מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

לא רק מכתבי אהבה: מגוון דרכים לחגוג זוגיות ביום פתק האהבה

כבר עשיתם תוכניות לכבוד יום פתק האהבה? לא? זה כנראה בגלל שרובכם בכלל לא ידעתם שקיים יום כזה. איזה מזל שאנחנו כאן כדי לציין, להזכיר ולחגוג כל יום שמקדש אהבה וזוגיות. פתחו יומנים וציינו בקלנדר את יום פתק האהבה שיתקיים בתאריך 26.9. 

יחסים וזוגיות | זמן קריאה: 4 דקות
16.6K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
לא רק מכתבי אהבה: מגוון דרכים לחגוג זוגיות ביום פתק האהבה
15
15
מהירות:
בין אם אתם רומנטיקנים מהסוג הקלאסי שמעדיפים לכתוב על נייר ובין אם אתם משתייכים לסוג החדש שמעדיפים את זה במייל, בוואטסאפ, בפייסבוק או באינסטגרם - למילים הכתובות יש המון עוצמה והן מהוות את אחד האמצעים היעילים והמרגשים ביותר להביע את אהבתכם. 
עם כל הכבוד לפתקים ומכתבים מרגשים, איזה כיף זה ליצור חוויות זוגיות ורומנטיות שנלוות למכתב אוהב!
מה עושים ביום פתק האהבה? אנחנו משאירים בידכם את בחירת המילים למכתבים שלכם, אבל מציידים אתכם בשלל רעיונות לחוויות רומנטיות משותפות.

סופ"ש ארוך ורומנטי

יום פתק האהבה נופל השנה על יום ראשון, מה שאומר שיש לכם סיבה מצוינת לנסוע לאיזו חופשה רומנטית שגולשת מסוף השבוע לתחילתו. זו הזדמנות מצוינת להשקיע במלון, צימר או מקום אירוח עם וייב רומנטי ומפנק. כזה שיאפשר לכם ליהנות מקצת שקט, עיסוי טוב, נוף פתוח ויפהפה ואווירה רומנטית שתעצים את האהבה שלכם. 


טעימות יין וגבינות ביקב

אם אתם חושקים בבילוי רומנטי בסגנון צרפתי, אתם לא חייבים לפנטז על ביקור בפרובנס אלא פשוט לתת קפיצה לאחד היקבים הישראלים הנהדרים שפרוסים ברחבי הארץ. בין אם זה בצפון, בהרי ירושלים, בעמק האלה, בנגב או במרכז הארץ, אין לנו ספק שתוכלו ליהנות מביקור ביקב יפVפה, עם טעימות של יינות טובים ומשהו לנשנש בצד. כך חוגגים רומנטיקה ואהבה. 


חפש ת'מטמון בסגנון רומנטי 

אם כבר בפתקים עסקינן, אפשר לשלב פעילות מפתיעה ומיוחדת שמתובלת בהמון פתקים ואהבה. משחק "חפש את המטמון" לא שמור רק לילדים. תוכלו להפתיע את בן או בת הזוג עם פתק שרומז על המיקום של הפתק הבא ולכוון ליעדים רומנטיים ומהנים. לסיום המשחק, אפשר (ואף רצוי) להכין מטמון שיהיה מתנה רומנטית ומרגשת. 


להכניס את הקולנוע הביתה

בילוי זוגי בקולנוע הוא אחד הדייטים הנפוצים בקרב רבים' אבל אם אתם רוצים להעלות את סגנון הבילוי הזה לשלב הבא ביחסים שלכם, תוכלו לארגן ערב סרט רומנטי ומפנק בבית בסגנון קולנועי. 
בחרו סרט מצוין בסגנון ששניכם אוהבים, הוסיפו דליים של פופקורן, נאצ'וס, מטבלים ושאר הנשנושים שאתם אוהבים. חשוב - לחוויה קולנועית מלאה, אל תשכחו כוסות ענקיות עם שתיה קרה.
זהו, כל שנותר לכם הוא להתרווח על הספה וליהנות מדייט קליל, טעים וכיפי יחדיו.


סדנה שמפלפלת את היחסים 

בשנים האחרונות נוצרו מגוון סדנאות בשלל תחומים אבל כאן אנחנו מדברים על סדנה זוגית ורומנטית שתצית מחדש את התשוקה בניכם ותכניס המון פלפל לחדר השינה שלכם. בחרו סדנה בסגנון שמעניין אתכם וזכרו לוודא מראש מהם הגבולות שמתקיימים בה כדי לוודא שהיא תהיה נעימה עבורכם ולא מביכה. יאללה, לכו ללמוד וליהנות!


טיסה בכדור פורח 

מתי בפעם האחרונה צפיתם מלמעלה על יופיה של המדינה? אם התשובה היא - "על מטוס בדרך ליוון", הגיע הזמן שתטוסו בשמי הארץ בסגנון קצת אחר. טיסה בכדור פורח מהווה בילוי רומנטי, מיוחד ובלתי נשכח. תוכלו למצוא חברות שמארגנות טיסות בכדורים פורחים בצפון הארץ או בדרומה וזו גם הזדמנות מצוינת להעניק את מכתבי האהבה שכתבתם אחד לשניה. 



לפתוח את היום בארוחת בוקר זוגית

הבקרים של רובנו נוטים להיות עמוסים. מעטים המקרים בהם יוצא לנו לשתות קפה ולאכול ארוחת בוקר טעימה עם בן או בת הזוג. יום פתק האהבה הוא הזדמנות מצוינת להתחיל את הבוקר בדרך טעימה, מהנה וזוגית, קצת לפני שכל אחד יוצא לעוד יום של עבודה ועיסוקים. 
עשו לעצמכם טובה וקחו הפסקה קטנה מכל מה שקורה מסביב לטובת בוקר מלא בטעמים ואהבה. 


לא צריך סיבה מיוחדת או יום מיוחד כדי לחגוג זוגיות ואהבה, אבל איזה כיף שלוח השנה מלא בהמון ימים מיוחדים שמהווים סיבה למסיבה! אם כבר עברתם את שלב החתונה, בוודאי היום הרומנטי ביותר עבורכם הוא יום הנישואין שלכם. רוצים לקבל רעיונות למתנות רומנטיות שיפכו את יום הנישואין הבא שלכם לבלתי נשכח? הכנו כתבה מצוינת עבורכם. 

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

30
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
כתום צלמים
צילום וידאו וסטילס
כתום צלמים
טיפ # 1 תהיו הכי אתם בחתונה שלכם
טיפ # 1 תהיו הכי אתם בחתונה שלכם
599.1K
עוד פרטים
הוספת חוות דעת