מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

טרנדים שמלות כלה 2022

מתחתנת ב-2022? מזל טוב! את בוודאי מלאת התרגשות לקראת היום הגדול שלך עם בחיר ליבך. בין כל התכנונים, הרשימות והמשימות, יש לנו הרגשה שאת מתלבטת לא מעט לגביי השמלה שתלבשי ברגע הגדול בו תצעדי בדרך לחופה כאשר כל העיניים נשואות אלייך. אפשר להבין, המעמד מלחיץ, מרגש וזה הטיימינג המושלם לקריאות "וואו!" נרגשות. 

שמלות כלה | זמן קריאה: 4 דקות
17.3K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
טרנדים שמלות כלה 2022
15
15
מהירות:

אם כך, טיפ קטן מאיתנו - הכי חשוב שתהני מהתהליך. הרי בסופו של דבר מדובר באירוע משמח והדרך אליו צריכה גם היא להיות משמחת וטובה. ומכיוון שבטח כבר שמעת את העצה הזאת כבר מספר פעמים, באנו להושיט לך עזרה פרקטית בבחירת שמלת הכלה המושלמת עבורך. 
לשם כך תפסנו לשיחה כמה ממעצבי שמלות הכלה המובילים בארץ שסיפרו לנו על הטרנדים החמים של 2022 בתחום שמלות הכלה. 

שמלות כלה בוהושמלות כלה בוהו | תמונה: simply you שמלות כלה
שמלות כלה מודרניותשמלות כלה מודרניות | תמונה: ערבה פולק - שמלות כלה
שמלות כלה קלאסיותשמלות כלה קלאסיות | תמונה: נטלה שמלות כלה - Natella
שמלות כלה נסיכותיותשמלות כלה נסיכותיות | תמונה: אוהד קריאף

סגנון נקי אך ייחודי ומוקפד - simply you

"בשנים האחרונות סגנון הבוהו תפס מקום של כבוד בעולם שמלות הכלה אבל השנה אנחנו רואות את המגמה מעט משתנה ולוקחת אותנו לסגנון נקי וקלאסי יותר", מספרת עדי אביחי, מעצבת שמלות כלה - simply you.
"השקענו המון מחשבה ביצירת דגמים המקנים מראה נקי ואצילי ויחד עם זאת מלאים בפרטים כך שלכל שמלה יש את הטוויסט הייחודי לה".

כיצד נראות שמלות כלה בסגנון הזה?
עדי מוסיפה כי בהיותן אוהדות מושבעות של סגנון הבוהו, הן לקחו את העיצוב צעד קדימה: "הלוק הכפרי בשילוב תחרות, מלמלות ועוד ריבוי אלמנטים ששילבנו עם בדים חלקים, רקמות מנצנצות וקווים קלאסיים יותר. כך יצרנו קולקציה המאופיינת במשחקי שקיפויות של בדים, רקמות מחורזות וגזרות שמחמיאות לכל מידה ולכל מבנה גוף".

"סגנון הבוהו תפס מקום של כבוד בעולם שמלות הכלה" | תמונה: simply you שמלות כלה

רומנטי ואלגנטי - נטלה שמלות כלה

נטלה מאמינה שאחד הטרנדים הבולטים השנה הוא סגנון נקי אך עם טוויסטים מעניינים ולכן הקולקציה החדשה שלה מאופיינת בקו קלאסי ומלא ברומנטיקה ואלגנטיות. 
"בקולקציה החדשה שלי היה לי חשוב להישאר נאמנה לעצמי, אך בסגנון טרנדי שמתאים בדיוק ל-2022", אומרת נטלה. "אני מייצרת דגמים ייחודיים עם דגש מיוחד על הפרטים הקטנים ובדיוק מושלם. השנה ישנה עדיפות גבוהה לשמלות נוחות אך מחמיאות וזה אחד הקווים שהנחו אותי ביצירת הקולקציה החדשה".

מהם המאפיינים של שמלות בסגנון רומנטי ואלגנטי ל-2022? 
השמלות של 2022 מאופיינות בקו קלאסי, רומנטי, אלגנטי, מחמיא וסקסי. "כדי ליצור את השילוב הזה בשמלה אחת, כל השמלות בקולקציה עשויות מחומרי גלם איכותיים במיוחד ובדים קלילים שנשפכים בסגנון טבעי ולא מתאמץ. בנוסף שמלות רבות כוללות חיתוכי גאומטריים מחמיאים אשר מדגישים את הקימורים של הגוף, כמו גם שסעים סקסיים ושרוולים חושפי כתפיים". 

שמלות כלה - טרנדים שמלות כלה 2022

מראה רך ועל זמני - ערבה פולק

המראה הרומנטי בולט במיוחד השנה והקולקציה החדשה של מעצבת שמלות הכלה, ערבה פולק, מציעה מגוון דגמי שמלות מלאים ברוך ורומנטיקה. על כך סיפרה לנו ערבה; "השמלות של 2022 בעלות קווים נקיים, נפחים עדינים, שילוב של תחרות פרחוניות וטולים עדינים ורכים. לשרוולים יש נוכחות מיוחדת השנה והמראה הכללי הוא רומנטי, רך ועל זמני".

איך נראית הקולקציה של 2022?
זוהי קולקציה קלאסית עם אלמנטים מודרניים שהופכים אותה לטרנדית כל כך. הקולקציה מאופיינת במגוון צלליות עדינות עשויות מבדים קלילים במשקל נוצה, טול משי, אורגנזה, תחרה, סאטן וקרפ צרפתי. בנוסף, השמלות מאופיינות באלמנטים עדינים של פרחי תלת מימד, קריסטלים, חרוזים ופאייטים מנצנצים שנותנים טאצ' ייחודי", מספרת ערבה.

מחוכים וחצאיות מרהיבות - אוהד קריאף

לצד הסגנון הקלאסי, נראה כי טרנד שמלות נוסף שכבש את הכלות של 2022 הוא טרנד המחוכים וחצאיות מרשימות ומיוחדות כפי שניתן לראות בקולקציות החדשות של מעצב שמלות הכלה, אוהד קריאף. "בהתאם לטרנדים החמים לשנת 2022 ניתן לראות בקולקציות החדשות שלנו אלמנטים מוכרים החוזרים אלינו כמו חצאיות בשלל סגנונות וחצאיות בגזרת A-line קלאסית המעוטרות עשרות מטרים של וולנים עשירים עשויים משי".

ומה עם המחוכים?
"בנוסף לחצאיות הייחודיות, אי אפשר לפספס את טרנד המחוכים. אנו מייצרים מחוכים ב-3 ורסיות: מחוכי טול שקופים ומעוטרים בתחרות עדינות, מחוכים העשויים מבדים מחורזים ומחוכי סאטן לבנים, שהם גולת הכותרת שלנו. במחוכים אלה, הקאפים הינם ייחודיים לנו ולמעשה מתוכננים ומיוצרים באופן ייחודי ביד אומן", מספר אוהד. "כל אלה תורמים ליצירת קולקציה המורכבת משמלות נוחות במיוחד המעניקות מראה קליל ושמימי לכל כלה".

בחירת שמלת הכלה שלך כנראה תהיה אחת ההחלטות הקשות שתצטרכי לקבל לאורך ארגון החתונה, אך היא מלאה התרגשות גדולה.
אם את מחפשת את מעצבי שמלות הכלה המתאימים ביותר עבורך, פשוט היכנסי לקטגוריית שמלות הכלה באתר, סמני את העדפות החיפוש שלך וקראי חוות דעת של כלות אחרות שיסייעו לך במציאת המעצב או המעצבת שיתאימו לך שמלה מהחלומות. 

כתבות נוספות שיעניינו אותך:
למה שמלה שניה לאירוע היא חובה?
אמא'לה, איזו יפה את! - שמלות והשראות לאימהות של הכלה והחתן
הקיץ הזה תלבשי לבן: שמלות ואקססוריז לבנים שילוו אותך הקיץ
טיפים לבחירת מעצבי שמלות כלה
שמלות כלה צנועות – לא רק לדתיות

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

28
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
ערבה פולק - שמלות כלה
שמלות כלה
ערבה פולק - שמלות כלה
הקולקציה החדשה נחתה בסטודיו היישר מ-NY!
הקולקציה החדשה נחתה בסטודיו היישר מ-NY!
121.1K
עוד פרטים
logo
אוהד קריאף
שמלות כלה
אוהד קריאף
שמלות בהתאמה אישית באיכות בלתי מתפשרת!
שמלות בהתאמה אישית באיכות בלתי מתפשרת!
55.6K
עוד פרטים
logo
נטלה שמלות כלה - Natella
שמלות כלה
נטלה שמלות כלה - Natella
השקת קולקציית שמלות כלה 2024
השקת קולקציית שמלות כלה 2024
47.9K
עוד פרטים
הוספת חוות דעת