מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

החתונה במוזיאון של לילך ואור - לא מה שחשבתם

היא מאפרת ומסרקת כלות, הוא מהנדס חשמל. לילך ואור דחו את החתונה, אחר כך הקדימו אותה, ולבסוף נישאו באירוע קטן עם 50 אורחים במוזיאון ההתיישבות. חושפים כאן את סיפורם המרגש, כזה שיסופר לנכדים.

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 7 דקות
27.6K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
החתונה במוזיאון של לילך ואור - לא מה שחשבתם
15
15
מהירות:


הכירו את לילך ואור


לילך נחמני (26) מאפרת ומסרקת כלות במקצועה ואור פיירמן (29) מהנדס חשמל.
גרים בקיבוץ יפעת שבעמק יזרעאל, אוהבים לבשל, לאפות ולאכול יחד (כי ידוע שזוגיות זה משמין).

הכל התחיל אי שם בשנת 2015, לילך השתחררה מהצבא ואור חזר מהטיול הגדול במזרח. השניים החלו לעבוד יחד בבית קפה, לילך כמלצרית ואור כברמן. אחרי שלושה חודשים (כך יצא) שניהם סיימו את עבודתם בבית הקפה ונשארו חברים טובים. אחרי שנה (פלוס) החלו להתפתח רגשות בזוגיות הלא מוגדרת שלהם, אך מכיוון שלילך הייתה עתידה לטוס לטיול הגדול שלה, השניים הניחו כי אין טעם לפתח מערכת יחסים בשלב זה. בינתיים, אור החל את לימודיו האקדמיים בארץ ולילך שבה לזרועותיו הישר מדרום אמריקה.

בקיץ של 2019, ביום שישי בצהרי חודש אוגוסט, חודש הידוע כעמוס בחתונות שישי... לילך חזרה הביתה 
מותשת ועייפה אחרי שאיפרה וסירקה כלה במרכז הארץ (ימי התארגנות שמתחילים ב-5 בבוקר).
העייפות השתלטה עליה עד כדי שכשראתה את הבית מלא בבלונים, חידדה בפני אור כי יום ההולדת שלה עתיד לחול בעוד שלושה שבועות ולא.... לא שמה לב לשלט "התנשאי לי?" שנתלה בסלון.
חלפה דקה ארוכה עד שהבינה שמדובר בהצעת נישואין, אור כרע ברך והשאר היסטוריה. זאת אומרת, אפשר לעשות בגרות בהיסטוריה על סיפור החתונה שלהם.


החתונה שנדחתה והוקדמה והתקיימה


לילך ואור דחו 3 פעמים את החתונה.
התאריך הראשוני היה ה-26/05/2020, לאחר מכן דחו ל-01/09/2020 והקדימו ל-14/08/2020 לחתונת שישי ערב קסומה.

"תסכול. זה הרגש הכי מדויק שהרגשנו כשהבנו שנאלץ לדחות את החתונה", מספרת לילך. "כל המגיפה הזו הגיעה משום מקום, ללא התראה מוקדמת ובבת אחד הגיעה התחושה שחרב עליי עולמי. כלות שלי החלו לדחות ולבטל את החתונות שלהן, כך שגם אם ניסינו להיות אופטימיים - זה לא ממש עבד לנו".

בסוף חודש מרץ, בשיאו של הגל הראשון של הקורונה, לילך ואור החליטו לדחות את החתונה לחודש ספטמבר - "ההרגשה הייתה קשה, אבל החלטנו להיות פרקטיים".
בתחילת חודש יולי, הגל השני הכה ועולם החתונות נסגר- על לילך ואור ירד מסך שחור, בפעם השנייה. 
הפעם החליטו שהם מתחתנים ויהי מה. צמצמו את הרשימה ל-50 מוזמנים ובתוך שבועיים ארגנו את החתונה כשהמוטו שלהם היה: "הכל קורה לטובה".
אחד הספקים החשובים עבורם היה הדי ג'יי - עדי דור מאטיסוטו. החליטו שלא משנה מה יהיה התאריך או אופי האירוע, על עדי דור הם לא מוכנים להתפשר.

מלכתחילה, ובמיוחד לאחר שהתקבלה ההחלטה על הקדמת החתונה, לילך הייתה מוטרדת מבוקר ההתארגנות שלה. בעקבות הניסיון והחוויה הכמעט יומיומית בימי התארגנות של כלות אחרות, הרגישה שהמסורת הקבועה של קישוטים ורודים, חברות ורודות בחלוקים ורודים - מיצתה את עצמה. למרות התחושות, החליטה "להרגיש כלה", שזה היום שלה וראוי שתעניק לעצמה את מה שהייתה רוצה עבור הכלות שלה. 


רגע של פרופורציה

לילך ואור היו אמורים להתחתן באמצע שבוע באמצעות הרבנות, בפועל נישאו ביום שישי בערב כשזוג חברים טובים חיתנו אותם בטקס מרגש. לפי לו"ז העבודה של לילך, היה זה יום שישי היחיד שפנוי ביומן שלה, "עבדתי יום לפני החתונה שלי והכל עבר בשלום. בדיעבד, לא מבינה למה חשבתי לקחת שבועיים חופש לפני החתונה שלי... לא יודעת מה הייתי עושה בכל הזמן הפנוי הזה".

הרשימה המקורית כללה כ-480 מוזמנים, בפועל צומצמה ל-50 אנשים הקרובים אליהם ביותר.
"50 אורחים זו לא התפשרות. בדיעבד- אין דרך להסביר עד כמה החוויה הייתה מושלמת וכמה היינו עטופים בחברים הכי טובים שלנו. רחבת הריקודים הייתה מלאה ב-100% מהזמן עם 100% מהאנשים", מספרת לילך.
"בסופו של דבר - התחושה שלנו הייתה שלמה. הרגשנו את כל האורחים, הכרנו את כולם בלי יוצא מן הכלל. הקורונה אפשרה לנו לקיים את מה שאפילו לא ידענו שאנחנו רוצים, נתנה לנו לגיטימציה מלאה לבחור רק מה שאנחנו כזוג רוצים".


חתונה במוזיאון, לא מה שחשבתם

החתונה התקיימה בשטח פתוח בקיבוץ יפעת, במתחם "מוזיאון ההתיישבות" עם נוף מרהיב לעמק. בחתונה נכחו 50 אורחים והלוקיישן הרחב התאים לקיום "חתונת קורונה".
"יום ההתארגנות, זה שחששתי ממנו, עלה על כל הציפיות. התארגנתי בדירה שלנו עם כמה חברות קרובות, במרחק של נסיעה של 2 דקות מהמקום בו התקיימה החתונה. תהליך ההתארגנות והצילומים התקיימו באותו אזור וזה היה מושלם מבחינתי".

את האירוע הפיקה אלמוג מור שאירגנה ועיצבה את השטח, דאגה להשכרת הציוד, הגברה ותאורה - "ההיכרות של אלמוג עם אנשים מתחום אירועי השטח, איפשר לה לארגן לנו את חתונה מ-א' עד ת' תוך שבועיים. נאלצנו להצטמצם כלכלית ולסמוך על אלמוג שעל אף שבחרנו באירוע שטח, אלמוג ניסתה להשיג לנו הצעות מחיר טובת כדי שלא נחרוג מהתקציב, כמעט הצלחנו(:", מספרת לילך.


מתחתנים בטוח - ובטוח מתחתנים!

בכניסה לקחו מספרי טלפון מכל האורחים שחתמו על הצהרת בריאות. בנוסף, מדדו חום לכל אורח, חולקו מסכות, ואם פספסתם - האירוע הוגבל ל-50 אורחים בלבד על אף שהיה בשטח פתוח רחב וגדול שהיה יכול להכיל גם 200 אורחים.


מסר לזוגות מאורסים בצל הקורונה


  • "תאמינו. אם תחליטו שהאירוע שלכם יהיה מושלם, גם אם דברים ישתנו או ישתבשו במהלך הדרך, עליכם להישאר בגישה חיובית ולהאמין שהכל מושלם - בסופו של דבר, כך יהיה. הכל יושפע מהאופן בו אתם תיקחו את זה... תזרמו עם שינויים".
  • "הקיפו את עצמכם באנשים טובים שתרצו שיהיו סביבכם. דאגו ליידע את הסובבים אתכם איך אתם מרגישים ואיך תרצו להרגיש - הם יתנהלו בהתאם אליכם, אתם לא צריכים להתאים את עצמכם ביום הגדול שלכם".
  • "זה היה היום הכי כייף שחווינו כזוג, אבל חשוב לזכור שזה רק יום אחד ופרופורציה היא דבר סופר חשוב".
  • "אז... לא לדחות לעד את החתונה. נסו להימנע מהשלב בו החתונה הופכת לעול ו"יושבת" עליכם. נסו למצוא את הדרך היצירתית לקיים את האירוע שלכם. אין שום דבר שהוא "Must"! וחוצמזה, כייף להיות זוג נשוי :)".


כלות יקרות, זה בשבילכן:

לילך, מאפרת ומסרקת כלות, מבקשת להעביר לכן כמה מסרים מתוך ניסיון אישי שלה ושל כלות שליוותה בחתונתן.
  • "נוחות לפני הכל: אם יהיה לכן נוח יותר עם שיער אסוף- עשו זאת. אל תהססו לבחור בנעליים שטוחות, בחרו בשמלה/ אוברול/חליפה - נוחות נוחות נוחות. תעשו רק מה שנוח לכן!".
  • "בבוקר ההתארגנות, שימו לב מי מקיף אתכן בתקופה הזו וביום כזה. מרחב הכלה חשוב כדי לא להיכנס ללחץ, לא להרגיש שכולם "עומדים" עליה.
  • "תסמכו על הספקים שלכן. זו נשמעת המלצה גנרית, אבל ככלה - אם מראש עשיתן בחירה מסוימת, אין סיבה שביום החתונה תרגישו שאתן לא יכולות לסמוך עליהם. החוויה של יום החתונה יכולה להיות תלויה בזה. מפיק/ה או מנהל/ת אירוע, יסייעו בלהסיר דאגה מליבכם - ביום עצמו השתדלו שלא להתעסק בכלום. תסמכו על האנשים שלכן".
שיצו צלמיםשיצו צלמים | תמונה: לילך נחמני- איפור וסירוק כלות


פרגון לאנשים טובים

מקום: מוזיאון ההתיישבות, קיבוץ יפעת
קייטרינג: דוכן אוכל - פוד טראק שכלל 4 מנות בשריות ועוד עמדות קטנות שהיו פתוחות במשך כל הערב.
מוסיקה: אטיסוטו- עדידור
הגברה ותאורה: אלברט אלפסי
הפקה ועיצוב האירוע: אלמוג מור, אלמוגית איבנט
צלם סטילס: שחר ווין
צלם וידיאו: אמיר סוננברג
שמלת כלה: ריברייד של עינת ספרא
חליפת חתן: מונסיור, חיפה
איפור: הגר נחמיאס 
שיער: רעות תוריאל
עיצוב גרפי: עיצוביסטית


לילך ואור, אנחנו מאחלים לכם מזל טוב מכל הלב! בריאות, אושר, אהבה ואת כל הטוב שבעולם ❤️

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

27
0
הצעות נוספות לקריאה
חתונה בקטנה
logo
חוות אלנבי
אולמות וגני אירועים
חוות אלנבי
תאריכים אחרונים לפני חגי תשרי!
תאריכים אחרונים לפני חגי תשרי!
התארסתם? תאריכים אחרונים לפני חגי תשרי! ממשיכים לחגוג את האהבה ♡ חתונות מיוחדות ואינטימיות אצלנו בחוות אלנבי. *יש מרחב מוגן* *עד 350 אנשים* כנסו לקרוא המלצות.
172.2K
רוצה לשמוע
הוספת חוות דעת