מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

התמונה האייקונית שלי

אם אתם בדיוק בשלב שאתם תוהים איך לבחור צלם לחתונה, הכתבה הזו הגיעה לעזרתכם. צלם חתונה טוב ידע לתפוס את המהות שלכם, את הרגעים הקטנים ובעיקר- לא ישכח אתכם בדיוק כמו שאתם לא תשכחו אותו. אספנו לכם את התמונות האייקוניות של שלושה צלמים והוספנו לכם כמה טיפים לבחירת צלם לחתונה, כדי שהרגע שלכם יהיה מתועד בצורה הטובה ביותר.

צלמי סטילס | זמן קריאה: 4 דקות
13.4K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
התמונה האייקונית שלי
15
15
מהירות:
צלם חתונה הוא אחד מהספקים הקבועים ביום החתונה, איתו תהיה לכם אינטראקציה לאורך כל היום. רבים  חוששים לעשות את הבחירה הזו, מכיוון שמשקל רב מונח על כתפיו של הצלם, הוא זה שיספק לכם את הזכרונות מהיום המאושר. בדיוק בגלל זה, חשוב לבחור צלם/ת עם סגנון שמוצא חן בעינינו, שמבין את החיבור ביניכם כזוג ויעשה הכל כדי לגרום לכם להרגיש שהתמונות מביעות בדיוק את הזוגיות הייחודית שלכם. שוחחנו עם 3 צלמים מנוסים, שזכו לתעד ימים מיוחדים שלא יכלו לשכוח, והם מספרים לנו על התמונה האייקונית ביותר שלהם. 

החברה שקיבלה שליש גן עדן

עידן נהרי הגיע לצלם זוג מקסים, שהכיר כמו הרבה מהזוגות בישראל, באמצעות אפליקציית היכרויות. לאחר שהכלה עברה פרידה לא נעימה, חברתה הטובה ביותר שכנעה אותה לפתוח 'טינדר' והפצירה בה: "תנסי, אני מבטיחה לך שמשם יגיע החתן". למרות שלא התחברה לרעיון, היא הסכימה ונכנסה לאפליקציה ושם, פגשה את החתן המאושר. הלוואי על כולנו חברות כאלה! 

"תנסי, אני מבטיחה לך שמשם יגיע החתן". | תמונה: עידן נהרי

ריקודים כל הדרך לחתונה

גלושא צלמים ליווה לאורך החתונה את טניה ודניאל שהכירו לפני 5 שנים במהלך ריקודי בצ'אטה, שניהם רוקדים עד היום וגם מדריכים. לזוג אגב, חיים כפולים, בערבים הם רוקדים וביום הם מתכנתים. במהלך החתונה שלהם, הם החליטו להעז ולאלתר לחלוטין בריקוד הראשון שלהם: "היו לנו מלא רקדנים, שהם בעצם החברים שלנו, שהרימו לנו ערב מדהים ובלתי נשכח". נראה שגם גלושא לא ישכח את החתונה הזו ואת התמונות הייחודיות.

במהלך החתונה שלהם, הם החליטו להעז ולאלתר לחלוטין בריקוד הראשון שלהם.במהלך החתונה שלהם, הם החליטו להעז ולאלתר לחלוטין בריקוד הראשון שלהם. | תמונה: גלושא צלמים

מחוברים בשורשים ובעיקר בעץ

אלון גרובר צלם סטילס מהצוות AGS הגיע לצלם זוג שבחר להצטלם במקום הכי משמעותי עבורם- הנגרייה ששייכת למשפחה, ולא סתם נגרייה - הראשונה בפרדס חנה. המקום נוסד על ידי סבא רבא של הכלה, עבר בירושה לסבא שלה ז"ל ולאחר מכן לאבא שלה והבא בתור, יובל - החתן. יובל למד מהאבא של הכלה את כל מה שצריך לדעת בתחום העץ והנגרות ויחד, הם בנו את כל מה שנחוץ לחתונה. בשנה בה נישאו, הסבא נפטר ולכן לא היה נוכח בחתונה- וזו הייתה דרכו של הזוג לכבד אותו ולאפשר לו 'לקחת חלק' במקום מסויים. מרגש ולחלוטין בלתי נשכח.

הם בנו יחד את כל מה שנחוץ לחתונה.הם בנו יחד את כל מה שנחוץ לחתונה. | תמונה: AGS אלון וגיא

אז איך בוחרים צלם לחתונה ולמה כדאי לשים לב?

  1. רשתות חברתיות- אל תתביישו לחטט ולמצוא את הצלם לחתונה שלכם באינסטגרם. זו רשת חברתית שמורכבת מתמונות ובעצם משמשת כתיק עבודות מצוין שמאפשר לנו להעריך את הצלם לפני הפגישה האישית.
  2. תבדקו את הוייב- חשוב מאוד להרגיש בנוח אל מול הצלם, במיוחד אם אתם זוג שלא מרבה להצטלם ביום יום. הגיעו לפגישה אישית, שבו על קפה, הכירו מעט ונסו לראות אם אתם מרגישים מולו בנוח קודם כבני אדם ולאחר מכן כספק ולקוחות.
  3. בקשו לדבר עם מצולמים קודמים או בדקו מול חברים- ביקורות, כמו באתרנו, הן אופציה ללמוד מאחרים ולאפשר לכם להיות בטוחים בבחירה שלכם. נסו למצוא זוגות ש'דומים' לכם או שרצו סגנון דומה למה שמוצא חן בעיניכם והתייעצו איתם או קראו את הביקורות שלהם אונליין.
  4. שחקו במשחק הרעיונות- שבו אל מול הצלם, ספרו לו את סיפור הזוגיות שלכם ושאלו אותו איך הוא רואה את יום החתונה מבחינת תמונות, אווירה, מיקום הצילומים וכו'. זה יעזור לכם להבין אם אתם באותו הראש ואם הוא הצלם המיועד עבורכם, משיחה קצרה ועניינית.
  5. אל תתביישו לבקש- צלמים רגילים לביים זוגות, רגילים לעזור לכם להשתחרר ורגילים לבחור מיקומים לצילומים ואפילו מכירים כמה פנינים נסתרות. תנו להם לעזור לכם בתיעוד היום המאושר שלכם בצורה היפה ביותר ואל תתביישו לבקש עזרה באספקטים האלו, הם ישמחו לסייע לכם, האינטרס שהתמונות יצאו מדהימות הוא אינטרס משותף.

התמונה האייקונית שלי :)התמונה האייקונית שלי :) | תמונה: גלושא צלמים

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

25
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
עידן נהרי | צילום אירועים
צילום וידאו וסטילס
חבילת צילום מושלמת ב-₪10,500
בעיני, כל תמונה שלכם שווה אלף מילים!
בעיני, כל תמונה שלכם שווה אלף מילים!
33.0K
למימוש ההטבה
logo
גלושא צלמים
צילום וידאו וסטילס
1,000 שקלים הנחה
מתחתנים? אסור לכם לפספס את ההצעה הזאת >>
מתחתנים? אסור לכם לפספס את ההצעה הזאת >>
1.5K
למימוש ההנחה
הוספת חוות דעת