מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

הכירו בבסיס והתחתנו בצל המלחמה: החתונה של שהם וישי

המלחמה נגעה בכל המדינה, ובזוגות ספציפיים שציפו ליום המאושר שלהם שנאלץ להידחות ולהמתין לימים טובים יותר. בדיוק זוג מהסוג הזה הם ישי ושהם, כלה מקהילת 'כלות מספרות' שבחרה לשתף אותנו בחתונה המרגשת שהתקיימה לבסוף ובתחושה של תצפיתנית לשעבר, שהופכת לכלה בזמן מלחמה. 

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 4 דקות
10.6K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
הכירו בבסיס והתחתנו בצל המלחמה: החתונה של שהם וישי
15
15
מהירות:
הכירו את שהם וישי, סטודנטית וספר גברים, נשואים טריים, שנמצאים בזוגיות פורחת ומאושרת כבר כמעט 6 שנים. הם הכירו בצבא, הוא סמב"צ והיא תצפיתנית בגזרת עזה. שם החל הויכוח הראשון, על מי התחיל עם מי "הוא טוען שהתחלתי איתו כי הוא לא הרגיש טוב והייתי נחמדה והצעתי לו כוס תה. אני טוענת שהיינו בסבבים לא מתואמים, שכל פעם שהייתי בבסיס הוא יצא הביתה ולהיפך, אז פעם אחת הוא אמר לי ששכחתי ממנו והסברתי לו שזה לא נכון, שפשוט אין לי איך ליצור איתו קשר מחוץ למסגרת הצבאית. החלפנו טלפונים וקבענו לצאת, כבר בדייט הראשון הבנו ששנינו מכוונים למשהו רציני".

"כבר בדייט הראשון הבנו ששנינו מכוונים למשהו רציני". צילום: דור יהודה
ההצעה, שהגיעה בהפתעה לשהם במהלך חופשה בכרתים, תוכננה לפרטי פרטים על ידי ישי: "הוא אמר לי ביום השנה שלנו במהלך החופשה, שהוא ראה באינסטגרם סרטון בו בת הזוג יושבת על רקע נוף יפה עם גב למצלמה והבן זוג נותן לה פרחים. לא חשדתי ויצאנו לחפש במשך שעה נוף יפה בכרתים. כשהגענו הוא הניח את הטלפון ואמר לי איפה לשבת- אבל לא היו פרחים! אז הוא אמר: "טוב אז אביא לך את המתנה שקניתי לך בארץ" ומכיוון שידעתי שיש מתנה, שוב לא חשדתי, עד שהוא אמר לי להסתובב וראיתי אותו כורע ברך".

"לא חשדתי, עד שהוא אמר לי להסתובב וראיתי אותו כורע ברך".

מה היה חשוב לכם בתהליך תכנון האירוע?

"היה חשוב לנו שגם אנחנו וגם האורחים נהנה בראש שקט ולכן לקחנו מההתחלה מפיקה שתוריד מאיתנו את כל העניינים הלוגיסטיים. מבחינת ערכים, היה חשוב לי שהחתונה תהיה כמה שיותר אקולוגית, ללא פלסטיקים וזוהרים ודברים נוספים שפוגעים בסביבה.
בנוסף, היה חשוב לנו שיהיה פאן, אך גם לשמור על הכיס שלנו. זה אירוע חד פעמי של פעם בחיים, אבל אחריו החיים ממשיכים וחשוב לכסות את החתונה ולכן לא הגזמנו. את העיצוב עשינו בעצמנו והשתדלנו לחסוך ולהשאיר את האירוע ברמה גבוהה בו זמנית.
הרב שבחרנו קיים עבורנו חופה מדויקת, שמחה ומרגשת, הקראתי לישי ברכה בחופה וכך האורחים התחברו אליינו ולסיפור האישי שלנו יותר וגם הבאנו לאור המצב דגלים לרחבת הריקודים.

נושא אחד שהיה חשוב במיוחד עבורי הוא להפוך את אמא שלי ז"ל לדמות מורגשת בחתונה. בחרתי להעמיד פינת זיכרון יחד עם תמונות שלנו, ענדתי שרשרת שלה במהלך החתונה, הרב הזכיר אותה בחופה ואחי ליווה אותי לטקס מטעמה".

"היה חשוב לי שהחתונה תהיה כמה שיותר אקולוגית". צילום: ניב בריג
"זה אירוע חד פעמי של פעם בחיים, אבל אחריו החיים ממשיכים". צילום: ניב בריג
הזוג שהכיר בגזרת עזה תכנן להינשא ב11.10.2023, אך באירוניה לא משעשעת כלל, החתונה שלהם נדחתה בעקבות פרוץ המלחמה. החתונה התקיימה לבסוף ב-27.12.2023 בגן האירועים 'גאיה' שבנס ציונה.

שהם מספרת על השבת שלפני החתונה, בה הכול השתנה: "התעוררתי ראשונה באותה שבת, העברנו אותה בחוות נאות, היינו אמורים אחרי סוף השבוע לא להתראות עד לחתונה, וזה באמת קרה אבל לא מהסיבות הנכונות. הערתי את ישי ולאחר מכן אחי התקשר וכמי ששירתה כתצפיתנית בעזה, וכזוג שהכיר באחד הבסיסים שנחרבו באותו היום- נשמטה לנו הלסת. לאחר זמן קצר אבא שלי גוייס וגם ישי" 

מחתן וכלה בשיא ההתרגשות רגע לפני חתונתם, הפכו שהם וישי לחתן שמגייס ציוד לחיילים שלו בגזרות השונות ולכלה שלא מפסיקה לבכות מדאגה לגברים האהובים עלייה ולמדינה היקרה שלה. 
לגבי ההחלטה לדחיית החתונה, מספרת שהם: "לא היה לנו ספק שבתוך כל השכול העצום שפוקד את עמנו, אין מקום לשמחה גדולה שכזו והיה לנו ברור שדוחים את החתונה. בתוך כל התוהו הזה, דיברנו על העם שלנו, על הזוועות והתהומות, אבל לא דיברנו בכלל על דחיית החתונה והתחושות שלנו בתוך הסיטואציה. האיש שלי הוא אופטימיסט ידוע והוא בחר להגיד לי שהדבר הזה בא להראות לנו כמה אנחנו חזקים יחד וכמה נועדנו זה לזו, למרות כל הקושי אנחנו עומדים איתנים ומנצחים ביחד. הכול משתבש לטובה, כמו העובדה שלא יצאתי לקורס מפקדים בצבא והוא לא היה לוחם ובזכות זה הכרנו, כך גם האירוע היה צריך להידחות מסיבה טובה שלא ידועה לנו, כדי שנראה 'שהעולם לא כל כך יפה ודי עצוב ממה שהוא ככה, ואנחנו כאן הולכים, חזקים, עם שמש בכיסים' ".

"הדבר הזה בא להראות לנו כמה אנחנו חזקים יחד וכמה נועדנו זה לזו". צילום:

הספקים שעשו לשהם וישי את החתונה:

צילום- ניב בריג
מקום התארגנות- בוטיק פנטהאוס
שיער ואיפור- עמית לי
צלם מגנטים- דור יהודה
שמלה- Clair
חליפת חתן- קנדיד
זר כלה- ים של פרחים
צמידי לד אקולוגיים לרחבה- ILED

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

18
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
לין הפקות
הפקה וניהול אירועים
25% הנחה
חבילת צילום מלאה ~ עמדת צילום מתנה!
חבילת צילום מלאה ~ עמדת צילום מתנה!
954
למימוש ההנחה
הוספת חוות דעת