מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

מזמינים בסטייל: כך תיצרו את ההזמנה המושלמת לחתונה

הזמנות לחתונה הן בדרך כלל אחד הדברים האחרונים שתכינו לחתונה אך הן הדבר הראשון שהמוזמנים שלכם רואים על החתונה שלכם. זהו הרושם הראשוני שהם מקבלים על החתונה שלכם וככזה הוא צריך לכלול את כל הפרטים החשובים, עיצוב שתואם לאירוע ואפילו כמה אלמנטים שמרמזים על מה שמחכה להם. איך הופכים גלויה קטנה להזמנה המושלמת? הכנו עבורכם את המדריך המושלם לעיצוב הזמנות לחתונה.

הזמנות לחתונה | זמן קריאה: 3 דקות
93.0K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
מזמינים בסטייל: כך תיצרו את ההזמנה המושלמת לחתונה
15
15
מהירות:

קבלו השראה

כל כך הרבה עיצובים ונוסחים שונים של הזמנות לחתונה מסתובבים ברשת ומעוררים השראה. בקרו בפינטרסט, הציצו באתרים של מעצבים מובילים, גם באינסטגרם תמצאו ערימות של השראה. כל אלה יעניקו לכם המון כיוונים מעניינים והשראה לבחירת סגנון ההזמנה המועדף עליכם. 



צרו אפיון של האירוע

זה אולי נשמע מעט טכני אבל זה יעשה לכם סדר בראש ויעזור לכם להתמקד בקו מסוים שנכון עבורכם ועבור האירוע שלכם. הכינו רשימה מסודרת בה תגדירו מהו סגנון האירוע, מה אתם רוצים לשדר ואיזו אווירה אתם רוצים ליצור. קלאסית ואלגנטית, קלילה ומסיבתית או אולי בכלל רטרו בועט?



חשבו על שיר או משפט שאתם מתחברים אליו

תוכלו לבחור משפט משיר החופה שלכם, ציטוט מהמקורות או איזה פתגם יפייפה על אהבה וזוגיות. הכי חשוב שתרגישו חיבור למשפט שבחרתם ושהוא ישקף את האופי ואת הזוגיות שלכם באופן הטוב ביותר. 



ציינו את כל הפרטים החשובים

מלבד השמות שלכם, תאריך החתונה ומקום החתונה כדאי לציין פרטין חשובים נוספים כמו שעת החופה, פרטי חניה ונגישות, סוג לבוש, סגנון מזון מיוחד (למשל חלבי או טבעוני), הסעות, תו ירוק או סגול, הוראות הגעה, שמות ההורים שלכם ואם יש במקום בריכה, תוכלו לציין גם להביא מגבות ובגדי ים. העמידו את עצמכם במקום המוזמנים וחשבו על כל פרט שכדי שידעו מראש. 



הוסיפו תמונה או איור

בשנים האחרונות זוגות רבים מוסיפים להזמנה איור מקורי או תמונה שלהם שהופכים את ההזמנה לאישית ומקורית יותר וכזו שחושפת מעט מהאופי וממערכת היחסים של הזוג. אם יש מצבים, זכרונות או פריטים שמייחדים אתכם ואת הקשר שלכם, אל תתביישו לתת להם מקום בהזמנה שלכם באמצעות איור או תמונה. 



אפשר גם לעצב לבד במינימום מאמץ

כיום קיימת האפשרות לחסוך בזמן, נייר וכסף ביצירת הזמנות לחתונה. אם אתם אוהבים לעוף עם כנפי הדימיון ורוצים שההזמנה לחתונה תהיה מאה אחוז פרי היצירה שלכם, זה הזמן להכיר את מערכת ה- Wed Planner שלנו.
כחלק מהשירות הנפלא הזה, שבו כבר אלפי זוגות עשו ועושים שימוש, השקנו עבורכם את האופציה לייצר הזמנה דיגיטלית שכוללת את כל מה שאתם צריכים. מדובר על כלי שמאפשר לכם לעצב באופן עצמאי את ההזמנה. ההזמנה היא מונפשת וניתן לשלב בה תמונות אישיות, אנימציות צבעוניות ומגוונות, כותרות מובנות או עם טקסט חופשי וגם שילוב של שיר אהוב ש'מתלבש' על ההזמנה עצמה. אחרי תהיה מוכנה ויפהפיה, תוכלו לשלוח אותה בצורה נוחה וקלה לאורחים שמוזנים במערכת Wed Planner, עם הודעת SMS קצרה שמזמינה אותם לפתוח את ההזמנה. 


יצירת הזמנה דיגיטלית ואישורי הגעה ללא עלות


עשו זאת בהתאם לסגנון ולצרכים שלכם

אפשר לעצב הזמנות לחתונה אצל מעצבי גרפיים רבים, בבתי דפוס ואפילו לבד באמצעות ה- Wed Planner. אם בחרתם ללכת לאיש מקוצע, חשוב שיהיה לכם איתו חיבור טוב, שהוא יבין את סגנון העיצוב שאתם רוצים וידע ליצור אותו. תוכלו לקבל המלצות מחברים ומשפחה או מאלפי זוגות שכבר עיצבו את ההזמנות שלהם וכתבו חוות דעת אצלנו באתר. 

זכרו - הזמנה לחתונה היא הפרומו לאירוע החשוב שלכם! הציגו אותה באופן הכי מעניין, מעוצב ומסקרן.

זקוקים להשראה במציאת משפט מהמם ומרגש להזמנה? היכנסו לקרוא מגוון משפטים יפים שיראו נהדר על ההזמנה.
הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

25
1
הצעות נוספות לקריאה
logo
נדב כהן יונתן
צלמי סטילס
נדב כהן יונתן
יצירתיות. יציאה מהקופסא. צילום חתונה.
יצירתיות. יציאה מהקופסא. צילום חתונה.
1.5M
עוד פרטים
הוספת חוות דעת