מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

חתונות קטנות מסביב לעולם

בשנה האחרונה בלית ברירה חתונות קטנות הפכו לכורח המציאות. אבל חתונה קטנה לא חייבת להיות רק אילוץ והיא יכולה להיות ייחודית ובלתי נשכחת לא פחות מחתונה גדולה. איך עושים את זה? קבלו רעיונות והשראה לחתונות קטנות מסביב לעולם.  

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 3 דקות
10.8K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
חתונות קטנות מסביב לעולם
15
15
מהירות:
כשמארגנים חתונה קטנה כל פרט קטן נהיה חשוב הרבה יותר. מצד שני, אפשר לחסוך את כל האנרגיה והמאמץ של תכנון הפקת חתונה גדולה ומסובכת. ארגון החתונה מתחיל בבחירת הסגנון והמקום. אמנם לא כל מקום יכול להתאים, אבל דווקא כשמספר האורחים מצומצם, יותר קל לבחור במקומות מיוחדים שיהפכו את החתונה לקצת אחרת. 


חתונה טוסקנית

בית אבן, אולי חצר הבית או אפילו מרפסת דק על הגג – כל אלה יכולים בקלות רבה להפוך לכמה שעות להיות התפאורה הטוסקנית לחתונה הקטנה שלכם. לא משנה אם תבחרו לחגוג אותה בבית או במסעדה או בגן אירועים קטן, עם התאורה והעיצוב הנכון תוכלו להרגיש שאתם מתחתנים בטוסקנה. 


חתונה ביער

אם אתם אנשים של טבע בוודאי תשמחו לחגוג חתונה קטנה ביער. כשהעיצוב של האירוע הוא הטבע שמסביב, לא יכול להיות יותר קסום מזה. הירוק כבר שם, האוויר המרענן של הטבע וקולות היער יהפכו את החתונה שלכם לייחודית וכזו שאף אחד לא ישכח. רק בבקשה תודיעו לאורחים מראש שצריך להגיע בנעליים נוחות.


חתונה יוונית

דמיינו את הים והשקיעה מלווים אתכם בדרך לחופה, נשמע כמו חלום. כי אין רומנטי יותר מהשקיעה והים לחתונה קיצית. חתונה יוונית קטנה יכולה להיות אירוע בסגנון קיצי וקליל עם אוכל מרענן והרבה משקאות צוננים. כל אלה יהפכו את החתונה היוונית שלכם לחתונת קיץ מושלמת. ובבקשה בלי לשבור צלחות בסוף. 


חתונה בוילה צרפתית 

ווילה יוקרתית, מסעדה או כל חלל קטן אחר לאירועים יכול להיות המיקום לחתונה הצרפתית הקטנה והרומנטית שלכם. אם תמיד חלמתם להתחתן בסגנון צרפתי – שולחנות וכיסאות מעץ כפרי, מפות צבעוניות, פרחים וירק יכולים לקחת אתכם את האורחים שלכם לכמה שעות לפרובנס. 


חתונה בבית כנסת

חתונה קטנה בבית כנסת יכולה להיות מרגשת במיוחד. אווירת הקדושה והשקט שמסביב הופכים את רגע החופה לרגע קצת אחר מחופה שנערכת באולם גדול. ובכל מה שקשור לעיצוב, גם בית כנסת יכול להפוך ללוקיישן מעוצב לחתונה עם התוספות הנכונות. 


חתונה עירונית

לפעמים כל מה שצריך בשביל חתונה קטנה ומטריפה זה גג או מרפסת של בניין משרדים באמצע העיר. על אחת כמה וכמה בתקופת הקורונה הנוכחית כשהאפשרויות לחגוג ממילא מוגבלות. דווקא עכשיו אפשר לנצל את החיסרון ולהפוך אותו ליתרון. כי אם אי אפשר לחגוג באולם גדול, למה שלא נבחר במקום קטן ומיוחד? ואם אי אפשר להזמין המון אנשים למה שלא נזמין רק את מי שבא לנו? וזה לגמרי בסדר להתחתן בכל מקום, בכל זמן ואפילו הכי פשוט שיש זה מקסים.


חתונה ספרדית

ספרד היא קצת אירופאית אבל גם קצת ים תיכונית והכי חשוב, עם נוף בלתי נשכח. נשמע כמו קונספט מושלם לחתונה קטנה. חתונה עם מספר קטן של אורחים מאפשרת לכם לבחור מיקום קצת יותר מאתגר, מרוחק או מיוחד. יש המון מקומות בארץ עם נופים קסומים ואווירה מיוחדת וגם אם הם לא מיועדים לחתונות, אפשר בקלות לתכנן שם חתונה קטנה.


אז כמו שראיתם יש אינסוף רעיונות לחתונות קטנות מכל מקום בעולם. עכשיו כשחתונות קטנות כמעט האופציה היחידה, האפשרויות רק הולכות וגדלות. כל מה שצריך זה קצת דמיון. 

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

27
2
הצעות נוספות לקריאה
תאריכים אחרונים
logo
פשוט אירוע
הפקה וניהול אירועים
ניהול אירוע ב-1750 ₪ בלבד
רוצים להנות מהחתונה בראש שקט?
רוצים להנות מהחתונה בראש שקט?
82.1K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת