מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

AI בעולם החתונות: החידושים הטכנולוגיים שהופכים את ההתארגנות לחתונה לקלילה וכיפית

עוד לא הספקת למדוד את שמלת הכלה, וכבר הפרטנר לעתיד מספר לך על פתרון טכנולוגי חדש מבוסס בינה מלאכותית, שדופק בדלת, והולך לשנות לכולנו את החיים.
ולא, אנחנו לא מתכוונים לכך שבעתיד האופציה היחידה תהיה להתחתן עם רובוט (אמאל'ה!) אלא לכלים טכנולוגיים פשוטים ויעילים, שיהפכו את ההתארגנות לביג דיי שלכם להרבה יותר כיפית.

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 6 דקות
13.5K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
AI בעולם החתונות: החידושים הטכנולוגיים שהופכים את ההתארגנות לחתונה לקלילה וכיפית
15
15
מהירות:
חלפו הימים בהם שלחנו אישורי הגעה ידניים, קיבלנו סקיצות שלא מספקות את הסחורה וסחבנו משימות לאורך זמן. כיום, יש מגוון פתרונות טכנולוגיים שהופכים משימות לאוטומטיות, ומסייעים לספקים ולזוגות להפוך את החיים לקלים יותר (אך משום מה, לא פחות עמוסים...). רגע לפני שהבינה המלאכותית משתלטת על חיינו אול אובר, אספנו את התובנות של 4 ספקים נבחרים ושמענו היכן הטכנולוגיה פוגשת אותם, ואיך הם נעזרים בה כדי לשנות את חווית הזוגות בחתונה.

מוזיקה לחתונה: לבחור בקלות את השירים שירימו את הרחבה

"עבודתו של הדיג'יי מתבססת בעיקר על קריאת קהל" משתף אותנו הדיג'יי אור זיו. העבודה שלי מתבססת על היכולת להתבונן על הרחבה ולחשוב מה יהיה ה-להיט שיגרום לרחבה להתמלא. אחד הכלים שמקלים עליי בהכנה המוקדמת לפני החתונה, הוא בניית פלייליסט מבוסס בינה מלאכותית בספוטיפיי.
איך זה עובד? אני מכניס לפלייליסט רשימה של מספר שירים, ומקבל מיד בתחתית הרשימה, המלצות לשירים נוספים שיכולים להתאים לפלייליסט בהתאם לשירים שבחרתי.
למשל: זוג שמבקש פלייליסט קבלת פנים בסגנון ביטלס או אלטון ג'ון – יוכל לקבל בהמשך הערב המלצות לשירים באותו הסגנון.
לאחרונה, שמעתי על כלי חדש שהוציאה ספוטיפיי, שבא לגנוב לי את הפרנסה (: מדובר בפיתוח AI שממקסס ומפטפט בין השירים ממש כמו דיג'יי. בעיני, התחושה היא שזה עדיין לא 'זה', והוא מרגיש יותר כמו מגיש מתחנת רדיו שמכניס קטעים של פרשנות בין השירים.

האם לדעתך בזמן הקרוב נראה פחות ופחות דיג'ייז?

בנקודה בה אני נמצא כיום, אני לא רואה איך הבינה המלאכותית מחליפה לגמרי את הדיג'יי. לדיג'יי יש תפקיד נכבד בלקרוא את הקהל, לנתח את הסיטואציה ולהבין מה הדבר הבא שכדאי להשמיע. בסופו של יום, העבודה שלנו לא מסתכמת רק בבחירת שירי חופה מרגשים. הדיג'יי הוא אומן, שמלווה את הזוג, קשוב לצרכי הקהל ובונה עבורם רחבת ריקודים חלומית.

הדיג'יי הוא אומן, שמלווה את הזוג. צילום: Helado Photographyהדיג'יי הוא אומן, שמלווה את הזוג. צילום: Helado Photography | תמונה: דיג'יי אור זיו

הגברה ותאורה לחתונה: לדעת מראש איך תראה הרחבה שלכם

באווירה הגברה ותאורה לאירועים, מספרים לנו שאחד הפחדים הכי גדולים של זוגות הוא רחבת הריקודים. האם היא תהיה מלאה? איך יראו עמדות התאורה בלייב? "היום אנחנו יכולים להציע לזוג לצפות בלייב בהדמיה, המציגה את מיקומי הפנסים במדויק". חשוב לנו לשקף לזוג איך יראו עמדות התאורה שישדרגו משמעותית את נראות האולם והאווירה ברחבה. כך מנגישים לזוגות את המידע בצורה איכותית, וגם עובדי הבמה מקבלים מראש את כל הנתונים וההגבלות בשטח.

"היום אנחנו יכולים להציע לזוג לצפות בלייב בהדמיה, המציגה את מיקומי הפנסים במדויק". | תמונה: AVIRA Lighting
ביום החתונה אנו מקימים את העמדה, עם צוות טכנאים מיומן, ובסיום ההרכבה מגיע תאורן כדי להכין את 'ההצגה של הערב', ובעצם לשלב את כל האפקטים המיוחדים שלנו בכל אירוע מחדש.
התאורה מסונכרנת עם הדיג'יי בLIVE לאורך כל האירוע, במטרה לייצר עבור הזוג ועבור האורחים חוויה עוצמתית. הבינה המלאכותית פחות פוגשת אותנו כרגע, אבל בעתיד אני צופה שנעשה בה שימוש נרחב. ככל הנראה בעתיד נגיע למצב שלא נצטרך תאורן. נפעיל את המוזיקה, והבינה המלאכותית תדייק בעצמה את כל הפרמטרים הדרושים כדי לסנכרן את הפנסים בהתאם.


עיצוב הזמנות לחתונה: לעצב הזמנות כמו שחלמתם, בשליש מהזמן

"ה-AI לא רק הגביר את היעילות, אלא גם שינה לחלוטין את האופן בו עבדתי", משתפת אותנו המעצבת Hadar BL Design. "התוכנות מבוססות AI, מאפשרות לי להעניק לזוגות חווית יצירה דינמית ומותאמת אישית עבורם". הדר משתפת אותנו בשני כלי AI מתקדמים ופורצי דרך, שיוצרים תמונות ואלמנטים עם דיוקים מדהימים מתיאורים טקסטואליים בלבד.

"את התמונות והאלמנטים אותם לקחתי עד כה מאתרי סטוק, מחליפות תמונות ואובייקטים בהתאמה אישית - שאין לאף אחד אחר. כך אני יכולה להפוך כל רעיון עיצובי מקורי וייחודי של הזמנות לחתונה, לריאלי". הכלי הראשון, הוא ה- Bing chat במצב של Creative mode. כשזוג מבקש הזמנה עדינה ואצילית לחתונה, אני יכולה לרשום פרומפט (פקודה) בשורת הטקסט, למשל: 
PLEASE DRAW A PINK ROSE IN A WATERCOLOR STYLE 
כך מתקבלות במהירות 4 תוצאות מרשימות ועדינות, שאפשר להוסיף כאלמנט לכל עיצוב או הזמנה לחתונה, או להשתמש בהם כרקע.

צילום מסךצילום מסך | תמונה: Hadar BL Design - הזמנות לחתונה
צילום מסךצילום מסך | תמונה: Hadar BL Design - הזמנות לחתונה
Generative fill – חלק מהמהפכה הקסומה של פוטושופ, הוא היכולת להוסיף, להרחיב או להסיר תוכן מהתמונות שעיצבתי באמצעות כמה קליקים. אני נעזרת ביכולת הזו כדי להוסיף אלמנטים יצירתיים להזמנות ולעיצובים שלי. לדוגמא: לקוחה ביקשה ממני לעצב הזמנה עם גיבסוניות לבנות. סימנתי את האזור הרלוונטי, כתבתי מה ברצוני להוסיף לחצתי על ,Generate והופ! 4 אופציות של עיצובים משולבים גיבסוניות לבנות, לבחירתי ולבחירת הזוג.

צילום מסךצילום מסך | תמונה: Hadar BL Design - הזמנות לחתונה
צילום מסךצילום מסך | תמונה: Hadar BL Design - הזמנות לחתונה

צילום אירועים : תמונות חתונה איכותיות יותר, בפוקוס על הזוג המאושר

"פשוט אין לתאר איך הבינה המלאכותית גורמת ליום העבודה שלי להראות אחרת" משתף הצלם איתן ואן לואן. "אם עד כה הייתי חייב לפנות זמן, ולעבור תמונה תמונה, כדי לשפץ את התמונות הקיימות: להסיר מהן אלמנטים מיותרים, טשטוש שמפריע או פוזה בעייתית וכך לרצות את הזוגות שלי, היום הבינה המלאכותית עושה עבורי את כל העבודה השחורה. כיף!
האלגוריתם לומד אלפי צילומים ואת סגנון העריכה האישי שלי כצלם מקצועי. לאחר מכן, כשאני מכניס לתוכנת העריכה תמונות חדשות, היא עורכת אותן במהירות לפי הסגנון האישי שלי.

האלגוריתם לומד אלפי צילומים ואת סגנון העריכה האישי שלי כצלם מקצועי.האלגוריתם לומד אלפי צילומים ואת סגנון העריכה האישי שלי כצלם מקצועי. | תמונה: איתן ון צילום
עוד כלי שהתחלתי להשתמש בו לאחרונה, הוא מצלמת אירועים חדשנית מבוססת AI-
הזוגות שאני מצלם נראים בבירור בתמונות, וזה עושה את כל ההבדל. הזום האינטלגנטי במצלמות ה-ai ערוך לזהות פנים באופן אוטומטי, ומתמקד בהם במהלך הצילומים, כך שהחתן והכלה תמיד ימצאו במרכז התמונה, גם אם הם בתנועה, או שהאורחים נכנסו לפריים. (לעוד טיפים ליום צילום אידיאלי, מוזמנים להכנס לצלמים מספרים Say Cheese! )

האם בעתיד אתה צופה שהבינה המלאכותית תחליף אותך כצלם?
אני מקווה שלא, הוא צוחק. היום הטכנולוגיה לא מחליפה את הצלם בעריכה, אלא רק מסירה ממנו את החלק הטכני והמייגע שחוזר על עצמו, ומאפשרת לו להוציא לפועל את הצד הקריאייטיבי. בעיני, זה העיקר!

הטכנולוגיה מאפשרת לצלם להוציא לפועל את הצד הקריאייטיבי.הטכנולוגיה מאפשרת לצלם להוציא לפועל את הצד הקריאייטיבי. | תמונה: איתן ון צילום

ולסיום סיומת: Wedplanner העוזר האישי שלכם לארגון החתונה

אנחנו ב-MIT4MIT הורים גאים לאפליקציית Wedplanner המתחדשת- פלטפורמה טכנולוגית איכותית עבור מתחתנים לעתיד, ללא הגבלה וללא עלות. למי שעדיין לא מכיר (יש כזה בקהל?) באפליקציה ניתן לעצב ולשלוח הזמנות דיגיטליות בקליק, לנהל מוזמנים ומשימות, ליצור סידורי הושבה, ולקבל המלצות מותאמות אישית למגוון ספקים בתחום האירועים. לאורך השימוש באפליקציה, נחשפים הזוגות לתוכן עסקים שנמצאים במסלול חשיפה.
ומה עם הספקים שעובדים איתנו? בשיטוט מהיר, זוגות יוכלו לאתר אתכם בקלות: מעבר לרשימת המשימות והכלים לארגון החתונה, יוצגו בפניהם ספקים רלוונטיים, וכך הם יחשפו לעסק ולשירותים שלכם.

טיפ לסיכום מאיתנו

בין אם נרצה בכך ובין אם לא, הטכנולוגיה הפכה לחלק בלתי נפרד מהיומיום, ומציעה לנו דרכים יצירתיות להתכונן לקראת היום הגדול, ולהוציא ממנו הרבה יותר.
טיפ מצוות MIT4MIT – אל תשארו מאחור, ואל תהססו להעזר בנותני שירות שבחרו לאמץ כלים טכנולוגיים מתקדמים. הערך שתקבלו כזוג, מן הסתם, יהיה הרבה יותר גדול.

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

25
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
דיג'יי אור זיו - Dj Or Ziv
תקליטנים
500 ₪ הנחה לזוגות mitformit
החתונה שלכם תהיה הכי שמחה שיש - עליי!
החתונה שלכם תהיה הכי שמחה שיש - עליי!
36.0K
למימוש ההטבה
logo
Hadar BL Design - הזמנות לחתונה
הזמנות לחתונה
100 שקלים הנחה
100 ש״ח הנחה על הזמנה בעיצוב אישי!
100 ש״ח הנחה על הזמנה בעיצוב אישי!
94.4K
למימוש ההנחה
logo
איתן ון צילום | Eitan van photograpy
צילום וידאו וסטילס
צילומי זוגיות במתנה
הטבה מיוחדת למתחתנים בקיץ הקרוב🥳
הטבה מיוחדת למתחתנים בקיץ הקרוב🥳
36.1K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת