושינינו אותו מאוד לטובה", הוסיפו עובד וירון.

ברגע ששמנו את הכוח הזה בידיים של הזוגות, יצרנו השפעה גדולה על כל התחום, ושינינו אותו מאוד לטובהברגע ששמנו את הכוח הזה בידיים של הזוגות, יצרנו השפעה גדולה על כל התחום, ושינינו אותו מאוד לטובה

ומה קורה כשמקבלים חוות דעת שלילית?

מרבית הספקים יודעים לקבל ביקורת שלילית תוך הידברות עם הזוג, הבנת הסיטואציה, מתן פיצוי הולם ותגובות לחוות הדעת הניתנות באתר. לצד כל זה, ישנם גם ספקים שפועלים בדרך של איומים בתביעה, מרות שמניסיוננו במרבית המקרים התביעה כלל לא תתקבל - "הזכות לכתיבת חוות דעת והבעת הדעה היא זכות יסוד. לצד הזכות הזו, חשוב לנו לשמור על כתיבה בשפה נקייה, שיח מכבד ולא לגרום עוול שלא לצורך לספקים.

אנחנו משלבים בבלוג שלנו לא מעט כתבות שעוסקות באיך לכתוב חוות דעת בצורה נכונה, כמו כתבת חוות הדעת הן הפל"א של שנת 2022, עם כללי יסוד וחוקים שעוזרים לכל זוג להביע את עצמו בצורה נכונה, גם כשמדובר על חוויות לא חיוביות. חשוב לציין שחוות הדעת נכתבות ע״י הזוגות תוך הצהרה שחוות הדעת מבוססת על חוויה אישית שלהם. 

ספקים שלנו יכולים להגיב לכל חוות דעת שמתקבלת מכל זוג - חיובית או שלילית ככל שתהיה. בנוסף, יצרנו מנגנון שלפיו כל אחד יכול לדווח על חוות דעת שנראית פיקטיבית או שהם מוצאים אותה כפוגענית. לאחר הדיווח צוות התוכן שלנו בודק בצורה מיידית את חוות הדעת ואת אמיתות הכותב, ובהתאם אנחנו יודעים לסנן תכנים שלא מכבדים את הפלטפורמה שלנו למען הצמיחה של כולם.

מרבית הספקים יודעים לקבל ביקורת שלילית תוך הידברות עם הזוג, הבנת הסיטואציה, מתן פיצוי הולם ותגובות לחוות הדעת הניתנות באתרמרבית הספקים יודעים לקבל ביקורת שלילית תוך הידברות עם הזוג, הבנת הסיטואציה, מתן פיצוי הולם ותגובות לחוות הדעת הניתנות באתר

ומה אומרים המתחתנים?

אלפי זוגות עושים שימוש בחוות הדעת של mitformit כדי לתכנן לעצמם את החתונה, ויש כאלו שזוכרים את תהליך התכנון שעשו בעזרת הפלטפורמהֿ. דנה יוסיפוביץ מספרת לנו שבלי חוות הדעת באתר החתונה שלה לא היתה כזאת מושלמת: "מהרגע שהתארסתי תכננתי את החתונה בעזרת 'מתחתנים למען מתחתנים', גם שמעתי מהמון חברים שזו פלטפורמה מצוינת. אני נחשבת לבחורה יסודית ומתוכננת, בטח כשמדובר בפרויקט גדול כמו חתונה  - קוראת המלצות ולא מדלגת על שום פרט מידע. ההמלצות הן כלי מאוד חזק, כי הן בעצם העוגן לקבלת ההחלטה הסופית לגבי עסקה או רכישה. חוות הדעת ב-mitformit נתנו לי המון - קיבלתי את כל תמונת המצב לגבי הספקים, וממש אפשר להבין מהטקסט איך היה לזוג עם הספק - על חווית השירות, על האווירה ועל כל המסביב. חוות הדעת גם מאפשרות להתמקד בכמה ספקים ולא להתפזר בין כל המאות שמגיעים מכל תחום, כך שזה חסך לי הרבה מאוד זמן. בסופו של דבר, החתונה שלנו יצאה כל כך מושלמת! אני יכולה להגיד בצורה חד משמעית שאני מאוד מאמינה במעגל הזה - לקרוא חוות דעת, לבחור בהתאם, ובסוף גם להמליץ מכל הלב על הספקים שעשו את העבודה שלהם כמו שצריך. אני ממש חושבת ש-mitformit הוא בית לזוגות שעומדים להתחתן. עצם המחשבה שמישהו חשב להקל עלינו בדרך ולתת מקום שהוא בטוח וכיפי עם המלצות של אנשים טובים - זו ממש מעטפת חשובה שהופכת את הדרך להרבה יותר נעימה".

אלפי זוגות עושים שימוש בחוות הדעת של mitformit כדי לתכנן לעצמם את החתונהאלפי זוגות עושים שימוש בחוות הדעת של mitformit כדי לתכנן לעצמם את החתונה

מאחורי הקלעים של mitformit

"זה לא סתם שבימים אלו, אחרי עשור וחצי, אנחנו מציינים 200K חוות דעת באתר שלנו", אומרים עובד וירון וממשיכים, "לאורך השנים נוצר בינינו לבין הזוגות והספקים אמון מלא שנולד מתוך הגישה הברורה שלנו לשקיפות מוחלטת. עוד ועוד זוגות הבינו שכל העשייה שלנו מתרכזת בלאפשר להם להיחשף לכל המידע החשוב ולעשות בו שימוש מושכל".

זה לא סתם שבימים אלו, אחרי עשור וחצי, אנחנו מציינים 200K חוות דעת באתר שלנוזה לא סתם שבימים אלו, אחרי עשור וחצי, אנחנו מציינים 200K חוות דעת באתר שלנו | תמונה: צילום גיא ניסים

בדרך ל-200K חוות הדעת הבאות!

אם גם אתם התחתנתם ונעזרתם בפלטפורמה שלנו, נשמח לדעת איך הייתה החוויה שלכם. כל חוות דעת מפורטת ומעמיקה עוזרת בצורה משמעותית לזוגות נוספים להגיע לתובנות, לקבל החלטות ולבנות לעצמם את היום המאושר בחייהם. 
אולי יהיו אפילו כמה זוגות שיעשו העתק-הדבק לחתונה שלכם ויסגרו את כל הספקים שהמלצתם עליהם במו ידיכם ;)
ובינתיים, עד 200K חוות הדעת הבאות, תרשו לנו להגיד לכם שוב - המון תודה! אתם, הזוגות של mitformit, אלו שמאפשרים לנו לעשות את מה שאנחנו כל כך אוהבים, ולשאוף אל עבר מטרות חדשות בכל יום מחדש, למענכם ובשבילכם.

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

18
1
הצעות נוספות לקריאה
logo
שף רוסלן -הפקת אירועים
הפקה וניהול אירועים
הפקת חתונה בהנחה מטורפת!
גם בימים אלו, ממשיכים לתכנן חתונה💍
גם בימים אלו, ממשיכים לתכנן חתונה💍
23.6K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת