מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

בגדי התארגנות מיוחדים לך ולמלוות שלך

בוקר יום החתונה הגיע. את והמלוות שלך מתרגשות וחוגגות עם ארוחת בוקר מפנקת ושמפניה קלילה. המצלמה נשלפת ולמזלך נערכת כמו שצריך לרגע הזה. במקום טישרט זרוקה או חלוק סטנדרטי, את והמלוות שלך לובשות בגדי התארגנות תואמים שהופכים את יום ההתארגנות לחגיגי ויפה יותר. אמנם חלוקי התארגנות הפכו לפופולריים במיוחד בקרב כלות ומלוות, אבל אנחנו כאן כדי לחשוף אותך לאפשרויות נוספות כי הכי כיף להכניס קצת יצירתיות ליום המאושר בחייך.

מקום להתארגנות | זמן קריאה: 2 דקות
15.6K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
בגדי התארגנות מיוחדים לך ולמלוות שלך
15
15
מהירות:

חלוקים

עם כותנות, טוניקות או חלוקים תואמים או בעלי קו אחיד, את והמלוות שלך תהנו מלוק נוח וסקסי במהלך ההתארגנות לחתונה. תוכלו להזמין חלוקים עם הדפס או כיתוב ברוח החתונה או החברות בניכן או פשוט לרכוש חלוקים מוכנים שכולכן אוהבות. כך או כך הפריט הזה ילווה כל אחת מכן ביומיום ולמשך שנים רבות.

מקום להתארגנות - בגדי התארגנות מיוחדים לך ולמלוות שלךתמונה: לב סלוצקי

פיג'מות

אם כבר ביליתן את הלילה ביחד באיזו סוויטה או צימר, למה שלא תמשיכו אותו בכיף אל תוך היום עם פיג'מות תואמות? זוהי אופציה פשוטה ונעימה שאינה דורשת היערכות מורכבת. פשוט רכשו פיג'מות בעלות הדפס או צבעים תואמים שאתן אוהבות ותחגגו את היום המיוחד שלך בסטייל ובאווירה קוזית ונעימה.


טישרטים או סווטשרטים

מחפשת אופציה מחממת? רוצה לבלוט אבל לא יותר מדי? חולצות או סווטשרטים עם כיתוב מסוגנן לכל אחת מכן, יבהיר בדיוק על מי צריך להיות הפוקוס ביום הזה. לוק ה"טום בוי" הלא מתאמץ הזה, נראה כל כך טוב ומרגיש פשוט מעולה.

מקום להתארגנות - בגדי התארגנות מיוחדים לך ולמלוות שלךתמונה: שיצו

שמלות או גופיות

מחפשת בגד אביבי ומלא בשיק שיתאים לנושא החתונה שלך או לתפאורה פרחונית ואביבית? שמלות וגופיות יכולות להיות פתרון מושלם עבורך ועבור המלוות שלך! תוכלו לבחור שמלות קלילות עם הדפס או סגנון קליל ופרחוני או גופיות תואמות. רק כדאי שתוודאו שקל לפשוט אותן כשתצטרכו לעבור לבגדי החתונה. 

מקום להתארגנות - בגדי התארגנות מיוחדים לך ולמלוות שלךתמונה: סוג צלמים


ויש גם אקססוריז!

סליפרז

אם את רוצה טוטאל לוק מכף רגל ועד ראש, רכשו נעלי בית או כפכפים תואמים. הם יכולים להיות בהתאמה אישית עם הדפס מיוחד או פשוט בסגנון זהה. נעלי בית פרוותיות, גרביים ארוכות צמריריות, נעלי בית בסגנון ספא או כפכפים צבעוניים - כל עוד הסגנון תואם וההרגשה נעימה, הכל הולך!



גומיות וסרטים לשיער

רוצה ללכת על הסגנון החמוד? אל תוותרי על גומיות  או סרטי שיער תואמים לך ומלוות שלך! תוכלו לרכוש גומיות קטיפה עבות בצבעים זהים או שונים, סרטים לשיער במגוון הדפסים או סיכות גדולות בסגנון זהה. 




זכרי שהחתונה שלך היא הדובדבן שבקצפת. יום החתונה שלך מתחיל עוד מהלילה ואם את הולכת לבלות אותו עם המלוות שלך, וודאי שהוא יהיה הכי מושלם שאפשר. בגדי התארגנות תואמים ונעימים יפכו את החוויה שלך למחברת וחגיגית יותר. 
רוצה למצוא את המקום המושלם להתארגנות? עשרות מקומות מהממים להתארגנות מחכים לך עכשיו באתר שלנו. היכנסי וקראי מה זוגות אחרים מספרים עליהם.

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

31
2
הצעות נוספות לקריאה
logo
גלדיס | התארגנות כלה בנס ציונה
מקום להתארגנות
גלדיס | התארגנות כלה בנס ציונה
התארגנות כלה ומלוות בנס ציונה
התארגנות כלה ומלוות בנס ציונה
67.5K
עוד פרטים
הוספת חוות דעת