מצאו את הספקים המומלצים ביותר
שירות לעסקים
החתונה שלי
ניהול משימות
ניהול מוזמנים
מחשבון חתונה
הזמנה דיגיטלית
סידורי הושבה
מתנות
ברכות
הקישור
הועתק
בלוג להשראה
הטבות ומבצעים
נותני השירות
דף הבית
mitformit
להמשך גלישה באתר

בקיץ הזה תלבשי לבן ותתפללי לטוב

ברוח החג, עונת החתונות והתקופה שעוברת עלינו כעם אין משפט שמרגיש לי נכון יותר לפתיחת הכתבה הזו. אני שלי מנהלת מועדון הכלות של מתחתנים למען מתחתנים, כלה טרייה וחובבת חתונות מושבעת!  ואני הולכת לסקור עבורכם בכל חודש את הפוסטים הכי מעניינים שעלו בקהילה שלנו.

הפקה וניהול אירועים | זמן קריאה: 7 דקות
community content
4.2K
מקריא את הכתבה. הנגן מקובע בתחתית המסך.
בקיץ הזה תלבשי לבן ותתפללי לטוב
15
15
מהירות:

ההתלבטות סביב שמלת הכלה

אופיר ארד, כלה מספרת במועדון שמתחתנת בסוף פברואר '25 שיתפה שהיא מתלבטת מתי להתחיל לחפש שמלה וביקשה כל טיפ שיש לבנות לחלוק. הפוסט הפך למאגר מידע שאין לו תחליף! 

כמה מהתגובות המעולות: 
  • ״גם אנחנו כ-9 חודשים לפני חתונה והתחלתי כבר לחפש- זה מה שטוב לי וכיף לי. התחלתי מהמקומות עם המחירים הנוחים וממשיכה איתם, עד כה החוויה חיובית מאוד. יש כל כך הרבה שמלות כלה בישראל! מעל ומעבר לציפיות שלי. בשביל יום אחד אין סיבה בעיניי לקנות שמלה/ שמלות במחיר מופקע, כשאפשר למצוא בול את מה שאנחנו רוצות במחיר נגיש ונוח וגם כשיש סיילים את קובעת מדידות ומקבלת כמעט בכל מקום זמן רק לעצמך, ממש לא שוק״.

  • "אני סגרתי שמלה שבוע אחרי האירוסין (8 חודשים לפני החתונה). זה היה סוג של when you know you know. הלכתי למגירה של smart brides כי ידעתי שיש להם שמלות של מעצבות שאני אוהבת. לא תכננתי לקנות באותו יום אלא רק ללכת למדוד ולהבין מה כן ומה לא".

"תצברי לך מלא דוגמאות של שמלות ותעקבי אחרי הרבה מאוד מעצבים". | תמונה: אופיר ארד
  • "אני באתי עם הגדרת תקציב אבל חייבת להגיד שזה כן השתנה לאורך התהליך כשבאמת ראיתי את השמלה שבסוף קניתי. חייבת להגיד שהייתה לי חוויה טובה במכירה הזו ולא הרגיש לי מסחרה מדי וכמו שוק. כי כן השקיעו בי ונתנו לי למדוד כמה שמלות שרציתי ומסגנונות שונים. אמנם כן דחפו שאקנה באותו יום (כי הם לא שומרים דגמים) אבל לא נתתי לזה להשפיע עליי. אז בקיצור, ממליצה ללכת למכירות כאלה ואחרות אבל להבין איזה סגנון של מעצבות את מתחברת. בעיני הכי חשוב זה לבוא בראש פתוח! מה שחשבתי שיהיה עליי יפה בסוף היו השמלות שהיו הכי מחרידות עליי. נתתי למעצבים שם לבחור לי מספר סגנונות עד שהבנתי מה כן ומה לא״.

  • "גם אני כשהתחלנו את התהליך היינו בערך 9 חודשים לחתונה, מהר מאוד הבנתי שחצי שנה לפני אין מה ללכת לסגור שמלה ואת עוד יכולה לשנות את הדעה שלך אלף פעמים. אני את השמלה שלי סגרתי אחרי שהייתי במקום אחד שם מדדתי את כל סוגי השמלות בערך והגעתי למקום אחר עם יותר הבנה מה אני רוצה בדיוק ואת מה אני פוסלת.לדעתי שמלה במחיר נוח זה לא אומר שהיא זולה כמו ששמלה במחיר מופקע לא הופכת אותה למדהימה (וראיתי הרבה שמלות של מעצבים גדולים שהיה עדיף שישארו בד..) עצת הזהב שלי היא- תצברי לך מלא דוגמאות של שמלות תעקבי אחרי הרבה מאוד מעצבים. לרוב מה שהם מעלים זה דוגמית מכל המבחר שיש להם ושווה להסתכל גם באתר שלהם. בנוסף, מציעה שתקחי איתך 2 אנשים שאת סומכת על הטעם שלהם ושאם תלבשי משהו לא מחמיא הם יהיו שם להגיד שזה לא את וחבל על הזמן.. והכי חשוב, תבואי עם ראש פתוח לנסות דברים אחרים״.

"הכי חשוב זה לבוא בראש פתוח!". | תמונה: כלות מספרות

"כי ככה נהוג"

בעוד שאופיר מתלבטת על שמלה,
יש מי שיודעת בדיוק מה היא רוצה אך הסביבה חושבת שהיא יודעת יותר טוב בשבילה. 
עדן ברנע, כלה מספרת שלנו שהתחתנה ממש החודש משתפת על התהליך. 

״מה זאת אומרת, לא יהיה בחתונה רב?״ 
אה אתם נפגשים לפני? רגע והאוכל הוא בופה? ואין שבע ברכות? אז האירוע מתחיל מאוחר, ב19? יש להקה כן? מה לא יהיה סלואו? אתם לא תחלקו הזמנות? בלי ילדים??״ ועוד ועוד ועוד 

את כל השאלות האלה ועוד מלא שמעתי מאנשים שמדמיינים את החתונה המסוימת הזאת שהם מכירים, לא בהכרח מהצד הדתי (אלעד דתל״ש) אלא באמת מהמון מוזמנים שלנו, ואני כלל לא מאשימה, גם אני מכירה סגנונות חתונה שונים ולפעמים כשאני מגיעה לחתונה אני מצפה שככה היא תיראה, לכל מוזמן יש בראש את סגנון החתונה שיצא לו יותר להיות בה ולפעמים קשה בתור אורח לשחרר את המודל הזה ולשמוע על חתונות שונות (גם אם במעט).

"היה לנו חשוב שאנשים יבואו ויהנו מהחתונה שלנו וממה שיצרנו ביחד". | צילום: PicMoments | תמונה: עדן ברנע
אז החתונה שלי ושל אלעד מבחינתנו היא חתונה רגילה לגמרי, לא חיפשנו להפתיע או לשנות יותר מדי אבל כן להתאים את הרעיון של חגיגת נישואין אלינו. אנחנו זוג צעיר, ביחד 6 שנים וגרים ביחד כבר 3 שנים ותמיד ידענו שנתחתן בצורה שתתאים לנו בלי יותר מדי ציפיות מהסובבים אותנו הצלחנו לארגן חתונה שתתאים לנו, 
אנחנו קיבלנו החלטות שיעשו לנו טוב סביב היום שלנו והאירוע עצמו ועכשיו נשאר רק לתווך את זה ולהבטיח שגם אם יש דברים שלא יהיו ומישהו רגיל אליהם או שיש דברים אחרים שכן יהיו במקומם עדיין יהיה מהמם.
היה מאוד חשוב לנו לאורך כל התכנון הכיף והקלילות של האורחים ושכולם ירגישו בנוח, איך יהיה הכי נכון מבחינת מזג אוויר בחוץ, תאריך, יום בשבוע, אוכל מגוון, לשבת גם לא ליד המוזיקה למי שירצה, באמת באמת כדי שאנשים יבואו ויהנו מהחתונה שלנו וממה שיצרנו ביחד. 

"בחרנו להשקיע בפרטים הקטנים בחתונה שלנו". | צילום: PicMoments | תמונה: עדן ברנע
מה למשל בחרנו לעשות או לא? בחרנו לישון ביחד לילה קודם כי זה הכי טבעי לנו וטוב לנו, ניפגש כשמוכנים כדי ללכת להצטלם, חופה אינטימית רק עם המשפחה המצומצמת עם רב לפני האולם, בלי רב בחתונה אלא האחים שלנו שינחו את החופה, אוכל טעים בשפע בבופה, עיצוב פשוט וקלאסי בלי מעצב, צלמים סטודנטים בתחילת דרכם, בלי אטרקציות חוץ ממגנטים ומלא מסיבה עם דיג׳יי מבטיח, ואלכוהול חופשי בערב.
בחרנו להשקיע בפרטים הקטנים בחתונה שלנו, מהתאריך, להזמנה, למיקום, לביגוד, לשתייה, למוזיקה ועוד מלא ועשינו את הבחירות שנכונות לנו ולא רק כי נהוג ואנחנו צופים לאירוע מרים, צעיר והכי חשוב- אנחנו.״

עדן את מהממת ומכוונת. חלום של כל כלה לדעת בדיוק מה היא רוצה ולדעת להתמודד עם רעשי הרקע. 
אם גם אתן מרגישות כמו עדן אתן חייבות לקרוא את התגובות המעולות שהיא קיבלה בפוסט >>> 

כלה מספרת בצל המלחמה

בתקופה מורכבת זו אנו חווים הרבה משברים.  
עולם הכלות הוא עולם רב רבדים ולפעמים ישנו קושי להכיל את קשת הרגשות הזו יחד. המעבר היומיומי בין השמחה האישית לעצב הלאומי ולשגרת המציאות המורכבת לא פשוטה. ישנן כלות במילואים, שבן זוגן במילואים, מפונות מהבית ולצד זה עוברות קשיים אישיים נוספים. 
צוף רון כלה מספרת במועדון שיתפה אותנו החודש בפוסט טראומה שמלווה אותה מהמילואים כקצינת נפגעים במלחמה ועל מצב בריאותי אליו נקלע בן זוגה. 
"המעבר היומיומי בין השמחה האישית לעצב הלאומי ולשגרת המציאות המורכבת לא פשוטה". | תמונה: צוף רון
יש לכן מה להוסיף? הכתבה העלתה בכן מחשבות? אנחנו מחכות לכן בקהילה הכי צבעונית ואותנטית ברשת! 
הצטרפו אלינו לשיח פתוח ובו זמנית דיסקרטי על הנושאים הכי חמים בעולמם של המתחתנים.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם:

הייתם ממליצים על הכתבה לזוגות הבאים?

19
0
הצעות נוספות לקריאה
logo
Gגלית הפקות אירועים
הפקה וניהול אירועים
Gגלית הפקות אירועים
100% הנאה בארוע שלך
100% הנאה בארוע שלך
43.5K
עוד פרטים
הוספת חוות דעת