מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

כל מה שצריך לדעת על חופה בדרך שלכם

יותר ויותר זוגות רוצים להתחתן בצורה שמותאמת להם אישית מצד אחד, ומצד שני לשמור על המסורת ולערוך חופה כדת משה וישראל. גם אתם בינהם? ככה חשבנו. בדיוק בשביל זה ריכזנו עבורכם את כל המידע שאתם צריכים על ארגון רבני צהר.

רבנים ועורכי טקסים | זמן קריאה: 3 דקות
2.6K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
כל מה שצריך לדעת על חופה בדרך שלכם
15
15
מהירות:
על ארגון רבני צהר בטוח כבר שמעתם, ואולי גם תהיתם במה בדיוק מדובר ומה זה אומר שהוא מאפשר לכם להתחתן בדרך שלכם?
קודם כל, חשוב שתדעו שעם ארגון רבני צהר תינשאו בחופה הלכתית כדת משה וישראל ותהיו רשומים ברבנות כבעל ואישה. 
הדרך לחתונה היא זאת ששונה בארגון רבני צהר. הארגון מציע לכם דרך פחות בירוקרטית, יותר אישית ובלי צורך להגיע למשרדי הרבנות. למעשה, ארגון רבני צהר מעמיד לרשותכם מנהלת תיק אישית, שתסייע לכם בדרך לחופה, לעבור את האתגרים ולמצוא מענה לצרכים ספציפים ומיוחדים. לבסוף הכוס תשבר, תעניקו את הטבעות ותהיה לכם כתובה ותישאר לכם חוויה בלתי נשכחת. 

ארגון רבני צהרתמונה: ארגון רבני צהר

החל מתהליך הרישום, דרך הדרכה זוגית מעשירה ועד לבחירת רב שייפגש איתכם לפני החופה - ככה עושים את זה באהבה:  

הרשמה לחתונה

תהליך ההרשמה לחתונה בדרך שלכם פשוט ביותר: נכנסים באתר לטופס הרשמה, ממלאים את הפרטים ותוך שני ימי עסקים נציגים מטעם הארגון יצרו איתכם קשר. בשלב זה, תוכלו לשלם דרך האתר את האגרה הנדרשת לפי החוק. לאחר מכן יישלח אליכם לינק לזימון פגישה, אותה תקבעו במועד שיתאים לכם. 
הטיפ שלנו: הירשמו לאחר שכבר קבעתם את מקום ומועד החתונה.

כך תרוויחו חוויה עוצמתית

בפתיחת תיק דרך ארגון רבני צהר, תשלמו את האגרה לרבנות, ותוספת סמלית של 180 ש''ח שתכסה את עלות כל השירותים שתקבלו (למשל, התאמה לרב מחתן ולמדריכת כלות). ההוצאה איננה גדולה אך הרווח ענקי - תרוויחו חוויה עוצמתית וחופה שתוכלו להתחבר אליה באמת.

פגישה ראשונה

לפגישה הראשונה תשריינו לעצמכם שעה ותפגשו את מנהלת התיק האישית שלכם, אשר תלווה אתכם ותטפל עבורכם בכל הבירוקרטיה עד סוף התהליך. במידה ותצטרכו להגיש מסמכים מיוחדים ברבנות או בבית הדין הרבני, תקבלו הכוונה מדוייקת מטעם מנהלת התיק. למפגש הזה תוכלו כבר להביא איתכם את עדי הרווקות שלכם, או שאם תעדיפו, הם יוכלו להגיע בנפרד בזמנם הפנוי (בתיאום כמובן). 

חופה בדרך שלכםתמונה: ארגון רבני צהר

מה כולל תהליך הרישום לנישואין?

החלק הכי טוב מתחיל אחרי הבירוקרטיה - מרגע זה אתם תבחרו איך הדרך שלכם לחתונה תראה ומי יהיה חלק ממנה - הרעיון הוא ליצור תהליך שיהיה מותאם לכם אישית. כך למשל, הדרכת כלות של ארגון רבני צהר מתבצעת בפגישה זוגית על כוס קפה עם מדריכה מתנדבת מנוסה שנבחרה באופן מקצועי. כמו כן, יותאם עבורכם רב מחתן, על פי הצרכים והרצונות שלכם. המטרה בתהליך שמוביל ארגון רבני צהר, היא לתת לכם את החופש לבחור חתונה בדרך שלכם, ככל שניתן. הרב המחתן, הדרכת כלות ושאר שירותי הנישואין בצהר ניתנים ללא עלות נוספת (למעט תשלום החזר הוצאות נסיעה לרב המחתן).

מה זה "הסכםאהבה"?

עוד שירות מיוחד שתקבלו מצהר ולא בשום מקום אחר, הוא "הסכםאהבה", למקרה שחס וחלילה תמצאו את עצמכם במחלוקת יום אחד. על מנת לצמצם קונפליקטים אפשריים, בצהר מציעים לכם לחתום מראש על הדרך שבה תנהלו לא רק את הנישואין אלא גם את המשברים. אין זמן טוב יותר מזמן אהבה ורוגע כדי להגיע להסכמות גם בעניינים אלו.
 
ארגון רבני צהר מציע יחס אישי והסברים מפורטים לכל אחד ומתמחה גם בסיוע לאוכלוסיות שמוצאות את עצמן בקשיי רישום ברבנות, כגון עולים, אנשים עם צרכים מיוחדים, בני זוג שהוריהם התחתנו בחו"ל וכדומה. כמעט לכל סוגיה ישנו פתרון וצהר מנגישים לכם את המידע הנחוץ הזה. אנחנו ממליצים לכם להציץ באתר הארגון ולהתרשם בעצמכם.

לאתר ארגון רבני צוהר הקליקו


שבירת הכוסתמונה: ארגון רבני צהר
הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

21
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
יצחק כהן | רב עורך חופה וקידושין
רבנים ועורכי טקסים
קבלו ממני מזכרת במתנה
גביע מהרגע המרגש ומאושר בחייכם
גביע מהרגע המרגש ומאושר בחייכם
101.1K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת