מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

חתונה כחול-לבן: החתונה של אופק ורענן

מי לא אוהב את יום העצמאות? כל פינה מדיפה את ריח המנגל המגרה, הפארקים מתמלאים עד אפס מקום, דגלי כחול-לבן מונפים בכל עבר, ואווירת הגיבוש הישראלית מורגשת בעוצמה הכי חזקה שיש. יום העצמאות הוא חגיגה לכולנו, אבל יש מי שהחליטו להפוך את החגיגה הזו לשמחה אפילו יותר, בעזרת חתונת יום העצמאות מרימה וחגיגית במיוחד! 

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 11 דקות
19.3K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
חתונה כחול-לבן: החתונה של אופק ורענן
15
15
מהירות:
יותר ויותר זוגות בוחרים להתחתן ביום העצמאות ולנצל אותו לטובת היום הכי מאושר בחייהם, ואם עושים את זה נכון - מדובר על אירוע שישאיר את חותמו לאורך שנים. לקראת יום העצמאות ההולך וקרב, דיברנו עם כמה מהספקים הנהדרים שלנו שכבר השתתפו לא פעם בחתונה שכזו, וגם עם הזוג אופק ורענן שעומדים להתחתן ממש בעוד כמה ימים - ביום העצמאות ה-74 למדינת ישראל.

"אופק ורענן עומדים להתחתן ממש בעוד כמה ימים!" | תמונה: נח גליק

כשכל היתרונות מתחברים: החתונה של אופק ורענן

אופק ורענן הכירו בקורס הקצינים והפכו לזוג מקסים במיוחד. אופק, שמילאה תפקיד של לוחמת, כבר הספיקה להשתחרר ולהתחיל לעבוד בתור טבחית במסעדת "יפו-תל אביב", ורענן עדיין משרת בצבא בתור מ"פ בשיריון - לוחם מסור שחוזר הביתה אחת לכמה סופי שבוע. הם ביחד כבר 4 שנים, וביום ההולדת ה-24 שלה רענן החליט לשלוף את הטבעת ולהפוך את הקשר לרשמי.

החתונה של אופק ורענן אמנם עדיין לא התקיימה, אבל ממש בעוד כמה ימים, כשבכל בית בישראל יחגגו את יום העצמאות, הם יעמדו תחת חופה וקידושין יחד עם כל המשפחה והחברים. אין ספק שבחירת יום העצמאות בתור יום החתונה היא בחירה שדורשת לא מעט אומץ, שכן מדובר ביום שבו כל עם ישראל ממלא את הכבישים בפקקים, ושההתנייה הקלאסית גורמת לכולם לדמיין בלי הפסקה את ארוחת העל האש המפוארת של החג. מהסיבה הזו בדיוק תכנון חתונת יום העצמאות צריך להיות מוקפד ומחושב, כדי להצליח ולהעניק לכל האורחים חווית חתונה יוצאת דופן, שלא שוכחת להזכיר את היום הכי ישראלי בלוח השנה.

"רענן החליט לשלוף את הטבעת ולהפוך את הקשר לרשמי"
אופק, שאיתה אנחנו מצליחים לדבר בין כל הארגונים, מספרת לנו איך כל הקלפים הסתדרו לה ולבעלה לעתיד, רענן, סביב התאריך המיוחד הזה: "השנה יום העצמאות יוצא ביום חמישי, ומיד אחריו מגיע סוף השבוע. בתפיסה שלנו חתונה באמצע השבוע זה מבאס, והרבה יותר כיף שיש אופציה לחגוג עד אמצע הלילה ואחר כך לנוח בלי שעונים מעוררים. מעבר לזה, מזג האוויר בתקופה הזו הוא מושלם ולא רצינו לוותר עליו. המשפחה של רענן היא משפחה דתית, ובגלל שהשנה יום העצמאות יוצא באמצע ספירת העומר היינו צריכים לקבל היתר מיוחד. דיברנו עם הרב שאישר לנו את התאריך ומיד קפצנו על זה".

מציאת ספקים לחתונת יום העצמאות היא משימה לא פשוטה בפני עצמה. היות ומדובר על יום שבו כולם אוהבים לחגוג עם המשפחות, לא מעט טלפונים ובדיקות חיכו לאופק ולרענן בדרך למציאת הספקים הפנויים: "התחלנו לתכנן את החתונה לפני פחות מ-4 חודשים, שזה אמנם מאוחר יחסית אבל עדיין השאיר לנו מספיק מרחב תמרון. בהתחלה נבהלנו כי לא מעט ספקים אמרו לנו שהם לא עובדים ביום העצמאות, אבל לאט לאט הבנו שיש כל כך הרבה ספקים שבסוף בטוח נמצא. בסופו של דבר התכנון היה זמין וקל, ולא נתקלנו בקושי דרמטי מדי. בחרנו במטע זיתים מדהים בעמק יזרעאל עם מפיק האירועים - יונתן שריר (פשוט אירועים) שמקים לנו את כל התשתית במקום, סגרנו עם הקייטרינג השני שפגשנו, ושמנו את הדגש בעיקר על האנשים שעומדים מאחורי השירות. אם הרגשנו נעים ונוח עם ספק מסוים - מיד סגרנו איתו".

"בסופו של דבר תכנון החתונה היה זמין וקל, ולא נתקלנו בקושי דרמטי מדי"
מבחינה טכנית, החתונה דורשת לא מעט התאמות ללוח הזמנים כדי להספיק להתארגן ולהצטלם בנחת, וגם כדי לאפשר לאורחים להגיע בשעות נוחות וכמה שפחות פקוקות לאירוע: "את ההתארגנות נתחיל בסביבות 9-10 בבוקר. אנחנו מתארגנים בבית של ההורים שלי, שנמצא ממש 2-3 דקות נסיעה מהמטע, ושם גם נעשה את הצילומים. זה האיזור הכי יפה שיש, ולא חסרים בו נופים מדהימים. האורחים מוזמנים לשעה 16:00, גם כי המקום מאוד יפה וחשוב לנו שהם יספיקו לחוות את השטח באור יום, וגם כי זו השעה שבה אנשים נמצאים בעיצומו של המנגל, ואנחנו מקווים שהכבישים יהיו פנויים".

ומה עם ההתייחסות ליום העצמאות? אופק ורענן מתכוונים לתת לא מעט מקום לחגיגה הישראלית: "אני טבחית ורענן איש צבא, ולכן אחד התחביבים הגדולים של שנינו הוא מנגל ובשר - תחביב שמתאים לגמרי לקונספט של יום העצמאות. אנחנו מתכוונים לעצב את המטע עם דגלי ישראל, וקנינו המון גימיקים לרחבה שקשורים ביום הזה - זוהרים עם מגן דוד בצבעי כחול לבן, פטישים מתנפחים עם דגל ישראל ועוד. זאת עומדת להיות חתונה בצבע, עם המון שמחה וכיף".

הפקה וניהול אירועים - חתונה כחול-לבן: החתונה של אופק ורענן
עכשיו, רגע לפני שזה קורה, אופק ורענן מתחילים להתרגש: "החתונה כבר מתקרבת ואנחנו מאוד מתרגשים. בגלל רצף האירועים שלפני יום העצמאות, כולל חג הפסח וימי הזיכרון, בחרנו לחגוג כבר את החינה שלנו, ומאז ההתרגשות התחילה לעלות יותר ויותר. גם המשפחות שלנו מאוד מתרגשות ומחכות לאירוע הזה, ושילבנו בחתונה המון דברים שיגרמו להן לחגוג כמו שמגיע להן. בסופו של דבר זה האירוע של כולנו, ושנינו חושבים שלכולם מגיע ליהנות, להתרגש ולהרגיש בנוח".

אופק ורענן, אנחנו מאחלים לכם מזל טוב ענק!

"בחרנו לחגוג כבר את החינה שלנו, ומאז ההתרגשות התחילה לעלות יותר ויותר"

הצילומים המיוחדים של חתונת יום העצמאות

אז דגלי ישראל - יש, מנגלים - יש, מוזמנים - יש, אבל מה עם התמונות? אם כל יום חתונה מתאפיין בצילומים מיוחדים שדורשים היערכות מוקדמת, לוקיישנים וזמן, אז על אחת כמה וכמה שגם צילומי חתונת יום העצמאות מתאפיינים בהם. הצילומים צריכים להיתפר בעדינות ובחכמה ביום הזה, כי עם כל היופי והאווירה שמסביב - לוח הזמנים צפוף אפילו יותר מבדרך כלל.

"עם כל היופי והאווירה שמסביב - לוח הזמנים צפוף אפילו יותר מבדרך כלל" | תמונה: גלושא צלמים
גל, הבעלים של "גלושא צלמים", משתף אותנו בניסיון שלו מחתונות יום העצמאות שלקח בהן חלק, ומספר לנו על האווירה הייחודית שמאפיינת אותן: "חתונות יום העצמאות הן מצב ביניים בין חתונות צהריים לבין חתונות ערב - הן מתחילות בסביבות 16:00-16:30, ולכן יש צורך בהיערכות מוקדמת כדי לעמוד בזמנים. יש כאן יום ייחודי שהחתונות בו הן לא רגילות, ובשילוב עם העובדה שהכבישים מפוצצים באנשים - צריך להתייחס ללוח הזמנים בצורה מאוד מוקפדת. האווירה ביום הזה היא מאוד ייחודית ומעניינת - בכל מקום שפונים אליו יש דגלי ישראל, המטס המרהיב בשמיים, והתחושות והווייבים ביום הזה מאפשרים להוציא ממנו תמונות ממש מיוחדות ויפות".

גל נותן לנו גם כמה דוגמאות מגניבות לצילומים, ומספר לנו שכל החתונה נערכת באווירה הרבה יותר קלילה וחופשית מבדרך כלל: "חתונות יום העצמאות הן קצת כמו חתונות בסרטים - הכל קורה באור יום, כולם מגיעים בלבוש קליל, יש אווירה טובה וכיפית באוויר. את האווירה הזו אפשר לשלב עם יום העצמאות לטובת הצילומים - לדוגמה, אפשר פשוט לעצור ליד חבורה שעושה מנגל בפארק ולהצטלם איתה - זה הופך את הכל למאוד ישראלי ושונה. יש גם זוגות שמראש מעדיפים לא להסתובב אלא להצטלם 'קצר ולעניין' עם עצמם ליד אזור ההתארגנות או במושב כלשהו - אפשר ממש לשחק עם זה".

"הכל קורה באור יום, כולם מגיעים בלבוש קליל, יש אווירה טובה וכיפית באוויר" | תמונה: גלושא צלמים

"כל הארץ מנגלים, מנגלים"

והאוכל, מה איתו? בחתונת יום העצמאות רק מתבקש שהאוכל יוגש בסגנון מנגל ישראלי אסלי, כי עם כל הכבוד למנות החתונה המפונפנות - אין ישראלי שרוצה לחגוג את היום הזה בשום דרך אחרת. אבל אל תחשבו שזה פשוט - גם כאן חברות הקייטרינג צריכות להיות ערוכות לכל תרחיש, לעשות את ההתאמות גם לאורחים צמחוניים וטבעוניים, ולהצליח להרים מנגל משודרג שיתכתב עם מעמד החתונה הקלאסי והמכובד.

"חתונת יום העצמאות רק מתבקש שהאוכל יוגש בסגנון מנגל ישראלי אסלי" | תמונה: שף רוסלן -הפקת אירועים
עם שף רוסלן אנחנו מדברים על האוכל, ההיערכות, הלוגיסטיקה והעיצוב, ומגלים שאם יודעים איך לעשות את זה נכון - אין שום סיבה לדאגה: "קודם כל חשוב לדבר על העניין הלוגיסטי. יום העצמאות הוא חג, ולכן חשוב לתכנן את הכל מבעוד מועד - לארגן צוותים, לעצב את המקום, להקים את הדוכנים והעמדות בשטח ועוד. אחרי 28 שנות ניסיון אני יכול לספר שאם עושים את כל זה מראש - אפשר להגיע ליום האירוע בראש שקט, ולדעת שהכל כבר מחכה לנו במקום. אחרי שהכל עומד אנחנו יכולים לפנות לאוכל עצמו. 
הכיוון שלנו בחתונת יום העצמאות הוא גריל קווקזי עם על האש מטורף, כשכל האירוע קורה בלייב עם מטבח פתוח ואוכל שמתבשל לעיני האורחים. אנחנו מתחילים עם מנות קטנות כמו כיסוני טלה קווקזים, קבבונים, מנת גירוס יוונית, ואז עוברים לקבבים על שיפודי ברזל, עופות במעשנת, נתחים מובחרים של בשר - מתחילת האירוע ועד סופו האוכל זורם לאורחים נון-סטופ, מהמנגל לצלחת. אנחנו רוצים לתת לאורחים תחושה שהם מלכים ושכל האוכל המטורף הזה הוא במיוחד בשבילם. כמובן שאנחנו עובדים גם עם מוצרים כמו ביונד מיט ובשר מתורבת לטובת אנשים צמחוניים וטבעוניים. נקניקיות המרגז והקבבים הטבעוניים שלנו כל כך טעימים, עד שממש קשה להבדיל בינם לבין בשר. ביום כזה שכל כולו על טהרת הבשר, חשוב לנו לדאוג גם להם ולכבד את הדרך שלהם".

"גריל קווקזי עם על האש מטורף" | תמונה: שף רוסלן -הפקת אירועים
"אנחנו רוצים לתת לאורחים תחושה שהם מלכים ושכל האוכל המטורף הזה הוא במיוחד בשבילם" | תמונה: שף רוסלן -הפקת אירועים
שף רוסלן והצוות דואגים במקביל לאוכל גם לעיצוב של המקום וההפקה, כך שהם אחראיים גם על האווירה שעומדת להיות בחתונת יום העצמאות הקרובה שבה הם לוקחים חלק: "אנחנו מביאים איתנו המון דגלי ישראל שיקשטו את המקום. הרעיון הוא לייצר לאורחים תחושה שהם מגיעים לפיקניק עשיר עם אוכל פיין. אנחנו מסדרים את השטח עם פופים, פינות ישיבה, שולחנות גבוהים ונמוכים ועוד סוגים של ריהוט אלטרנטיבי - שכל אורח ואורחת יוכלו למצוא את הפינה הכי נוחה להם. את כל ההפקה הזו אני נותן במתנה לזוגות ממני, וחוסך להם אלפי שקלים - להם נותר רק לבוא לבושים יפה ולהתחתן".

"אנחנו מסדרים את השטח עם פופים, פינות ישיבה, שולחנות גבוהים ונמוכים ועוד סוגים של ריהוט אלטרנטיבי" | תמונה: שף רוסלן -הפקת אירועים

אלכוהול ישראלי איכותי באווירת יום העצמאות

חתונת יום העצמאות בלי אלכוהול? הצחקתם אותנו! ביום הכי ישראלי בשנה הבר צריך להיות ערוך היטב עם מגוון קוקטיילים, צ'ייסרים, בירות ישראליות ויינות מעולים, שגם ישתלבו מצוין עם הבשר וגם ידגישו את הטעם הישראלי שכל כך מאפיין את היום הזה.

טל מ"ערמוניה" מתכונן לחתונות יום העצמאות הקרובות, ומספר לנו על כמה מהמשקאות הכי אהובים על הישראלים: "בחתונות יום העצמאות אנחנו רוצים לתת דגש למבשלות ויקבים ישראלים, כמו גם לאלכוהול שמאפיין את האווירה הישראלית. הרבה ערק הולך באירועים האלו, כמו גם בירות ישראליות כמו גולדסטאר לצד בירות בוטיק של מבשלות מיוחדות, יינות של יקבי בוטיק ישראלים כמו ברקן, רמת הגולן, רקנטי, הרי גליל ועוד. לצד הבשר האורחים אוהבים לשתות בירה קרה או יינות אדומים - הם משתלבים מצוין ביחד ומשלימים אחד את השני לחוויה קולינרית מאוד ישראלית".

"לצד הבשר האורחים אוהבים לשתות בירה קרה או יינות אדומים" | תמונה: ערמוניה בר
טל מדגיש שגם הקוקטיילים השונים יכולים להקפיץ את האווירה הישראלית בחתונה, ונותן לנו 3 מתכונים לקוקטיילים ישראלים, טעימים ושתוכלו להכין בקלות גם בבית: "אנחנו ב'ערמוניה' אוהבים לפרגן, אז סידרנו לכם, הזוגות של mit4mit, כמה מתכונים קלילים לחגיגה ישראלית ברוח יום העצמאות, עם קוקטיילים ופירות שיתאימו לכל מה שנצלה על הגריל, ויעיפו באוויר את האורחים שלכם:

"מתכונים קלילים לחגיגה ישראלית ברוח יום העצמאות" | תמונה: ערמוניה בר
שנדי לימונים
אין על האש בלי בירה קרה וקנקן לימונדה, ואנחנו שואלים - למה לא לערבב אותם יחד למשקה מרענן? 
המתכון שלנו:
כוס עם 50 מ"ל בירה לבנה 
50 מ"ל לימונדה/ספרייט
הוסיפו את הלימונדה או הספרייט לכוס עם הבירה, התחילו עם תערובת של 50/50 ושנו בהתאם לטעם.

שנדי לימוניםשנדי לימונים | תמונה: ערמוניה בר
לגונה כחולה 
ג'ין-טוניק הוא אחד המשקאות הטובים ביותר למזג האוויר חם, ואין מי שלא מכיר אותו. החלטנו לשדרג לכם את המתכון ללגונה המוכרת שתצבע לכם את הכוס בכחול, במיוחד ליום העצמאות! כמובן שתוכלו לשנות את המתכון בהתאם לטעמכם ולכמות הג'ין שאותה תרצו לשתות.
המתכון שלנו:
כוס "הייבול" (כוס גבוהה)
45 מ"ל ג'ין
20 מ"ל קירסאו כחול
ליים/ספרייט לסגירה
על כוס מלאה קרח הוסיפו את הג'ין, הקירסאו ואת המשקה הסוגר לפי טעמכם. ניתן להוסיף פרוסת ליים לקישוט, או לסחוט את הליים ליצירת בעבוע כייפי.

לגונה כחולהלגונה כחולה | תמונה: ערמוניה בר
אבטיח ונענע
ואיך אפשר בלי ערק? אז כדי שגם אלו שלא מקפיצים צ'ייסר באוויר ישתו ערק בחגיגה שלכם, סידרנו לכם מתכון קליל וכייפי שמזכיר לנו שהקיץ בדרך! 
המתכון שלנו:
כוס עם קוביות אבטיח קר
עלי נענע מ-2 גבעולים (ללא שימוש בגבעול)
קורט מלח
1/4 לימון סחוט
20 מ"ל ערק 
מסדרים קוביות אבטיח ונענע בכוס ומוזגים מעל את הערק. מעבירים את הכוס למקפיא לספיגת הטעמים לשעתיים. לאלו מכם שיש להם קצת יותר זמן וחשק - ניתן לטחון את האבטיח והנענע בבלנדר לפני הערבוב עם שאר המרכיבים".

אבטיח ונענעאבטיח ונענע | תמונה: ערמוניה בר

שיפוד ביד ימין, קוקטייל ביד שמאל וחיוך גדול למצלמה - חג עצמאות שמח!

וואו, איזה יום עצמאות מחכה לנו! בין אם אתם מתחתנים ביום העצמאות, מוזמנים לחתונה או פשוט עומדים לנפנף עם החברים באחד הפארקים הקרובים - אנחנו מאחלים לכם חגיגות מהנות עם אווירה סופר מיוחדת, אוכל איכותי ואלכוהול מצוין.

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

20
2
הצעות נוספות לקריאה
logo
גלושא צלמים
צילום וידאו וסטילס
1,000 שקלים הנחה
מתחתנים? אסור לכם לפספס את ההצעה הזאת >>
מתחתנים? אסור לכם לפספס את ההצעה הזאת >>
1.8K
למימוש ההנחה
logo
שף רוסלן -הפקת אירועים
הפקה וניהול אירועים
הפקת חתונה בהנחה מטורפת!
גם בימים אלו, ממשיכים לתכנן חתונה💍
גם בימים אלו, ממשיכים לתכנן חתונה💍
14.2K
למימוש ההטבה
logo
ערמוניה
שירותי בר לאירועים
50% הנחה על בר קוקטיילים נוסף
לחגיגת אלכוהול בלתי נשכחת!
לחגיגת אלכוהול בלתי נשכחת!
352.3K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת