מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

מה שואלים לפני שסוגרים מקום לחתונה?

קולולולולו! מאמינים שזה אוטוטו קורה? המסע לעבר החתונה שלכם כבר יצא לדרך, ההתרגשות והפרפרים באוויר, והחברים והמשפחה מרימים לכם ולא חוסכים ברכות. כעת, כשאתם עדיין מרוגשים ומוכנים להתחיל, זה הזמן לדאוג לסעיף הראשון והחשוב מכל בהכנות לחתונה – מציאת אולם או גן אירועים.



 | זמן קריאה: 7 דקות
12.9K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
מה שואלים לפני שסוגרים מקום לחתונה?
15
15
מהירות:

מדובר באחד הסעיפים המשמעותיים בהכנות לחתונה, הוא זה שיכריע מתי החתונה תתקיים והיכן.
לאחר שהשקעתם לא מעט מחשבה אם לבחור באולם או בגן אירועים, תעשו לעצמכם טובה ותעברו גם על הכתבה הזו, שתסייע לכם למקד את השאלות החשובות ביותר שכדאי לשאול את בעלי האולם.
מבטיחים שתודו לנו אחר כך.

אז כדי להפוך את תהליך הבחירה לקל יותר, ביקשנו מבעלי אולמות מובילים מכל רחבי הארץ, את רשימת השאלות שחייבים לשאול לפני שסוגרים אולם.

בארטיסטה, גן אירועים פסטרולי בשרון, בחרו בשאלות הבאות:

  1. האם לאולם או לגן האירועים יש רישיון עסק בתוקף? השאלה הזו אולי קצת בנאלית, אבל אתם לא רוצים לוותר עליה. רישיון עסק הוא למעשה אישור לכך שהאולם שבחרתם הוא מקום בטיחותי והמבנה עצמו תקין. בנוסף, הרישיון מבטיח כי המטבח פועל לפי תקנים תברואתיים, ושבמקום קיים ציוד נגיש למקרה חירום דוגמת שריפה.
  2. מהי שעת הסיום של האירוע? חשוב לחדד את הנקודה הזו מראש, כי להמנע מאי נעימויות בהמשך. בארטיסטה למשל, אנו מאפשרים לאירוע להתקיים עד השעות הקטנות של הלילה.
  3. האם ניתן לטעום את המנות לפני סגירת העסקה? רבים מהזוגות חוששים לסגור אולם בלי לטעום את האוכל, ובצדק. אנו ממליצים לתעדף מקומות שיזמינו אתכם לערב טעימות שכולו שלכם, בו תקבלו יחד עם עוד מספר זוגות את מלוא תשומת הלב. כך תוכלו להתרשם במשך מספר שעות ממגוון המנות של התפריט.

מעבר לשאלות הללו, בארטיסטה מדגישים שהעקרון החשוב ביותר בבחירת אולם או גן אירועים הוא החיבור למקום ולצוות. כאשר יש חיבור, ואתם מרגישים שמנהלי האירוע מבינים אתכם, ניתן להתגבר כמעט על כל אתגר או משוכה בדרך.

העקרון החשוב ביותר בבחירת אולם או גן אירועים הוא החיבור למקום ולצוות.העקרון החשוב ביותר בבחירת אולם או גן אירועים הוא החיבור למקום ולצוות. | תמונה: ארטיסטה

מה מייחד את ארטיסטה מאולמות אחרים ברחבי הארץ?

ארטיסטה הוא מתחם גדול וייחודי שמוקדש רק לאירוע שלכם. מקום חדש באווירה של לופט ניו יורקי מודרני, מוקף בעצי אלון עתיקים בסביבה אורבנית חדשנית. 
החלל מורכב משני מפלסים שונים לאירועי קיץ וחורף. במפלס הקרקע נמצאים המתחם הפתוח והמתחם המקורה, שבו שולחנות הישיבה, הבר, רחבת הריקודים ועמדת הדיג’יי. במפלס העליון, אליו מובילים גרמי המדרגות, ישנם אזורי ישיבה אינטימיים ותצפית על האירוע כולו.

פלוסים שקיימים רק אצלנו:
  • חלל ענק שפנוי להכיל עד 624 איש
  • מסך לד 15X8 שמעניק אווירה של מסיבה
  • מנות גורמה של השף אלעד לוי – מבוססות על חומרי גלם טריים ומשובחים

חמתחם גדול וייחודי באווירת לופט ניו יורקי מודרני.חמתחם גדול וייחודי באווירת לופט ניו יורקי מודרני. | תמונה: ארטיסטה
מנות גורמה של השף אלעד לוי – מבוססות על חומרי גלם טריים ומשובחים.מנות גורמה של השף אלעד לוי – מבוססות על חומרי גלם טריים ומשובחים. | תמונה: ארטיסטה

והנה הרשימה הנבחרת של ללוס - גן אירועים בטבע:

  1. האם יש ברשות האולם גנרטור חירום? – הצוות של ללוס ממליץ לבדוק מול האולם או גן האירועים האם קיים במקום גנרטור חירום. הגנרטור יופעל באופן אוטומטי שניות לאחר הפסקת החשמל, וידע לכבות את עצמו ברגע שהחשמל יחזור לפעול. כך תבטיחו לעצמכם פעילות שוטפת לאורך כל האירוע, בלי תקלות לא נעימות.
  2. האם אתם מציעים חבילה של 'הכל כלול'? שאלה נוספת שזוגות רבים שואלים היא - האם האולם מציע חבילה של "הכל כלול", כלומר חבילה שכוללת את האולם, העיצוב, הקייטרינג, הדיג'יי וכן הלאה. כך אתם חוסכים התעסקות וכאבי ראש, אך מצד שני לפעמים נדרשים לוותר על ספקים שאתם אוהבים.
  3. האם האולם פעיל גם בחורף? כיון שללוס הוא מתחם שמחובר לטבע, ממש מול הגלבוע, הרבה לקוחות בודקים האם אנו המתחם פעיל לאורך כל השנה, כולל בעונת החורף (התשובה לשאלה הזו אגב, היא בהחלט כן!).

מה מייחד את ללוס משאר גני האירועים בישראל?
האולם וגן האירועים ללוס ממוקמים בלב העמק ממש סמוך להר הגלבוע.
את הגן עוטפת צמחייה ירוקה ופורחת בכל עונות השנה, ניתן לשמוע את רישרושי המים הבוקעים מבריכת דגי הנוי היפה בכניסה לגן, ואין ספק, שהשלווה, והשקט שבמקום, יוצרים הרמוניה, חמימות, ופסטורליות שאין דומה לה.
במתחם יש חלל שמתאים לאירועים קטנים וגדולים כאחד, לאירועי שטח או לאירועים באולם האירועים, בהתאם להעדפות לקוחותינו.

את הגן עוטפת צמחייה ירוקה ופורחת בכל עונות השנה.את הגן עוטפת צמחייה ירוקה ופורחת בכל עונות השנה. | תמונה: ללוס - גן אירועים

הפלוס הגדול של ללוס הוא ההתאמה האישית לפי העדפת הזוג.

"דאגנו להעמיד לרשותכם צוות מקצועי, מוכשר ואדיב שייצר עבורכם את החוויה המושלמת. הצוות שלנו קשוב לזוג מתחילת הדרך, ועושה מאמצים להתאים את האירוע אליו, החל מרמת התקציב ועד לרמת העיצוב. אנחנו יוצרים אירוע קאסטם מייד עבור הזוג, כדי שיוכל לממש את חלום החתונה שלו. דוגמא טובה לכך היא עיצוב המקום. העיצוב אינו דומה לשום עיצוב אירוע שראיתם, אלא עיצוב אישי המותאם במיוחד לזוג (כולל משפטים שלהם, תמונות שלהם בכל מקום ועוד)".

"הצוות שלנו קשוב לזוג מתחילת הדרך, ועושה מאמצים להתאים את האירוע אליו". | תמונה: ללוס - גן אירועים

ואם באירועי פריסטייל עם נגיעה בטבע עסקינן, נעבור לרשימה של כרמלה, גן אירועים פסטורלי משפחתי בקיבוץ יגור:

  1. האם יש אפשרות לבנות קונספט מגניב לחתונה? בהחלט כן. מפיק האירוע יסייע לכם לחשוב על כיוונים מדליקים לקונספט ייחודי, כמו למשל חתונת פורים או חתונת וינטג', וכך לממש את חלום החתונה המיוחד שלכם.
  2. האם יש מנות מיוחדות לאורחים צמחוניים או צליאקים? חשוב לתת את הדעת על אורחים טבעוניים / צליאקים / בעלי רגישויות - אירוח וחווית אירוע ראויים לכולם. אצלנו בכרמלה קיים מענה איכותי גם לאורחים טבעוניים, צליאקיים או כאלו הזקוקים לכשרות מהודרת.
  3. האם צריך להשאיר טיפ למלצרים או למנהל האירוע?
בנוגע לטיפים לא תמיד יש חוקים ברורים, ובדרך כלל לא מדובר בחובה. הטיפ הוא בונוס שאתם יכולים להחליט אם להעניק אותו לפי שיקולכם. 

בכרמלה קיים מענה איכותי גם לאורחים טבעוניים, צליאקיים או כאלו הזקוקים לכשרות מהודרת.בכרמלה קיים מענה איכותי גם לאורחים טבעוניים, צליאקיים או כאלו הזקוקים לכשרות מהודרת. | תמונה: כרמלה - אירועים בקיבוץ יגור

קצת על כרמלה?

כרמלה נבנתה מגעגוע לטעמה המקסים של ארץ ישראל הכפרית והשורשית. הבית והגינה, יוצרים חלל אינטימי מיוחד ונוטף אופי, המבנה והגן מוקפים חורשת אקליפטוסים. העיצוב נשען על פריטי וינטאג' מקוריים ועבודות אמנות, נגרות וברזל ייחודיות, בסטייל נוסטלגי. כרמלה מוכנה להכיל החל מ-120 ועד 330 אורחים בישיבה, או עד 600 אורחים במסיבות ואירועי השקה בכל ימות השנה ובכל מזג אוויר, וכמובן שהגישה נוחה, החניה מסודרת, יש בר אלכוהול עשיר, מערכות תאורה, הגברה, מקרן ובמה.

כרמלה נבנתה מגעגוע לטעמה המקסים של ארץ ישראל הכפרית והשורשית.כרמלה נבנתה מגעגוע לטעמה המקסים של ארץ ישראל הכפרית והשורשית. | תמונה: כרמלה - אירועים בקיבוץ יגור
העיצוב נשען על פריטי וינטאג' מקוריים ועבודות אמנות, נגרות וברזל ייחודיות, בסטייל נוסטלגי.העיצוב נשען על פריטי וינטאג' מקוריים ועבודות אמנות, נגרות וברזל ייחודיות, בסטייל נוסטלגי. | תמונה: כרמלה - אירועים בקיבוץ יגור

בחצר נצר, מתחם אירועים מרהיב בקיבוץ נצר סירני, ממליצים על השאלות הבאות:

  1. האם יש חניה מוסדרת לאולם? אחת השאלות שמעניינות זוגות רבים, היא האם יש מקומות חניה מוסדרים עבור אולם האירועים, ולא חניה מאולתרת בדמות מגרש חול או חצץ שהופכים את היציאה מהרכב להרבה פחות נעימה.
    אצלנו בחצר נצר קיים האנגר ענק המותאם לחניה של עד 1100 איש, המאפשר לכל אורח להתחיל את האירוע בכיף.
  2. האם ניתן לקיים אירוע בקונספט מסעדה? שאלה נוספת שנשאלים בחצר נצר היא האם יש אפשרות לקיים את האירוע בקונספט מסעדה, כאשר הכוונה היא שלאוכל יש את הזמן שלו - שעה וחצי של ארוחה שמוגשת באופן מרוכז.
    בעיצוב חתונה בקונספט מסעדה, אנו משקיעים בוילונות מדליקים מסביב, דיילות אלכוהול שמסתובבות בין האורחים ושירות אישי ואכפתי.
  3. מתי השלב המאוחר ביותר בו ניתן להודיע על רשימת המוזמנים הסופית? שאלה זו צצה ועלתה בעקבות תקופות לא פשוטות כמו הקורונה והלחימה בעזה. זוגות רבים קמו בבוקר וגילו להפתעתם שהמציאות השתנה, ולא שייך לקיים חתונה עם 400 מוזמנים. 
  4. מאחר וקיימים 2 אולמות אירועים, האם השמע באולם אחד יפריע לשמע באולם השני? רק תדמיינו שבאולם א' הזוג נמצא בעיצומו של שלב שבירת הכוס עם מוזיקה שמחה במיוחד שמתנגנת בלופ במשך 10 דקות, ובאולם ב' עדיין נמצאים בשלב החופה עם מנגינה אישית ומרגשת... כאשר אין הפרדה מוחלטת בין האולמות, הלך הקטע המרגש 😟
    אצלנו קיימים 2 אולמות רחבים, כאשר בין השניים קיימת הפרדה מוחלטת, הן ברמת הגישה והן ברמת השמע.
    לכל אולם חופה נפרדת, צוות מלצרים ומנהל אירוע נפרדים, כך שניתן לחגוג את האירוע באינטימיות שלכם, בלי להתערבב.

חצר נצר, מתחם אירועים מרהיב בקיבוץ נצר סירני.חצר נצר, מתחם אירועים מרהיב בקיבוץ נצר סירני. | תמונה: חצר נצר - אירועים וכנסים

בשני משפטים (או קצת יותר) – מה מייחד את חצר נצר?

גן האירועים "חצר נצר" שוכן בקיבוץ נצר סרני, במרכז הארץ. הגן שלנו מתמחה בהפקת אירועי יוקרה וקולינריה מעודנת ואיכותית. אנו מציעים חוויה בלתי נשכחת בזכות עיצוב ארכיטקטוני מרהיב,  גן ירוק וקסום ותפריט גורמה עשיר ומשובח. המקום מבודד, ירוק ופסטורלי ומעניק וויב של כניסה לתוך אגדה. יש כאן קבלת פנים וחופה תחת כיפת השמיים עם אקוסטיקה מעולה באיכות של אולם, ולאחר החופה, נכנסים לאולם אירועים ענק המתוכנן עד לפרטים הקטנים ביותר. אם אתם מחפשים את השילוב של גן אירועים ואולם, בלי להתפשר על שמע ואקוסטיקה טובה, חצר נצר היא המקום עבורכם.

הגן שלנו מתמחה בהפקת אירועי יוקרה וקולינריה מעודנת ואיכותית.הגן שלנו מתמחה בהפקת אירועי יוקרה וקולינריה מעודנת ואיכותית. | תמונה: חצר נצר - אירועים וכנסים
המקום מבודד, ירוק ופסטורלי ומעניק וויב של כניסה לתוך אגדה.המקום מבודד, ירוק ופסטורלי ומעניק וויב של כניסה לתוך אגדה. | תמונה: חצר נצר - אירועים וכנסים
אחרי שעברתם יחד על כל הרשימות, כל שנותר הוא לגבש יחד את הרשימה האישית שלכם לשאלות מול בעלי אולמות וגני אירועים, ולהתחיל במסע לקראת היום המרגש בחייכם!

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

18
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
ארטיסטה | ARTISTA
אולמות וגני אירועים
תאורה, הגברה ו-DJ עלינו!
חתונת שישי - ההזדמנות שלכם לחגוג בענק🥂
חתונת שישי - ההזדמנות שלכם לחגוג בענק🥂
28.9K
למימוש ההטבה
logo
כרמלה - אירועים בקיבוץ יגור
אולמות וגני אירועים
כרמלה - אירועים בקיבוץ יגור
חתונות אביב מושלמות חוגגים רק בכרמלה
חתונות אביב מושלמות חוגגים רק בכרמלה
139.5K
עוד פרטים
הוספת חוות דעת