מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

חתונה קטנה ומלאת אמונה: סיפור החתונה של שי ודולב

מחתונה גדולה בחדרה, הפך האירוע לחתונה צנועה ומיוחדת בבית כנסת בקיסריה. בליווי זמרת וסקסופון, כשהשמש שוקעת מולם, מלאי אמונה והתרגשות ומוקפים במעגל הקרוב של האנשים האהובים עליהם, הצליח הזוג להאיר אור גדול באמצע החושך ששורר סביבנו. סיפור החתונה של שי ודולב. 

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 4 דקות
11.2K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
חתונה קטנה ומלאת אמונה: סיפור החתונה של שי ודולב
15
15
מהירות:
ב-23.10, תכננו שי ודולב, זוג שמתגורר יחד בחדרה, להינשא ב'אקו' בעירם. אלא ששבועיים לפני, השתנו ללא היכר חייהם של כל תושבי מדינת ישראל והחתונה כפי שהייתה אמורה להתקיים- בוטלה.
לאחר אין ספור רגעי התלבטות, החליטה שי שתאריך החתונה לא יכול להשתנות והחלה לתכנן אירוע מסוג אחר, חתונה קטנה עם החברים הקרובים והמשפחה הקרובה בבית כנסת בקיסריה.

חתונה קטנה עם החברים הקרובים והמשפחה הקרובה בבית כנסת בקיסריה. צילום: טוני בנישוחתונה קטנה עם החברים הקרובים והמשפחה הקרובה בבית כנסת בקיסריה. צילום: טוני בנישו
שי בת ה-26 היא סטייליסטית במקצועה ובן זוגה, דולב בן ה-29, עובד בעסק המשפחתי 'תבליני תם'. הם מתגוררים יחד בחדרה ונהנים לארח, לבשל יחד, לעשות אימון משותף בכל בוקר ובעיקר, אוהבים לטוס יחד לחו"ל. בינואר האחרון, בטיסה לאמסטרדם, דולב שלף את הטבעת וביקש משי להיות אשתו.

"הכרנו דרך האינסטגרם ואנחנו יוצאים כבר 7 שנים" מספרת שי "היינו באמסטרדם ביום הולדת שלו בינואר, שם הוא הציע לי וכבר באפריל- מאי קבענו את תאריך החתונה והתחלנו לתכנן את הכל. הוא האדם שמכיל אותי, הוא יודע מי אני והחברות בינינו מנצחת הכל. לא מיהרנו ישר להתחתן, רצינו לבסס את הקשר, עברנו לגור יחד וכשהתחלנו לנהל בית משותף- הפכנו לעצמאים יותר וידעתי בדיוק עם מי אני הולכת לישון ועם מי אני קמה בבוקר, יש בינינו דאגה הדדית שהיא מאוד חשובה בעיניי. הגעתי למצב שאני אומרת 'איתו אני יכולה ומרגישה בטוחה לגדל כאן ילדים'".

בבוקר ה-7.10 הכל השתנה והאבל של שי היה כפול- גם על האירוע שתכננה בדקדקנות וידעה איך יהיה בדיוק, וגם על החברים שאיבדה בעקבות מתקפת החמאס "יש כמה אנשים שאני מכירה שנרצחו במסיבה ברעים- אחת שהייתה איתי בטירונות, אחת שהייתה איתי בחטיבה ועוד חבר מהצבא. המצב הציף אותי מאוד, גם בעקבות האובדן האישי שלי וגם ההזדהות עם כל המשפחות שנרצחו, זה פשוט שבר אותי נפשית".

ובכל זאת, בסופו של דבר, החלטתם לקיים את החתונה - בצורה אחרת. למה?

"אני אישית ככלה לא יכולתי לשמוח ולחגוג, הייתי מרוסקת מכל המצב במדינה וגם מהאובדן האישי שלי, על האנשים שאני אוהבת ועל החתונה שתכננתי. אבל אנחנו מתכננים תוכניות ומישהו מעלינו מנהל אותנו כמו שצריך, קיבלתי את המצב בקושי רב אך בהבנה. היו הרבה שאלות מכיוון האורחים ואמירות ש'הכל לטובה' ו'הכל בסדר, העיקר שתתחתנו', אך אני בתור בן אדם שאומר מה שיש לו על הלב אמרתי להם: 'עצרו, תנו לי לכאוב ולהתאבל על המצב'. היו רגעים שחשבתי לבטל, אבל בתור מישהי שמתחזקת ומאמינה בדרך שלה, היה לי חשוב שתאריך החתונה שנקבע יתקיים כמתוכנן. בנוסף, אנחנו כבר חיים יחד אז למה לא לחיות בקדושה וטהרה? לקחנו בחשבון גם את הפן כלכלי, התייעצתי עם דולב והוא אמר לי 'שי, תעשי מה שאת חושבת לנכון, העיקר שיהיה לך טוב', כי הוא יודע שאם לי טוב- אז גם לו טוב. היה לא קל לתכנן בימים אלו חתונה שתכבד את עצמה, מתוך כל האבל והכאב, אבל בסופו של דבר כולם עפו על העיצוב, האווירה וכל האירוע".

'שי, תעשי מה שאת חושבת לנכון, העיקר שיהיה לך טוב'. צילום: טוני בנישו'שי, תעשי מה שאת חושבת לנכון, העיקר שיהיה לך טוב'. צילום: טוני בנישו
את החתונה הם קיימו לבסוף כאמור, בבית כנסת בקיסריה, בשקיעה. לחופה ליוותה אותם הזמרת נוי פדלון ונגן סקסופון ומעל החברים הקרובים והמשפחה. "הייתה השקעה באירוע, אבל מאוד בצניעות. הרבה מהספקים הגיעו בהתנדבות מלאה, למרות שבסופו של דבר התעקשנו לפרגן להם ולשלם. גם הם נפגעו מהמצב במדינה, כמו כולם והם עשו את העבודה הכי מדויקת שיש וזה כל כך לא מובן מאלייו. אני מברכת אותם ואת המעשה שהם עשו בכל יום".

הרגע המרגש של שי ודולב. צילום: טוני בנישוהרגע המרגש של שי ודולב. צילום: טוני בנישו
"הספקים שלנו עשו את העבודה הכי מדויקת שיש וזה כל כך לא מובן מאליו". צילום: טוני בנישו
שי כבר מסתכלת קדימה ומאמינה באופטימיות שהמצב ייגמר בקרוב, והיא ודולב כבר קבעו תאריך חדש לאירוע של חייהם "סגרנו ב-25.12 לעשות את האירוע כמו שתכננו, אני מאמינה שאנחנו כעם עם כל הכאב, חייבים לנופף בדגל הענק שלנו ולשמוח ולאהוב, כי זה הזמן- לא יהיה זמן אחר".

אנחנו מאחלים לשי ודולב שיקיימו במהרה את האירוע שעליו חלמו ויחיו באושר ועושר לנצח נצחים. לא משנה אם האירוע קטן או גדול, מה שמשנה זו האהבה הגדולה שלכם והחיים המשותפים והמאושרים שעוד יהיו לכם. מזל טוב!

מה שמשנה זו האהבה הגדולה שלכם והחיים המשותפים והמאושרים שעוד יהיו לכם. צילום: טוני בנישומה שמשנה זו האהבה הגדולה שלכם והחיים המשותפים והמאושרים שעוד יהיו לכם. צילום: טוני בנישו

הספקים שעשו לדולב ושי את החתונה:

דייגי: אופיר ראדה
זמרת: נוי פדלון
סקסופון: רביד לוי
שמלת כלה: גיל דבש
איפור שיער: עומר כהן
עיצוב חופה: ספי גואטה
רב: אריאל מקנחיאן

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

26
0
הצעות נוספות לקריאה
חתונה בקטנה
logo
כלה קלה
שמלות כלה
שמלות כלה במחיר שפוי
שמלת כלה במחיר 2500-3800 ₪
שמלת כלה במחיר 2500-3800 ₪
15.7K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת