מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

מקום טוב באמצע: אולמות אירועים במרכז הארץ

החל מחתונות בוטיק ועד חתונות ענק - גני ארועים במרכז הם מוצר מבוקש מאוד בקרב מתחתנים רבים. המיקום המרכזי, הנגישות גבוהה ומגוון לוקיישנים שונים ומעניינים לצילומים, הופכים את אולמות וגני האירועים במרכז הארץ לאטרקטיביים במיוחד. 

 | זמן קריאה: 3 דקות
9.7K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
מקום טוב באמצע: אולמות אירועים במרכז הארץ
15
15
מהירות:
אם יש לכם דודה אהובה מהצפון ואח קרוב מהדרום - חתונה במרכז הארץ מהווה פתרון מושלם שמגשר על המרחק ומחבר את האורחים מכל קצוות המדינה.
מחפשים את המקום המושלם לחתונה במרכז? אספנו עבורכם מגוון גני אירועים, אולמות אירועים ומקומות מיוחדים ששווה לבדוק בלב הארץ. 

אולמות אירועים במרכזתמונה: ואסקו

ואסקו - בית לאירועים 
המלאכה 47, חולון

מתחם האירועים "ואסקו" מתאים במיוחד לאירועים קטנים ובינוניים עד 400 אורחים. אחד הדברים הנהדרים ב"ואסקו", הוא המיקום המצוין של המתחם שמצד אחד ממוקם בחולון, בלב מרכז הארץ, ומצד שני בעל נגישות גבוהה ונוחה, מה שלא מובן מאליו כשמדובר בגוש דן. 
מתחם האירועים "ואסקו" מציב סטנדרט חדש בתחום אירועי הבוטיק ומאופיין בגן חיצוני ומרהיב שמעניק אווירה טבעית ורומנטית ומנגד - בעל אולם חדשני, עם עיצוב טכנולוגי מתקדם וקירות שמספרים את סיפורו של מגלה הארצות ואסקו דה גמא. 

ב"ואסקו" תוכלו לגלות ארצות בעצמכם עם מגוון מנות שף מפורסמות בהשראת מטבחים מפורסמים מרחבי העולם.

בנוסף, מתחם האירועים מציע חבילת הכל כלול שמעניקה לזוגות ראש שקט ומחיר מצוין הכולל גם מנות פרימיום משובחות, גם את עיצוב האולם והחופה, גם הגברה, וגם תאורה ומסכים שמרימים את האווירה.

אולמות אירועים במרכזתמונה: ואסקו

גאיה - גן אירועים
האלופים 7, נס ציונה

בפאתי המרכז, בלב שמורת טבע יפיפייה נמצא גן האירועים "גאיה". כבר בכניסה למקום מרגישים אווירה שכאילו נלקחה מטוסקנה. העיצוב הכפרי בשילוב אלמנטים מודרניים יוצרים מראה פסטורלי וייחודי שמתאים לכל סוג של אירוע ובכל מידה. גן האירועים "גאיה" מעניק חיבור ייחודי לטבע שכמעט קשה להאמין שהוא ממוקם באזור המרכז. 

אולמות אירועים במרכזתמונה: גאיה
אולמות אירועים במרכזתמונה: גאיה

החמאם - יפו העתיקה
מפרץ שלמה 10, יפו

כשהיסטוריה ויוקרה נפגשים. "החמאם" הוא מתחם אירועים הממוקם  בלב יפו העתיקה. כשמביטים החוצה אפשר ליהנות מנוף לים התיכון ולמבנים העתיקים של העיר. במבט פנימה אפשר לחוש את היוקרה וההיסטוריה של המקום בזכות התקרות הגבוהות מהתקופה העות'מאנית, החללים הגדולים והשימור המוקפד של המבנה.
"החמאם" מעניק תחושה אורבנית ייחודית ורומנטית ומתאים לאירועים קטנים וגדולים.
בנוסף, המתחם מציע מטבח קולינרי עשיר ושלל ספקים איכותיים שמאפשרים לכל זוג ליהנות מחבילה מושלמת.

אולמות אירועים במרכזתמונה: החמאם
אולמות אירועים במרכזתמונה: החמאם

קסאנאדו
בן ציון גליס 50, פתח תקווה

רוצים לחגוג בגדול? אולם האירועים "קסאנאדו" מתאים לאירועים בכל מידה עם התמחות באירועים גדולים עד אלף אורחים. האולם ממוקם בצומת סגולה, פתח תקווה, בסמוך לכבישים ראשיים ובעל גישה נוחה מכל חלקי הארץ. 
את החדשנות והפאר של המקום אפשר לחוש כבר מבחוץ. המבנה הגדול והייחודי של "קסאנאדו" מושך אליו עשרות זוגות מתחתנים מידי שנה ומעניק מעטפת שירות רחבה ומפנקת לכל זוג. 
באולם ישנם אלמנטים מודרניים עשויים זכוכית, מתכת ובטון ומגוון טכנולוגיות מתקדמות. והתוצאה - אולם אירועים חדשני ומרהיב ברמת גימור מצוינת ובמיקום מושלם.

אולמות אירועים במרכזתמונה: קסאנאדו
אולמות אירועים במרכזתמונה: קסאנאדו

אטורה - בית לאירועים
צומת חטיבה שבע, לטרון

בין בירת המדינה ירושלים, לבירת הבילויים תל אביב, אי שם בנופו המרהיב של עמק איילון, ממוקם מתחם האירועים "אטורה". המתחם מתאים לחתונות בינוניות וגדולות ויוצר שילוב מושלם בין טבע ואורבניות. 
במקום ישנו גן יפייפה המשקיף על המיניאטוריות של "מיני ישראל", ומתחם פנימי המעוצב בסגנון אקלקטי ומאופיין בקווים נקיים לצד אלמנטים תעשייתיים ואווירה חמימה אך יוקרתית.

מתכננים חתונה? מזל טוב! אם אתם מחפשים גן או אולם אירועים במרכז, היכנסו לקטגוריית "אולמות וגני אירועים במרכז" באתר שלנו ותוכלו לבחור את המקום המושלם עבורכם מתוך מבחר ענק של אולמות וגני ארועים במרכז הארץ.
עשרות אלפי חוות דעת אמיתיות של זוגות כבר מחכות לכם בפנים ויסייעו לכם לבחור נכון ובלב שקט.  

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

18
1
הצעות נוספות לקריאה
logo
ימה - בית ארועים על הים
אולמות וגני אירועים
ימה - בית ארועים על הים
מזמינים אתכם לחגוג אהבה בלוקיישן מושלם
מזמינים אתכם לחגוג אהבה בלוקיישן מושלם
863.0K
עוד פרטים
הוספת חוות דעת