מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

להכין רשימת משימות לחתונה - צ'ק!: כך תכינו רשימה מוצלחת ואפקטיבית

אין זוג מאורס שלא מקיים זוגיות מקבילה עם רשימת משימות של החתונה המיוחלת. כשיש כל כך הרבה משימות, מטלות ופגישות - הכנת רשימה היא לא מותרות אלא עניין חיוני ביותר להפקת חתונה מוצלחת.

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 4 דקות
19.6K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
להכין רשימת משימות לחתונה - צ'ק!: כך תכינו רשימה מוצלחת ואפקטיבית
15
15
מהירות:
לכבוד יום הצ'ק ליסט הבינלאומי שחל ב 30.10 החלטנו השנה לחגוג אותו בכתבה שמוקדשת כולה לרשימות וסימוני וי, במטרה לעזור לכם לנהל את משימות החתונה שלכם באופן היעיל והפשוט ביותר!
אז איך עושים את זה נכון וחכם? קבלו ספוילר - בעזרת אפליקציה חכמה וחינמית לניהול החתונה שלכם.

ניהול רשימת ספקים 

בתוך כל רשימות לניהול החתונה חשוב להכין רשימה לניהול הספקים לחתונה שלכם. שם תציינו את שמותיהם של הספקים, פרטי ההתקשרות איתם, תאריכי פגישות, מחירים וכמובן את תחום האחריות של כל ספק.
מכיוון שאירוע גדול כמו חתונה מצריך מגוון שירותים של ספקים שונים כגון צלמי וידאו, סטילס ומגנטים, ספקי אטרקציות, דיג'יי, מעצבת אירועים ועוד - הרשימה עשוייה להיות ארוכה ומלאה בפרטים חשובים. מומלץ לסדר את הרשימה לפי קטגוריות שונות, למשל: צלמים לחתונה, ספקי אוכל ושתייה, עיצוב אירועים ופרחים ועוד. ככל שתהיו יותר מאורגנים, כך יהיה לכם פשוט יותר לנהל את הספקים שלכם ולהתנהל מולם לאורך כל תקופת ארגון החתונה וגם במהלך האירוע עצמו אם צריך. 
באפליקציית ה- WedPlanner תוכלו לנהל בקלות את כל המשימות והספקים שלכם תוך שמירה נוחה ונגישה של כל הפרטים שלהם כך שתהיו בטוחים שכל המידע זמין לכם מהנייד או מהמחשב. 

הפקה וניהול אירועים - להכין רשימת משימות לחתונה - צ'ק!: כך תכינו רשימה מוצלחת ואפקטיביתתמונה: WedPlanner

הכנת הזמנות ושליחתן למוזמנים שלכם

עיצוב הזמנות לחתונה, הדפסתן ושליחתן במועד המתאים מצריכים תכנון מקדים ומקום של כבוד ברשימת משימות החתונה שלכם. כיום מקובל גם להכין ולשלוח הזמנות דיגיטליות מה שמוסיף משימה נוספת לרשימה שלכם. באפליקציית ה- WedPlanner תוכלו לעצב ולשלוח הזמנות דיגיטליות למוזמנים שלכם וכמובן לנהל באופן נוח ופשוט את רשימת המשימות שלכם.


יצירת הזמנה דיגיטלית ואישורי הגעה ללא עלות


אישורי הגעה

אחת המשימות המתוחות והחשובות ביותר בתכנון החתונה שלכם הוא שלב אישורי ההגעה. נכון יש חברות אשר יעשו את זה במקומכם בתמורה ללא מעט מרשרשים אבל אפשר גם אחרת. אישורי ההגעה חשובים מאוד עבורכם מכיוון שהם מאפשרים לכם להעריך באופן מדויק יחסית את כמות האורחים הצפויה להיות בחתונה שלכם ובהתאם את כמות המנות עליהן תתחייבו לאולם האירועים שלכם. אישורי הגעה יכולים לחסוך לכם המון כסף על מספר המנות שתזמינו מראש ובנוסף הם יאפשרו לכם לבצע סידורי הושבה מדויקים של האורחים באירוע. 
את אישורי ההגעה תוכלו גם לעשות באופן קל ומהיר באמצעות אפליקציית WedPlanner ללא עלות! 
בסופו של דבר תהיה לכם רשימת אורחים ברורה ומסודרת ושקט נפשי. 

הפקה וניהול אירועים - להכין רשימת משימות לחתונה - צ'ק!: כך תכינו רשימה מוצלחת ואפקטיביתתמונה: הדריס

חלוקת משימות בין בני הזוג

סביר להניח שעד עכשיו פעלתם עם שתי רשימות לפחות - אחת לחתן ואחת לכלה, אבל מעכשיו תוכלו ליצור רשימת משימות אחת מסודרת שניתנת לצפייה ולעריכה על ידי שניכם בכל זמן נתון. זה יעיל יותר, קל יותר ומונע ויכוחים מיותרים על מי עשה מה.
את כל זה ניתן לעשות גם כן באמצעות אפליקציית WedPlanner ולנהל את הרשימה המשותפת שלכם מכל מקום, גם מהנייד וגם מהמחשב. כך שניכם תוכלו לדעת כל הזמן מהן המשימות העומדות בפניכם, אילו משימות חדשות יש להוסיף ומהם תחומי האחריות של כל אחד מכם. 

הפקה וניהול אירועים - להכין רשימת משימות לחתונה - צ'ק!: כך תכינו רשימה מוצלחת ואפקטיביתתמונה: לב סלוצקי
תכנון חתונה הוא עניין לא פשוט כלל. כל כך הרבה משימות ומטלות ממלאות את סדר היום שלכם ואת הרשימות שלכם. אז אם כבר רשימת משימות, הדרך הטובה, הנוחה והיעילה ביותר לנהל אותן היא באמצעות אפליקציית ה- WedPlaneer שמעניקה לכם מגוון גדול של אפשרויות לארגון וניהול החתונה שלכם לגמרי בחינם!

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

46
1
הצעות נוספות לקריאה
logo
המארגנים
הפקה וניהול אירועים
2 ש"ח לרשומה
אישורי הגעה וניהול הושבה ביום האירוע
אישורי הגעה וניהול הושבה ביום האירוע
90.3K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת