מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

חתן זה בשבילך: עשה ואל תעשה ביום החתונה

לא בכל יום אתם מזמינים מאות אנשים לחגוג איתכם את האהבה שלכם, מה שהופך את יום החתונה ליוצא דופן, חד פעמי וכזה שחייב להיות מתוקתק כמו שצריך. השאיפה לאירוע מושלם היא שאיפה טבעית ולגיטימית לחלוטין, אולם בשביל להגיע אליה ולהגשים את חלום ה-Perfect Wedding יש כמה דברים שתצטרכו לעשות, וכמה דברים שממש, אבל ממש כדאי לכם לא לעשות.

סטיילינג לחתונה | זמן קריאה: 8 דקות
15.1K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
חתן זה בשבילך: עשה ואל תעשה ביום החתונה
15
15
מהירות:
היום אנחנו רוצים לפנות אליכם, החתנים המכובדים והנרגשים שלנו, ולתת לכם כיוון ברור שיכול לעזור לכם להתארגן כמו שצריך ליום החתונה, עם כמה שפחות תקלות וכמה שיותר חגיגות. יחד עם שלושה ספקים מעולים, שפגשו לאורך הקריירה לא מעט חתנים, הכנו לכם כתבה מקיפה שלא תחסיר מכם כלום, כך שכל מה שישאר לכם לעשות זה לעקוב שלב אחר שלב וטיפ אחרי טיפ בדרך לחתונת השנה - החתונה שלכם.

״היום אנחנו רוצים לפנות אליכם, החתנים המכובדים והנרגשים שלנו, ולתת לכם כיוון ברור שיכול לעזור לכם להתארגן כמו שצריך ליום החתונה״.״היום אנחנו רוצים לפנות אליכם, החתנים המכובדים והנרגשים שלנו, ולתת לכם כיוון ברור שיכול לעזור לכם להתארגן כמו שצריך ליום החתונה״. | תמונה: דיפלומט חליפות - Diplomat

לוח זמנים, חיוך על הפנים - והנה אתם מוכנים

כמו שאתם בטח כבר יודעים בעצמכם, יום החתונה שלכם עומד להיות מלווה בהרבה מאוד צילומים. פעם קליק מפה, פעם פלאש משם, ומה שבטוח הוא שתמונות ממש לא עומדות להיות חסרות לכם מהאירוע הזה. אז איך אתם עומדים להשתלב בכל זה? פשוט מאוד - הקפידו על לוח הזמנים, לבשו על עצמכם את החיוך היפה ביותר שיש לכם, והשאר כבר יקרה מעצמו.

מחברת "בראור צילום", שמלווה עשרות זוגות מדי שנה ביום החתונה כבר משעות הצהריים המוקדמות ועד השעות הקטנות של הלילה, מספרים לנו על מה חשוב להקפיד רגע לפני שהעדשה מתמקמת בול מולכם: "החתנים ממלאים תפקיד חשוב מאוד בלוח הזמנים של היום, ולכן הטיפ הראשון הוא - אל תאחרו בשום שלב. כשהחתן מאחר למפגש עם הכלה, בין אם בשל פקקים, הסתרבלות מיותרת עם הזמן או חוסר תשומת לב, זה דבר שיכול להשפיע מאוד על המשך היום. אנחנו נותנים לחתנים שלנו את לוח הזמנים המפורט מראש - איפה מתקיים המפגש, באיזו שעה להגיע, מתי הכי כדאי לאסוף את האוטו המקושט בבוקר וכו'. ברגע שהמידע נמצא מולם הם יכולים לא לבוא לאירוע 'על עיוור', וביחד אנחנו לוקחים מינימום סיכונים במסגרת לוח הזמנים. הזמנים משתנים מעט בין עונת הקיץ לעונת החורף, אבל בדרך כלל שעת המפגש היא סביב 14:30-15:30, וככל שאנחנו מקפידים עליה - ככה שאר היום יכול לזרום בטוב ובכיף".

״הטיפ הראשון הוא - אל תאחרו בשום שלב. כשהחתן מאחר למפגש עם הכלה, בין אם בשל פקקים, הסתרבלות מיותרת עם הזמן או חוסר תשומת לב, זה דבר שיכול להשפיע מאוד על המשך היום״.״הטיפ הראשון הוא - אל תאחרו בשום שלב. כשהחתן מאחר למפגש עם הכלה, בין אם בשל פקקים, הסתרבלות מיותרת עם הזמן או חוסר תשומת לב, זה דבר שיכול להשפיע מאוד על המשך היום״. | תמונה: בראור צילום
הצילומים עצמם גם הם מהווים מכשול לא קטן עבור חלק מהחתנים, אבל ככל שתיערכו אליהם מראש, כך יהיה לכם קל יותר להשתחרר: "התפקיד שלנו בתור צלמים הוא לגשת בצורה נכונה לחתנים ולגרום להם להיות נינוחים. לרוב החתנים זורמים איתנו אם אנחנו אומרים להם בדיוק מה לעשות - איפה לשים את היד, מתי לחייך, מתי להרים מעט את הראש וכו'. המטרה היא לשמור על רוח טובה ולהישאר כמה שיותר רגועים. הטיפ החשוב ביותר לחתנים הוא שתרגישו בנוח לבקש הפסקה אם אתם צריכים, ואל תכריחו את עצמכם להמשיך להצטלם ברצף אם אתם צריכים רגע לעצמכם. כשיש מתח באוויר חשוב לקחת הפסקה קלה, ולפעמים אנחנו אפילו אומרים לחתנים שפשוט יעשו מה שהם רוצים, כאילו אנחנו לא באיזור. לרוב זה גורם להם להשתחרר ולהיות הרבה יותר טבעיים ונינוחים".

״התפקיד שלנו בתור צלמים הוא לגשת בצורה נכונה לחתנים ולגרום להם להיות נינוחים״.״התפקיד שלנו בתור צלמים הוא לגשת בצורה נכונה לחתנים ולגרום להם להיות נינוחים״. | תמונה: בראור צילום
גם ליום שלפני החתונה יש תפקיד חשוב, שכן רשימת העשה ואל תעשה של היום הזה היא ברורה לחלוטין: "היום שלפני החתונה הוא יום קריטי, וחשוב לנצל אותו כדי להירגע, לנוח ולהתכונן רגשית ופיזית לאירוע. מומלץ ביום הזה לא לעשות דברים קיצוניים, אלא לנצל את הזמן, לאכול ולשתות בצורה מסודרת, וכמובן לישון כמו שצריך בלילה. ככה אפשר לקום רעננים בבוקר האירוע וליהנות מהיום הזה עד הסוף".

״היום שלפני החתונה הוא יום קריטי, וחשוב לנצל אותו כדי להירגע, לנוח ולהתכונן רגשית ופיזית לאירוע״.״היום שלפני החתונה הוא יום קריטי, וחשוב לנצל אותו כדי להירגע, לנוח ולהתכונן רגשית ופיזית לאירוע״. | תמונה: בראור צילום

חליפה נוחה - נוסחה מושלמת להצלחה

החליפה שתבחרו ליום החתונה תלווה אתכם במשך שעות ארוכות. כבר בשעות הצהריים אתם עומדים להיכנס לתוכה, כשאתם אחרי מקלחת טובה, גילוח והתבשמות, והיא עומדת להישאר עליכם בדיוק כמו שהיא לפחות עד אחרי טקס החופה. היות ומדובר כאן על לפחות 6-7 שעות רצופות, החליפה שתבחרו חייבת להיות נוחה לכם, ולזה רק אתם יכולים לדאוג.

החבר'ה בחברת "דיפלומט" יודעים להגיד לכם בצורה ברורה מה כן לעשות ומה לא לעשות, ואם תעקבו אחרי הטיפים המעולים שלהם תגלו שמשימת בחירת החליפה היא לא כזאת מאיימת ומפחידה: "הדבר הראשון שאנחנו ממליצים לחתנים לעשות הוא להסתכל על מקורות שונים ולקבל השראה לחליפה שלהם, כדי לא ללכת לאיבוד בחנות. היום אפשר להסתכל בקלות על חליפות שונות בפינטרסט, באינסטגרם ואפילו באתרי אינטרנט שונים, ופשוט להתחיל להכיר את הסגנונות הקיימים. כמובן שבמקביל לתמונות שאתם מוצאים חשוב לא להיצמד אליהן יותר מדי, כי בסופו של דבר אתם זה אתם, ורק אתם יודעים מה טוב ונוח לכם. כשאתם מגיעים לחנות כדאי שתראו את תמונות ההשראה שאהבתם למוכרים, ובהתאם תוכלו להתחיל למדוד חליפות רלוונטיות. כשאתם מודדים חליפה חשוב מאוד להסתכל על עצמכם במראה ולהבין אם אתם אוהבים את מה שאתם רואים. לפעמים החליפה תהיה בול, אבל לפעמים חשוב גם לדעת להגיד - 'זה היה נראה טוב על הדוגמן בתמונה, אבל לי זה פחות מתאים'. בסוף אנחנו בוחנים כאן כמה פרמטרים מעבר לצבע והסטייל של החליפה, אלא גם את הגזרה שלה, הגוונים שלה ואת האופן שבו היא יושבת על הגוף".

״אתם זה אתם, ורק אתם יודעים מה טוב ונוח לכם״״אתם זה אתם, ורק אתם יודעים מה טוב ונוח לכם״ | תמונה: דיפלומט חליפות - Diplomat
כשמסתכלים על כל אחד מהפרמטרים האלו בנפרד, אפשר להבין שלא כדאי להתקבע על סגנון אחד וזהו, אלא לאפשר לעצמכם מדידה של כמה וכמה חליפות, עד שתרגישו שמצאתם את האחת: "חליפה היא לא בגדי ספורט או טישרט שאתם לובשים ביום יום - היא עשויה מבדים קצת אחרים ומביאה איתה גזרות קצת שונות מאלו שאתם רגילים אליהם. לכן, חשוב מאוד לבדוק את מרווח התנועתיות שלכם בתוך החליפה, לבחור בבדים גמישים ואלסטיים כמו כותנה ולייקרה, פשתן וכו', וכמובן לבחון את הגזרה שמתאימה לכם. אחרי שאתם בטוחים שנוח לכם, אתם יכולים לעבור לבחור גם את גווני החליפה. ההמלצה היא לא להשתולל יותר מדי עם הגוונים, כי בסוף אנחנו רוצים לקבל מראה אלגנטי ולדבר בשפה משותפת בין כל האלמנטים. כדאי לבחור בסיס של בין שניים לארבעה גוונים בסט, ולשלב אותם בקומבינציות של נעליים, חגורה, סניקרס, מטפחת כיס, פפיון, עניבה וכו'. אנחנו אוהבים להתאים בין אלמנטים בפלג הגוף העליון ובפלג הגוף התחתון, ולאחרונה יש גם טרנד של גרביים צבעוניים, שגם אותם חשוב לבחור תוך התאמה לסט הכולל".

״כדאי לבחור בסיס של בין שניים לארבעה גוונים בסט, ולשלב אותם בקומבינציות של נעליים, חגורה, סניקרס, מטפחת כיס, פפיון, עניבה וכו'״.״כדאי לבחור בסיס של בין שניים לארבעה גוונים בסט, ולשלב אותם בקומבינציות של נעליים, חגורה, סניקרס, מטפחת כיס, פפיון, עניבה וכו'״. | תמונה: דיפלומט חליפות - Diplomat
החליפה עומדת להשפיע בצורה ישירה על ההתנהלות שלכם ביום החתונה, וככל שתבחרו אותה בהתאם - כך תוכלו להרגיש נינוחים וטבעיים יותר לאורך היום: "ברגע שהחתן אוהב את מה שהוא רואה במראה, הוא משדר את זה החוצה אנרגטית. גם אם החברים אומרים לכם במדידה שחליפה מסוימת ממש יפה עליכם, אבל כשאתם מסתכלים במראה אתם לא אוהבים אותה - קחו את זה כסימן מספיק לזה שאתם צריכים לוותר עליה ולחפש חליפה אחרת. תרגישו בנוח עם הבחירות שלכם, כי רק ככה תוכלו להרגיש בנוח גם ביום החתונה".

״ תרגישו בנוח עם הבחירות שלכם, כי רק ככה תוכלו להרגיש בנוח גם ביום החתונה״ תרגישו בנוח עם הבחירות שלכם, כי רק ככה תוכלו להרגיש בנוח גם ביום החתונה". | תמונה: דיפלומט חליפות - Diplomat

קבלו את הכוכב של רחבת הריקודים - החתן!

בכל חתונה יש שני כוכבים, אבל הכוכב האמיתי של רחבת הריקודים הוא לגמרי החתן. החברים עומדים להרים אתכם, להוביל אתכם לבר כדי לשתות ערק ישירות מהבקבוק, ולהעלות אתכם גבוה על הכתפיים שלהם, וכל זה בשביל שתוכלו לחגוג את החתונה שלכם כמו שצריך - מוקפים באנשים טובים ובמוזיקה אפילו טובה יותר.

חתנים רבים לוקחים אחריות על תחום המוזיקה, כדי לדאוג שהרחבה תהיה מגוונת, משחררת וכזו שכל השירים הכי אהובים עליהם ינוגנו בה בשלב כזה או אחר, ומחברת "אמורה דיג'ייז" מספרים לנו על החשיבות הרבה של העניין הזה: "הרבה מהחתנים שאנחנו פוגשים זורמים עם הבחירות המוזיקליות של הכלה ושלנו בתור דיג'ייז, וכמובן שיש גם המון חתנים שמאוד מעורבים בפלייליסט, ושמים דגש על כל שיר שיתנגן באירוע - משלב קבלת הפנים ועד לשיר הסיום. ברגע שהחתן מעורב הוא יכול לתת לנו כיוון למוזיקה שמדברת אליו, ואז הרחבה תגרום לו ליהנות באופן אישי יחד עם כל האורחים".

״ברגע שהחתן מעורב הוא יכול לתת לנו כיוון למוזיקה שמדברת אליו, ואז הרחבה תגרום לו ליהנות באופן אישי יחד עם כל האורחים״.״ברגע שהחתן מעורב הוא יכול לתת לנו כיוון למוזיקה שמדברת אליו, ואז הרחבה תגרום לו ליהנות באופן אישי יחד עם כל האורחים״. | תמונה: אמורה דיג׳ייס | amore djs
חלק מהחתנים לא ממש אוהבים לרקוד, אבל באירוע כמו החתונה שלכם אתם חייבים לזהור ולהרגיש הכי משוחררים שיש. ככל שתנכחו יותר ברחבת הריקודים, ככה היא תהיה יותר מלאה ותוכל להישאר כך במשך זמן רב: "הנוכחות של החתן קריטית מאוד ברחבה. כל החברים והמשפחה רוצים לרקוד איתו, לעשות איתו לחיים ולהרים לו, ובלעדיו הרחבה פשוט לא מרגישה אותו הדבר. כדאי להגיע קלילים ומשוחררים ליום החתונה ופשוט ליהנות ולרקוד עם האורחים שלכם - ככה תוכלו ליצור לעצמכם חתונה חד פעמית עם מסיבה מעולה שלא תשכחו בחיים".

״כדאי להגיע קלילים ומשוחררים ליום החתונה ופשוט ליהנות ולרקוד עם האורחים שלכם״.״כדאי להגיע קלילים ומשוחררים ליום החתונה ופשוט ליהנות ולרקוד עם האורחים שלכם״. | תמונה: אמורה דיג׳ייס | amore djs

קחו נשימה, עכשיו תורכם!

הגעתם עד לכאן ופתאום אתם קולטים שהחתונה שלכם מתקרבת? אל תדאגו - קחו נשימה עמוקה ותכננו אותה כמו שצריך! עכשיו, כשאתם יודעים בדיוק מה כן לעשות ומה לא לעשות, אתם יכולים להיכנס בראש שקט לעמוד "נותני השירות" שלנו, לבחור את הספקים שיעשו לכם את החתונה, ולהפוך את שעון החול עד היום הגדול שלכם. ותאמינו לנו, הוא עומד להיות פשוט מהמם! מזל טוב!

כתבות נוספות שיעניינו אותך:
קבלו אותו: יש פה חתן!
לשבור את הכוס בסטייל: חתן - הכן עצמך לחתונה
חתן בסטייל: לוק מנצח בכמה צעדים פשוטים
הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

12
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
דיפלומט חליפות - Diplomat
חליפות חתן
לוק מושלם לחתן החל מ-1,250 ₪
חתן, אל תתפשר על החליפה שלך!
חתן, אל תתפשר על החליפה שלך!
38.4K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת