מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

מתחתנים למען מתחתנים ולמען הקהילה

במסגרת שיתוף הפעולה עם עמותת רוח נשית, התגייס מועדון 'כלות מספרות' מבית מתחתנים למען מתחתנים, ליום התנדבות מרגש בבוטיק שמלות הכלה של העמותה, וסייעו להיערך למכירה השנתית-"יום האלף מאה ושש עשרה", מכירה של שמלות מקולקציות קודמות במחירים נמוכים מהרגיל, כאשר כל הההכנסות מהמכירה הן 100% תרומה לעמותה.

שמלות כלה | זמן קריאה: 3 דקות
11.6K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
מתחתנים למען מתחתנים ולמען הקהילה
15
15
מהירות:
מתחתנים למען מתחתנים ולמען הקהילהמתחתנים למען מתחתנים ולמען הקהילה | תמונה: בוטיק שמלות כלה רוח נשית

בוטיק שמלות כלה "רוח נשית"

"רוח נשית" היא עמותה ללא מטרות רווח, המסייעת לנשים נפגעות אלימות להגיע לעצמאות כלכלית, על מנת שיוכלו לצאת ממעגל האלימות ולבנות את חייהן מחדש. העמותה פועלת מתוך ראייה פמיניסטית ומחויבות לצדק ולשוויון כלכלי-חברתי.

נטלי מאירי
, מנהלת הבוטיק של עמותת "רוח נשית" הוסיפה: "הבוטיק הוא מיזם שהקונספט שלו הוא תרומה על תרומה. כל השמלות נתרמות מהמעצבים/ות ומכלות שהתחתנו. כל כלה שרוכשת שמלת כלה, תורמת לעשייה של העמותה.

הלב של הבוטיק הוא המתנדבות שפותחות אותו לכלות במהלך החודש במסגרת פגישות מתואמות מראש. כשהחלטנו שנעשה השנה מכירה לציון 16 שנים לעמותה ושהויז׳ן הוא להחליף את כל השמלות שבבוטיק - 'מתחתנים למען מתחתנים' נכנסו לתמונה במלוא הכוח והרצון לתת ולעזור! לא פחות מ-15 כלות וכל צוות מתחתנים למען מתחתנים בפני עצמו, שהתגייסו לטובת הקמת הפרויקט".

נטלי מאירי, מנהלת הבוטיק של עמותת נטלי מאירי, מנהלת הבוטיק של עמותת "רוח נשית". צילום: גל מנור | תמונה: בוטיק שמלות כלה רוח נשית
כל כלה שרוכשת שמלת כלה, תורמת לעשייה של העמותה. צילום: גל מנורכל כלה שרוכשת שמלת כלה, תורמת לעשייה של העמותה. צילום: גל מנור | תמונה: בוטיק שמלות כלה רוח נשית

כלות שהולכות עם הלב

לפני כשנה הקימה גלי רוזן-ביטון, את מועדון "כלות מספרות", מיזם חברתי, שכולל קבוצת כלות המשתפות בתהליך תכנון החתונה שלהן בדרך אישית, החושפת את כל האתגרים, הדילמות והקשיים בדרך לחתונה. קבוצת "כלות מספרות" היא קבוצה המהווה גורם משמעותי לכלות עם תחושת שייכות, מקום נוח לשיתוף, הכלה וערבות הדדית. מרגש לספר שבקבוצה ישנן כלות שכבר התחתנו וחשוב להן להמשיך ולהיות חלק כדי לתמוך בכלות נוספות.

"כלות מספרות", מיזם חברתי, שכולל קבוצת כלות המשתפות בתהליך תכנון החתונה שלהן בדרך אישית. צילום: גל מנור | תמונה: בוטיק שמלות כלה רוח נשית

"זה היה כל כך חשוב ועוצמתי"

יום ההתנדבות נפתח במשרדי העמותה, שם נפגש צוות הכלות עם סמנכ"לית העמותה איימי סלייטר עובדיה. איימי שיתפה את הכלות איך נראה מעגל אלימות כלכלית מקרוב, מה חוות הנשים אשר עוברות יום יום את הפגיעה הקשה הזאת וכיצד העמותה מסייעת להן לצאת ממעגל האלימות.

לאחר השיחה במשרדי העמותה, ניגש צוות הכלות יחד עם צוות אתר מתחתנים למען מתחתנים להכנת הבוטיק שכללה אריזה של כל שמלות הכלה הנמצאות בתצוגה והחלפתן בקולקציות קודמות שהיו ארוזות במחסן הבוטיק. היה מדהים לראות את המפגש בין חמשת מחזורי כלות מספרות שנפגשו באותו יום, החיבור החזק ביניהן מרגש כל פעם מחדש. אחרי שלוש שעות של אווירה מעולה, עשייה למען הקהילה ותחושת טוב על הלב, הבוטיק היה מוכן למכירה השנתית.

סמנכסמנכ"לית העמותה איימי סלייטר עובדיה. צילום: גל מנור | תמונה: בוטיק שמלות כלה רוח נשית
צוות הכלות יחד עם צוות אתר מתחתנים למען מתחתנים מכינים את הבוטיק למכירה. צילום: גל מנורצוות הכלות יחד עם צוות אתר מתחתנים למען מתחתנים מכינים את הבוטיק למכירה. צילום: גל מנור | תמונה: בוטיק שמלות כלה רוח נשית
צילום: גל מנורצילום: גל מנור | תמונה: בוטיק שמלות כלה רוח נשית
צילום: גל מנורצילום: גל מנור | תמונה: בוטיק שמלות כלה רוח נשית
צילום: גל מנורצילום: גל מנור | תמונה: בוטיק שמלות כלה רוח נשית

"הערכים המרכזיים עליהם מושתת קהילה אמיתית הם ערכי נתינה"

גלי, מנהלת הקהילה סיכמה את יום ההתנדבות בתודה גדולה לכל הכלות שלקחו חלק בפרויקט החשוב הזה, לצוות מתחתנים למען מתחתנים ולבוטיק "רוח נשית" על ההזדמנות.
את היום המדהים הזה סיקרו עיתון "מעריב" בכתבה מדהימה ומרגשת  https://bit.ly/3L5bsHg

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

33
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
מעין מלכה
שמלות כלה
שמלות כלה ב-3000-8000 ₪
המכירה השנתית בסטודיו החלה!
המכירה השנתית בסטודיו החלה!
16.6K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת