מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

ביוטי טיפ – איפור וטיפוח בדרך לחתונה

אם אנחנו יכולות להיראות נהדר ביום החתונה, למה שלא ניראה ככה גם לפני ואחרי היום הגדול? ביקשנו ממאפרות מובילות לתת לנו את הטיפים שלהן לבחירת מאפרת (וספקים בכלל), לטיפוח לקראת האירוע וליום החתונה עצמו. בין לבין הן גם משתפות בטריקים קטנים אך חשובים לשמירה על מראה עור נהדר בכל יום.

טיפולי יופי וקוסמטיקה | זמן קריאה: 4 דקות
15.4K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
ביוטי טיפ – איפור וטיפוח בדרך לחתונה
15
15
מהירות:

לדעת לבחור נכון

סביר להניח שההתלבטות בנוגע לספק כזה או אחר היא לא משהו שזר לך, ולעתים כל החלטה נראית לך דרמטית (לעתים בצדק). חלק מהספקים ילוו אותך החל מבוקר החתונה ועד השעות הקטנות של הלילה, עם חלקם תחווי אולי רגעים מלחיצים או מרגשים ובדיוק משום כך חשוב לדעת איך לבחור אותם.

"תזכרי שהאנשים שמסביבך (במיוחד ביום החתונה) יעשו את ההבדל בכל חוויה. תפנקי את עצמך בספקים שיפרגנו לך ובאמת ישמחו בשמחתך. מבחינתי, ספק חתונה טוב הוא חלק מהחגיגה ואף הופך להיות חבר ליום אחד" מסבירה קשת חקון.

אלינור ברש מדגישה את חשיבות החיבור עם הספקים: "כשזה נוגע לבחירת ספקים לחתונה – הדבר הכי חשוב בעיניי הוא חיבור אישי. חשוב שתרגישי טוב עם הספק ושיעניק לך תחושת ביטחון שאת בידיים הכי טובות שיש. זה נכון תמיד – ועל אחת כמה וכמה כשמדובר בתקופה לחוצה כמו השנה האחרונה".


בבחירת מאפרת, צליל פלקס בעד ללכת עם תחושת הבטן – אחרי שיטוט באינטרנט. צליל מציעה לעשות עם המאפרות שאהבת והתחברת אל הסגנון שלהן שיחת טלפון כדי לראות אם יש חיבור.

לאחר שבחרת את הספקים שילוו אותך, לילך נחמני ממליצה לקבוע מראש לו"ז ליום עצמו יחד עם המאפרת והצלם שלך: "קחי בחשבון זמן להפסקות אוכל ונסיעה לאירוע. אל תשכחי לעדכן בתכנון הזה את כל מי שמצטרף אליך לצילומים". 

תמונה: שיצו צלמיםתמונה: שיצו צלמים | תמונה: לילך נחמני

לקראת היום הגדול

איך תכיני את עור הפנים לקראת החתונה? כחלק מההכנות לאירוע בוודאי חשבת על טיפול פנים מפנק. אלינור ברש מסבירה מתי רצוי לעשות אותו: "עדיף לא לעשות טיפול פנים ביום החתונה, כדי לא להשאיר אדמומיות וסימנים על העור. כדאי להיפגש כמה שיותר מוקדם עם קוסמטיקאית שאת סומכת עליה ולבנות תוכנית טיפולים המותאמת במיוחד עבורך".

ההכנות של העור לאירוע כוללות לפי אלינור, אימוץ שגרת טיפוח נכונה: הסרת איפור לפני השינה וניקוי העור, מריחת קרם לחות בוקר וערב ושימוש בשפתון מרכך כשבועיים לפני האירוע. אם את מתכננת עיצוב גבות ומריטת שפם, עדיף לעשות זאת לכל המאוחר 3-4 ימים לפני האירוע ולא באמצעות שעווה שעלולה להשאיר אדמומיות בעור.

"חשוב מאוד לשתות מים – והרבה" אומרת צליל פלקס "זה עושה את כל ההבדל".

מומלץ לדאוג גם לשיער כחלק מההכנות: "פעם בשבוע אחרי החפיפה בשמפו כדאי לשים מסכה לשיער לחמש דקות, שעוזרת לשמור על השיער מנזקי מזג האוויר או המזגן. אפשר בזמן הזה גם להשתמש במסכת ניקוי עדינה לפנים ולהרוויח טיפול לשיער וגם לפנים בזמן המקלחת" מציעה אדוה שוהם.

נועה בילכר מציעה לאמץ את הסרום אל שגרת הטיפוח. היא ממליצה למרוח סרום לחותי טוב כהכנה למריחת קרם הלחות. הסרום משפר את ספיגת הלחות של העור ומאריך את משך פעילות הלחות על עורנו.
טיפולי יופי וקוסמטיקה - ביוטי טיפ – איפור וטיפוח בדרך לחתונהתמונה: צליל פלקס
טיפולי יופי וקוסמטיקה - ביוטי טיפ – איפור וטיפוח בדרך לחתונהתמונה: אדוה שוהם
קשת חקון ממליצה להפוך את בוקר החתונה מזמן של חששות, ספקות ולחצים – ליום פינוק וכיף עם הנשים הכי אהובות ויקרות לך. בחרי בחברות או בנות משפחה שתומכות ומכילות בכל צבעי הקשת: לכל אחת יש את ה"צבע" שלה ואת העזרה שהיא יודעת להעניק.

לילך נחמני מציעה לצמצם את כמות האנשים שילוו אותך ביום האירוע: "יום החתונה הוא יום ארוך ואת עוד תפגשי כל כך הרבה אנשים באירוע עצמו...הקיפי את עצמך ב2-3 חברות והשאירי לעצמך כוחות לערב".

טיפולי יופי וקוסמטיקה - ביוטי טיפ – איפור וטיפוח בדרך לחתונהתמונה: קשת חקון

קורונה טיים

הקורונה נגעה במרבית תחומי חיינו, וגם בעור הפנים שלנו. עטית המסכה משפיעה על מראה העור ועל האיפור שנשתמש בו. "המסכות גורמות לנו לגעת יותר בפנים ולכן כדאי להקפיד על ניקיון יסודי של עור הפנים, במיוחד בתקופה זו" מסבירה נועה ביכלר.


ג'ודי אייזנברג מציעה להשתמש בקרם לא שומני על בסיס מים מתחת למייקאפ, כשהמייקאפ עצמו צריך להיות נטול שומן. "בסיום האיפור כדאי לפדר קלות את הפנים ובמיוחד את האף והסנטר כדי לשמור עד כמה שאפשר על עמידות ומראה מט".

ויש מי שמציעה בימים אלה להדגיש דווקא את העיניים באמצעות מסקרה: " המסקרה פותחת את העיניים וגורמת לנו להיראות הרבה יותר עירניות וחיוניות". אומרת ורד אורן חינגה "כדי ליצור מראה יותר מודגש של המסקרה, לאחר מריחת המסקרה על כל עין כדאי לחכות כמה שניות ואז למרוח שכבה נוספת על כל עין. במריחה השנייה והשלישית תוכלי לראות כמה מודגש האפקט של המסקרה".

איך יראה היום הגדול שלך? ככל הנראה הוא יהיה מוצף בהתרגשות וכן, גם לחץ. אבל, עם בחירה נכונה של ספקים שיעשו את היום הזה לקצת יותר קליל ונינוח ועם הכנה טובה של הגוף (והנפש) – תיראי במיטבך וגם תרגישי כך. 
הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

11
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
אלינור ברש
איפור כלות
איפור מתנה לאירוע נוסף לבחירתך
הטבה ל-10 כלות בלבד!
הטבה ל-10 כלות בלבד!
88.1K
למימוש ההטבה
logo
ורד אורן חינגה - איפור ושיער
איפור כלות
פגישת ניסיון ללא תשלום נוסף
פגישת איפור ותסרוקת ניסיון מלאה ויסודית!
פגישת איפור ותסרוקת ניסיון מלאה ויסודית!
36.4K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת