מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

כלה, את הכי יפה כשנוח לך

יום החתונה עומד להיות היום הכי זוהר שיהיה לכן בחיים! עם האיפור, השיער, התכשיטים וכמובן שמלת הכלה אתן עומדות לחוות רגעים מאוד יפים, שגם מצטלמים היטב וגם מושכים את העיניים של כל האורחים אליכן.

זמן קריאה: 6 דקות
11.5K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
כלה, את הכי יפה כשנוח לך
15
15
מהירות:

לצד כל אלו, חשוב שתזכרו בכל צעד וצעד לשמור על הנוחות שלכן, כי כשנוח לכן אתן הכי הכי יפות! דיברנו עם שלושה ספקים מתחומי האיפור והשיער, צילום האירועים ושמלות הכלה כדי להבין איך תוכלו לדאוג שגם בתור כלות תוכלו עדיין להרגיש הכי בנוח שיש.

"כי כשנוח לכן אתן הכי הכי יפות" | תמונה: SHAKA | ציטוט מהחיים

הנוחות נבנית עוד לפני הצילומים

צילומי החתונה ידועים בתור מעמד שיכול להביך, לבייש ולפעמים אפילו לתסכל. מרבית הכלות לא התנסו במהלך חייהן בעמידה מול מצלמה, ובהתאם הן מגיעות ליום החתונה כשהן לא בטוחות איך לעמוד, לאן להסתכל ומה לעשות.

חברת "SHAKA - ציטוט מהחיים" נותנת פתרון מצוין לעניין הזה, כדי שתוכלו להרגיש בנוח להצטלם ולהוציא את היופי הטבעי שלכן החוצה: "כשזוגות עושים צילומי זוגיות עוד לפני יום החתונה - הם מבטיחים לעצמם להרגיש בנוח בצילומים. זה סוג של חזרה גנרלית שבה הכלה יכולה לראות איך היא נראית עוד לפני שהדבר האמיתי, יום האירוע, מגיע. בצילומי הזוגיות הכלות לעתיד יכולות להתחיל לעבוד יחד עם בן הזוג, מכירות את עצמן יותר טוב מול המצלמה וגם אנחנו בתור צלמים יכולים לדייק אותן מבחינת פוזיציות. באופן הזה גם נוצרת הכימיה בינן לבין הצלמים, וככל שיש היכרות מעמיקה ומקדימה - כך גם עולה הסיכוי שהצילומים ביום החתונה יהיו נינוחים וזורמים".

"כשזוגות עושים צילומי זוגיות עוד לפני יום החתונה - הם מבטיחים לעצמם להרגיש בנוח בצילומים". | תמונה: SHAKA | ציטוט מהחיים
כדי להרגיש הכי בנוח, כדאי גם לתאם ציפיות עם הצלם עוד לפני יום החתונה. תיאום הציפיות יכול לסייע לדיוק המושלם של ההתרחשות בזמן הצילומים, ולגשר מראש על הפערים שבין חלום למציאות: "יש לא מעט כלות שלא בטוחות במראה שלהן. אנחנו רגילים לראות מודלים 'מושלמים' מבחינת משקלים וגבהים, למשל, אבל בפועל הכלות האמיתיות הן לא דוגמניות שיודעות בדיוק מה לעשות ואיך לעמוד. תיאום הציפיות צריך לכלול מעבר על תיק העבודות של הצלם כדי לוודא שהוא יודע מה הוא עושה, ולראות את מגוון הזוגות שהוא צילם בעבר. יש משהו מאוד מאיים בלראות תמונות של זוגות 'מושלמים', כאלו שכמו יצאו מתוך קטלוג, ואז להגיע לרגע האמת ולא לצאת אותו הדבר. לכן, כשאנחנו עושים את תיאום הציפיות הזה מומלץ לבוא לצלם ולהגיד לו - 'תראה לי בבקשה זוגות אמיתיים, מהחיים'. בנוסף, ספרו לצלם את כל החששות שלכן והמקומות שאתן פחות אוהבות בעצמכן. ככה נוכל לצלם אתכן רק מהזוויות שאתן מרגישות הכי שלמות ונינוחות איתן".

אחרי כל התכנונים וההכנות יגיעו גם הצילומים, ומה לכן יישאר לעשות בהם? ניחשתן נכון - ליהנות: "תהיו משוחררות ונינוחות ותדעו שאני נמצא כאן כדי לדאוג לכן להכל. אתן באות, מצטלמות ונהנות - זה חוק הברזל שמשלב בין נוחות לבין כיף".

"נוכל לצלם אתכן רק מהזוויות שאתן מרגישות הכי שלמות ונינוחות איתן". | תמונה: SHAKA | ציטוט מהחיים

פגישת ניסיון - המפתח להרגשה הנוחה שלכן

בין אם אתן אוהבות "להתארגן" באופן שוטף ובין אם לא, לפגישת הניסיון אין תחליף. לפגישה הזו יש תפקיד מכריע בלעזור לכן להרגיש הכי יפות והכי בנוח, והיא זו שיכולה לתת לכן את ההדמייה הכי מדויקת ליום החתונה.

המאפרת ומעצבת השיער ורד אורן חינגה לא מוותרת על פגישת הניסיון ומדגישה את החשיבות שלה: "כדי להרגיש בנוח עם האיפור והתסרוקת - כדאי לעשות פגישת ניסיון. הפגישה מתקיימת לפני החתונה ובאה במטרה לבחור יחד עם המאפרת והמסרקת את סגנון האיפור והשיער. היום לא כל ספקי החתונה מקיימים פגישת ניסיון, וחלקם מסתפקים בפגישת ייעוץ או שיחה טלפונית. במקביל, כלות רבות מעדיפות לבחור ספק שכן מקיים פגישת ניסיון על מנת שיוכלו להגיע לחתונה רגועות ובראש שקט יותר, כשהן יודעות איך האיפור והשיער נראים עליהן. למשל, כשכלה פונה אליי ואומרת שהיא מעדיפה איפור עדין, היא יכולה לראות כבר בפגישת הניסיון עד כמה האיפור עדין ולהחליט אם הוא מספיק עדין או יותר מדי עדין בשבילה. כך באותו הרגע אנחנו יכולות להוסיף או להפחית את העוצמה של האיפור, ולחסוך את הזמן והנסיונות ביום החתונה עצמו. גם ככה הוא יום לחוץ, אז אם אפשר להוריד ממנו לחץ - זה בהחלט עדיף".

"כדי להרגיש בנוח עם האיפור והתסרוקת - כדאי לעשות פגישת ניסיון" | תמונה: ורד אורן חינגה - איפור ושיער, צילום: צחי שמש
חידוד הרצונות האישיים שלכן גם הוא מהווה חלק מפגישת הניסיון, וחשוב לעשות אותו בשקיפות מלאה ותחת השאלות המנחות שתקבלו: "כשכלה מגיעה אליי לפגישת ניסיון אני שואלת אותה שאלות מכוונות כדי להבין מה הטעם האישי שלה. ככה אנחנו מייצרות תיאום ציפיות לקראת ביצוע האיפור והתסרוקת, עם שאלות כמו: האם את מתאפרת ביום-יום? איך היית רוצה לראות את השיער שלך ביום החתונה - אסוף או פזור? איזה סגנון שמלה בחרת? בהתאם לתשובות ובעזרת תיאום ציפיות נכון, למדתי להבין איזה סגנון איפור ושיער מועדף על כל כלה. המטרה הסופית היא ליצור את המראה שהכי מחמיא לה ושאיתו היא מרגישה הכי בנוח".

"כשכלה מגיעה אליי לפגישת ניסיון אני שואלת אותה שאלות מכוונות כדי להבין מה הטעם האישי שלה" | תמונה: ורד אורן חינגה - איפור ושיער, צילום: יוסי בן שושן ויהודה שרביט
"המטרה הסופית היא ליצור את המראה שהכי מחמיא לה ושאיתו היא מרגישה הכי בנוח" | תמונה: ורד אורן חינגה - איפור ושיער, צילום: ירין טרנוס

שמלת הכלה היא לא שמלה שאתן לובשות בכל יום

יכול מאוד להיות שאתן אוהבות ללבוש שמלות בשגרה, אבל בשמלת הכלה יש משהו ששונה מהשמלות שאתן מכירות. כדי שתוכלו להתאים ביניכן לבין שמלת הכלה הנבחרת, מומלץ לחשוב על כמה וכמה מישורים שונים בדרך, כפי שאנחנו מבינים מהצוות של סטודיו שמלות הכלה "Simply you": "אחד הדברים שהכי חשובים לנו בסטודיו הוא תחושת הנוחות של הכלות. אנחנו שומעות המון מחמאות מהכלות שלנו על כמה היתה נוחה להן השמלה ביום החתונה, וזו נקודה שאנחנו מאוד מקפידות עליה גם במדידות וגם בעיצובים של הדגמים החדשים. אנחנו משתמשות בבדים כמה שפחות כבדים ועובדות עם בדים רכים, אלסטיים ונעימים על הגוף. הכל כאן במטרה שתרגישו הכי יפות בשמלה שבחרתן, ושתוכלו ללכת זקופות מבלי להרגיש שאתן צריכות להסתיר משהו".

"שמלת הכלה היא לא שמלה שאתן לובשות בכל יום" | תמונה: simply you שמלות כלה, צילום: אדריאן סבל
"אחד הדברים שהכי חשובים לנו בסטודיו הוא תחושת הנוחות של הכלות" | תמונה: simply you שמלות כלה, צילום: שלו אלמוג
אז איך תיגשו לתהליך הבחירה כדי להרגיש הכי בנוח? רשמו וזכרו: "בעת בחירת השמלה שימו לב שאתן יכולות לנוע איתה בחופשיות. מבחינת הגזרה, וודאו שהיא מבליטה את כל מה שאתן אוהבות בגוף שלכן, ומצליחה לטשטש את החלקים שאתן פחות שלמות איתם. לדוגמה, אם אתן לא רגילות ללכת עם מחשופים עמוקים - מומלץ שלא לבחור בשמלה עם מחשוף עמוק. חשוב גם לשים לב לסוג הבד, שהוא לא מעקצץ ולא שורט, כי אלו הדברים שעלולים להציק לכן ביום החתונה. בחרו שמלה קלילה ונוחה שלא בהכרח תצטרכו להחליף אותה בשלב הריקודים, אלא שתוכל לשמש אתכן לכל אורך האירוע. באופן כללי כן מומלץ להביא איתכן בגד אקסטרה כדי שיהיה למקרה הצורך, ליתר ביטחון. מעבר לזה, כדאי למצוא את הגזרה שהכי תחמיא לכן בלי צורך במחטבים, מחוכים או בדיאטה שתגרום לכן לרדת עשרות קילוגרמים. אנחנו מאמינות שאתן יפות בדיוק כמו שאתן, והשמלה צריכה לשקף את היופי הטבעי שלכן".

"מבחינת הגזרה, וודאו שהיא מבליטה את כל מה שאתן אוהבות בגוף שלכן, ומצליחה לטשטש את החלקים שאתן פחות שלמות איתם" | תמונה: simply you שמלות כלה, צילום: רועי כהן

נינוחות, יפות, מתחתנות!

עם רשימת הטיפים וההמלצות האלו, אין כל ספק שעכשיו אתן מוכנות להתחתן! נינוחות, יפות, נערכות מראש ומלאות בביטחון - ככה בדיוק אתן צריכות להגיע ליום החתונה שלכן, ואין כמו לעשות את זה יחד עם הספקים הטובים ביותר בתחום. הרגישו בנוח להיכנס לעמוד "נותני השירות" שלנו במגוון הקטגוריות שיעזרו לכן להרגיש בנוח ביום החתונה, ומשם הכל יקרה כמו קסם. והכי חשוב - שיהיה במזל טוב!

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

14
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
ורד אורן חינגה - איפור ושיער
איפור כלות
400 ₪ הנחה לאיפור ותסרוקת
חבילת איפור ותסרוקת כלה במחיר מיוחד
חבילת איפור ותסרוקת כלה במחיר מיוחד
256.2K
למימוש ההטבה
הוספת חוות דעת