מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

הזמנות לחתונה 2021: הכל דיגיטלי

הכל כבר מוכן: בחרתם דיג'יי, סגרתם עם הצלמת, התמקחתם עם עגלת הקוקטיילים וחתמתם על חוזה סופר הוגן עם אולם האירועים. אז נכון, אולי זה נדמה שעכשיו אתם יכולים לנוח על זרי הדפנה עד שתאריך החתונה שלכם יגיע, אבל הפ הפ הפ! רגע לפני שאתם מתיישבים על הספה ופותחים עוד פרק של "חברים", יש עוד משהו אחד שתצטרכו לעשות: מה עם ההזמנה לחתונה שלכם?

הזמנות לחתונה | זמן קריאה: 4 דקות
17.3K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
הזמנות לחתונה 2021: הכל דיגיטלי
15
15
מהירות:

אתם אולי חושבים שכל מי שצריך לדעת על החתונה שלכם כבר הוסיף לעצמו תזכורת ביומן, אבל מה עם צחי, החבר של אבא מהעבודה? ומה עם דליה, הדודה מהקיבוץ שצריכה להיערך מראש עם מקום לישון בו אחרי החגיגה שלכם? שלא יהיה לכם ספק - הם זקוקים להזמנה שלכם, וזה הזמן לגלות איך אתם יכולים לשלוח להם אותה בצורה כמה שיותר מהירה, כמה שיותר יפה והכי חשוב - עם כל התוספות שאתם צריכים כדי לנהל את האירוע שלכם כמו שצריך. אה, ואם עוד לא ציינו את זה, אז הכל דיגיטלי. יאללה, בואו נתחיל.

הזמנות מודפסות? תשכחו מזה

זוכרים את הימים שאמא או אבא היו שולחים אתכם לאסוף מעטפות מתיבת הדואר שלכם? פעם הייתם חוזרים עם מעטפה מהבנק ופעם עם מעטפה מחברת הסלולר, אבל היו גם את הפעמים שחזרתם עם מעטפות לבנות ומצוחצחות, שעליהן חמש מילים בדיוק: "הזמנה לחתונה של דני ודנה". 

ההזמנות המודפסות האלו היו אמנם טובות לעידן שבו כל העולם היה הדפסה אחת גדולה: העיתונים היו מודפסים, שלטי החוצות היו מודפסים ועוד, אבל בעידן שבו הכל בדיגיטל - אין שום סיבה שהזמנות לחתונה לא יהיו, גם הן, דיגיטליות. אז בדיוק לשם כך נתכנסנו כאן היום - כדי להעלות את ההזמנות הדיגיטליות על נס, ולחשוף בפניכם את כל האפשרויות שיכולות לעמוד לרשותכם.

מי ביקש חיסכון של זמן וכסף ולא קיבל?

אז נתחיל מלספר לכם על הפלטפורמה המדהימה שיצרנו לכם כאן, במתחתנים למען מתחתנים: ה-Wed Planner. כחלק מהשירות הנפלא הזה, שבו כבר אלפי זוגות עשו ועושים שימוש, השקנו עבורכם את האופציה לייצר הזמנה דיגיטלית שכוללת את כל מה שאתם צריכים. עובד יוסף, מנכ"ל מתחתנים למען מתחתנים, סיפר לנו עוד על הרעיון לייצור הפלטפורמה הנוחה הזו, ועל היתרונות הרבים שלה: "הזוגות מגיעים מבולבלים ומפוחדים מכמות המשימות שאיתה הם צריכים להתמודד. ה-Wed Planner עושה להם סדר שמתחיל בניהול משימות, ממשיך במחשבון חתונה, ומגיע עד להזמנה דיגיטלית, אישורי הגעה וסידורי הושבה. כל המערכת הזו פועלת בהרמוניה, והתפעול הוא פשוט וקל".

ההזמנה שלכם מתחילה כאןההזמנה שלכם מתחילה כאן | תמונה: Wed Planner
כחלק מהרצון להעניק לזוגות את כל המעטפת האדמיניסטרטיבית שלה הם זקוקים, הפלטפורמה היא חינמית לחלוטין ועונה על כל הצרכים שקשורים באירוע: "בכל הנוגע להזמנה הדיגיטלית, מדובר על כלי שמאפשר לזוגות לעצב בעצמם את ההזמנה. ההזמנה היא מונפשת, וניתן לשלב בה תמונות אישיות של הזוג, אנימציות צבעוניות ומגוונות, כותרות מובנות או עם טקסט חופשי, וגם שילוב של שיר אהוב ש'מתלבש' על ההזמנה עצמה. את ההזמנה אפשר לשלוח בצורה נוחה וקלה לאורחים שמוזנים במערכת Wed Planner, עם הודעת SMS קצרה שמזמינה אותם לפתוח את ההזמנה. 
מהרגע שבו הם פותחים אותה, הם יכולים להמשיך את הפעילות שלהם בתוכה, על ידי אישור הגעה לאירוע, הוספת האירוע ליומן הדיגיטלי שלהם, ואפילו לנווט למקום האירוע בלחיצת כפתור אחת. 
הזוג נמצא בשליטה מלאה בנושא, ובהתאם לאישורי ההגעה הוא יכול להמשיך לסידורי ההושבה באולם. מדובר כאן במערכת משומנת שהשקענו בה המון מאמצים, ומוכיחה את עצמה בכל פעם מחדש - הכל למען הזוגות".


יצירת הזמנה דיגיטלית ואישורי הגעה ללא עלות


צירפנו לכם סרטון הדגמה איך תוכלו להנות מהכלי המדהים הזה בעצמכם, מתהליך יצירת ההזמנה עם התמונות והשיר שלכם ועד לתהליך אישורי ההגעה - תוכלו להתחיל ממש כאן.


הזמנות לחתונה - הזמנות לחתונה 2021: הכל דיגיטליתמונה: Wed Planner


ואם אתם פחות זמינים לייצר הזמנה באופן עצמאי, פחות יצירתיים ובמילים אחרות - 
אתם צריכים עזרה זמינה, קלילה ומלא אפשרויות נגישות... זה בשבילכם: 

עיצוב הזמנה דיגיטלית תוך 5 דקות - כבר לא חלום רחוק שאי אפשר להגשים

מיכאל מחברת "יאסו - סרטוני הזמנות דיגיטליות" סיפר לנו על החברה שהקים, שמספקת סרטוני הזמנה מרהיבים במינימום התעסקות, ובמחיר מינימלי ונוח: "תהליכי עיצוב מול מעצב גרפי עלולים להיות מלחיצים, ארוכים ובעיקר גוזלים זמן יקר. זוג שמתחתן רוצה להתעסק כמה שפחות בדברים שגובים ממנו המון זמן וכסף, ואצלנו ב-"יאסו - סרטוני הזמנות דיגיטליות" מצאנו את הדרך המושלמת כדי להוריד את מטלת עיצוב ההזמנה מגבם של הזוגות. 

תוך כ-5 דקות הזוגות שלנו יוצאים עם הזמנות מדהימות, בלי שום פגישה, המתנה לסקיצות, הדפסות מייגעות ופרידה מאלפי שקלים. הטכנולוגיה שלנו מאפשרת להם לבחור באופן עצמאי את העיצוב, את השירים ואת הטקסט, וברגע שהם מסיימים - ההזמנה נשלחת אליהם למייל. סרטון ההזמנה שמתקבל מתאים לשיתוף בוואטסאפ ובאינסטגרם, ככה שכל מה שנותר לזוגות לעשות זה פשוט ללחוץ על כפתור ה-SEND או ה-SHARE".



"יאסו - סרטוני הזמנות דיגיטליות" עובדים על עוד ועוד עיצובים ותבניות שהזוגות יכולים לבחור מביניהם: "כרגע יש לנו כ-140 עיצובים, ובכל שבוע אנחנו מעלים עוד, ככה שהתהליך יכול לשקף בדיוק את האלמנטים העיצוביים שהזוג אוהב".

את הזמן שנחסך בעיצוב ההזמנה, מקדישים לשירות לקוחות מעולה, כמו שמיכאל מספר לנו: "אנחנו רוצים שכל זוג אצלנו יצא מבסוט עד הגג, ולכן שירות הלקוחות שלנו הוא מעל הכל. מעבר למחיר הנמוך שאנחנו מציעים, הנציגים שלנו מספקים מענה מהיר לכל זוג שנתקל בקשיים, ככה שכל ההליך יוכל להסתיים בתוך כמה דקות ספורות בלבד. המוצר הוא כיפי, נעים לקבל אותו ולעשות בו שימוש, וככה אנחנו רוצים שכל החוויה תיזכר אצל הזוגות ואצל האורחים".

כל זאת ועוד לא דיברנו על איכות הסביבה

לא רק שאתם חוסכים כאן סכומים שמגיעים לאלפי שקלים, שאיתם אתם יכולים לסדר לעצמכם עוד אטרקציה מגניבה שתיכנס לרחבת הריקודים, אלא שעם הזמנה דיגיטלית אתם גם שומרים על כדור הארץ שלנו. הזמנות דיגיטליות לחתונה, מעבר להיותן יפהפיות, נוחות והכי אישיות שיש, לא עושות שימוש בניירות מיותרים, ושומרות על הסביבה שלנו קצת יותר ירוקה ונקייה.

נו, יאללה, אתם עוד כאן? רוצו לעצב את ההזמנה הדיגיטלית שלכם!

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

28
1
הצעות נוספות לקריאה
logo
WiWi אישורי הגעה בווטצאפ - סימן שכולם באים!
הזמנות לחתונה
10% הנחה
הנחה על חבילת אישורי הגעה >>
הנחה על חבילת אישורי הגעה >>
28.2K
למימוש ההנחה
הוספת חוות דעת