מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

רגע לפני 2022: קבלו את הרגעים המרגשים שעשו לנו את השנה

וואו, וואו, וואו - איזו שנה זו הייתה! 2021 תוגדר לנצח בתור השנה שהעלתה אותנו בחזרה על מסלול השגרה, הביאה איתה רוח מרעננת של אופטימיות, והכי חשוב - החזירה את עולם החתונות לחיים! 

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 13 דקות
147.7K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
רגע לפני 2022: קבלו את הרגעים המרגשים שעשו לנו את השנה
15
15
מהירות:
2021 הייתה שנה מלאה באירועים, ריגושים, שבירת כוסות והחלפת טבעות, ועכשיו זה הזמן המושלם לסכם אותה ולבדוק מה בעצם היה לנו בה? דיברנו עם הזוג קרן ואלמוג, גל הכלה ועם לירז שהתארסה ממש לא מזמן, אספנו השראה מחתונות הסלבס הבולטות של 2021, נזכרנו במפגש הזוגות המהמם שהיה לנו ואספנו לכם את כל הסיפורים הכי מעניינים בכתבה אחת גדולה. אז רגע לפני ששנת 2022 תבוא עלינו לטובה, שבו בנוח - אנחנו מתחילים!

חתונת קורונה - OUT, חתונת "שומר החומות" - IN

הכירו את קרן ואלמוג, זוג שהכרנו בקהילת הזוגות של מתחתנים למען מתחתנים, ואחד הזוגות המקסימים ביותר שיצא לנו לראיין. קרן ואלמוג התחתנו בחודש מאי 2021, אחרי שהתארסו באוגוסט 2020, כ-6 שנים אחרי שהתחילו לצאת. הם הבינו שבשביל לקיים חתונה שלא תהיה תלויה בקורונה הם יצטרכו להתאזר בסבלנות: "תכננו את החתונה במשך עשרה חודשים. היו לנו כמה תאריכי יעד מוקדמים יותר, אבל קיווינו שההגבלות ישתחררו ויאפשרו לנו לקיים חתונה באווירה קצת יותר נעימה וקלילה. סגרנו את החתונה ל-13.5.21. רצינו גן גדול ופתוח, ויצאנו לחיפוש במעל 20 מקומות שונים. בסופו של דבר סגרנו את "הגן הקסום - צלע ההר" שבמחסיה. האווירה מאוד התאימה, המיקום היה מעולה והמחיר היה הוגן גם אחרי כל השינויים שהקורונה הביאה איתה. "צלע ההר" הוא פשוט מקום מהמם, ויש בו גן יפהפה שיכול להכיל מאות אורחים במקביל. הרגשנו שהחתונה שלנו עומדת להיות בדיוק כמו שתכננו - רגילה ובלי עננה של סימני שאלה וקשיים".

"צלע ההר" הוא פשוט מקום מהמם, ויש בו גן יפהפה שיכול להכיל מאות אורחים במקביל | תמונה: איגור לובנסקי
אז אמנם צל הקורונה לא ריחף מעל החתונה של קרן ואלמוג, אבל שלושה ימים לפניה, ב-10.5.21, נורה הטיל הראשון מרצועת עזה לכיוון ישראל, שפתח את מבצע 'שומר החומות': "אחרי כל התכנונים ואחרי שגייסנו את כל האופטימיות שלנו, התחיל מבצע 'שומר החומות', ממש שנייה לפני החתונה שלנו. שנינו אנשים מאוד שמחים ושומרים על גישה חיובית, אבל זה היה ממש מבהיל. חגגתי את הפרשת החלה שלי ב-11.5.21 בנס ציונה, והטילים עברו לנו ממש מעל הראש. באותם הרגעים התחלנו לקבל הודעות מאנשים שלא יגיעו, טלפונים מאורחים שלא יודעים מה לעשות, וגם אנחנו כבר התחלנו להתלבט האם לקיים את החתונה או לא. בסוף תפסתי את הראש ואמרתי לאלמוג שאנחנו חייבים לשנס מתניים, לשמור על אופטימיות ולעשות את האירוע ברוח טובה ובתקווה שהכל יהיה בסדר".

אמרתי לאלמוג שאנחנו חייבים לשנס מתניים, לשמור על אופטימיות ולעשות את האירוע ברוח טובה ובתקווה שהכל יהיה בסדראמרתי לאלמוג שאנחנו חייבים לשנס מתניים, לשמור על אופטימיות ולעשות את האירוע ברוח טובה ובתקווה שהכל יהיה בסדר | תמונה: איגור לובנסקי
וכך היה. החתונה של קרן ואלמוג התקיימה כמתוכנן, והודות למיקום של "צלע ההר" באיזור בית שמש, היא לא לוותה בטילים, אזעקות או אווירה של מבצע צבאי. קרן ואלמוג מספרים על חתונה שמחה, משוחררת וכיפית, שאותה ליוו ספקים לא פחות ממעולים: "את הזמן של הקורונה ניצלנו היטב כדי לבחור את הספקים שלנו, ואין ספק שעשינו בחירות פשוט מעולות. נתחיל מ'צלע ההר', שהוא פשוט המקום הכי מושלם שיכלנו לבקש לעצמנו. הגענו לשם ממש במקרה דרך המלצות, וישר ידענו שזה זה. המקום עבר שיפוצים לאורך כמה חודשים, ולכן הוא היה יפה, חדש ומתוקתק בכל מובן. האוכל היה מעולה, בסגנון של אוכל ביתי עם כל מיני תוספות של תבשילים, בשרים ועוד. האורחים עפו על האוכל, וקיבלנו עליו פידבקים מדהימים. 

לשמחתנו לאורך כל היום ליוו אותנו ספקים מהממים, שעשו לנו אווירה טובה, כיפית ומצחיקה. איגור לובנסקי הצלם שלנו הוא מקסים ומוכשר בטירוף! הוא היה ממש זבוב על הקיר, תיעד אותנו ואת מי שאנחנו, בלי הוראות בימוי ובלי צילום מלאכותי. התמונות יצאו מעבר לציפיות, וכשקיבלנו אותן ממש עלו לנו דמעות של אושר - הרגשנו בתוך האירוע. הצלם הנוסף שלנו, מושיקו טישלר, היה ממש מצחיק, זורם ומקסים ביום החתונה.

לשמחתנו לאורך כל היום ליוו אותנו ספקים מהממים, שעשו לנו אווירה טובה, כיפית ומצחיקהלשמחתנו לאורך כל היום ליוו אותנו ספקים מהממים, שעשו לנו אווירה טובה, כיפית ומצחיקה | תמונה: איגור לובנסקי
את השיער והאיפור עשתה לי סיון סנדורי כהן - מקסימה בטירוף. היא עשתה לי איפור ושיער ניסיון וגם איפרה את אמא שלי ביום האירוע. יש לה גישה של איפור עדין, זהר ומיוחד שמדגיש את היופי הטבעי של הכלה. זה לגמרי היה שם, הרגשתי הכי יפה בעולם וסיון שמרה על יצירתיות, רוגע ואווירה נעימה לאורך כל ההתארגנות.

בחתונה לבשתי שתי שמלות - הראשונה מסטודיו 'טלי ומריאנה', שהיה להן שירות מעולה ויצאתי עם שמלה מהממת והינומה. את השמלה השניה קניתי מערבה פולק - וואו! היה לי ברור שאני רוצה טופ וחצאית כדי שיהיה לי נוח, וכשהגעתי לערבה הרגשתי שאני רוצה לקנות את כל מה שיש לה בסטודיו. ערבה הייתה מקסימה, שאלה אותי שאלות מכווינות, שלפה כל מיני דוגמאות מהקולבים וליוותה אותי בצורה הכי נעימה וקשובה שיש. היא עשתה לי את התיקונים במקום, ותוך שעה יצאתי בדיוק עם מה שרציתי".

הרגשתי הכי יפה בעולם וסיון שמרה על יצירתיות, רוגע ואווירה נעימה לאורך כל ההתארגנותהרגשתי הכי יפה בעולם וסיון שמרה על יצירתיות, רוגע ואווירה נעימה לאורך כל ההתארגנות | תמונה: איגור לובנסקי
אלמוג מוסיף ומזכיר את הרב שערך את טקס החופה שלהם. היות וקרן ואלמוג הם זוג חילוני, היה להם חשוב לשמור על טקס ששומר על הערכים שלהם ומאפשר להם לייצר משהו אישי בתוך הפורמט הקבוע והידוע: "הרב שלנו, ש"י ויצמן מצהר, הוא ללא ספק הספק הכי טוב שלנו. ש"י הוא רב צעיר עם שנים של ניסיון. הוא בחור לבבי, ישב איתנו, דיבר איתנו על הכל - הפאן האישי, התהליך ונתן מענה על כל מה שעניין אותנו. ש"י פרש בפנינו את כל האופציות, זרם איתנו על כל בקשה, והיה שם בשבילנו בכל רגע ורגע. כשהתחיל מבצע 'שומר החומות' הוא ישר פנה אלינו, הרגיע אותנו, ועשה לנו שיחת מוטיבציה. החופה הייתה מהממת וכמות האורחים שביקשו את המספר שלו היא פשוט אינסופית - זה אומר הכל".

הרב שלנו, שהרב שלנו, ש"י ויצמן מצהר, הוא ללא ספק הספק הכי טוב שלנו | תמונה: איגור לובנסקי
לסיכום, קרן מספרת שהחתונה הייתה בדיוק כפי שהיא חלמה עוד כשהייתה נערה צעירה: "יש לי זיכרון מאירוע משפחתי שהשתתפתי בו כשהייתי בת 13. זה היה אירוע במקום שיש בו שני אולמות, ובאולם השני ראיתי כלה סופר שמחה שמשכה את האורחים לרקוד והיה לה חיוך ענק על הפנים. כבר אז אמרתי לעצמי שכשאהיה כלה אני רוצה להיות הכי שמחה בעולם, כמו הכלה שראיתי, וזה בדיוק מה שהיה. נכון, היו הפתעות בדרך, אבל התמודדנו עם הכל, והיום יש לי לב שקט ושמח של ילדה בת 13 שהגשימה חלום קטן".

היום יש לי לב שקט ושמח של ילדה בת 13 שהגשימה חלום קטןהיום יש לי לב שקט ושמח של ילדה בת 13 שהגשימה חלום קטן | תמונה: איגור לובנסקי

כלות מספרות: "כמו מסיבת יום ההולדת הטובה ביותר שיכלנו לארגן לעצמנו"

גל ואביעד התחתנו רגע לפני ראש השנה, כשהדיבורים על סגר בתקופת החגים היו בעיצומם. הם לא נתנו לשום ידיעה או כתבה להשפיע עליהם, ותכננו חתונה שמשקפת בדיוק את הזוג שהם. 
גל מספרת לנו את סיפור החתונה שלה ושל אביעד, וממליצה לנו על רשימה ארוכה של ספקים, מה שנקרא - "לגזור ולשמור": "היה לנו אירוע מהמם, אירוע שכולו אנחנו. לקחנו דברים שאנחנו אוהבים ביום יום - אלכוהול שאנחנו אוהבים, עמדת מקדונלדס לאפטר פארטי - פשוט חתונה שמשקפת אותנו. חתונות הן בדרך כלל דבר טכני - יש חופה, יש דיג'יי, יש אולם, יש מסיבה. אנחנו אמרנו לכל הטכניות הזו 'לא', והחלטנו לא לחפש את השדרוגים אלא פשוט להפוך את זה לאירוע שאנחנו בעצמנו נהנה ממנו. התחתנו ב-2.9.21, שלושה ימים לפני ראש השנה, וכשהתחילו לדבר על סגר בחגים היה לנו התקף לב קטן. מההתחלה החלטנו שאנחנו מארגנים את החתונה בצ'יל, וזה הדבר היחיד שיצר אצלנו קצת סטרס שממש לא רצינו להתמודד איתו. המזל הוא שהתחתנו במקום פתוח לגמרי, אז שום דבר לא השפיע עלינו בסופו של דבר".

היה לנו אירוע מהמם, אירוע שכולו אנחנוהיה לנו אירוע מהמם, אירוע שכולו אנחנו | תמונה: דימה וזינוביץ'
את החתונה שלהם ערכו גל ואביעד ב"צל החורש", והם מרוצים מכל דבר שקשור במקום: "אני יכולה להסביר במילים כמה המקום הזה וואו. הליווי שלהם, הקשר עם המפיקה, היחס של הבעלים של האולם - הם פשוט נותנים לך ראש שקט, נמצאים שם לכל דבר, לא משנה כמה ביקשנו לבוא לראות את המקום הם תמיד הסכימו. כל מפגש היה מלווה במענה קשוב על כל השאלות שלנו, והם תמיד דאגו שבפגישות שלנו יהיה אוכל על השולחן. זאת אווירה של בית, לא הייתי צריכה להתעסק בכלום ולא יכלתי לדמיין לעצמי משהו טוב יותר מזה. באמת שלא יכלתי לצפות ליותר ממה שקיבלנו שם.

על העיצוב של המקום הייתה אחראית ים פורטל. חרשתי את הפינטרסט ממש ופשוט לא הצלחתי להיסגר על כיוון. בסוף אמרתי לים שאני סומכת עליה ושתעשה מה שנראה לה נכון, והיא הפכה את המקום לוואו! אמנם 'צל החורש' הוא יפה גם בפני עצמו, אבל היא הוסיפה לו טאץ' מטורף. ים הכי מקצועית שיש, זרמה איתי על כל רעיון שעלה לי לראש, והעיצוב היה מדויק ברמות".

לא הייתי צריכה להתעסק בכלום ולא יכלתי לדמיין לעצמי משהו טוב יותר מזהלא הייתי צריכה להתעסק בכלום ולא יכלתי לדמיין לעצמי משהו טוב יותר מזה | תמונה: דימה וזינוביץ'
"שני הצלמים שלנו היו אמורים להיות במקור מחברת לוז, אבל צלם הסטילס חלה בקורונה שבוע לפני החתונה. לוז לא השאירו אותנו לבד עם הבלת"מ הזה, ומצאו לנו מיד צלם סטילס אחר - דימה וזינוביץ' לסטילס, ודימה נזרוב מלוז לוידאו. הם מעולם לא עבדו ביחד, אבל הם היו אדירים ותקתקו יחד את העניינים בצורה מדהימה! הם ניהלו את היום הזה, היו עם היד על הדופק בכל מה שקשור בזמנים, צילמו אותנו בצורה טבעית ונוחה והוציאו תמונות מדהימות".

המסיבה שהתקיימה בחתונה של גל ואביעד היא מסיבה שלא הם ולא האורחים שלהם ישכחו במשך הרבה מאוד זמן. גל מספרת על החיבור הראשוני והמיידי עם הדיג'יי שלהם, ועל האטרקציה ששדרגה את המסיבה אפילו יותר: "קיבלנו מחברים המלצה על דיג'יי אורן ספייקס מחברת אלפא, ואמרנו שנלך להיפגש איתו. הוא הדיג'יי הראשון שפגשנו, ואמרנו לו בסוף הפגישה שאין בכלל מה לחשוב ושיביא לנו את החוזה. הוא מקצוען וחמוד, ואמר לנו כבר מההתחלה שאנחנו לא זזים מהרחבה, שהמסיבה היא סביבנו. היה כל כך אדיר, שגם אביעד שלא רוקד בדרך כלל ממש עף. אורן ניגן את כל סגנונות המוזיקה, ואליו הצטרף גם גיא גורדון - מתופף אלקטרוני. התיפוף הוסיף את האקסטרה ווייב לאווירה המהממת שהייתה על הרחבה, והיה פשוט כיף לא נורמלי.

אביעד ואני חולים על מקדולנדס, והיה לנו ברור שאנחנו מביאים עמדה שלהם לאפטר פארטי. התחברנו עם חברת 'מסביב לעולם', שעושים כל מיני עמדות שונות, והיה פשוט מהמם. האוכל הגיע חם, 'מסביב לעולם' תקתקו את הכל מאחורי הקלעים והקימו את העמדה בלי שאף אחד הרגיש.

המסיבה שהתקיימה בחתונה של גל ואביעד היא מסיבה שלא הם ולא האורחים שלהם ישכחו במשך הרבה מאוד זמןהמסיבה שהתקיימה בחתונה של גל ואביעד היא מסיבה שלא הם ולא האורחים שלהם ישכחו במשך הרבה מאוד זמן | תמונה: דימה וזינוביץ'
את השיער עשה לי דור קלדרון, שכבר משלב הייעוץ היה מקסים, מחבק ואוהב. ביום החתונה הוא לא הפסיק להגיד לי שעד שאני לא מרוצה הוא לא זז ממני. שי תלמי עשתה לי את האיפור, והיא הייתה פשוט אדירה - הלוואי שכל החיים הייתי נראית כמו שהיא גרמה לי להיראות. האיפור שלה לא זז סנטימטר, ולא נגעתי בערכת הטאצ' אפ שהיא הביאה לי. קיבלתי אינסוף מחמאות על הלוק שלי, ומגיע לשניהם את כל הפרגון שבעולם.

באירוע עצמו לבשתי שתי שמלות. את הראשונה קניתי אצל לי גרבנאו. הגעתי לסטודיו כשידעתי איזו שמלה אני רוצה, ובסוף לקחתי בכלל שמלה אחרת אחרי שליוו אותי ופתחו לי את הראש לכל מיני סגנונות. התפירה איכותית ומקצועית, כל חוט עומד במקום, והיחס שלהם - הכל היה מושלם. את השמלה השנייה קניתי אצל ליאל יוסף, וגם לשם הגעתי עם סגנון מסוים שאני רוצה. הגעתי לשם וישר מדדו אותי, התאימו את השמלה בול לגוף שלי, עשו לי תיקונים במקום ויצאתי עם השמלה המהממת שלי. עד היום אנשים מדברים איתי ומחמיאים לי על שתי השמלות האלו.

אטרקציה נוספת שהבאנו היא פולה פולורואיד. הצלם שהגיע הוציא תמונות מטורפות, אנשים ממש התלהבו ממנו, והוא ממש התעקש לצלם את כל האורחים. הוא עשה עמדה מהממת והאפקט של ההדפסה במקום היה פשוט מושלם ואיכותי".

הלוואי שכל החיים הייתי נראית כמו שהיא גרמה לי להיראותהלוואי שכל החיים הייתי נראית כמו שהיא גרמה לי להיראות | תמונה: דימה וזינוביץ'

כלות מספרות: הצעת הנישואין בתעלות המים באמסטרדם

לירז ובנג'מין התארסו באוגוסט האחרון, וכבר מתחילים לתכנן את החתונה המהממת שלהם. לירז הופתעה מההצעה, שהגיעה אחרי 3 שנים של זוגיות, ולא היה לה שום ספק שהיא אומרת לו "כן" באותו הרגע בדיוק: "טסנו לאמסטרדם, וזה היה טיול עם אופי קצת אחר. פחות טיילנו בו ברגל, ויותר חיפשנו אטרקציות אחרות. בנג'מין ממש התעקש שנעשה שיט בתעלות באמסטרדם, ואמר שממש מעניין לראות את העיר דרך המים. זרמתי עם הרעיון, וביום שישי ה-27.8.21 עלינו על הסירה. חשבתי לעצמי שזה שיט רומנטי וחמוד, אבל לקראת הסוף בנג'מין שאל אותי אם אני יודעת למה עשינו את השיט הזה. אמרתי לו שלא, הוא הוציא את הטבעת המהממת שהוא קנה, ושאל אותי: 'את רוצה להיות אשתי לחיי?' לא עיכלתי, זה היה רגע ממש מרגש, רק אנחנו וכל העיר המדהימה הזו מסביב. אמרתי לו שברור, ובעזרת השם בנובמבר הבא נתחתן. בעזרת האתר של Mit4Mit סגרנו כבר את רוב הספקים, ואנחנו ממשיכים לחפש השראה לסגירת החתונה כולה".

בנימה אישית, אנחנו מאחלים מזל טוב למועדון הכלות המספרות היקר  שלנו!

את רוצה להיות אשתי לחיי?את רוצה להיות אשתי לחיי?

הסלבס שהתחתנו בשנת 2021

אחרי שעולם האירועים והחתונות נפתח מחדש, גם כמה זוגות לוהטים ביותר בביצה מצאו את דרכם אל עבר טקס החופה והקידושין. בין הזוגות הבולטים ביותר ניתן למצוא את לירז רוסו (סטטיק) ושרית פולק, שהתחתנו בחודש יוני בריזורט האירועים "קאי", כמו גם זוג כוכבי הילדים לי בירן ואליאנה תדהר, שנישאו באותו המקום בחודש אוגוסט. גם רוסלנה רודינה התחתנה עם בחיר ליבה, איתי פז, וקיימה שני אירועי חתונה נפרדים - האחד ב"וילה ענבל" שבקיסריה, והשני גם הוא ב"קאי". כוכבי הרשת קווין רובין ודניאלה קריסטיה גם הם חגגו את חתונתם השנה, באולמי ה-LAGO שבראשון לציון, ולנו רק נותר לאחל לכל הנשואים הטריים מזל טוב גדול מאיתנו!

lago לאגו מרכז כנסים ואירועים | לנו רק נותר לאחל לכל הנשואים הטריים מזל טוב גדול מאיתנו!lago לאגו מרכז כנסים ואירועים | לנו רק נותר לאחל לכל הנשואים הטריים מזל טוב גדול מאיתנו! | תמונה: מאיה אמדו

מפגש הזוגות המסורתי התקיים השנה באווירה חגיגית במיוחד!

שנת 2021 זימנה לנו גם מפגש זוגות מהמם, שבו ענינו על כל השאלות שהכי מעניינות את הזוגות שמתכננים את החתונה שלהם. במפגש הזוגות התאגדו אנשי Mit4Mit יחד עם ספקים שונים מעולם האירועים ויחד שיתפנו מהניסיון שלנו, חלקנו טיפים מעולים לתכנון חתונה ופתחנו דיון שמאפשר לכל זוג להעלות את כל סימני השאלה שמלווים אותו.

רגע לפני שהשנה מסתיימת, זה הזמן להזכיר שבחירת הזוגות שלנו נמצאת בעיצומה וההתרגשות בשיאה! אם החתונה שלכם כבר התקיימה, אנחנו מזמינים אתכם לכתוב את חוות הדעת שלכם, להשפיע על התוצאות ולקבוע מי יהיו הספקים המומלצים ביותר לשנת 2021!

רגע לפני שהשנה מסתיימת, זה הזמן להזכיר שבחירת הזוגות שלנו נמצאת בעיצומה וההתרגשות בשיאה!רגע לפני שהשנה מסתיימת, זה הזמן להזכיר שבחירת הזוגות שלנו נמצאת בעיצומה וההתרגשות בשיאה!
עכשיו, עם הפנים קדימה אל שנת 2022, אנחנו רוצים לאחל לכם תכנון חתונה כיפי, מהנה וכמה שיותר פשוט, ומזמינים אתכם להשתמש בכל הפלטפורמות המעולות שהכנו לכם כדי לעשות את זה על הצד הטוב ביותר. הירשמו ל-WEDPLANNER שלנו - אפליקצייה חינמית שתעזור לכם לארגן ולתכנן את החתונה מא' ועד ת', קראו חוות דעת אמיתיות בעמוד "נותני השירות" שלנו וקבלו השראה ממגוון הכתבות שבבלוג. יחד נייצר שנה נוספת ומרגשת של חתונות, חוויות ובחירות מוצלחות של ספקים!

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

20
10
הצעות נוספות לקריאה
logo
המארגנים
הפקה וניהול אירועים
2 ש"ח לרשומה
אישורי הגעה וניהול הושבה ביום האירוע
אישורי הגעה וניהול הושבה ביום האירוע
95.2K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת