מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

טעימות לחתונה - כל מה שאתם צריכים לדעת!

ליידיז אנד ג'נטלמן, השלב הטעים ביותר במסגרת ההכנות לחתונה הגיע! 
על מה אנחנו מדברים? על שלב הטעימות כמובן. אירוע הטעימות הופך את האוכל לכוכב האירוע, ואת תהליך הבחירה עצמו לחוויה. כידוע, סעיף הקולינריה הוא בין המרכיבים החשובים באירוע, וזוגות בוחרים להשקיע לא מעט מחשבה, מאמץ וזמן בבחירת מנות ייחודיות, שמצד אחד יערבו לחיכם של האורחים, ומצד שני יראו מיליון דולר.



 | זמן קריאה: 8 דקות
13.3K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
טעימות לחתונה - כל מה שאתם צריכים לדעת!
15
15
מהירות:

שלב הטעימות הוא שלב טריקי

זוגות רבים מתלבטים איך להתנהל - עם מי להגיע? איך בוחרים מנות מתאימות לאורחים? למה חשוב לשים לב? ומה עושים כאשר המנות אינם לטעמנו? כדי לחסוך לכם עוגמת נפש ולדייק את התהליך, ישבנו עם ארבעה ספקי אירועים איכותיים, מומחים בזירה הקולינרית, וריכזנו את כל מה שחשוב לדעת לקראת השלב הטעים טעים הזה.

הטעימות הן ממש לא מפגש משפחתי

בגרייס, אולם אירועים אורבני בראשון לציון, ממליצים לבחור בקפידה את השותפים לטעימות בכדי להקל על הבחירה: "מדובר בהכנה לאירוע שלכם, לכן חשוב לצרף את ההורים והמשפחה הקרובה, אך לשים לב לא להזמין יותר מדי אנשים. שימו לב שככל שמספר הדעות יהיה גדול יותר, כך תתקשו יותר לקבל החלטה. לכן, אנו ממליצים לצמצם את המלווים למשתתף אחד או שניים, שיסייעו לכם לבחור את המנות המדויקות לאירוע שלכם".

בגרייס יש שפע של תפריטים (כולל טבעוני וצמחוני) מתוך רצון לתת מענה לכל העדפה תזונתית.בגרייס יש שפע של תפריטים (כולל טבעוני וצמחוני) מתוך רצון לתת מענה לכל העדפה תזונתית. | תמונה: גרייס - Grace

איך אתם ממליצים לזוגות לבחור את המנות?

"כלל האצבע הוא לבחור מנות שיתאימו למוזמנים שלכם, ולא רק לטעם האישי. האורחים הם אלו שאוכלים, ואילו בני הזוג בדרך כלל פחות אוכלים בחתונה של עצמם. (ככה זה, אין מה לעשות 😊).
חשבו מה יאהבו האורחים שלכם, ונסו לקלוע לטעמם".
טיפ קטן: שימו לב האם יש מנות בעלות מכנה משותף רחב שיקלעו לטעמם של כמה שיותר אורחים. אם כן, שלבו אותם בתפריט שלכם. (תוכלו גם לברר על אילו מנות ממליץ השף, שצבר לא מעט ניסיון בתחום).

מה מחכה לנו בתפריט של גרייס?
בגרייס יש שפע של תפריטים (כולל טבעוני וצמחוני) מתוך רצון לתת מענה לכל העדפה תזונתית. על החוויה מנצח השף אמיר דן, שיוצר יצירות אומנות קולינריות, שמדהימות בכל פעם מחדש את הטועמים.
*בקבלת הפנים תוכלו ליהנות מכוכבים בולטים בקולינריה העולמית כמו גירוס יווני, כדורי פאני פורי ממולאים בסביצ'ה דג ים וקבב תורכי.
*במנות העיקריות תתפנקו עם בשרים טריים לצד תוספות ססגוניות וטעימות או לחילופין, מנות צמחוניות וטבעוניות מגוונות ומרהיבות. 
*ובזירת הקינוחים? בר הקינוחים המגוון, ה- GRACE PATISSERIE פתוח לאורך כל הערב, ומציע מגוון מתוקים – עוגיות מקרון, סופלה חם, עוגת קראנץ' חלבה ועוד.

בר הקינוחים המגוון, ה- GRACE PATISSERIE פתוח לאורך כל הערב.בר הקינוחים המגוון, ה- GRACE PATISSERIE פתוח לאורך כל הערב. | תמונה: גרייס - Grace

לתת להעדפות האישיות את הכבוד הראוי

"מטרת שלב הטעימות היא לחשוף את הזוג לטעמים השונים, ולדייק את בחירותיהם", מסבירים לנו בבדולינה, גן אירועים אורבני ברעננה. "בשלב הזה יוצא אל הזוג שולחן עשיר, וניתנת להם האפשרות לטעום ולבחור – האם הם מעדיפים סגנון מתקתק או חריף, צמחוני או בשרי. זה המקום של הזוג להעלות את ההעדפות האישיות, ולתת להן את הכבוד הראוי".

איך הייתם ממליצים לזוג לבחור את המנות?
"בשלב הטעימות, השף ומנהל האירוע יוצאים אל הזוג, עוברים על התפריט יחד, ומדייקים את הבחירות של הזוג. הזוג מגיע עם דגשים וכיוונים חשובים עבורו ועבור האורחים, ויחד מגבשים את התפריט הסופי".

באיזה קונספט אתם מקיימים את הטעימות?
"יש מקומות שיזמינו אתכם לטעימות כחלק מאירוע. אנחנו מזמינים זוגות לערב טעימות שהוא אירוע בפני עצמו. אתם מקבלים יחד עם עוד כמה זוגות את מלוא תשומת הלב של הצוות, ויכולים להתרשם איך האוכל נראה, נטעם ומוגש בלייב. חשוב לנו להדגיש את הייחודיות שלנו בבדולינה: מעטפת שירות שמכסה את כל הפרמטרים החשובים עבור הזוג. אנחנו לא תוחמים את השירות ב"מפגש טעימות" בודד, אלא במעטפת הרבה יותר רחבה. שלב הטעימות הוא רק חלק קטן משירות הוליסטי הכולל יחס אישי וליווי צמוד עבור הזוג, ממש כמו משפחה".

מה מאפיין את המטבח של בדולינה?
המטבח של בדולינה מבוסס על שילובים של טעמים חדשים ומסקרנים מרחבי העולם.
התפריט יצירתי, ומוגש אל האורחים בקונספט ייחודי, מלהיב ומרענן.
קבלת הפנים מתקיימת בגינה קסומה הכוללת עצי פרי ופינות ישיבה ומשלבת מנות טריות שמוכנות לעיני האורחים. הזוגות נחשפים למנות הראשונות, ובין היתר לקוקטייל שמוגש בחודשי הקיץ, ובחורף - למרק שיוצא למרכז השולחן בקנקן גדול וכוסות. ככלל, כל החוויה הקולינרית בבדולינה היא חוויה של חשיפה – הצוות חושף את האורחים לקוקטיילים, ליינות, לסלטים וכן הלאה. המוזמנים יוכלו ליהנות ממאכלים שווים כמו סביצ'ה מוסר ים, נתחי אסאדו, בריסק וסינטה שיוצאים מהמעשנה, ומאפיה בה נאפות פוקצ'ות מגוונות והמון תוספות ומטבלים.

בחורף - מרק שיוצא למרכז השולחן בקנקן גדול וכוסות.בחורף - מרק שיוצא למרכז השולחן בקנקן גדול וכוסות. | תמונה: בדולינה - BADOLINA
פוקצ'ות מגוונות והמון תוספות ומטבלים.פוקצ'ות מגוונות והמון תוספות ומטבלים. | תמונה: בדולינה - BADOLINA

מה לגבי חוסר שביעות רצון מהמנות? יצא לכם להיתקל בזה?

"לשמחתנו, נדיר מאוד שזוגות לא מרוצים מהמנות. בדרך כלל קורה להפך, רוב הזוגות שואלים אותנו: איך נצליח להכניס את כל המנות? התפריט מגוון, ומאפשר לכל אחד מבני הזוג למצוא את עצמו – מטבעוניים אדוקים דרך שומרי כשרות ועד לחובבי בשר".

טיפ מנצח?
"זכרו שמטרת הטעימות היא לדייק ולכוון את התפריט בהתאם להעדפות האישיות שלכם ושל האורחים. לכן, נסו לטעום כמה שיותר מנות מתוך המגוון שיש למקום להציע, כולל המנות המיוחדות, כלומר מנות צמחוניות, טבעוניות, מנות ילדים ומנות כשרות למהדרין".

מונעים מראש אי שביעות רצון

בקאסאנדו, אולם אירועים בוטיקי בפתח תקווה, מוציאים בשלב הטעימות את התפריט העשיר, והשף מסביר לזוג באדיבות על כל אחת מהמנות: הרגילות, הטבעוניות, הצמחוניות, המנות ללא הגלוטן ועוד.
"התהליך נעשה בליווי מלא של מנהל המכירות והשף: הזוג מקבל את הטעימות, מעלה את הבקשות החשובות ושואל שאלות בוערות. כל אלו נעשים מראש, ורק לאחר מכן מגבשים את התפריט. כך אנו מונעים מראש אי שביעות רצון, ומאפשרים בחירה נכונה ומדויקת יותר".

עם מי מומלץ להגיע לאירוע הטעימות?
"תלוי בהעדפת הזוג. יש זוגות שיעדיפו להגיע עם ההורים, ויש שיעדיפו חברים קרובים. אנו מאפשרים ל6 משתתפים בסך הכל להתלוות לבני הזוג, כאשר הדגש שלנו הוא לא על הכמות, אלא על האיכות, כדי שבני הזוג לא יתבלבלו".

מה מייחד את התפריט שלכם בקסאנאדו?
"בכל עונה אנו מחדשים, משפרים, משנים ומביאים טעמים ממדינות שונות היוצרים חוויה קולינרית מיוחדת. אנו נעזרים בחומרי הגלם האיכותיים ביותר שישנם, עם דגש על טריות בבשרים ודגים.
במהלך האירוע, אנחנו עובדים בשיטה ייחודית לנו שנקראת  Sharing - מגישים את כל מנות הפתיחה בפלטות מרהיבות, כאשר כל האפשרויות פרוסות בפני האורחים. בנוסף, מאפשרים לאורחים לבחור 5 מנות עיקריות, במקום 2 כפי שמקובל ביתר המקומות".

דגש על טריות בבשרים ודגים.דגש על טריות בבשרים ודגים. | תמונה: קסאנאדו
 - טעימות לחתונה - כל מה שאתם צריכים לדעת!תמונה: קסאנאדו

מנסים לגשר על הפערים

בשיבולים, בית להפקת אירועים, מדגישים כי כאשר זוג מתחתן, נפגשים שני סגנונות שונים, שלא תמיד קרובים זה לזה בהעדפה הקולינרית: "יש כאלו שיעדיפו אוכל חריף, יש כאלה שיעדיפו מתוק, כל אחד ימשוך למוכר והאהוב מביתו שלו. בסופו של דבר, החתן והכלה בקושי אוכלים באירוע, ויש לנסות לקלוע למה שהאורחים אוהבים. התפקיד שלנו בשיבולים, הוא לשמוע את כל הצדדים, לנסות לגשר על הפערים, ולהרכיב תפריט מאוזן".

התחשבות בבעלי צרכי תזונה מיוחדים
"בימינו, קיימת מודעות רבה יותר לצרכי תזונה ייחודיים. לכן, אנו מדגישים בפני הזוגות שלנו: באישורי ההגעה, בקשו מהאורחים, מעבר לאישור בכתב, לציין: האם אתם צמחוניים/טבעוניים/אלרגיים/שומרי כשרות מיוחדת. כך יוכל הזוג לקבל אינדיקציה מדויקת על כלל האורחים שלו, ולהשביע את רצונם. ככלל, אנו ממליצים הן בקבלת פנים והן במנות העיקריות לשלב שלושה סגנונות: טבעוני, מנת דג ומנת בשר, כדי שכל אחד מהאורחים יוכל להנות".

מה עושים כשהזוג לא מרוצה מהמנות? כמה זמן ניתן להחליף מראש?
"נמחיש את התשובה באמצעות מקרה טרי, שקרה ממש לפני שבועיים: זוג טרי היה בטעימות, והכלה הטבעונית לא התחברה לחלק מהמנות. כדי שתצא שבעת רצון, ערכנו עבורה אירוע טעימות אישי. אנחנו לרוב לא עושים דבר כזה, בטח ובטח לא בזמן קצר כל כך לפני האירוע, כך שזו היתה מחווה יוצאת מן הכלל. בעקרון, אנו ממליצים מראש להערך לפחות חודש לפני האירוע עם תפריט מוכן. לחבר מנות חדשות ולהערך עם תפריט חדש בהתראה קצרה, זה מאוד מאתגר. לכן, אם אחד מבני הזוג לא מרוצה, אנו ממליצים לציין זאת לפחות חודש לפני האירוע".

מה מייחד את אירוע הטעימות בשיבולים?
"
הזוגות שמגיעים לטעימות יכולים לשוחח עם השף, להתייעץ איתו על התפריט ולהעזר בכל הידע והניסיון שצבר. השף ידע להנגיש את התפריט לאירוע, בהתאם לעונה ולסגנון המועדף על הזוג (ניתן לשלב מנות צמחוניות וטבעוניות)".

טיפ אחרון לסיום, לזוגות שעוד לא טעמו?
"בואו עם ראש פתוח, ולמרות שאנחנו בשלב של טעימות, אל תבחנו רק את האוכל. שימו לב לכלים וצורת ההגשה, למפיות ולאיכות השירות. כל אלו מרכיבים חשובים לא פחות עבור האורחים שלכם".

"הזוגות שמגיעים לטעימות יכולים לשוחח עם השף, להתייעץ איתו על התפריט". | תמונה: שיבולים קייטרינג והפקת אירועים

לסיכום

אם אתם עומדים לפני שלב הטעימות, אל תשכחו לנסות לכוון לא רק לטעם האישי שלכם, אלא בעיקר לטעם של האורחים שלכם. מזכירים לכם שזה רק אירוע טעימה, ולא האירוע עצמו, לכן קחו הכל בפרופורציה ואל תשכחו להנות (:

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

15
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
בדולינה - BADOLINA
אולמות אירועים
מעטפת מלאה משלב תכנון החתונה
דואגים לכם מ-א' עד ת', ללא אותיות קטנות.
דואגים לכם מ-א' עד ת', ללא אותיות קטנות.
38.7K
למימוש ההטבה
logo
שיבולים קייטרינג והפקת אירועים
הפקה וניהול אירועים
שיבולים קייטרינג והפקת אירועים
להפקה המושלמת לחתונה בטבע
להפקה המושלמת לחתונה בטבע
537.5K
עוד פרטים
logo
קסאנאדו
אולמות אירועים
חתונות קיץ קסומות בקסאנאדו!
גן עדן של אולם וגן אירועים
גן עדן של אולם וגן אירועים
39.7K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת