מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

חתונות או לא להיות - ביום הבחירות

שוב קלפיות, שוב שלטי חוצות, שוב סמסים יומיומיים מכל המפלגות, ובקיצור - שוב בחירות! ואיך לא, לצידן מגיעות גם החתונות - כאלו שתוכננו בהתאם לתאריך הבחירות, וכאלו שהופתעו לגלות שביום החתונה שלהם כל האורחים יזכו ליום חופש שיאפשר להם לבוא בשיא הרוגע והכיף לאירוע.

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 4 דקות
community content
19.0K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
חתונות או לא להיות - ביום הבחירות
15
15
מהירות:
דיברנו עם שניים מהזוגות של קהילת המתחתנים של mit4mit שעומדים להתחתן בערב שלפני הבחירות וביום הבחירות עצמו, ושאלנו אותם כמה שאלות שעניינו אותנו ובטוח יעניינו גם אתכם. אז איפה שיר וגלעד מתחתנים? האם עמית ומור ישלבו בחתונה שלהם דברים שקשורים בבחירות? כל התשובות בהמשך הכתבה.

"דיברנו עם שניים מהזוגות של קהילת המתחתנים של mit4mit שעומדים להתחתן בערב שלפני הבחירות וביום הבחירות עצמו".

הופתעתם לגלות שהחתונה שלכם ויום הבחירות חולקים תאריך?

שיר וגלעד: "החתונה שלנו תתקיים ב'ירוק על המים' שבקיבוץ חולדה, וקבענו את תאריך שלה, ה-31.10.22, הרבה לפני שהודיעו על הבחירות. בהתחלה היו שני תאריכים פוטנציאליים ליום הבחירות, ואחרי שהבנו שה-1.11.22 הוא אחד מהם החזקנו חזק אצבעות כדי שנרוויח את התאריך הזה. למעשה קיבלנו חתונה כמו ביום חמישי, שיום אחריה לכולם יש חופש. זו היתה ההפתעה הכי מאושרת ומשמחת שיש".

״למעשה קיבלנו חתונה כמו ביום חמישי, שיום אחריה לכולם יש חופש״.״למעשה קיבלנו חתונה כמו ביום חמישי, שיום אחריה לכולם יש חופש״.
עמית ומור: "סגרנו את תאריך החתונה שלנו, ה-1.11.22, עם אולמי 'טאו' שבצומת כנות כבר בתחילת פברואר. כשהבנו שקיימים שני תאריכים שעומדים על הפרק ליום הבחירות, ממש התפללנו שהתאריך שלנו יהיה זה שייבחר, כי מי לא רוצה שהאורחים שלו יבואו לאירוע באיזי אחרי שהם נהנו מיום החופש שלהם? כשהודיעו על התאריך הנבחר זו היתה בשורה מעולה בשבילנו. יש משהו ביום הזה שמקליל את האווירה, האורחים שלנו יגיעו בכיף ולא עם הלשון בחוץ אחרי יום עבודה מפרך, ואנחנו לגמרי בונים על זה שהם ינוחו לאורך היום כדי להגיע ולהרים לנו ברחבה כמו שצריך".

״יש משהו ביום הזה שמקליל את האווירה, האורחים שלנו יגיעו בכיף ולא עם הלשון בחוץ אחרי יום עבודה מפרך״.״יש משהו ביום הזה שמקליל את האווירה, האורחים שלנו יגיעו בכיף ולא עם הלשון בחוץ אחרי יום עבודה מפרך״.

אם כבר בחירות - שילבתם איזשהן בחירות מיוחדות בחתונה שלכם?

שיר וגלעד: "בחרנו את כל הספקים שלנו בקפידה, תוך כדי שנצמדנו לתקציב שלנו. החלטנו שאנחנו לא משתגעים או יוצאים מהגבולות של עצמנו ועשינו בחירות קלאסיות שמשתלבות עם הרצונות שלנו".

עמית ומור: "רצינו לסגור כמה אטרקציות, אבל בסוף הבנו שהאטרקציה הכי טובה תהיה הווייבים השמחים שיהיו לנו בחתונה. השקענו בדיג'יי מצוין, חן דקל, ויהיו גם מגנטים לתיעוד האירוע".

״רצינו לסגור כמה אטרקציות, אבל בסוף הבנו שהאטרקציה הכי טובה תהיה הווייבים השמחים שיהיו לנו בחתונה״.״רצינו לסגור כמה אטרקציות, אבל בסוף הבנו שהאטרקציה הכי טובה תהיה הווייבים השמחים שיהיו לנו בחתונה״.

יהיו בחתונה סממנים שקשורים בבחירות?

שיר וגלעד: "גלעד מאוד רצה שנעשה סידורי הושבה עם הפתקים של הקלפי, עם אותיות. אני הטלתי על זה וטו, אבל במקום זה החלטנו שנכתוב משהו מצחיק לאורחים בהודעת התודה שהם יקבלו ביום הבחירות. משהו כמו 'תודה שבחרתם בנו' או 'מקווים שלמרות כל האלכוהול לא תתבלבלו בקלפי', הודעה שתעלה להם חיוך".

״החלטנו שנכתוב משהו מצחיק לאורחים בהודעת התודה שהם יקבלו ביום הבחירות״.״החלטנו שנכתוב משהו מצחיק לאורחים בהודעת התודה שהם יקבלו ביום הבחירות״.
עמית ומור: "אנחנו חושבים אולי לעטוף את הכספת בבריסטול כחול, כמו הקלפי, שבזמן שהאורחים יכניסו פנימה את המעטפות שלהם הם יקבלו אווירת בחירות. אולי נשלב בזה גם פתקים עם ראשי התיבות של השמות של שנינו. מה שבטוח הוא שבהודעת התודה שנשלח נשלב משהו שקשור לבחירות".

״אנחנו חושבים אולי לעטוף את הכספת בבריסטול כחול, כמו הקלפי, שבזמן שהאורחים יכניסו פנימה את המעטפות שלהם הם יקבלו אווירת בחירות״.״אנחנו חושבים אולי לעטוף את הכספת בבריסטול כחול, כמו הקלפי, שבזמן שהאורחים יכניסו פנימה את המעטפות שלהם הם יקבלו אווירת בחירות״.

בואו נדבר קצת על פוליטיקה, כי איך אפשר בלעדיה ביום שכזה?

שיר וגלעד: "גלעד ואני לא נמצאים באותו המחנה ולא נצביע לאותה המפלגה. גלעד טוען שבמילא יהיו עוד בחירות אז בשביל מה להצביע, אבל כמובן שביום הבחירות עצמו אני אלך להצביע ואכריח גם אותו לבוא איתי". 

עמית ומור: "אני פחות מתעניינת בפוליטיקה כי אני לא ממש מאמינה לאף אחד, אבל מור ואני נמצאים באותו המחנה ומחפשים את האמצע שמתאים לשנינו. ביום החתונה שהוא גם יום הבחירות אני אהיה כבר בבית המלון שנמצא מחוץ לעיר המגורים שלי, אז לא אוכל ללכת להצביע. מור בטוח ילך להצביע - אין לו ממש מה לעשות באותו הבוקר חוץ מלאכול ארוחת בוקר טובה וללכת לקשט את הרכב. הוא ימלא את החובה עבור שנינו".

״גלעד ואני לא נמצאים באותו המחנה ולא נצביע לאותה המפלגה״.״גלעד ואני לא נמצאים באותו המחנה ולא נצביע לאותה המפלגה״.
״מור ואני נמצאים באותו המחנה ומחפשים את האמצע שמתאים לשנינו״.״מור ואני נמצאים באותו המחנה ומחפשים את האמצע שמתאים לשנינו״.

בוחרים נכון - בוחרים mit4mit!

שיר וגלעד, עמית ומור, אנחנו מאחלים לכם המון מזל טוב! ואתם, זוגות יקרים שלנו, עד שהחתונה שלכם תגיע אתם מוזמנים להמשיך לבחור בנו בכל יום מחדש - להיכנס לעמוד "נותני השירות" כדי לבחור את הספקים שלכם, לתכנן את החתונה עם ה-WedPlanner כדי לחסוך בכסף, ולהשתלב בכל הקהילות שלנו כדי ללמוד מבחירות החתונה של זוגות אחרים וגם לשתף בבחירות שלכם. 
והכי חשוב - צאו להצביע!
הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

13
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
הייפ | HYPE
תקליטנים
הייפ | HYPE
HYPE MUSIC
HYPE MUSIC
693.8K
עוד פרטים
הוספת חוות דעת