מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

וולקאם, יצירת תוכן SOCIAL WEDDING

הוא פוטוגני, יצירתי, והכי חשוב, מצטלם טוב!  הכירו את הטרנד החדש בעולם החתונות שהגיע לישראל הישר מארה"ב - יצירת תוכן סושיאל מותאם אישית לחתונה.

יצירת תוכן לחתונות | זמן קריאה: 5 דקות
9.1K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
וולקאם, יצירת תוכן SOCIAL WEDDING
15
15
מהירות:
מדובר ביוצרות תוכן שחוברות לכלה, החל מבוקר ההתארגנות ועד לחתונה עצמה, ויוצרות בלייב תוכן וירטואלי למדיה החברתית שכיף לצפות בו ועוד יותר כיף לשתף אותו עם המשפחה והחברים.
מסתבר שהיום, לא מספיק להפיק חתונה עם דיג'יי, צלם ואוכל טוב. לא פחות חשוב לצלם טוב, לערוך לאורך ולאחר מכן גם להעלות לסטורי.

חדש באתר! קטגוריית "יצירת תוכן לחתונות" במיוחד בשבילכם :)
במסגרת סיקור שהוצג השבוע בערוץ 12, ב'תכנית חיסכון', תועד הטרנד חם שהולך וכובש את עולם החתונות - יוצרות תוכן שמתלוות לזוגות, ומתעדות עבורם בלייב תוכן וירטואלי למדיה – תמונות וסרטונים לפייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק. 



אם לא צילמת והעלת - זה לא קרה, האמנם?

לינוי פניקאר, יוצרת תוכן לאינסטגרם ולטיקטוק, היא אחת מחלוצות הטרנד בישראל, וכנראה שממש לא האחרונה. ישבנו איתה לשיחה כדי לשמוע עוד קצת על הטרנד המצליח, ולהבין טוב יותר איך זה עובד.

לספר סיפור לאורך כל האירוע

היום, במקום לעלעל באלבום חתונה, אנחנו מספרים סיפור ברשת עם סטורי ורילסים.
במקום שהמשפחה והמלוות יהיו עסוקות בלתעד את כל הבקסטייג' של האירוע - את האיפור, את ההתארגנות, את ההתרגשות, את ההכנה לחופה וכן הלאה, 
כיוצרת תוכן המתלווה לכלה, לינוי מאפשרת להם להשתחרר ולהנות יחד עם הכלה בלי ייסורי מצפון, כאשר הם יודעים שכל החוויות המשמעותיות מהיום הגדול מוכנות לעלות לרשת בצורה מסודרת, מקצועית ויפה.


איך הכל התחיל?

"מאז ומתמיד יצרתי תוכן לרשת וקידמתי לקוחות בעולמות הסושיאל. מפה לשם, אני כבר בת 26 ומתקרבת לחתונה משלי, והרגשתי שעבור עצמי, צילום חתונה רגיל זה כבר ממש לא מספיק: אני אתבאס אם לא יהיו לי חומרים טובים להעלות לרשת ולשתף מיום שהוא כל כך חגיגי ומיוחד".

ואיך הגעת להיות יוצרת תוכן לחתונות?
"אז האמת היא שלא מדובר בטרנד חדש כל כך. בארה"ב יש לא מעט יוצרות תוכן שמתלוות לכלה, מצלמות, עורכות ומפלטרות.
מכיוון שהיום כולנו משתפים את הרגעים המיוחדים שלנו ברשתות החברתיות, ולא מסתפקים רק באלבום החתונה או בסרטון ההיילייט של הצלם, ראיתי צורך ליצור שירות שמותאם במיוחד לפלטפורמות הדיגיטליות, דומה מאוד לשירות שהולך וצובר תאוצה בארה"ב. מבחינתי, כיוצרת תוכן, זו נישה רווחית ושהולכת והופכת למבוקשת יותר ויותר עם העליה בשימוש באינסטגרם וטיקטוק".

תחדדי לנו בבקשה: מה ההבדל בין צילום חתונה רגיל לבין יצירת תוכן אישי לחתונה?
"המטרה שלי כיוצרת תוכן היא להוציא סרטונים ותמונות קצרים ואותנטיים, שלא ניתן לקבל בצילום חתונה רגיל. בחתונות בימינו, זוג ממוצע מקבל מהצלם קליפ היילייט בודד, אותו הוא יכול לשתף ברשתות החברתיות.
הקליפ הוא לא תמיד קצר ולרוב גם כבד להעלאה ברשת. המטרה שלי היא לא להחליף את הצלם המקצועי, כבודו במקומו מונח. אני מספקת סרטונים ותמונות עם דגש על קלילות: הם קצרים וכיפיים לשיתוף, ועורכת אותם עם הפילטרים המתאימים כך שהכל כבר יהיה מוכן להעלאה לרשת".


את נתקלת באתגרים במהלך יום הצילום?

"האתגר הכי גדול מבחינתי הוא להתנהל במקביל לספקים האחרים שמתנהלים מול הכלה.
כולם רוצים לעשות את עבודתם, ולהוציא מהיום הזה את המיטב. אני מנסה למצוא הזדמנויות לתעד ולהשתחל פנימה, בלי להכביד יותר מדי על הכלה ועל יתר הספקים.
למשל, יוצרת סרטוני לפני ואחרי בזמן האיפור של הבוקר, או נכנסת לפריים כשהצלם לוקח את הזוג לכמה תמונות ויוצרת סרטונים מהזווית שלי. המטרה שלי היא תמיד להראות את מאחורי הקלעים ואת ההתרגשות של המשפחה והחברים, בלי להפריע למהלך התקין של ההתארגנות ולשקט הנפשי של בני הזוג.

חשוב לי גם להדגיש, שביום הזה, אני הופכת להיות סוג של חברה טובה של הכלה. היא יכולה להרגיש הכי חופשי לבקש ממני לצלם תמונות וסרטונים מהסמארטפון, במקום לבקש מהמשפחה והחברים. חשוב לי להעניק לה הרגשה נעימה, זורמת ובעיקר לא מכבידה. אני לא אהיה כמו "עוד ספק" שצריך להתמודד איתו, אלא כמו חברה שמלווה אותה בביג דיי שלה".


"עוד אתגר קטן, שנתקלתי בו לאחרונה, הוא למצוא זווית צילום קרובה לכלה ככל האפשר. באירוע כמו באירוע, המשפחה הקרובה והחברים מרוגשים ולהוטים לתעד כמה שיותר בעצמם עם הסמארטפונים שלהם.
כאשת מקצוע, אני משתדלת לא לדרוש, אלא לבקש בעדינות לעמוד לפניהם כדי לקבל זווית צילום טובה (אל תגלו, אבל לפעמים אני נעזרת בחברה טובה של הכלה שצילמה סרטון/ תמונה איכותית, כדי שתשלח לי ואוכל להשתמש בזה...)".

מהם טווחי המחירים לשירות יצירת תוכן?
"בשירותי צילום תוכן חתונה לסושיאל, יש כמה סוגי חבילות: יש כלות שאני מלווה אותן במשך 3-4 שעות בנקודות חשובות במהלך היום: בזמן האיפור, עם המלוות או בחופה ובסלואו, ויש כלות שהליווי הוא לאורך כל היום, מן הבוקר עד לסוף האירוע. בכל החבילות אני מוציאה תמונות וסרטונים איכותיים ואותנטיים (אני בוחרת רק את הכי טובים!) שכיף להעלות ולשתף בפייסבוק, באינסטגרם ובטיקטוק.
התחום נמצא ממש בחיתולים, כך שטווחי המחירים בשוק בהתאם, ונעים בין 1000-4000 ₪, כאשר המחיר משתנה בהתאם לכמות התמונות והזמן הנדרש לעבודה".


מסר לסיום לכלות שמתעניינות בשירות?
תבואו בלי פילטר! ממליצה להגיע עם ראש פתוח ולהכין רשימת משאלות לצילומים ביום החתונה. אני עורכת עם כל כלה פגישה מקדימה על טרנדים, סאונדים וסגנונות צילום אהובים שראתה באינסטגרם או בטיקטוק, ומשם גוזרת את הסגנון הנבחר (אני משתדלת להיות פתוחה לכל הצעה).

מניסיוני, כשכלה באה בראש פתוח, התמונות והסרטונים יוצאים הרבה יותר אותנטיים ומוצלחים.

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

37
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
BrideShoot | יוצרת תוכן לחתונות
יצירת תוכן לחתונות
20% הנחה
הנחה לחיילים וכוחות הביטחון ולמפונים
הנחה לחיילים וכוחות הביטחון ולמפונים
76.8K
למימוש ההנחה
הוספת חוות דעת