מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

המצעד שיעיף לכם את הסכך: 7 רעיונות לעיצוב חופות יצירתיות בהשראת החג

אחד החגים האהובים עלינו הוא חג סוכות: השילוב המתוק של המשפחתיות עם המון ירוק וריחות של אתרוג עסיסי דפנטלי עושה לנו את זה. יש דמיון בין הסוכה לחופה, גם מבחינה הרוחנית: שתיהן מסמלות את החיבור בין גשמי לרוחני, שתיהן מהוות מבנה מקודש ושתיהן משמשות אותנו באירועים משמחים. 

עיצוב אירועים | זמן קריאה: 4 דקות
14.5K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
המצעד שיעיף לכם את הסכך: 7 רעיונות לעיצוב חופות יצירתיות בהשראת החג
15
15
מהירות:

אז מה עוד משותף לסוכה וחופה?

הקישוטים והפאר, על פי המסורת, חשוב לקשט את הסוכה ולמלא אותה ביופי והדר, והכל באהבה גדולה, בול כמו... בחופה כמובן. אז לכבוד החג הכי משפחתי בשנה, שוחחנו עם מעצבות הבית שלנו, וליקטנו עבורכם 7 רעיונות לחופות יצירתיות עם טוויסט מקורי. קבלו אותן.

#1 היא כל כך יפה: עיצוב חופת בוהו שיק

טרנד הבוהו שיק הלך והשתדרג בשנים האחרונות, והוא נכנס גם לסוכה שלכם, סליחה, לחופה שלכם. דנה שדה עיצוב אירועים מזכירה לנו שלא חייבים להרבות בקישוטים כדי שהסוכה תראה מושלמת. היופי נמצא במינימליזם, ואם מגזימים בקישוטים, יוצרים מראה מקושקש ומוגזם. 
גם בחופה, בדיוק כמו בסוכה, כדאי ליישם את אותו העקרון, ולקשט באמצעות סידורי פרחים עדינים לקבלת מראה אלגנטי ומדויק.
כמה חופות לדוגמא: חופת בוהו עם טול לבן, מעוטרת פרחים עם קישוטים תואמים לכסא הכלה, וחופת במבוק שבצדדיה סידורי פרחים עם סחלבים ופרחי טווידה בצבע תכלת. המראה המתקבל בשתי החופות הוא עדין ורך, והכי כיף שהכל נראה מקסימום קלאס במינימום מאמץ. 

"לא חייבים להרבות בקישוטים כדי שהסוכה תראה מושלמת". צילום: איתן ון צילום. | תמונה: דנה שדה - עיצוב אירועים
מראה אלגנטי ומדויק. צילום: לוז צלמיםמראה אלגנטי ומדויק. צילום: לוז צלמים | תמונה: דנה שדה - עיצוב אירועים

#2 לא מינימיליסטית: עיצוב חופה בסגנון צמחיה פראית

Michali’s Flowers & Design משתפת אותנו בחופה מקורית נוספת, שתעיף לכם את הסכך (תרתי משמע). חופה במראה טבעי ירוק עם צמחים נשפכים מכל עבר. רק תדמיינו את הלוק (אנד סמל) של 4 דפנות מלאות צמחיה פראית משולבת פרחים ססגוניים, המשתלבות באופן מושלם על הרקע הפסטורלי של הטבע. מוש!

חופה במראה טבעי ירוק עם צמחים נשפכים מכל עבר.חופה במראה טבעי ירוק עם צמחים נשפכים מכל עבר. | תמונה: Michali’s Design | עיצוב אירועים אחרת
חופה נוספת של מיכליס, קלאסית ואלגנטית.חופה נוספת של מיכליס, קלאסית ואלגנטית. | תמונה: Michali’s Design | עיצוב אירועים אחרת

#3 מתקשטת לכבוד החג: עיצוב חופה בהשראת שבעת המינים

רוצים ללכת עם הקונספט הסוכתי עד הסוף? בלה בצלאל ממליצה לשלב בפרוכת בגג החופה כפות תמרים (המרכיב המרכזי בסכך), או לשזור אותם מהצד. שלבו את העיצוב הייחודי עם פירות אותנטיים משבעת המינים וקיבלתם חופה מקורית ובלתי שגרתית. בעינינו חופת שבעת המינים היא דוגמא מעולה לכך, שלמרות שלחופה יש כללי בסיס שצריכים לעמוד בהם, עדיין אפשר לקחת את העיצוב לכיוון יצירתי וחוויתי.


#4 כמו שהיינו ילדים: עיצוב חופה מקושטת פרחים ונורות לדים

מי לא אוהב לקשט את הסוכה בכמה שיותר קישוטים מיוחדים וחגיגיים? גם לחופה מגיעים קישוטים מיוחדים, ואפשר לקחת את זה רחוק, עם טוויסט שמציעים לנו ב- ריין עיצוב אירועים: "שלבו בגב החופה וילון פרחים או וילון לדים, קישוט מהמם שיהפוך את החופה לקסומה ואגדתית". נכון שכילדים התלהבנו מהאורות הקטנים בסוכה, שהאירו אותה גם בשעות הלילה? אז זו ההזדמנות שלכם להכניס את הקסם הזה, גם כמבוגרים לחופה שלכם. "אני אוהבת להוסיף אלמנטים דקורטיביים גם בשביל המוביל לחופה, כאשר כולם משתלבים יחד ליצירה הרמונית. מקבצי נרות, ראנרים של ירק, עששיות... כל אלו משתלבים יחד ויוצרים שפה ויזואלית ייחודית".


#5 מאפריקה באהבה: עיצוב חופה אקזוטית

דבורה יצחק, מעצבת אירועים בפרחים, חשבה על רעיון מקורי לחופה שונה בנוף. 
מה דעתכם על חופה טרופית בסגנון אפריקאי, עם צמחים מטפסים, עלי דקל וצמחי גן עדן בגוונים כתומים ואדומים? "אפשר ללכת על חופה טרופית ולהוסיף לידה צמחיה טרופית כקישוט, עמדת שייקים של פירות טרופיים מרעננים וכסאות נוח. כך יוצרים חתונת קונספט הכי טבעית שיש".

חופה טרופית בסגנון אפריקאי.חופה טרופית בסגנון אפריקאי. | תמונה: דבורה יצחק | עיצוב אירועים בפרחים

#6 אאוט אוף דה בוקס: עיצוב חופה עם בדים לא שגרתיים

בריין עיצוב אירועים אוהבים לעצב חופות עם בדים לא שגרתיים, בצבעים מיוחדים ולאו דווקא לבנים. "אנחנו מתחברים לעיצובים עשירים וצבעוניים, שמאפשרים לנו לשחק עם הגוונים והצבעים. הסוד הוא לא ללכת על משהו קבוע, אלא להפתיע בכל חופה מחדש". אז מה הסוד לחופה עם טוויסט? כדאי לבחור בבד פשתן בצבע ורוד עתיק, ורוד בייבי, או תכלת. כשמשלבים את הבדים עם צמחים נשפכים מקבלים מראה יפיפיה וכל כך בולט. (נסו לדמיין חופה כזו בשקיעה, אומייגד !It's so romantic)


#7 רוקמת חלומות: עיצוב חופה רקומה עם מסר 

בלה בצלאל עיצוב אירועים משתפת אותנו, שכיום גדל הביקוש לחופה מעוצבת בהתאמה אישית. זוגות רבים מחפשים פרוכת לחופה עם רקמה בעיצוב אישי "גם כדי לא להיות כמו כולם, וגם בגלל שיש כל כך הרבה אפשרויות לשדרוג החופה". אולי לא ידעתם, אך חופה רקומה היא מסורת עתיקת יומין, שמעניקה למשפחה מזכרת בלתי נשכחת מיום הנישואין שניתן לשמור גם לדור הבא.

מה ניתן לרקום על החופה?
"על החופה ניתן לרקום מוטיבים מסורתיים כמו מגן דוד, עלי זית, ארבעת המינים, או ציטוטים מהתנ"ך, לחילופין ניתן לבחור בציטוט שאתם אוהבים, שמות החתן והכלה, צורות מופשטות וכך ליצור עיצוב עכשווי משלכם". מתאים במיוחד לזוגות שמחפשים חופה עם אמירה אדג'ית.

חופה רקומה. צילום: איתן ון צילוםחופה רקומה. צילום: איתן ון צילום | תמונה: בלה בצלאל - עיצוב אירועים
אז זהו זה, זוגות יקרים. תם מצעד הרעיונות המהממים לחופות יצירתיות בהשראת חג הסוכות. אז איך אתם רואים את החופה שלכם? מוזמנים לקבל עוד השראה בשלומית בונה חופה: עיצובי חופות, או לבקר בעמוד נותני השירות שלנו ולהעזר במעצבים ומעצבות לעיצוב חופה בלתי נשכח.
חג חופות שמח!

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

23
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
DIY עיצוב אירועים
הפקה וניהול אירועים
עיצוב אירוע מלא ב-2,500 ₪
בדיוק כשחשבתם שאין מחירים כאלה...
בדיוק כשחשבתם שאין מחירים כאלה...
42.1K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת