מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

זכותכם לדעת: השאלות הנפוצות ביותר ששאלתם את הספקים שלנו

לאורך כל תהליך ארגון החתונה, תמצאו את עצמכם שואלים לא מעט שאלות.
חשוב שתבינו שזה הכי לגיט שיש! תכל'ס, זו הפעם הראשונה שאתם עמוק בתוך הסצנה, בלי יותר מדי ידע מקדים על נותני שירות, עלויות, שירותים ואותיות קטנות.
חשוב מאוד לשתף כמה שאפשר בקהילת המתחתנים שלנו אם יש נושא שטורד את מנוחתכם ומעיק עליכם. כתמיד, אנחנו כאן כדי להפוך את התכנון וההפקה לפשוטים יותר, והפעם- עם השאלות הכי נפוצות שהספקים שלנו נשאלים כל פעם מחדש, ויוכלו לעזור גם לכם. סקרנים? בואו נתחיל!

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 9 דקות
3.0K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
זכותכם לדעת: השאלות הנפוצות ביותר ששאלתם את הספקים שלנו
15
15
מהירות:

השאלות הנפוצות למאפרת ומעצבת שיער

עינב שלום, מאפרת ומעצבת שיער המוכשרת, משתפת אותנו שחשוב לה לענות לכלות בדיוק ובסבלנות, "כדי שאף כלה לא תשאר עם ספקות ולבטים לפני היום הגדול". אלו השאלות הנפוצות ששואלים אותה:

"האם את עושה פגישת ניסיון?"
כידוע, חלק מהמאפרות וביניהן אני, עושות פגישת איפור ניסיונית לפני החתונה.
מבחינתי, הפגישה הזו חשובה עבור הכלה כדי לבחור את סגנון האיפור, להתאים אותו למבנה הפנים וכן כדי לבדוק שהעור לא מפתח אלרגיות לחומרי האיפור.

"האם אני הכלה היחידה שלך?"
הפורטה שלי הוא - כלה אחת ליום, כדי להעניק לה את השקט הנפשי הדרוש לה ביום שלה. היות ואני עושה גם איפור וגם שיער, אני יכולה לתכנן מול הכלה שלי את היום בהתאם לצרכים האישיים שלה.

"האם את מאפרת מלוות?"
אני ספציפית לא, כי יש לי צוות של מאפרות ומסרקות שאני מביאה עבור המלוות, דבר שנותן לכלות שקט נפשי בכך שהן לא צריכות לחפש עוד אנשי מקצוע עבור המלוות. 

"הכי חשוב שאף כלה לא תשאר עם ספקות ולבטים לפני היום הגדול". | צילום: אנדריי אברמוב | תמונה: עינב שלום - איפור ועיצוב שיער
"האם את יכולה לאפר גם את אמא שלי?"
בכיף. לאחר איפור הכלה בהתאם לשביעות רצונה, אוכל לאפר את אם הכלה בתוספת תשלום.

"באיזה סגנון את מאפרת?"
בדרך כלל כתגובה לשאלה הזו, אני מפנה את הכלות לעמוד האינסטגרם שלי, כדי להתרשם מעבודות נבחרות.
באופן כללי, הקו שלי כולל איפור עדין, שמדגיש את היתרונות המיוחדים של הכלה והמראה הטבעי שלה, לא צעקני או מוגזם מדי.

"האם את מבצעת גם ליווי לאולם?"
יש אפשרות לשירות ליווי לאולם ובמהלך האירוע בהתאם לבקשת הכלה. בלי קשר, מדגישה עינב, ביום החתונה אני מתפקדת כמו מלווה נוספת. מקפידה להחמיא ולהרים לכלה ביום הכל כך סוער ומרגש הזה.
אם את לא סגורה על עצמך אם את מעוניינת בליווי, תוכלי להחליט על כך עד שבועיים לפני החתונה, מדגישה עינב.

"ביום החתונה אני מתפקדת כמו מלווה נוספת- מקפידה להחמיא ולהרים לכלה". | צילום: עינב שלום | תמונה: עינב שלום - איפור ועיצוב שיער

השאלות הנפוצות לאולם/גן אירועים

באלגריה, גן ואולם אירועים ברחובות, משתפים שהדרך לבחירה נכונה של הלוקיישן לביג דיי, רצופה בשאלות חשובות שכדאי לשאול לפני שחותמים על החוזה. אלו השאלות הכי נפוצות שזוגות בוחרים לשאול:

"מה עושים אם המצב הבטחוני מפתיע לרעה?"
שאלה שנשאלת רבות בחודשים האחרונים לאור המצב הבטחוני המתוח, היא - מהן הזכויות של הזוג במידה והמצב הבטחוני מפתיע לרעה?
לפני הכל, העניין מפורט בחוזה בצורה מדויקת: יש סעיף שמגן על הזוגות במקרים כאלו, ואם לא - ניתן להוסיפו ידנית. במקרה של מצב ביטחוני בעייתי, ניתן לדחות או לבטל את האירוע.
(בלי קשר, תמיד מומלץ לבדוק שיש סעיף של דחיה או ביטול ללא קנס). 

"הדרך לבחירה נכונה של הלוקיישן לביג דיי, רצופה בשאלות חשובות". | תמונה: אלגריה
"האם יש לכם רשיון עסק, גנרטור חירום וביטוח צד ג'?"
שאלה נוספת שכדאי לשאול במקום היא האם יש רישיון עסק, גנרטור חירום וביטוח צד ג'. רישיון עסק חיוני כדי להבטיח שהרשויות לא יגיעו ויסגרו את מתחם האירועים זמן קצר לפני מועד האירוע. במקרה שכזה לא ניתן יהיה לעשות דבר, אלא לחפש מקום חלופי. גנרטור חירום - ימנע מצבים של הפסקת חשמל פתאומית במהלך האירוע, וביטוח צד ג' הכרחי כדי להעניק לכם ולאורחים שלכם שקט נפשי, שאם חלילה מישהו יפגע באירוע, הביטוח של האולם יקח אחריות עבור הפיצוי.

"האם יש אפשרות להתארגנות במקום?"
אצלנו באלגריה יש אפשרות התארגנות במקום, שיכולה לחסוך לזוגות כמה אלפי שקלים וזמן נסיעות יקר. 

"מה הנוהל לגבי כמות מוזמנים גדולה מהצפוי?"
מומלץ להעזר בשירות של אישורי הגעה כדי לבדוק שכמות המוזמנים תואמת למנות שהוכנו על ידי האולם וכדי שהמקום יוכל לספק שירות איכותי. אצלנו באלגריה, אם מעדכנים כמה ימים מראש על כמות אורחים גדולה מהצפוי, ניתן להעלות את כמות האורחים בלי להעלות את מחיר המנה בהתאם.

"יש אפשרות התארגנות במקום, שיכולה לחסוך לזוגות כמה אלפי שקלים וזמן נסיעות יקר". | תמונה: אלגריה

השאלות הנפוצות למעצבת שמלת הכלה

את ריקי דלאל, מעצבת שמלות הכלה הידועה מאשדוד, אין צורך להציג. היא מותג בינלאומי, מעצבת שמלות אלגנטיות להשקות ואירועים מיוחדים ושמלותיה נמכרות במאות בוטיקים בכל רחבי העולם.
אלו השאלות שבדרך כלל שואלים אותה:

"עם מי כדאי להגיע ולבחור שמלה?"
אנו ממליצים להגיע עם מלווה אחת או שתיים. חשוב שהמלווה תדע להקשיב לך ולצרכיך, ולא תכפה את דעתה עליך. בסופו של דבר, את זו שצריכה להיות עם השמלה כל הערב וחשוב מאוד שתהיי שלמה איתה ושיהיה לך נוח. 

"כמה זמן אורך תהליך תפירת שמלה חדשה?"
תפירת שמלה חדשה יכולה להימשך בין שבועיים לשלושה חודשים, הכל תלוי בהרכב השמלה. לפעמים שמלה מורכבת מ-6 בדים שונים שמספיק שאחד מהם חסר וזה מעכב את כל התהליך.

"האם יש גם שמלות צנועות או שמלות במידות גדולות?"
בהחלט. יש בסטודיו מגוון רחב של שמלות במגוון סגנונות ומידות. חלק מהשירות וההבנה אצלנו במותג ריקי דלאל שלא כל הבנות שוות במידותיהן. אנו מתחייבים לספק שמלה מהקולקציות שלנו בכל מידה ולכל מבנה גוף ללא תוספת תשלום גם אם המידה שלך לא קיימת אצלנו בסטודיו.

"חשוב מאוד שתהיי שלמה עם השמלה ושיהיה לך נוח". | תמונה: ריקי דלאל
"מה בדיוק כלול במחיר?"
המחיר אצלנו כולל את כל התיקונים ו/או התפירה וההתאמות עד לשביעות רצונך, כמו כן החודש אנו מעניקים גם שמלה שנייה במתנה למי שלוקחת שמלה מקולקציות חדשות. בנוסף, הינומה וכיסוי לחופה למי שצריכה ורוצה.

"האם ניתן לעשות שינויים בשמלה?"
המותג שלנו הוא מאוד אנושי, ומעצב את השמלה יחד עם הכלה. אנו יודעים להתאים את השמלה לכלה לפי דרישתה לחשוף את האזורים שהיא מרגישה איתם בנוח או להצניע ולטשטש איזורים שהכלה פחות אוהבת.

"אם אחרי הקניה אני מרגישה לא הכי שלמה עם השמלה, אפשר להחליף?"
אנו עוברים עם הכלה תהליך מדורג ומובנה, כך שכבר בהתחלה הכלה מבינה אם היא מתחברת לשמלה או לא ואם היא מעוניינת לשנות בה משהו. לכן, רק במקרים בודדים ביום המסירה הכלה מרגישה לא שלמה עם הבחירה (וגם אז, היא יכולה להחליף את השמלה בתיאום מראש).

"אנו מתחייבים לספק שמלה מהקולקציות שלנו בכל מידה ולכל מבנה גוף". | תמונה: ריקי דלאל

השאלות הנפוצות בתהליך בחירת חליפת החתן

ההכנות לקראת החתונה הן רבות, ובעוד שהכלה מתמקדת באיפור ובשמלה, החתן הטרי משקיע לא מעט זמן במציאת החליפה המושלמת. בפטרון חליפות חתן חושפים בפנינו את השאלות הכי חשובות ומעניינות של חתנים ישראלים:

"על איזו חליפה אתם ממליצים?"
הצוות שואל את החתן האם מתוכננת חתונת ערב או חתונת צהריים. עבור חתונת צהריים, מומלצים בדים קלים ונושמים כמו חליפות פשתן וצבעים בהירים, ללא פפיון או עניבה. עבור חתונות ערב, מדגישים בפטרון חליפות חתן, נמליץ על חליפה קלאסית או טוקסידו בצבעי שחור או כחול.
הצעה לשדרוג מרענן לחליפה לאירוע צהריים: מטפחת צבעונית יפה בכיס (ללא עניבה או פפיון, כדי שהמראה לא יהיה רשמי מדי).

"מה אעשה אם עליתי או ירדתי במשקל?"
אנו ממליצים לא לתקן את החליפה, כיוון שלאחר מכן אין אפשרות להחליף אותה במקום. במידה והמידה השתנתה, ניתן להגיע אלינו, ולקבל מכנסיים בגזרה תואמת למשקל הנוכחי. במקום יש מגוון מידות.

"אל תתביישו להסתובב עם החליפה כמה שעות ואפילו לשים מוזיקה בבית ולנסות לרקוד איתה". | צילום: גנסיס | תמונה: פטרון - חליפות חתן
"האם כדאי למדוד שוב את החליפה לפני החתונה?"
מומלץ לנסות וללבוש את החליפה לפחות שלושה ימים לפני החתונה, לא להתבייש להסתובב איתה כמה שעות ואפילו לשים מוזיקה בבית ולנסות לרקוד איתה. במקרה שפתאום לא נוח לכם או שחלילה יש לכם חרטות או מחשבות, תמיד אפשר לגשת לחנות ולעשות תיקונים אחרונים.

"האם חתנים יכולים להתארגן במקום?"
בהחלט. אנו ממליצים לחתנים להגיע אל החנות שלנו ביום הגדול להתארגנות חגיגית. כל חתן שמגיע מקבל יחס VIP, גיהוץ של כל הסט, אלכוהול, כיבודים ומוזיקת חתנים משמחת.

יש לכם שאלות נוספות? תציצו כאן במדריך המלא לקניית חליפת חתן מושלמת.

"הצעה לשדרוג מרענן לחליפה לאירוע צהריים: מטפחת צבעונית יפה בכיס". | צילום: גנסיס | תמונה: פטרון - חליפות חתן

השאלות הנפוצות לצלם מגנטים

בחירה בצלם מגנטים לחתונה היא בחירה בספק הכי משמעותי באירוע, לא פחות, מציין אלכסנדר צלם סטילס מקצועי וצלם מגנטים. "אין אירוע בו האורחים לא מחפשים קודם כל את צלם המגנטים, שתופס את הרגעים שלא תרצו לשכוח". אז אילו שאלות חשובות זוגות שואלים את צלם המגנטים? אלכסנדר עונה:

מהן שעות העבודה שלך כצלם מגנטים?
לרוב נהוג שבחתונת ערב צלם המגנטים מגיע בשלב קבלת הפנים ונשאר עד אזור השעה 24:00. בחתונת שישי צהריים לעומת זאת, אני מגיע למקום כחצי שעה לפני האירוע, מקים את העמדה ומכין ציוד מקצועי ולאחר מכן נשאר לאורך 5-6 שעות.

מהי איכות ההדפסה?
ישנם סוגי מדפסות שונות בתחום המגנטים, והפער בין האיכויות הוא משמעותי, ומשפיע על עמידות המגנט לאורך זמן. בשונה מהדפסת דיו רגילה שנחשבת לפחות איכותית, אני נעזר בהדפסה תרמית, שמפתחת את תמונת המגנט כמו במעבדת צילום מקצועית. זו הדפסה הרבה יותר איכותית שתבטיח שהמגנטים ישמרו לאורך זמן רב.

"אין אירוע בו האורחים לא מחפשים קודם כל את צלם המגנטים". | תמונה: אלכסנדר | Alexander - צילום מגנטים לחתונות
כמה אנשי צוות מגיעים לאירוע?
אלכסנדר מדגיש שהוא אף פעם לא מגיע לצילומים לבד, אלא תמיד מלווה אותו איש מקצוע נוסף כדי לא לפספס רגעים חשובים ולהעניק למוזמנים תוצרים באיכות לא פחות ממעולה. 

הוא מסכם: "אני צלם סטילס בעל ניסיון רב, כך שתוכלו לסמוך על כך שהמגנטים שתקבלו מהאירוע ישמשו אתכם הן למזכרת והן לטובת הדפסת אלבום או תמונות. אני תופס במגנטים רגעים בלתי נשכחים של הזוג, האורחים, האווירה, העיצוב ועוד".

"אני תופס במגנטים רגעים בלתי נשכחים של הזוג, האורחים, האווירה, העיצוב ועוד". | תמונה: אלכסנדר | Alexander - צילום מגנטים לחתונות
בואו נסכם:
בנוסף לשאלות שמיועדות לספקים שלנו, יש לא מעט שאלות שעשויות לצוץ בתהליך ארגון החתונה, לכן הרגישו חופשי להתייעץ בכל שאלה בפלטפורמות שהקמנו לטובת מטרה זו: מתחתנים למען מתחתנים- הקהילהוהצילו התארסנו קהילת הזוגות. 
ועוד טיפ קטן מאיתנו: ארגנו לעצמכם רשימה עם כל השאלות החשובות עבור הספקים שלכם, הדפיסו אותה והביאו אותה אתכם לפגישות. כך תוכלו להיות בטוחים שלא פספסתם בדרך פרטים חשובים.

יאללה, שיהיה במזל!

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

13
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
עינב שלום - איפור ועיצוב שיער
איפור כלות
חבילת איפור ועיצוב שיער מושלמת
היי כלה, מזל טוב! זה בשבילך >>
היי כלה, מזל טוב! זה בשבילך >>
27.6K
למימוש ההטבה
logo
אלגריה
אולמות וגני אירועים
אלגריה
בואו לראות איך אלגריה החדשה תראה...
בואו לראות איך אלגריה החדשה תראה...
1.6K
עוד פרטים
logo
ריקי דלאל
שמלות כלה
שמלה שנייה במתנה
קולקציית שמלות הכלה לחורף 2024-2025
קולקציית שמלות הכלה לחורף 2024-2025
36.6K
למימוש ההטבה
logo
פטרון - חליפות חתן
חליפות חתן
טוטאל לוק מושלם לחתן ב- 999 ₪
לחתנים שלא מתפשרים על פחות ממושלם!
לחתנים שלא מתפשרים על פחות ממושלם!
567
למימוש ההטבה
logo
אלכסנדר | Alexander - צילום מגנטים לחתונות
מגנטים
25% הנחה
צילום מגנטים בהנחה ל-10 הזוגות הראשונים
צילום מגנטים בהנחה ל-10 הזוגות הראשונים
34.0K
למימוש ההנחה
הוספת חוות דעת