מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

הישר מהמסיבות והפסטיבלים המובילים בארץ ובעולם: קומודו באים להרים לכם את החתונה!

על שלושה דברים חתונה עומדת: על אוכל, על צילום והכי חשוב - על מוזיקה. 
מצד אחד הדיג'יי צריך להתאים לסגנון האישי של הזוג ומצד שני הוא צריך "להרגיש" את הקהל ולדעת בדיוק מה יגרום לו להזיז את הישבן. 

תקליטנים / DJ | זמן קריאה: 5 דקות
13.5K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
הישר מהמסיבות והפסטיבלים המובילים בארץ ובעולם: קומודו באים להרים לכם את החתונה!
15
15
מהירות:
מוזיקה מעולה באירוע היא פרמטר חיוני. לא סתם חיוני - בלעדיו האירוע פשוט לא ימריא והאורחים שלכם יסתובבו כל הערב בין השולחנות או בבר במקום לשרוף את הרחבה עד השעות הקטנות של הלילה. זו הסיבה שהחיפוש אחר הדי ג'יי המושלם, הוא אחד הדברים עליהם מתעכבים זוגות רבים בהליך תכנון החתונה.

בחברת ייצוג האמנים - קומודו, מעניקים לכל זוג ראש שקט בכל הנוגע למוזיקה בחתונה. תחת החברה פועלים מגוון דיג'ייז מקצועיים ובעלי נסיון רב בחתונות, אבל לא רק. אחד הדברים שמייחדים את "קומודו" מחברות תקליטנים אחרות היא שכל הדיג'ייז שפועלים תחת החברה הם אמנים יוצרים. מה זה אומר?
לא מדובר בדיג'ייז שרק מנגנים מוזיקה, אלא כאלה שיוצרים מוזיקה מעולה בעצמם! עם כזה כישרון וכזו הבנה מוזיקלית, מה הפלא שכל הדיג'ייז של קומודו מנגנים במסיבות ובמקומות הנחשבים ביותר בארץ ובעולם?

תפסנו לשיחה את ערן נבון, מנהל האמנים של "קומודו", שסיפר לנו על החברה ועל השירות שמקבל כל זוג מהפגישה הראשונה ועד לאחר האירוע.

מה מייחד את "קומודו" מדיג'ייז או חברות תקליטנים אחרות?

"בשונה מחברות אחרות בתחום, בקומודו כל האמנים הם אמנים יוצרים. זהו חלק מה- DNA שלנו וחלק מתיאום הציפיות שנערך טרם קבלת האמן לחברה שלנו", מספר ערן וממשיך, "המטרה שלנו היא בעיקר להעניק מענה ייחודי לכל זוג ולצאת מהתבנית הרגילה והגנרית שזוגות מקבלים אצל חברות אחרות".

בקומודו כל האמנים הם אמנים יוצריםבקומודו כל האמנים הם אמנים יוצרים | תמונה: KOMODO - קומודו

איך זה בא לידי ביטוי? כיצד אתם יודעים להתאים את הסגנון המוזיקלי לכל זוג שמגיע אליכם?

"קומודו נוצרה מתוך סצנת חיי הלילה בתל אביב וכל האמנים שלנו לא מנגנים רק בחתונות אלא גם במקומות הכי נחשקים ונחשבים בתל אביב ואפילו בחו"ל. הניסיון הזה וההבנה המוזיקלית הזאת, מאפשרים לכל זוג שמגיע אלינו ליהנות מחוויה מיוחדת עבורם".

התאמת האמן לבני הזוג היא לא עניין של מה בכך וב"קומודו" מקפידים לשדך לכל זוג את האמן המתאים ביותר עבורו; "על פי הסגנון המוזיקלי והאופי של בני הזוג, אנו מתאימים עבורם את האמן שהכי מתאים להם", אומר ערן, "ההתאמה האישית והמדויקת הזאת מאפשרת להם לדעת שהם בידיים טובות ושהחתונה שלהם הולכת להיות מסיבה אחת גדולה בה לכל אורח יש מקום, מצעיר ועד מבוגר".

כל האמנים שלנו לא מנגנים רק בחתונות אלא גם במקומות הכי נחשקים ונחשבים בתל אביב ואפילו בחוכל האמנים שלנו לא מנגנים רק בחתונות אלא גם במקומות הכי נחשקים ונחשבים בתל אביב ואפילו בחו"ל | תמונה: KOMODO - קומודו

לא רק דיג'יי לאירוע

דבר נוסף שמייחד את קומודו והופך אותה לפופולרית כל כך בקרב זוגות מתחתנים הוא שילוב של שירותי מוזיקה נוספים. "מלבד השירות הבסיסי של דיג'יי לאירוע, קומודו מספקת גם אמנים לסט אפטר חתונה בלתי נשכח. ניתן להמשיך את המסיבה עם סט מעולה בשלל סגנונות מוזיקליים בדגש על EDM / TECHNO כסגנונות מועדפים לסט אפטר. בנוסף החברה מספקת שירותי כנר או סקסופוניסט שבשילוב מדויק יוצרים חוויה עוטפת ומקפיצה ברחבה", מספר ערן. 


כיצד נראה התהליך מול האמן עבור הזוג הנרגש?

בקומודו שמים דגש על החוויה של כל זוג משלב השיחה הראשונה ועד לתום האירוע. מלבד הדגש על המקצועיות של הדיג'ייז, בחברה מבינים את חשיבותם של השירות ומתן מענה אישי וממוקד עבור כל זוג שמגיע אליהם;
"לאחר השיחה הראשונית הזוג מגיע לפגישת היכרות אצלנו במשרד ונפגש קודם כל עם מנהל האמנים אשר מקבל את הזוג בברכה", מספר ערן על התהליך, "בהמשך הפגישה נכנס האמן שעבורו הגיע הזוג לפגישה ושם בעצם נרקמת הכימיה בין הזוג לאמן. הפן המוזיקלי בפגישה הוא גורם חשוב במיוחד ולכן במהלך הפגישה מתבצעת פרזנטציה מוזיקלית של האמן אשר מטרתה לדמות את מהלך האירוע החל מקבלת הפנים ועד החגיגה הגדולה ברחבה. כל המוזיקה שנשמעת במהלך הפגישה מנוגנת בלייב והיא למעשה שילוב של הכישרון של האמן והמוזיקה שהזוג אוהב".

בהמשך הפגישה נכנס האמן שעבורו הגיע הזוג לפגישה ושם בעצם נרקמת הכימיה בין הזוג לאמןבהמשך הפגישה נכנס האמן שעבורו הגיע הזוג לפגישה ושם בעצם נרקמת הכימיה בין הזוג לאמן | תמונה: KOMODO - קומודו
בסיום הפגישה, מפנה האמן את מקומו להמשך טיפולו של ערן, מנהל האמנים.
"תפקידו של מנהל האמנים כולל ניהול בירוקרטי ולוגיסטי מול בני הזוג, כך שהאמן פנוי להתרכז אך ורק במה שחשוב באמת באירוע - המוזיקה. ההתנהלות הזאת מאפשרת לאמנים שלנו להיות מוכנים מבחינה מקצועית באופן מושלם ומעניקה לזוג חוויית שירות מקיפה וקפדנית לכל אורך הדרך ועד לאחר האירוע", מסביר ערן.

תפקידו של מנהל האמנים כולל ניהול בירוקרטי ולוגיסטי מול בני הזוגתפקידו של מנהל האמנים כולל ניהול בירוקרטי ולוגיסטי מול בני הזוג | תמונה: KOMODO - קומודו

התאמה אישית לכל זוג כערך עליון

אם יש משהו שאי אפשר לפספס זה שהאירועים של קומודו מאוד מגוונים ושונים זה מזה. על כך סיפר לנו ערן; "חרטנו על דגלנו מטרה מאוד ברורה - לספק לכל זוג שמגיע אלינו שירות שמותאם בדיוק עבורו. משום כך כל אירוע בו מנגנים האמנים שלנו הוא מיוחד ומשקף את הזוגיות והאהבה של בני הזוג למוזיקה".

חרטנו על דגלנו מטרה מאוד ברורה - לספק לכל זוג שמגיע אלינו שירות שמותאם בדיוק עבורוחרטנו על דגלנו מטרה מאוד ברורה - לספק לכל זוג שמגיע אלינו שירות שמותאם בדיוק עבורו | תמונה: KOMODO - קומודו
כל הדיג'ייז הפועלים ב"קומודו" הם ורסטיליים ומוכנים לכל סיטואציה ולכל בקשה של הזוג, מה שמאפשר להם להעניק מענה מלא ומושלם התואם את רצונותיו של הזוג.
"חלק מתהליך הכניסה של אמנים לחברה שלנו הוא ללמוד ולהתמקצע בכל הסגנונות המוזיקליים על מנת להיות מסוגלים להעניק את השירות הטוב ביותר לכל זוג", אומר ערן וממשיך, "כיום החברה שלנו מונה אמנים מוזיקליים מהשורה הראשונה עם מיומנות והבנה מעמיקה בשלל הסגנונות המוזיקליים, כך שאם זוג מעדיף מוזיקה לטינית ופופ, אנו נוכל לספק עבורו אמני מוזיקת מיינסטרים מהטובים בארץ. אם זוג מעוניין באפטר אלקטרוני, הוא יהנה מאמנים מעולים מהסצנה האלקטרונית עם ניסיון עשיר במסיבות ומקומות מהטובים ביותר בארץ ובחו"ל", מסכם ערן.

כל הדיג'ייז הפועלים בכל הדיג'ייז הפועלים ב"קומודו" הם ורסטיליים ומוכנים לכל סיטואציה ולכל בקשה של הזוג | תמונה: KOMODO - קומודו
כל חתונה צריכה דיג'יי מצוין. כזה שיתאים בדיוק להעדפות המוזיקליות של הזוג אבל ידע להתאים את המוזיקה לכל אורח. האמנים של קומודו עושים בדיוק את זה ומככבים בשלל חתונות שמחות ברחבי הארץ. 
מחפשים את הדיג'יי המושלם עבורכם ולא יודעים איפה להתחיל? היכנסו לקרוא חוות דעת שכתבו זוגות אחרים על "קומודו" ועל דיג'ייז אחרים מכל רחבי הארץ ובחרו את הדיג'יי שירים לכם את האירוע. 

כתבות נוספות שיעניינו אותך:


מארגנת חתונה? הכירו את אפליקצית ה wed-planner אפליקציה חינמית לניהול החתונה
הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

26
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
אופוריה - לירון ומוש - מרגישים מוסיקה!
תקליטנים / DJ
25% הנחה
מסיבת החתונה הכי טובה שתוכלו לדמיין...
מסיבת החתונה הכי טובה שתוכלו לדמיין...
23.0K
למימוש ההנחה
הוספת חוות דעת