מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

פרויקט חם: כל הטיפים שיהפכו את חתונת הקיץ שלכם לנעימה וקלילה יותר

הקיץ כבר כאן! האווירה הכללית היא קלילה ומרעננת, מזג האוויר מחייך אלינו, יחד עם הלוקים של החוגגים שגם הם, כצפוי, סופר Shiny. עם כל הגלאם והפאן, אנחנו לא שוכחים שמדובר בקיץ ישראלי, וכמו קיץ ישראלי טוב הוא מציע לנו חמימות, אך גם לא מעט לחות וזיעה. אתם כבר רגל אחת בתוך ההכנות, חשוב לנו לתת לכם כמה טיפים שישדרגו את חתונת הקיץ שלכם בכמה רמות, ויעזרו לכם לעבור אותה הכי בצ'יל.

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 6 דקות
18.9K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
פרויקט חם: כל הטיפים שיהפכו את חתונת הקיץ שלכם לנעימה וקלילה יותר
15
15
מהירות:

מה הלו"ז? טיימינג זה הכל בחיים

בגזרת הצילום, שוחחנו עם עופר מתיתיהו, צלם אירועים, על תזמון איפור הכלות בחתונת הקיץ. פרט שנראה במבט ראשון קצת שולי, אך כאשר התבוננו לעומק, למדנו עד כמה תזמון הוא הכל בחיים.
עופר הציע לקבוע עם המאפרת בשעות הצהריים המוקדמות, כדי שהכלה תוכל לסיים את האיפור לקראת 14:00-15:00. למה לא לקבוע ישר על הבוקר? פשוט. הלחות והחום עלולים להרוס את האיפור עוד לפני היציאה לצילומים. וחבל. באותו נושא, עופר מציע שתבקשו מהצלם (או הצלמת) שיוותרו על מסעות כומתה, ותיזוזים ממקום למקום. גיחות קצרות לצילומים בחוץ, וחזרה במהירות אל המזגן של האוטו. אחרי הכל, קיץ זה קיץ.

זה מצטלם טוב: איזה לוקיישן לבחור?
בנוסף, עופר שיתף אותנו בתובנה שעלתה מתוך ניסיון מר של זוגות רבים שבחרו בלוקיישן הזה והתחרטו לאחר מכן. בין בחירת לוקיישנים לצילום בטבע, תוכלו לבחור בצילומים ביער, בחווה, בכרם, בפארק לאומי ועוד, אבל אל, פשוט אל(!) תתקרבו לים.
זה נכון שיש יותר שעות אור, כך שלכאורה ניתן להגיע לים ולהצטלם, אך הרוח והלחות הם הדבר הכי פחות סקסי עבור השיער הכלתי. בין תופעות הלוואי הצפויות: חשמל סטטי, שוונצים ואפילו הרס התסרוקת. לא מוכנים לוותר על ים? לכו על צילומי זוגיות או טראש דה טרס ביום אחר.

טיימינג ולוקיישן, השילוב המושלם.טיימינג ולוקיישן, השילוב המושלם. | תמונה: עופר מתיתיהו | צלם אירועים | צילומי זוגיות בחו"ל

חום יולי אוגוסט: Less is more

חתונת קיץ הנערכת בגן אירועים היא עניין קצת טריקי. עוד לפני הדאגה לאורחים, איך דואגים שלחתן ולכלה יהיה נעים, גם אם מזג האוויר בחוץ הוא חם ולח?
אלי שיטרית, מעצב שמלות כלה, משתף אותנו בכמה טיפים:
"כדאי שכלת הקיץ תבחר בשמלה נוחה, עם בדים קלילים ואוורירים כמו שיפון, טול ותחרה, ותמנע מבדים כמו סאטן ומשי, שעלולים להידבק לגוף, ולהראות את סימני הזיעה הלא רצויים (חס וחלילה). 
אם האירוע מתוכנן עד שעה מאוחרת, חשוב לדאוג ללוק שני, שיהיה משוחרר וקליל יותר. הסיסמה שצריכה ללוות אותך, הכלה, בבחירה היא: Less is more, ככל שהלוק יהיה קליל ונעים יותר, כך תצליחי לחוש במיטבך גם אם מסביב חם מאוד". ההמלצה של אלי היא ללכת על אוברול לבן וקליל, מסתבר שאוברול הוא אחת הבחירות השיקיות של השנים האחרונות, כוכבות וסלבריטאיות רבות בוחרות לככב איתו על שטיחים אדומים. במקרה שלך, מומלץ לבחור באוברול קליל בתור מערכת הלבוש השניה של הערב, ולהשתחל אליו בכיף לאחר החופה.  

אפשרות נוספת שמתאימה עבור חתונת בריכה או חתונה על חוף הים, היא שמלה קצרה וקלילה או אפילו בגד ים עם גלביה קלילה מבד כותנה, שיפון או פשתן.
עוד אפשרות, המועדפת על כלות רבות היא לבחור טופ אחד ושתי מערכות חלק תחתון. אחת לתחילת הערב, ואחת לשלב של הריקודים. למשל: בחצי הראשון של האירוע חצאית נסיכותית, ולאחר מכן חצאית מעטפת או קלוש, מבד נעים הנופל על הגוף, בלי להכביד.

"כדאי שכלת הקיץ תבחר בשמלה נוחה, עם בדים קלילים ואוורירים כמו שיפון, טול ותחרה". | תמונה: אלי שטרית

Morning till Night: איפור ושיער שנשארים לאורך זמן

ומה לגבי טיפוח עור הפנים? כדי שהאיפור יהיה עמיד ו"יתפוס" טוב על העור, ההכנה של העור סופר חשובה. מרי פורת, מאפרת ומעצבת שיער לכלות ממליצה לכלות שמתחתנות בקיץ, להכין את פניהן מראש ליום הגדול. מומלץ לדאוג להכנה ראויה של העור אצל קוסמטיקאית כשבוע וחצי לפני החתונה, כדי שהעור יהיה במצב טוב ויקבל את האיפור בצורה האופטימלית. 
אוהבות ללכת לים ולבריכה? מומלץ מאוד להיזהר משיזוף יתר לפני החתונה, מהסיבה הפשוטה שלא ניתן לאפר עור שרוף - שום מייקאפ, סומק או צללית, לא משנה מאיזו פירמה, לא יעבדו על רקע עור שזוף יתר על המידה.

ומה לגבי השיער?
מרי ממליצה על אפשרות קלילה וכיפית לתסרוקת חתונת הקיץ: שיער אסוף. נמוך או גבוה, עם סיכות או בלי, זה פחות משנה. כדי שתרגישי הכי בנוח, דאגי לאיסוף בצורה נוחה, כך שהתסרוקת תהיה עמידה ולא תצטרך ליווי צמוד. מניסיונה של מרי, תסרוקת אסופה עמידה יותר משיער פזור לאורך זמן. אם בכל זאת החלטת "להתפזר", ההמלצה היא לקחת ליווי, כיוון שגם מעצבת השיער המקצועית ביותר לא יכולה לעמוד נגד כוחות הטבע: רוח, לחות, זיעה ועוד. אם זה המצב אצלך, דאגי לטאצ' אפ לפני הצילומים, החופה, הריקודים ושאר נקודות ציון וצילום חשובות באירוע. 

מרי ממליצה על אפשרות קלילה וכיפית לתסרוקת חתונת הקיץ: שיער אסוף. נמוך או גבוה.מרי ממליצה על אפשרות קלילה וכיפית לתסרוקת חתונת הקיץ: שיער אסוף. נמוך או גבוה. | תמונה: מרי פורת | איפור ועיצוב שיער

חתן, זה תפור עליך

לקראת עונת החתונות הקרבה, אספנו גם כמה טיפים מומלצים עבור החתן. דיפלומט חליפות חתן, ענו את התשובה לשאלה הבוערת: איך בוחרים אאוטפיט נוח ונעים לחתן בקיץ הישראלי?
"בחתונות קיץ לרוב חם יותר, ויום הצילומים מתארך כיוון שיש שעות אור רבות. לכן, ההמלצה היא לשלב בדים קלילים ונוחים על הגוף. בדי כותנה ופשתן הם המומלצים ביותר מבחינתי, כיוון שהם Sweating friendly.  בדומה לכלה, גם אצל החתן ההמלצה היא לשלב לוק נוסף, כאשר חתנים רבים בוחרים להתחיל עם ג'קט, ובחצי השני של האירוע סט של וסט ומכנסיים. בין הצבעים השולטים בטרנדים של חליפות החתן בקיץ 2023 ניתן למצוא גוונים בהירים של תכלת, אפור ובז'. כדי שהחתן יחוש יותר בנוח, כדאי להכיר גם חליפות מיוחדות לקיץ עם חצי בטנה, שעוטפות את הגוף בקלילות, הרבה יותר מחליפות סטנדרטיות"

ומה לגבי טוקסידו?
"חתנים רבים מעדיפים להתחיל את האירוע עם טוקסידו מעונב מסורתי, ולדאוג לסט נוסף בהמשך האירוע. כלל האצבע במקרה הזה הוא ההרגשה האישית שלכם.  אם נוח לכם ונעים לכם בבגד הנוכחי, זה מה שקובע", הוא אומר. במקביל לבחירת הבד והצבע, אל תשכחו את החולצה שמתחת לחליפה. גם כאן, תנו עדיפות לחולצות נושמות ואווריריות, בצבעים בהירים.

טיפ קטן ומדליק, לסיום: 
שום חליפת חתן לא מושלמת בלי אביזרים ואקססוריז שמלווים אותה. זו ההזדמנות שלכם להפתיע ולהשתולל עם האביזרים: מטפחות כיס צבעוניות, נעליים, חפתים, עניבות משוגעות, ריבועי כיס ועוד.
מומלץ להתאים את צבע מטפחת הכיס או את צבע החפתים, לצבעי שמלות השושבינות של הכלה.

חליפת החתן לא תהיה מושלמת בלי אביזרים ואקססוריז שמלווים אותה.חליפת החתן לא תהיה מושלמת בלי אביזרים ואקססוריז שמלווים אותה. | תמונה: דיפלומט חליפות חתן

ארגון חתונת קיץ זה קלללל

ארגון חתונת קיץ עשוי להיות פרויקט, אך בעזרת הכוונה נכונה, תוכלו לאתר פתרונות מתאימים כדי להרגיש טוב לאורך כל האירוע. השתדלו לבחור בצוות איכותי שילווה אתכם לאורך האירוע, עם הטיפים הנכונים והיכולת להרגיע וללוות אתכם בכל מצב.
עדיין מתלבטים? בקטגוריית נותני השירות באתר שלנו תמצאו מאגר עצום ומגוון של ספקים מומלצים לחתונה, עם אלפי דירוגים וחוות דעת אותנטיות מזוגות שנישאו בקיץ.
מאחלים לכם חתונת קיץ לוהטת in a good way (:

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

29
1
הצעות נוספות לקריאה
logo
דיפלומט חליפות - Diplomat
חליפות חתן
לוק מושלם לחתן החל מ-1,250 ₪
חתן, אל תתפשר על החליפה שלך!
חתן, אל תתפשר על החליפה שלך!
43.8K
למימוש ההטבה
logo
מרי פורת | איפור ועיצוב שיער
איפור כלות
איפור/עיצוב שיער למלווה במתנה
את מפנקת מלווה באיפור/עיצוב שיער במתנה❤️
את מפנקת מלווה באיפור/עיצוב שיער במתנה❤️
4.1K
למימוש ההטבה
logo
עופר מתיתיהו | צלם אירועים | צילומי זוגיות בחו"ל
צילום וידאו וסטילס
עופר מתיתיהו | צלם אירועים | צילומי זוגיות בחו"ל
צלם למתחתנים שלא מתפשרים!
צלם למתחתנים שלא מתפשרים!
33.7K
עוד פרטים
הוספת חוות דעת