מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

ברוח יום כיפור, סליחה על השאלה: 10 השאלות הכי בוערות שזוגות חוששים לשאול

מכירים את סליחה על השאלה של כאן 11? למי שטרם יצא להכיר, התוכנית מציגה באופן אותנטי נושאים שלרוב מקבלים התייחסות מינימלית בתקשורת, והמשתתפים בה נשאלים שאלות לא שגרתיות, ויש לומר גם מביכות. על בסיס אותו רעיון (כי כאלו אנחנו, מקוריים) ישבנו לשיחת עומק עם הספקים שלנו, וחקרנו מה הן 10 השאלות הכי בוערות שזוגות מהססים לשאול. 

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 7 דקות
7.9K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
ברוח יום כיפור, סליחה על השאלה: 10 השאלות הכי בוערות שזוגות חוששים לשאול
15
15
מהירות:

מוזמנים לשגר את הכתבה לכל חבר או חברה שמתכננים חתונה. קבלו אותן:

1. איפור לחתונה: האם אני הכלה היחידה שאת מאפרת?
אוהבת יחס אישי? את לא היחידה. רוזי מג'ר מאפרת כלות, משתפת שכלות מעוניינות לדעת האם המאפרת תהיה אך ורק 'שלהן' ביום הגדול, זאת כדי להבטיח יחס אישי ולהמנע מלחץ בזמנים. "אם המאפרת צריכה להספיק לאפר כלה נוספת, סביר מאוד להניח שהיא תהיה בלחץ לסיים את האיפור כמה שיותר מהר, וזה לא כל כך מומלץ. ​אני מדגישה לכל כלה חדשה שמגיעה אליי שאני מקבלת אך ורק כלה אחת ביום וזאת כדי לתת לה את מלוא תשומת הלב שמגיעה לה".


2. מה עושים במקרה של ביטול חתונה?
זוכרים שאי שם ב-2020 היתה איזה מגיפה, ממש בקטנה, שגרמה לכולנו לבטל ולדחות חתונות? אז תודה לאל, אנחנו הרבה אחרי זה, אבל ביטולים הן עניין שבשגרה. החשש העיקרי של זוגות הוא האם הם יאלצו לספוג את עלות דמי המקדמה, או שמא יותר גרוע - יקבלו קנס כספי מבעלי האולם? 
בחוזה שלנו, משתפים בחוות אלנבי מקום אינטימי לאירועים עסקיים ופרטיים, יש דמי ביטול מדורגים שמתחילים מ-10% ועולים ככל שמתקרבים למועד החתונה. כמו בכל כלל, יש גם יוצא מן הכלל, כאשר סיבת הביטול נובעת ממוות חלילה של קרוב מדרגה ראשונה. במצב כזה, ניתן לדחות את האירוע ללא קנסות.
הטיפ של מתחתנים למען מתחתנים: אם נאלצתם לבטל, בדקו את החוזה בפירוט, ונסו למצוא סעיפים המשחררים אתכם מאחריות. הודיעו בהקדם לאולם/גן האירועים, ונסו למצוא זוגות שיכנסו לנעליכם באולם ובתאריך שלכם. (והנה עוד כמה דברים שחשוב לשאול בסגירת מקום לחתונה שלכם).

צילום מסך מהקהילה של מתחתנים למען מתחתנים.צילום מסך מהקהילה של מתחתנים למען מתחתנים.
3. כמה עולה להתחתן ב-2023: האם יש עלויות נלוות למחיר המנה?
זוגות רבים שואלים את עצמם, כמה באמת עולה להתחתן ב-2023? למעשה, קיים טווח מחירים רחב למנות באולמות השונים, ואם נתבונן קצת יותר לעומק, בחלק גדול מהמקומות, המחיר לא מורכב רק מעלות המנה, אלא גם מכמה עלויות נלוות. בחוות אלנבי שירותים כמו הגברה ותאורה, עיצוב וצילום אינם כלולים במחיר המנה. בחלק מהאולמות תצטרכו לשלם בנפרד על שירותי בר ומזיגה ואולי גם על כמה שירותים נוספים.
הטיפ של מתחתנים למען מתחתנים: בדקו מול האולם/הגן מה כוללת עלות המנה, והאם קיימת חבילה שניתן לחבר אליה גם שירותים נוספים. שימו לב שהמנות היקרות ביותר יוצעו לכם בימי חמישי בעונת הקיץ, בעוד הזולות ביותר יוצעו בתחילת השבוע בעונת החורף.

כמה באמת עולה להתחתן ב-2023? צילם: תמיר נויכמה באמת עולה להתחתן ב-2023? צילם: תמיר נוי | תמונה: חוות אלנבי
4. כמה זמן לפני החתונה הלהקה מגיעה למקום?
עם כל הכבוד לעיצוב ולאוכל, בסופו של אירוע - המוזיקה היא זו שעושה את הwow. רחבה מלאה הופכת אירוע שגרתי למסיבה בלתי נשכחת, ומי שיוצר את האקסטרה טאצ' הן להקות שמצטרפות לדיג'יי ומרימות את הרחבה. בלהקת קמפרי, מתכננים מראש את זמן ההגעה כדי שהזוג יהיה ערוך, ולא תהיינה הפתעות ברגע האחרון. "אנחנו משתפים את הזוגות, שיום החתונה הוא יום עבודה ארוך: מגיעים למקום מוקדם, כשעה וחצי לפני החתונה, כדי להעמיד את הציוד "לתצוגה". כך נוצר מצב שכבר שעה לפני שהאורחים מגיעים, יש וויב כיפי ומוזיקה מתנגנת.

5. האם יש הפסקה במוזיקה בחתונה? ואם כן, האם בזמן ההפסקה תתנגן מוזיקת רקע?
לפעמים כולנו זקוקים לקצת שקט, אבל באירוע, הפסקה ארוכה ממוזיקה יכולה קצת להעיק. בקמפרי משתפים שגם בזמנים בהם הצוות נח, אוכל ושותה ועוצר את ההופעה החיה, מושמעת מוזיקת רקע נעימה.
הטיפ שלנו: אם החלטתם ללכת על להקה, בחרו בכזו שתגרום לכם להרגיש שאתם בידיים טובות, ושיש סמכות שמנהלת את הצד המוזיקלי באירוע בלי שתצטרכו להשקיע יותר מדי. מצאתם ספק שנותן לכם את התחושה הזו? מהמם, עכשיו אתם יכולים לשחרר.

גם בזמני ההפסקה מושמעת מוזיקת רקע נעימה. צילום: רות מור יוסףגם בזמני ההפסקה מושמעת מוזיקת רקע נעימה. צילום: רות מור יוסף | תמונה: להקת קמפרי | להקת אירועים
6. כמה זמן לפני האירוע מומלץ להגיע למפגש הטעימות?
איזה כיף! הגעתם לפאן פארט, ערב הטעימות שהוא ממש כמו לשבת במסעדה ולאכול את כל המנות הכי טעימות. גן עדן לפודיז. מתי הזמן המומלץ להגיע למפגש הטעימות? בחוות אלנבי ממליצים להגיע לפחות חודשיים וחצי לפני האירוע, כדי שאם יהיה איזה שינוי או ביטול בדקה התשעים, ישאר די זמן להערך מראש.
הטיפ שלנו: נסו לתאם את מפגש הטעימות כחודש וחצי-חודש לפני האירוע, ורגע לפני שאתם מגיעים, תעשו לעצמכם טובה ותעברו על 9 דברים סופר חשובים שכדאי לדעת לפני שמגיעים לערב טעימות.

נסו לתאם את מפגש הטעימות כחודש וחצי-חודש לפני האירוע. צילום: יוסף חורינסו לתאם את מפגש הטעימות כחודש וחצי-חודש לפני האירוע. צילום: יוסף חורי | תמונה: חוות אלנבי
7. מה עושים אם פתאום הצלם לא יכול לצלם?
הו, לא. תגידו לנו שזה לא באמת קורה. הצלם רץ על הדשא בגן האירועים כדי לתפוס עמדה ליד החופה, ו... בום! מועד ונזקק לתפרים ולביקור דחוף במיון (טרו סטורי מהשבוע שעבר). מה עושים עכשיו?
זו בדיוק הסיבה, מסבירים לנו בסוד צלמים, שאנחנו מתעקשים על שלושה אנשי צוות, הן בחתונות גדולות והן בקטנות. כך, שגם אם קורה לא עלינו שצלם חולה, מחליק או נזקק למיון, לעולם לא נתקעים בלי צילומי וידאו וסטילס

"אנחנו מתעקשים על שלושה אנשי צוות". | תמונה: סוד צלמים | S.O.D Photographers
8. מה יקרה אם התמונות לא יצאו פוטוגניות?
מרגישים לא פוטוגניים? אתם לא לבד. זוגות רבים מתביישים להצטלם, או חוששים שהצלם 'יביים' ויעמיד אותם במהלך יום הצילומים, והתוצאה תהיה מאכזבת. כשזה קורה, מסבירים בסוד צלמים, אנחנו מבהירים לזוג שהתפקיד שלו הוא להנות ולבלות, ואנחנו מגיעים להשתלב באירוע באופן טבעי, ולסרבל את האירוע כמה שפחות. 
ומה עם כל הניסיון השלילי שלכם מתמונות שמתחשק לכם לגנוז? הצוות מסביר שבדרך כלל הניסיון המר לא מתבסס על צילום מקצועי, אלא על צילום מזדמן בסמארטפון או מצלמה. סמכו על צוות הצילום שידע לסדר עם פוטושופ (הקינג של התיקונים) גם תמונות שלא יצאו פיקס.

סמכו על צוות הצילום.סמכו על צוות הצילום. | תמונה: סוד צלמים | S.O.D Photographers
9. עד איזו שעה הלהקה נשארת?
יום החתונה הוא דפנטלי אחד העמוסים, וחשוב להקפיד על תכנון נכון שלו כדי שלא תהיו לחוצים.
כדי להבטיח שתהיו רגועים לפחות מהצד המוזיקלי, להקת קמפרי מתחייבת להשאר לאורך כל האירוע: הלהקה נותנת שעה וחצי של הופעה חיה עם רמות אנרגיה גבוהות, ולאחר מכן מתחלפים עם דיג'יי שממשיך את האפטר פארטי לתוך השעות הקטנות של הלילה. קחו בחשבון, שמסיבה עם להקה היא יותר אינטנסיבית ומרימה ממסיבה עם דיג'יי. הלהקה מרימה את הרחבה, יוצרת יותר אנגייג'מנט עם הקהל וגורמת ליותר משתתפים לקום ולרקוד.

מסיבה עם להקה היא יותר אינטנסיבית ומרימה. צילום: רות מור יוסףמסיבה עם להקה היא יותר אינטנסיבית ומרימה. צילום: רות מור יוסף | תמונה: להקת קמפרי | להקת אירועים
10. האם האיפור עלול להמרח במהלך האירוע? ואם כן, מה כדאי לעשות?
אנחנו בטוחים שלא בא לך למצוא את עצמך עם מסקרה מרוחה, רק בגלל שהתחשק לך לדמוע מהתרגשות בחופה. כדי למנוע סיטואציות כאלו ואחרות, ממליצה רוזי מג'ר מאפרת כלות, לבדוק באיזה איפור המאפרת שבחרת נעזרת. מאפרת שנעזרת באיפור זול, עשויה לגרום נזק לעור פנייך כמו גם ליצור מראה מרוח יותר בשעות הערב. לכן, חשוב לשאול האם האיפור צפוי להחזיק מעמד גם בלי צורך בטאצ' אפ. "אני מציידת את הכלות שלי בערכת טאצ' אפ מקצועית לתחושת בטחון, אבל רובן לא נעזרות בה בכלל. האיפור לא זז מילימטר, ונשאר גם ליום שאחרי".

"אני מציידת את הכלות שלי בערכת טאצ' אפ מקצועית". | תמונה: Rozi Majar Makeup | רוזי מג'ר

לסיכום,

כדי שמפלס הלחץ שלכם ירד משמעותית, אנחנו ממליצים לרשום בצורה מסודרת את כל השאלות, לנשום עמוק ופשוט... לשאול את הספקים בלי להתבייש. ברגע שתקבלו תשובות, תרגישו איזה קליק פנימי שיהפוך אתכם לרגועים יותר.
בדקתם? ווידאתם? נהדר! אתם במסלול הבטוח לעבר אירוע מושלם. יש לכם שאלות נוספות? מוזמנים לבקר בבלוג שלנו (מעין אנציקלופדיה קטנה לתחום החתונות) ולקבל טיפים והשראה.

בהצלחה!

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

25
0
הצעות נוספות לקריאה
חתונה בקטנה
logo
חוות אלנבי
אולמות וגני אירועים
חוות אלנבי
תאריכים אחרונים לפני חגי תשרי!
תאריכים אחרונים לפני חגי תשרי!
התארסתם? תאריכים אחרונים לפני חגי תשרי! ממשיכים לחגוג את האהבה ♡ חתונות מיוחדות ואינטימיות אצלנו בחוות אלנבי. *יש מרחב מוגן* *עד 350 אנשים* כנסו לקרוא המלצות.
159.3K
רוצה לשמוע
הוספת חוות דעת