מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

שמלות כלה להשכרה: בעד ונגד

שמלת כלה - קנייה או השכרה? זאת השאלה! החלטנו לבדוק מה עדיף: שמלות כלה להשכרה או לקנייה?

שמלות כלה | זמן קריאה: 4 דקות
3.0K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
שמלות כלה להשכרה: בעד ונגד
15
15
מהירות:
עם כל הכבוד לחתן, יש דבר אחד יותר חשוב ממנו ביום החתונה - שמלת הכלה. הרי בינינו, לשם כך התכנסנו ולשם אנחנו מנתבות את רוב האנרגיות שלנו. שמלת כלה לחתונה שלנו צריכה להיות התגשמות כל חלומותינו מהילדות, התגלמות הנשיות שלנו ביום המיוחד שלנו. השאלה הגדולה היא: האם לקנות את השמלה ולשמור עליה לנצח נצחים (או למכור אותה), או שאולי עדיף לשכור אותה ולהישאר עם זיכרון מתוק ותמונות הורסות מהיום בו תראי הכי טוב אי פעם.

למה להשכיר ולא לקנות?

כשמדובר בשמלה של מעצב/ת או בשמלה בתפירה אישית בסלון כלות, ההבדל בין שמלה קנויה למושכרת הוא עצום. מי שתשכיר שמלה תוכל לחסוך אלפי שקלים ולהוזיל את ההוצאה על שמלה בשליש. מעצבי שמלות כלה מציעים לכן לשכור את השמלות שלהם פשוט כי הם יכולים לעשות בהן שימוש חוזר. שמלת כלה להשכרה תעבור התאמות מדוייקות למידותיכן ולמבנה הגוף שלכן, ככה שלא תצאו עם שמלה שמתאימה רק בערך, אלא עם שמלה שיושבת עליכן בול ומחמיאה לגופכן.  
למה לבחור בהשכרה של שמלה ממעצב/ת או מסלון? יש המון סיבות, אבל הבולטות שבהן יהיו הליווי הצמוד, היחס האישי, העובדה שלשמלה יש "אבא ואמא" שיטפלו בכל בעייה שתצוץ ובואו לא נשכח - באנו להנות, והחוויה אצל מעצבי השמלות ובסלוני הכלות היא חוויה יוקרתית ומענגת שלגמרי נותנת את ההרגשה של להיות כלה.
והתוצאה? שמלה מושלמת, שמתאימה בדיוק למידות ולפנטזיות שלך, במחיר זול יותר מאשר שמלה קנויה באותם המקומות. 

מתי עדיף בכל זאת לקנות?

1. שמלה בעיצוב אישי - אם יש לך עיצוב נורא ספציפי של מה את רוצה, ולא מצאת אצל המעצבים והסלונים, או שההצעות שקיבלת היו ממש מעבר לתקציב שלך, את תמיד יכולה לתפור שמלת כלה אצל תופרת. את השמלה את כמובן קונה מהתופרת, שכן השמלה כולה נתפרת ומעוצבת על פי רצון ועיצוב אישי. 

2. לחסוך יותר, ועדיין לקבל שמלה של מעצב - שמלות יד שניה מכלות שכבר התחתנו. מה זה אומר? כלה אחרת רכשה שמלה כנראה ממעצב ושילמה עליה ממיטב כספה, ועכשיו יש לך את ההזדמנות לקנות אותה ממנה, ולזכות בשמלת מעצבים, במחיר נמוך משמעותית מקנייה או השכרה מאותו המעצב (גם אם מחשבים את התיקונים וההתאמות בתוך המחיר).

שמלות כלה - שמלות כלה להשכרה: בעד ונגדתמונה: ערבה פולק
3. כשאת לא מהכלות ששמלת הכלה היא כל עולמן - לא כל אחת חולמת על 3 שמלות מטורפות, ואפילו לא על אחת. אם את לא מייחסת חשיבות מטורפת לשמלת הכלה (שזה ממש בסדר אגב)את תמיד יכולה ללכת על הפשוט והזול. רשתות אונליין שונות מציעות קולקציות שלמות של שמלות לבנות, כאלה שלא בהכרח נועדו להיות שמלת כלה, וגם כאלה שכן. את תרוויחי גם מחיסכון משמעותי במחיר וגם מהאפשרות להנות מהשמלה בבוקר שאחרי החתונה (נשמח אם תבוא מישהי שתספר לנו שהיא עשתה משהו מועיל עם השמלה שלה…).

מי שתקנה שמלה זולה יכולה להרוויח גם חיסכון בכסף (שיאפשר להוסיף לתקציב החתונה עוד כמה אלפים ולבחור למשל בצלם היקר שעליו אתם חולמים, או להוסיף לקופת ירח הדבש המושלם…) ובנוסף, תוכלו לקנות שמלה נחשקת של מעצבים יוקרתיים במחיר מצחיק. מה תוכלו לעשות עם השמלה שקניתן? תוכלו להעביר אותה הלאה ועל הדרך לתרום לקהילה - מכירת יד שניה בקבוצות בפייסבוק למשל, לתרום לכלות שידן אינה משגת ועוד.

אם שמלות כלה זולות מדברות אליכן, כדאי לכן להציץ כאן:


שתי שמלות לחתונה אחת

יכול מאוד להיות שתמצאו את עצמכן גם קונות וגם משכירות. לא מעט כלות בוחרות בשמלה ראשונה יקרה יותר ואותה משכירות ובשמלה שנייה לריקודים, אותה הן קונות בסיילים או יד שנייה. זאת דרך נהדרת גם לחסוך בכמה שקלים וגם להשאר עם שמלה למזכרת. ואם אי פעם יצא לכן ללבוש אותה, ממש נשמח שתספרו לנו...

כל הטרנדים החמים של שמלות הכלה >>>



הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

22
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
לירון פרטוש
שמלות כלה
שמלה שנייה ב- 50%!
New collection 2024 - ATELIER
New collection 2024 - ATELIER
271.1K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת