מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

מנהל אירוע חיצוני? כל תרחישי האימה שלא תרצו בחתונה

הגעתם לשלב המרגש של מציאת ספקים לביג דיי שלכם.  בין הספקים החשובים והמומלצים, יהיו את אלו שימליצו לכם לא להסתפק במנהל האירוע מטעם האולם, אלא לשכור, בנוסף, מנהל אירוע חיצוני. זוגות רבים מתחבטים בשאלה - מדוע צריך מנהל אירוע חיצוני, אם קיים מנהל אירוע מטעם האולם? לא חבל על הכסף, הרי גם ככה החתונה היא עסק יקר...

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 5 דקות
8.6K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
מנהל אירוע חיצוני? כל תרחישי האימה שלא תרצו בחתונה
15
15
מהירות:
חשבו על כך שביום האירוע שלכם, לא תהיו פנויים פיזית ורגשית לנהל את האירוע, כלומר: לוודא שהבאתם כל מה שצריך, לספור את הכיסאות באולם, לוודא שהשירותים נקיים, שהאלכוהול יוצא לבר בהדרגה, שלא פותחים שולחנות מיותרים, שארוחת האפטר-פארטי תצא בזמן המתאים, ועוד ועוד… 

מנהל האירוע מטעם המקום לא תמיד יוכל לסגור לכם את המשבצת הזו, שהיא מאוד (מאוד!) חשובה להצלחת האירוע. אז כדי להמחיש עד כמה מנהל אירוע בחתונה שלכם הוא MUST, אספנו רצף תקלות שהגיעו אלינו מזוגות בקהילת המתחתנים שלנו, שלא נעזרו במנהלי אירוע חיצוניים בחתונה. 
עצה ידידותית מאיתנו: תלמדו מטעויות :)

אספנו רצף תקלות שהגיעו אלינו מזוגות בקהילת המתחתנים שלנו, שלא נעזרו במנהלי אירוע חיצוניים בחתונה.אספנו רצף תקלות שהגיעו אלינו מזוגות בקהילת המתחתנים שלנו, שלא נעזרו במנהלי אירוע חיצוניים בחתונה.

תרצו שהדוד שלכם יהיה הסדרן של האורחים?

מנהל האירוע מטעם המקום, אמור להיות עסוק בהתנהלות השוטפת של האירוע ולא תמיד יוכל להתייחס לאורח שלא אישר הגעה מראש, אך הזדמן לו להגיע במפתיע ו... surprise! אין לו כיסא לשבת. במקום שהאח או הדוד ידאגו למי חסר שולחן או כסא, או אפילו יותר גרוע - יפתח שולחנות רזרבה שיעלו לכם יותר כסף (טרו סטורי, וקרה לא פעם אחת בחתונות), מנהל אירוע חיצוני ידאג למנוע את הקייס הזה כבר מראש, תוך שמירה על האינטרסים שלכם.

בא לכם להוציא המון כסף סתם?

מנהל אירוע חיצוני יגיע שעה וחצי לפני האירוע, יערוך סיור במקום ויבדוק שכל הספקים יודעים מה הם צריכים לעשות. הוא ינחה את אנשי הבר לא לפתוח בקבוקים סתם, אלא רק כאשר הסתיימו הבקבוקים הקיימים. הוא יעשה כל שביכולתו כדי שלא יצטרכו לפתוח שולחנות רזרביים מיותרים, יבדוק אחר מקומות בשולחנות אחרים וינסה לסדר את הישיבה תוך כדי האירוע, כך שהאינטרס הכלכלי שלכם ישמר.
בשורה התחתונה – מלבד הצ'ארם והנוכחות שלו, הוא יעזור לכם גם לחסוך בהוצאות החתונה.

בא לכם להיות מורעבים בחתונה?

מנהל האירוע ישאר איתכם לאורך כל שלבי החתונה, עד שיוציאו את מנת האפטר – פרטי. בכל אחד מהשלבים, הוא יוודא שיש מספיק אוכל לכל האורחים, ושגם אתם תטעמו משהו (גם אם אתם לא מספיק בפוקוס כדי לשים לב לכך).

בא לכם להיות שיכורים בביג דיי שלכם?

מכירים את החבר הטוב שלכם, זה שהתחתן, אבל היה שיכור כל כך, עד שאמרתם לעצמכם:"אני לא אהיה כזה בחתונה שלי"? אז הנה, עוד תפקיד של מנהל אירוע מטעמכם בשנת 2023, לדאוג לכם לבקבוק פייק בבר האלכוהול. אפילו אחרי עשרות צ'ייסרים שתשתו, תהיו עדיין פיכחים מתמיד, הודות לבקבוק האלכוהול שמילאו במים.

רוצים שהבקשות שלכם לא תמיד יענו בחיוב?

אנחנו מניחים שלא. מנהל האירוע מטעמכם יתפעל את האירוע לאחר שישב איתכם באופן אישי וקיבל את כל הדגשים החשובים בעיניכם. יש לו כבר ויז'ן של האירוע - מי עושה מה, ומתי קורה מה. כדי להבטיח שבקשותיכם יענו בחיוב, נדרש שילוב של שני מנהלי האירוע - החיצוני ומטעם המקום, כך המשימה תתחלק בין שני מנהלים, שכל רצונם הוא להשביע את רצונכם. (יאיי!)

מנהל אירוע חיצוני - נדרש!מנהל אירוע חיצוני - נדרש!

מתחשק לכם שיוציאו את הקינוחים אחרי שחצי מהאורחים הלכו?

במסגרת תפקידו, ידאג מנהל האירוע ששכרתם לשמור על לוחות הזמנים של האירוע שלכם מכל משמר. זמני הריקודים שקבעתם מראש, הוצאת האוכל, הקינוחים, שלב התוכנית האומנותית ועוד. למה זה כל כך חשוב, ומה כל כך נורא בחריגה לפה ולשם? דמיינו שיוציאו את הקינוחים כשחצי מהאורחים כבר התפיידו מהאירוע... לא נעים, נכון? מנהל אירוע חיצוני יסגור לכם את המשבצת הזו, וידאג להרמוניה בלו"ז שקבעתם מראש.

בא לכם להשאיר מהפכה בחדר חתן-כלה?

אם יצא לכם לבקר פעם בחדר חתן – כלה במהלך האירוע, הוא כנראה היה נראה לכם כמו משחקיה של ילדים: בלגן, נעליים פזורות, ציוד אישי ומה לא. כמה טוב שיש מנהל אירוע חיצוני ששכרתם, שבידיו הנכונות והזמן לסייע לכם לארגן את החדר, כך שבסיום האירוע לא תצטרכו לחפש את הנעליים מתחת לכסאות או כל ציוד אישי שדאגתם לקחת לאירוע.

בא לכם שהדיג'יי יטעה בשיר החופה?

אתם צועדים יחד אל החופה, נצנצים באוויר ואופס! הדיג'יי טעה בשיר הכניסה שלכם. המבוכה נוסקת אל על, אתם מאדימים... אסון או ששון? אם יש לכם מנהל אירוע, גם את זה תוכלו למנוע מראש.
תסמכו על מנהל האירוע ששכרתם, שהוא כבר עבר עם ה-DJ על השירים שלכם לפני תחילת הערב והכל הותאם בשלמות.

תרצו שההורים שלכם יתבלבלו בדרך לחופה?

ווי גס נוט. מקרה שהגיע לאוזנינו מכלה שהתחתנה לפני חודש:
היא ובן זוגה צעדו אל החופה, מאושרים ומחויכים, ו…אופס! הורי הכלה שכחו להתקדם אל עבר החופה, לא ידעו לאן הולכים והחתן והכלה הרגישו שהזמן כמו עצר מלכת. במקום שההתרגשות והשמחה תגדלנה, הכלה התבאסה וניסתה לרמוז להורים שעליהם להתקדם. פאשלה רצינית! לו רק היה מנהל אירוע חיצוני לפקח על הנעשה...

בא לך שהאיפור ימרח לך בחתונה וכבונוס, גם יראו את זה בתמונות?

אין כלה אחת שתרצה לראות את עצמה בתמונות באופן מקריפ, כשהיא מזיעה או עם איפור מרוח. מנהל האירוע החיצוני ששכרתם ידאג להציץ עליך מדי פעם, להגיש לך מניפה כשצריך, או להעיר לך בעדינות כדי שתוכלי לסדר את עצמך בצד.

הפקה וניהול אירועים - מנהל אירוע חיצוני? כל תרחישי האימה שלא תרצו בחתונה

לסיכום, יש מי שדואג לכם

אחרי שעברנו על הסיפורים האותנטיים של הזוגות שלנו, אנחנו לא יודעים מה איתכם, אבל אנחנו השתכנענו בנחיצות מנהל אירוע חיצוני, שפועל במקביל למנהל האירוע מטעם המקום. 
תפקידו של מנהל אירוע חיצוני הוא לא רק לתפקד כעוזר האישי שלכם, אלא להיות סוג של מנצח על התזמורת הגדולה של החתונה.  הוא ידאג לתכנון החתונה מא' ועד ת' כך שהויז'ן שדמיינתם יצא לפועל, וכל הספקים השונים: הצלם, צוות המטבח, הבר וכן הלאה 'ינגנו' יחד בהרמוניה. הוא ישלים באופן הרמוני את תפקידו של מנהל האירוע מטעם המקום, בכך שידאג בראש ובראשונה לאינטרסים שלכם – הוא ישמור על הסדר מצד אחד, ועל הגמישות והפלואו של האירוע מן הצד השני.

בקטגורית נותני השירות שלנו תמצאו מנהלי אירוע מקצועיים ומומלצים שהובילו עשרות חתונות, וידעו לשמור על האינטרסים שלכם לפני הכל. מוזמנים להיכנס לעמוד ולצאת לדרך!

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

32
1
הצעות נוספות לקריאה
logo
רמפה - השכרת ציוד לאירועים
השכרת ציוד לאירועים
רמפה - השכרת ציוד לאירועים
10% הנחה לכל אירועי הקיץ
10% הנחה לכל אירועי הקיץ
225.0K
עוד פרטים
הוספת חוות דעת