מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

כל הסיבות להתחתן בחורף

אתם יכולים להתחבר אליו יותר או פחות, אבל מה שבטוח הוא שהחורף כבר כאן! זה הזמן להחליף את קולקציית הבגדים בארון, לשלוף מהבוידעם את המגפיים, ולבדוק שהמטריות של החורף הקודם שרדו בלי כל שבר. אה, ויש עוד דבר חשוב שכדאי לעשות בחורף - להתחתן! 

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 9 דקות
13.7K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
כל הסיבות להתחתן בחורף
15
15
מהירות:
כן, החורף יכול להפוך את החתונה שלכם להרבה יותר מוצלחת ממה שאולי חשבתם, פשוט כי הוא מביא איתו כל כך הרבה דברים טובים. דיברנו עם מעיין, הבעלים ומנהלת השיווק של מתחם האירועים "בדולינה", עם הצלמת יוליה פוטוארט ועם דיג'יי רועי בן אבי, וקיבלנו מהם טיפים חמים וסיבות מעולות שיעשו לכם חשק לצעוד לחופה מתחת לעננים.

חורף? בואו, בסוף אנחנו במדינת ישראל

עוד לפני שנספר לכם על הטיפים החמים של הספקים המהממים שלנו, תנו לנו לפתוח בטיפ חם וחשוב משלנו - בואו ניכנס לפרופורציה. זה נכון שהחורף מביא איתו גשמים ורוחות, אבל בינינו - הם די נדירים כאן. בסופו של דבר, אנחנו לא נמצאים במדינה שהגשמים מכים בה מדי יום ביומו, או שהרוחות בה הופכות בן רגע לסערה. להיפך, ימי הגשם כאן מעטים מאוד, ולכן יש מצב גדול שתאריך החורף שתבחרו להתחתן בו יביא איתו בפועל מזג אוויר סתוי, אביבי ואולי אפילו קייצי. בין אם התרחיש הזה יתממש ובין אם לא, אתם יכולים להרוויח כאן בענק ומכל הכיוונים. אז מהם בדיוק הכיוונים האלו? בואו נראה מה אמרו לנו הספקים הנפלאים שלנו.

"אנחנו ב'בדולינה' מאוד אוהבים את העונה הזו. אין שום סיבה לא להתחתן בחורף"

אז מה בין רווח לבין חתונת חורף, אתם שואלים? ובכן, היות ומדובר על עונה פחות מבוקשת לחתונות, תוכלו למצוא המון דילים משתלמים מול אולמות האירועים, כש"בדולינה" הוא בהחלט אחד מהם. הדילים באים לידי ביטוי במחירי מנה מופחתים או מחירים שכוללים בתוכם גם תאורה והגברה, שלא כמו בעונת הקיץ, למשל. באופן הזה, אתם יכולים להשאיר לעצמכם לא מעט כסף בצד, ועדיין לזכות באירוע חתונה סופר איכותי, מרגש ומרים.

בדולינהבדולינה | תמונה: יואב גרין
מעיין ממתחם האירועים "בדולינה" משתפת אותנו בטיפ חשוב בעניין הזה: "אנחנו מאוד אוהבים את חתונות החורף שנערכות אצלנו ושומרים על ראש פתוח וגמישות בבניית האירוע עם כל זוג וזוג. כשאתם בוחרים אולם, שווה לבדוק שיש לו אפשרות, בדרך כזו או אחרת, לבוא לקראתכם בצורה שתשתלם לכם".

בדולינה:בדולינה:"אנחנו מאוד אוהבים את חתונות החורף שנערכות אצלנו". | תמונה: צילום גיא ניסים
זה ממש לא נגמר כאן. טיפ נוסף שמעיין משתפת אותנו בו קשור בעיצוב המקום, שכן עיצובי חתונות החורף הם ממש לא פחות יפים מעיצובי חתונות הקיץ: "חשוב שתבדקו איך המקום מעוצב בעונת החורף, כי לעיצוב יש חלק מרכזי מאוד באיך המקום נראה ובאווירה שנוצרת בו. ב'בדולינה' עיצבנו מראש את המקום כאינטימי, ביתי, אורבני וחמים. אין אצלנו קירות קרים ומנוכרים אלא שילוב של עץ, נחושת, כדים, צמחים ירוקים, ספות נוחות ועוד. בחורף אנחנו מוסיפים קירוי מאוד יפה, שיוצר הרמוניה בין הגינה החיצונית לבין האולם הפנימי ודואג לא לנתק בין שני החללים. הכל אצלנו בסטייל, כי הבנו שהרבה זוגות נרתעים מאוד מהמילה 'קירוי' ובחלק מהמקומות זה בצדק. אצלנו הכל מעוצב מאוד יפה תמיד, בלי קשר לקיץ או לחורף".

בדולינה:בדולינה:"חשוב שתבדקו איך המקום מעוצב בעונת החורף". | תמונה: צילום גיא ניסים
ומה לגבי האוכל? מבחינת מעיין, הוא אולי הסיבה העיקרית להתחתן דווקא בחורף: "תפריט החורף הוא ייחודי לעונה וחשוב לבדוק שהוא עשיר מספיק כדי להציע שפע של אפשרויות לכל האורחים. אנחנו ב'בדולינה' מאפשרים לכל זוג להרכיב את התפריט בעצמו עם כל מיני אפשרויות שאנחנו פותחים בפניהם. הטיפ שלי הוא לבדוק שהמקום שבו אתם סוגרים מאפשר לכם לקחת חלק פעיל בבניית התפריט ולהפוך אותו לחלק בלתי נפרד מהקונספט הספציפי של האירוע. חשוב לנו לייצר עם כל זוג את החוויה האישית שלו, בלי לגרום לו להרגיש שהוא עוד זוג אחד מיני רבים. אצלנו יש שף מדהים, צוות מוכשר מאוד של טבחים ומלצרים והמנות שלנו מוגשות בכלי הגשה מיוחדים. בחורף כל הסיפור הזה בא לידי ביטוי בצורה מאוד חזקה".

בדולינה:בדולינה:"חשוב לנו לייצר עם כל זוג את החוויה האישית שלו". | תמונה: אלדד ששון

"פורופופופה, פה זה לא אירופה!"

בשירה המפורסם של מרגול היא טוענת שפה זה לא אירופה. טוב, בהתחשב במזג האוויר החורפי של ישראל, כנראה שהיא גם צודקת. אבל, אם יש משהו ממש מיוחד בחורף שלנו, הוא נוף עוצר נשימה. אחת הסיבות המרכזיות ביותר להתחתן בחורף קשורה לתמונות שאיתן אתם עומדים לצאת מהחתונה שלכם ותאמינו לנו - מדובר על התמונות הכי מיוחדות שאתם יכולים לבקש. בזמן שהרבה מאלבומי החתונות שנערכות בקיץ נראים פחות או יותר אותו הדבר, אלבומי חתונות החורף מביאים איתם קסם ייחודי ביותר, ששם דגש על כל מה שחורפי ונדיר כל כך כאן בארץ.

דיברנו עם יוליה פוטוארט, שסיפרה לנו על כל הסיבות שגורמות לה לאהוב את צילומי חתונות החורף, ומהתשוקה הכל כך גדולה שלה - יש לנו תחושה שגם אתם תתאהבו בהם ברגע: "כצלמת, אני מאוד אוהבת חתונות חורף. קודם כל, מבחינת האווירה הכללית, בחורף לא סובלים מהחום לאורך היום ובהתאם גם לא מגיעים לאולם מזיעים ומותשים. מבחינת הצילומים עצמם, אין כמו האור המיוחד של החורף לצילום - אור שאין בו קרני שמש בוהקות ושורפות אלא רכות ונועם שמחמיאים מאוד לתמונות. בנוסף, בימי החורף אנחנו יכולים ליהנות משמיים מעוננים, שבעיני הם אידיאלים לגמרי לצילומי זוגיות מושלמים. זה ממש כמו 'סופט בוקס' טבעי - קופסת אור, בשפה המקצועית. זה לא סתם שאנחנו אוהבים כל כך צילום אירופאי, כיוון שאצלם מזג האוויר הזה מופיע לאורך מרבית ימי השנה. משום שאצלנו יש את האור הזה רק במשך כשלושה חודשים בשנה, אני לגמרי חושבת שחובה לנצל את זה".

"אין כמו האור המיוחד של החורף לצילום". | תמונה: יוליה פוטוארט
יוליה מודעת לכך שחתונות החורף מהוות מטרד לא קטן עבור חלק מהזוגות, כי הן מביאות איתן שאלה גדולה שלא נותנת להם מנוח: "מה יהיה אם ירד גשם?" על השאלה הזו יוליה נותנת טיפ חם ומעולה ששווה לבדוק מראש עם כל צלם שתבחרו: "בכל מקום אפשר לייצר צילומים יפים ומיוחדים ותמיד אפשר למצוא מקומות סגורים להצטלם בהם. כל לובי של מלון, בר מקומי, בית קפה שכונתי או משתלה יכולים להיות מצוינים בתור לוקיישן לצילום וגם מקומות סגורים נוספים כיד הדמיון הטובה. מה שחשוב הוא האווירה, שיהיה לכם כיף, נעים ונוח ושתצטלמו באנרגיה טובה, בקלילות ובשמחה. ככל שתשמרו על כל אלו, התמונות שלכם יצאו מהממות גם אם בחוץ ירד גשם שוטף".

"בכל מקום אפשר לייצר צילומים יפים ומיוחדים ותמיד אפשר למצוא מקומות סגורים להצטלם בהם". | תמונה: יוליה פוטוארט

מתנות יפות, מסיבות מטורפות, סטייל מהמם של שמלות וחליפות

אז לא, זה לא סתם שקיבלתם פה רצף של חרוזים במשפט אחד - הם ממש רלוונטים לחתונות החורף. כמו שכבר ראיתם בעצמכם קיימות לא מעט סיבות להתחתן בחורף וגם אם נשים את האוכל, הצילומים ושאר הירקות בצד - נגלה שחתונת חורף לא רק שלא נופלת משום חתונה אחרת אלא היא אפילו יכולה להתעלות עליה.

דיברנו עם דיג'יי רועי בן אבי, אחד הדיג'ייז המנוסים ביותר בתחום, על היבטים כמו ההוצאות והרווח, אופי המסיבה וגובה המתנות שאותן אתם עומדים לקבל: "אחרי 28 שנים בתחום האירועים, כל אדם שאומר לי 'לא כדאי להתחתן בחורף' אני אומר לו - 'דווקא כן כדאי להתחתן בחורף'. מעבר לזה שבעיני מזג האוויר הוא הרבה יותר נעים, יש כאן גם עניין של תקציב. זוגות מגיעים היום לסכומים של 100,000 ש"ח על ארגון חתונה בממוצע ובחורף כל העלויות האלו מקבלות הנחה משמעותית. כל הספקים מציעים מחירים מצוינים בחתונות החורף, אז מראש אנחנו יכולים להתחיל לעבוד עם תקציב נמוך יותר. כל זה ועוד לא דיברנו על המתנות של האורחים. בחורף יוצא מצב שהזוג לא רק חוסך כסף אלא גם מרוויח. איך זה קורה? פשוט מאוד - לאנשים בחורף אין הרבה מה לעשות, הם הרבה בבית, פחות טסים לחו"ל ופחות יוצאים לבלות. בהתאם, כשהם מוזמנים לחתונה בחורף הם נותנים מתנות יפות, כי ההוצאות שלהם לאורך העונה פוחתות משמעותית והם יכולים להשקיע אותן במקום אחר".

רועי מספר לנו גם שלא מעט זוגות חוששים שהקור והגשם יגרמו לקיפול מהיר של האורחים בחזרה לבתים ושהחתונה שלהם תסתיים בשעה מוקדמת מאוד - בלי מסיבה משוגעת ובלי קרנבל הריקודים שהם כל כך רוצים שיתקיים לכבודם. רועי נותן לנו כאן צפירת הרגעה ואומר לנו בצורה חד משמעית שאין שום סיבה לדאגה: "המסיבות של חתונות החורף הן ממש לא פחות טובות, אולי אפילו להיפך. בחורף אנשים פחות יוצאים מהבית אז הם משתוקקים להזדמנות לצאת, להתקרחן וליהנות. הם צמאים לאירועים ולכיף, מחכים להתלבש ולהתאפר, לאכול טוב, לרקוד כמו שצריך ולהרים לזוג. כל הקונספט הזה ביחד מבטיח שהמסיבה תהיה מוצלחת ולכל זה מתחבר כמובן גם הדיג'יי עצמו. הדיג'יי צריך לדעת איך להחזיק את הקהל, לחמם את האורחים עם מוזיקה מצוינת ולגרום להם לשכוח לגמרי ממזג האוויר שבחוץ. יש חתונות שנערכות באמצע השבוע שיכולות להסתיים גם ב-3 לפנות בוקר, כל עוד נעשה תיאום ציפיות עם הדיג'יי. הטיפ שלי הוא לדבר בפתיחות עם הדיג'יי, לספר לו על הסגנונות שאותם אתם אוהבים ולתכנן איתו ביחד את המהלך של המסיבה וה-FEEL של האירוע".

טיפים חמים - יש! עכשיו זה הזמן ליישם אותם

עם כל הטיפים הנפלאים הללו, אין לנו ספק שאתם כבר יכולים לדמיין איך חתונת החורף שלכם תיראה. רגע לפני שאתם מתקדמים בתהליך, חשוב לנו להזמין אתכם לבקר בעמוד "נותני השירות" שלנו שמרכז מגוון אדיר של חוות דעת, המלצות ודירוגים. ככל שתשקיעו יותר בבדיקות המקדימות, כך תוכלו להבטיח שחתונת החורף שלכם תצא לפועל בדיוק כמו בשחלמתם ובלי תחושה שאתם מוותרים או מתפשרים על הרצונות שלכם. יאללה, שיהיה המון מזל טוב!

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

21
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
בדולינה - BADOLINA
אולמות אירועים
מעטפת מלאה משלב תכנון החתונה
דואגים לכם מ-א' עד ת', ללא אותיות קטנות.
דואגים לכם מ-א' עד ת', ללא אותיות קטנות.
46.1K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת