מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

חתונה אינטימית: כך תעשו את זה נכון

תקופת הקורונה אמנם מאחורינו, אבל השפעות ה"פוסט קורונה" נותנות את אותותיהן גם על עולם החתונות. אחרי שנים של חתונות גדולות ומפוארות, יותר ויותר זוגות החליטו בזמן הקורונה להתחתן בפורמט יותר מצומצם ואינטימי וראו כי טוב.

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 9 דקות
15.9K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
חתונה אינטימית: כך תעשו את זה נכון
15
15
מהירות:
היות והחתונות הקטנות היו כל כך מוצלחות, הרבה זוגות אימצו את הקונספט שלהן גם לתקופה שבה אנחנו נמצאים היום - שבה כולם יכולים לחגוג ובגדול, אבל לא בהכרח רוצים בזה. כדי שתוכלו לתכנן חתונה אינטימית גם בעצמכם, הכנו לכם כתבה עם ארבעה ספקים שראו את החתונות הקטנות מקרוב ויודעים להמליץ לכם איך לעשות את זה נכון.

״היות והחתונות הקטנות היו כל כך מוצלחות, הרבה זוגות אימצו את הקונספט שלהן ״.״היות והחתונות הקטנות היו כל כך מוצלחות, הרבה זוגות אימצו את הקונספט שלהן ״. | תמונה: גיא ניסים

אולם אינטימי - אווירה אינטימית

כדי לתכנן חתונה אינטימית תצטרכו בשלב הראשון לבחור במקום שמתאים לה. אולמות גדולים עלולים לגרום לחתונה להרגיש ריקה מדי, לעומת אולמות קטנים שעלולים לגרום לה להיות צפופה ודחוסה. למצוא את האמצע זה הפתרון המושלם, עם מקום שיוכל להכיל את כמות המוזמנים שלכם בצורה מדויקת, מרווחת ונעימה.

אולם האירועים "בדולינה" ידוע במענה המושלם שלו לצורך הזה. רוב החתונות שמתקיימות במקום נעות בין 150 ל-250 מוזמנים בלבד, ושומרות על צוויון אינטימי, חמים ומשפחתי: "עוד לפני הקורונה הייתה אצלנו דרישה לאירועים אינטימיים, והסיבה לכך היא שאין לנו במקום שטחים ריקים שיוצרים מראה קר ומרוחק. יש אצלנו המון עצים, עציצים, גינות, פינות ישיבה ופרחים שיוצרים מראה מאוד חמים, וגם החופה נמצאת בתוך אי שמסביבו יש המון ירוק, עם צמחים מטפסים ונשפכים מהחופה - מראה מדהים וקלאסי. אחרי שנכנסים פנימה לאולם מגלים מקום מעוצב מאוד ובלי פינה אחת משעממת - שילוב מושלם בין כפרי ואורבני עם נגיעות של סטייל איטלקי וצרפתי".

״החופה נמצאת בתוך אי שמסביבו יש המון ירוק, עם צמחים מטפסים ונשפכים מהחופה״.״החופה נמצאת בתוך אי שמסביבו יש המון ירוק, עם צמחים מטפסים ונשפכים מהחופה״. | תמונה: בדולינה
״אחרי שנכנסים פנימה לאולם מגלים מקום מעוצב מאוד ובלי פינה אחת משעממת״.״אחרי שנכנסים פנימה לאולם מגלים מקום מעוצב מאוד ובלי פינה אחת משעממת״. | תמונה: בדולינה
האינטימיות בזמן האירוע באה לידי ביטוי גם בכל מה שקשור באוכל: "כל המנות אצלנו מוגשות מתוך מחשבה על שיתוף וחוויה קולינרית משותפת שכל האורחים חולקים יחד. אנחנו יוצאים מנקודת הנחה שהמוזמנים לאירוע הם מאוד קרובים, לכן בזמן הארוחה אנחנו מגישים קוקטייל של אבטיחים כתושים וערק בקיץ ומרק בחורף, הכל בתוך קנקן יפהפה מזכוכית עם כוסות קטנות לחלוקה. לקוקטייל ולמרק מצורפת הזמנה שמזמינה את כל הסועדים לשתות וליהנות יחד עם האנשים שנמצאים לצידם. גם המנות שיוצאות למרכז השולחן הן בקונספט של שרינג, כדי להמשיך את רעיון השיתוף ולהכניס את כולם לחוויה הזו של אחד מעביר לשני, מה שיוצר קשר ושיח בשולחן".

למקום מוזמנים כל הזוגות שמעוניינים לחגוג את האהבה שלהם בצורה אינטימית, החל מ-150 אורחים: "יש אצלנו הרבה חתונות מכל הסוגים - חתונות של חתן וכלה, חתונות גאות ועוד. המטרה היא לאפשר לכולם לחגוג בצורה אינטימית מצד אחד אבל מאוד שמחה ומרגשת מצד שני".

״אנחנו מגישים קוקטייל של אבטיחים כתושים וערק בקיץ...הכל בתוך קנקן יפהפה מזכוכית עם כוסות קטנות לחלוקה״.״אנחנו מגישים קוקטייל של אבטיחים כתושים וערק בקיץ...הכל בתוך קנקן יפהפה מזכוכית עם כוסות קטנות לחלוקה״. | תמונה: בדולינה

לספר סיפור אינטימי ומשפחתי באמצעות התמונות

בין צילום חתונות גדולות לבין צילום חתונות קטנות קיים הבדל של שמיים וארץ. במקום לתעד 400 או 500 אורחים בחטף, כמות המוזמנים המצומצמת זוכה ליחס הרבה יותר אישי, לתיעוד נרחב יותר ובהתאם האלבומים יוצאים הכי משפחתיים וקרובים שיש.

הצלם גיא ניסים לוקח חלק בחתונות גדולות וקטנות כאחד, ומצביע על ההבדלים ביניהן: "אחרי הקורונה אנשים רבים החליטו שהם לא ממהרים לעשות חתונות בסדר גודל כמו שהיה לפני. במקום חתונות של 300-400 איש, היום אפשר לראות הרבה יותר חתונות שכמות המוזמנים בהן נעה בין 200-250 איש בלבד - זה ממש הפך לסטנדרט. מבחינתי כצלם זה דבר נפלא - הכמות הזו מאפשרת לי להתקרב יותר לזוג ולשים לב לכל הפרטים באירוע, ובנוסף אני יכול לתת יחס שווה לכל האורחים, להתפנות לצילום של כל אורח ואורחת, לשים דגש על המשפחות והחברים הקרובים, ולתפוס את הרגעים הקטנים שקורים בין לבין. זאת לעומת החתונות הגדולות, שבהן מספיק שהזוג מסתובב לרגע וכבר אני צריך לחפש אותו בין ההמון".

״מבחינתי כצלם זה דבר נפלא - הכמות הזו מאפשרת לי להתקרב יותר לזוג ולשים לב לכל הפרטים באירוע״.״מבחינתי כצלם זה דבר נפלא - הכמות הזו מאפשרת לי להתקרב יותר לזוג ולשים לב לכל הפרטים באירוע״. | תמונה: גיא ניסים
יצירת הסיפור הויזואלי בחתונות האינטימיות היא הרבה יותר נגישה ונעימה, ובסופה מתקבלים תוצרים מדהימים וקרובים: "החתונות הקטנות מאפשרות לספר סיפור ולהוציא את המיטב מהזוג. בזמן האירוע קל יותר ליהנות עם הזוג, שלא כמו אירוע גדול עם 500 איש שבהם אנחנו ממש צריכים להילחם עם האורחים כדי להצליח להגיע לרחבת הריקודים ולצלם את כולם. כשיש עומס אז קשה לבחור לאן להסתכל קודם ואת מי לתעד, ומסובך למצוא את הזוג ואת האנשים שבאמת קרובים אליו. בחתונות הקטנות יש המון שמחה, ולצידה מתאפשר לי להיכנס לרחבה בלי לחטוף מרפק פה מרפק שם אלא פשוט להגיע ולתעד בכיף".

״החתונות הקטנות מאפשרות לספר סיפור ולהוציא את המיטב מהזוג״.״החתונות הקטנות מאפשרות לספר סיפור ולהוציא את המיטב מהזוג״. | תמונה: גיא ניסים
כחלק מה"פוסט קורונה", עדיין ניתן למצוא זוגות רבים שהתחתנו בפורמט מצומצם במיוחד, ובחרו להגדיל אותו מעט לצורך החגיגות האמיתיות שמתקיימות ממש בימים אלו: "בדיוק לפני כמה שבועות תיעדתי חתונה של זוג שהתחתן בשיא הקורונה עם 15 איש בטיילת בצורה הכי מאולתרת. הם לא זכו לחוות את האירוע כמו שהם רצו ומאז נולדה להם כבר ילדה, אז עכשיו הם החליטו לחגוג במסיבה שמשלבת בין החתונה לבין הבריתה - עם מסיבה, ריקודים ואורחים שלא היו איתם באירוע הראשון. הפעם הם חגגו עם 150 איש בחתונה גדולה ומרגשת, ההורים של החתן שגרים בארה"ב הצליחו להגיע, הם ערכו טקס חופה נוסף לשם הסמליות של החתונה, וזו ממש היתה חוויה מתקנת לכולם".

״הפעם הם חגגו עם 150 איש בחתונה גדולה ומרגשת...הם ערכו טקס חופה נוסף לשם הסמליות של החתונה, וזו ממש היתה חוויה מתקנת לכולם״.״הפעם הם חגגו עם 150 איש בחתונה גדולה ומרגשת...הם ערכו טקס חופה נוסף לשם הסמליות של החתונה, וזו ממש היתה חוויה מתקנת לכולם״. | תמונה: גיא ניסים

חתונות אינטימיות - הקרם דה לה קרם של עולם החתונות

גדולות או קטנות ככל שיהיו - אחד מהחלקים העיקריים בחתונות הוא האוכל. בחתונה הקטנה תוכלו ליהנות מחוויה קולינרית הרבה יותר אינטימית ומתחשבת - באופי המנות, בסוג ההגשה ובתשומת הלב הדקדקנית שמתאפשרת רק כשמדובר בכמות אורחים ספציפית.

מקייטרינג "האיכר" מספרים לנו על יתרונות החתונה האינטימית עם כמה טיפים שיעזרו לכם לתכנן אותה על הצד הטוב ביותר: "אנחנו מאוד אוהבים את הקונספט של חתונות קטנות. בחתונות כאלו, להבדיל מחתונות של 400 אורחים ומעלה, אנחנו מצליחים לגעת בכל אורח ואורחת ולכבד אותם בחוויית האירוח שלנו. החתונה הקטנה נותנת דברים שהגדולה לא יכולה לתת. למשל, בחתונות הגדולות הזוג לא באמת מצליח לשבת, לאכול, לנכוח בחתונה ולהרגיש את האורחים בזמן האירוע, ולעומת זאת החתונות הקטנות לגמרי מאפשרות לזה לקרות. הרבה מאוד זוגות מצליחים להגיע לכל האורחים שלהם בחתונה קטנה, ולשמוע מהם כבר בזמן האירוע שהאוכל טעים להם ושהם נהנים. בעינינו זה הרבה יותר מרגש כשזה קורה און גוינג, בלייב. זו חוויה הרבה יותר נכונה לחתונה, גם אם היא קצת שונה".

״הרבה מאוד זוגות מצליחים להגיע לכל האורחים שלהם בחתונה קטנה, ולשמוע מהם כבר בזמן האירוע שהאוכל טעים להם״.״הרבה מאוד זוגות מצליחים להגיע לכל האורחים שלהם בחתונה קטנה, ולשמוע מהם כבר בזמן האירוע שהאוכל טעים להם״. | תמונה: האיכר
״אנחנו מצליחים לגעת בכל אורח ואורחת ולכבד אותם בחוויית האירוח שלנו״.״אנחנו מצליחים לגעת בכל אורח ואורחת ולכבד אותם בחוויית האירוח שלנו״. | תמונה: yalla group | האיכר
כדי לייצר חוויה קולינרית נכונה וחכמה באירוע, כדאי לבנות אותה מראש ובהתאם: "אנחנו ממליצים שכל האוכל יהיה פתוח מההתחלה של האירוע, ולא לעשות את הדירוג של קבלת פנים, מנה עיקרית וכו'. זה יותר נכון לסוג האירוע, לקהל ולחוויה של האינטימיות. דבר נוסף שחשוב לדעת לגבי שירותי קייטרינג לחתונות קטנות הוא שלא כל הספקים שמציעים את השירותים שלהם מחזיקים ברישיונות וביטוחים. בחתונות קטנות לא כל הספקים הם מקצוענים, ואם הזוג מנסה לחסוך בכסף וסוגר ספק שכזה - הוא עלול לפגוע לעצמו מאוד באירוע. באופן טבעי בחתונות הקטנות המחיר למנה יעלה, אבל הטיפ החשוב הוא לא להתפשר על המחיר, כי לא כל קייטרינג יכול לעשות אירוע טוב. כדאי לשים לב עם מי מדברים, לקבל המלצות ולבדוק את הספק כמו שצריך, כי זה לא רק המחיר אלא גם האיכות והביטחון שלכם בזמן האירוע, האוכל, הציוד, האיכות, השירות, הזמינות ועוד קריטריונים קריטיים מלבד המחיר".

״אנחנו ממליצים שכל האוכל יהיה פתוח מההתחלה של האירוע״.״אנחנו ממליצים שכל האוכל יהיה פתוח מההתחלה של האירוע״. | תמונה: האיכר

מחפשים אווירה של הביוקר? חתונה אינטימית היא הפתרון

חלק מהזוגות חושבים שרק חתונה עם 300 מוזמנים ומעלה תוכל לייצר אווירה מחשמלת על רחבת הריקודים, אבל בפועל - חתונות של עד 100 מוזמנים מוכיחות את עצמן לא פעם בתור כאלו שאין תחרות לאווירה שמתקיימת בהן.

דיג'יי אייל דוד מספר לנו שהחתונות הקטנות מביאות איתן קסם מיוחד וחיבור שאין שני לו: "במהלך הקורונה יצא לי לקחת חלק בלא מעט חתונות אינטימיות, ואפשר לראות את ההבדל המובהק ביניהן לבין חתונות גדולות - יש לנו פלייליסט מגוון יותר, קריאת קהל פשוטה ואינטימית יותר וחיבור אמיתי בין האנשים. כשהחתונה מורכבת ממשפחה וחברים קרובים האווירה ברחבה היא הרבה יותר משפחתית והפרצופים שרוקדים סביבכם הם בדרך כלל פרצופים שאתם מכירים. זה דבר נפלא בעיני שיש את האינטימיות הזו - מהעמדה שלי אני יכול לראות את הקרבה בין האנשים ואת הרצון של כולם לשבור את הרחבה ביחד, לעומת אירוע עם הרבה אנשים שרוקדים בצד או פורשים לשבת בחזרה בשולחנות".


״יש לנו פלייליסט מגוון יותר, קריאת קהל פשוטה ואינטימית יותר וחיבור אמיתי בין האנשים״.

אפשרות המשחק של המוזיקה בחתונה אינטימית היא הרבה יותר גדולה, ובהתאם הרחבה הופכת להיות הרבה יותר מגוונת: "ברחבה קטנה אני יכול להיצמד יותר למוזיקה שהזוג אוהב, כמובן בשילוב עם הקהל והווייב בזמן החתונה. בדרך כלל הזוגות בחתונות קטנות מכירים היטב את האורחים שלהם, וככה אפשר לייצר פלייליסט מגוון שמתאים לכולם. כשמזמינים 100 או 150 אנשים לחתונה - הם באים בשביל לעשות אווירה כיפית ומשחררת ולהתפרק ביחד. כשהחתונה היא כזו, כל הווייב הוא קליל יותר - יש לנו מוזיקה בלי הפסקה ואנשים שאוכלים, רוקדים ושותים. אני מוצא את עצמי הרבה פעמים אומר 'וואו' ומבין שהקסם קורה לי ממש מול העיניים".


״בדרך כלל הזוגות בחתונות קטנות מכירים היטב את האורחים שלהם, וככה אפשר לייצר פלייליסט מגוון שמתאים לכולם״.


חתונה אינטימית - זה לא רק אפשרי, לפעמים זה אפילו רצוי

אז מה אתם אומרים, התחברתם לקונספט של החתונה האינטימית? חכו שתשמעו על הספקים שיכולים ללוות אותה ולהרים אותה הכי גבוה שיש! היכנסו לעמוד "נותני השירות" שלנו כדי למצוא את אלו שאליהם אתם הכי מתחברים, ואל תשכחו להיעזר ב-WedPlanner שלנו שמאפשר לכם לתכנן את החתונה בצורה יעילה ופשוטה, גם כשהיא קטנה ואינטימית.

כתבות נוספות שיעניינו אותך:
פחות, אבל הרבה יותר: ארגון חתונה קטנה
איך לבחור גני אירועים לחתונה קטנה?
אטרקציות לחתונה קטנה
הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

13
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
בדולינה - BADOLINA
אולמות אירועים
מעטפת מלאה משלב תכנון החתונה
דואגים לכם מ-א' עד ת', ללא אותיות קטנות.
דואגים לכם מ-א' עד ת', ללא אותיות קטנות.
46.9K
למימוש ההטבה
logo
צילום גיא ניסים
צילום וידאו וסטילס
הטבה מיוחדת לזוגות mitformit
מתכננים חתונת חורף? זה בשבילכם✨
מתכננים חתונת חורף? זה בשבילכם✨
58.3K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת